Ad misji:detrytusek pisze: ↑05 maja 2019, 10:31Hmmm...jeśli zakończyłeś kampanię po 9 scenariuszu to chyba przegrałeś jeden z kluczowych ale to nie był koniec kampanii. Napisz w spoilerze co się działo w ostatnim.
Co do pytaniaSpoiler:
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Spoiler:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Okdetrytusek pisze: ↑05 maja 2019, 10:31Hmmm...jeśli zakończyłeś kampanię po 9 scenariuszu to chyba przegrałeś jeden z kluczowych ale to nie był koniec kampanii. Napisz w spoilerze co się działo w ostatnim.
Co do pytaniaSpoiler:
Spoiler:
Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 141 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
@Szewa
Przegrałeś kluczowy scenariusz i poległeś. Ale gdybyś wykonał "coś" odpowiednio to przeszedłbyś dalej nawet bez wygrywania scenariusza bo to nie koniec kampanii.
Przegrałeś kluczowy scenariusz i poległeś. Ale gdybyś wykonał "coś" odpowiednio to przeszedłbyś dalej nawet bez wygrywania scenariusza bo to nie koniec kampanii.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jak jest z jakoscia kart, czy to ten sam zalosny pozom co w arkham horror lcg? Korci mnie zeby ja sprawdzic, ale jak jest tak samo...
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Karty jakości tych z Posiadłości Szaleństwa 2ed, także całkiem dobra.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Dzieki, ale to porownanie akurat nic mi nie mowi.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Karty jak karty, ale w tym wypadku moim zdaniem do zakoszulkowania, dla mnie bez różnicy bo robię to w każdej grze.
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 141 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Karty lekko płutnowane jak w Eldritch horror. Generalnie niezłej jakości ale talia którą gramy koniecznie do koszulek bo ją się w czasie gry jednak mocno mieli co turę.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jak sie nie da grac kartami bez zakoszulkowania to nie mozna powiedziec ze sa niezlej jakosci. Ale dobra, nie chce wywolac offtopa na temat sensu koszulkowania kart. Chce sie tylko dowiedziec czy da sie w ta gre pograc kilkadziesiat razy bez koszulkowania i bedzie jeszcze jako tako wygladac
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Moim zdaniem da się. Karty są fajnej jakości...dużo lepszej niż większość innych karcianek na rynku.
Niestety nie mam porównania do AH LCG, ale domyślam się, że linia LCG może mieć gorszej jakości karty, żeby przyciąć na kosztach.
Niestety nie mam porównania do AH LCG, ale domyślam się, że linia LCG może mieć gorszej jakości karty, żeby przyciąć na kosztach.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
U mnie po całej kampanii bez koszulek i mielenia talii, nie widać bardzo mocnego zużycia- miałem co prawda kilka kart mocno "popalcowanych" po całej przygodzie, mimo, że raczej nic nie jemy przy graniu, ale wystarczyło kartę delikatnie przetrzeć wilgotną chusteczką i wróciła do stanu wyjściowego
Ale też od razu zaznaczam, że nie jestem pedantem i nie koszulkuję żadnych gier, a drobne ślady zużycia jakie pojawiają sie na tym co mam na półkach, nie spędzają mi snu z powiek.
Ale też od razu zaznaczam, że nie jestem pedantem i nie koszulkuję żadnych gier, a drobne ślady zużycia jakie pojawiają sie na tym co mam na półkach, nie spędzają mi snu z powiek.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 01 maja 2018, 10:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 33 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jakość kart raczej nie różni się wiele od tej w ah lcg. Więc jeżeli uważasz, że tamte karty musiałeś koszulkowa to i tutaj również. Generalnie we wszystkich grach, które ostatnio wydaje FFG, karty są bardzo zbliżone jakościowo.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Co do koszulkowania, nie wiem jak musiałyby być wykonane karty, które są średnio tasowane co 3/4 minuty na okrągło, żeby nie było po nich widać śladu użytkowania.
Rozpocząłem właśnie drugą kampanię, tym razem na 3 postacie. Rzeczywiście o wiele większa intensywność rozgrywki niż na 2. Na mapie w krytycznych momentach aż roi się od przeciwników. Na razie 3 wygrane misje, 3x ledwo ostatkami sił.
Co do regrywalności: używanie innego zestawu bohaterów i innych ról zdecydowanie wpływa na inne odczucia rozgrywki. Główna oś fabuły oczywiście taka sama, co przekłada się na to, że główne zadania teoretycznie są takie same, ale jednak czasami coś pójdzie inaczej i okazuje się, że efekt jest inny niż za pierwszym podejściem. Zadania poboczne dalej na plus, ze względu na ich losowość pojawiania się, natomiast co do nich są dwie rzeczy, które mnie bardzo zawiodły:
Po pierwsze wygląda na to, że twórcy przypisali możliwość zdobycia konkretnego przedmiotu jednemu konkretnemu zadaniu. Ostatnio zdobyłem hełm w misji 6, tym razem ten sam żeton pojawił się w pierwszej (bardzo dobrze go pamiętałem ze względu na fakt, że opis "questa" wydawał mi się całkowicie bezsensowny w stosunku do nagrody, gdzie nie spodziewałbym się hełmu z takiego zadania, kiedy z innych skrzyń i skrytek znajdowałem tylko i wyłącznie natchnienie ). Szkoda, że twórcy nie poszli drogą przypisania możliwości zdobycia danego przedmiotu powiedzmy losowo, z 10 różnych zadań. Nie wiem czy jest tak jak mówię, bo w innych kampaniach nie udało mi się np. omawianego hełmu zdobyć, natomiast 2x gdy pojawił się konkretny żeton, to hełm wpadł. Prowadzi to do sytuacji, w której po ograniu kampanii z 2/3 razy, będzie wiadomo, które żetony są wartościowe, a które można od początku zignorować, co nie wróży dobrze na przyszłość . A szkoda, bo wystarczyło zaprogramować możliwość przedmiotu z kilku zadań i losowy algorytm przyznawania nagrody za zadanie, i już trzeba by było pochylać się nad każdym z żetonów.
To samo dotyczy chyba tytułów i możliwości ich pozyskania. Przynajmniej sytuacja z jednym, który jak na razie wciągu paru rozgrywek mi się powtórzył (wrzucam w spoiler, informacja dotyczy misji 3, więc nie chcę psuć nikomu zabawy kto jeszcze nie ograł):
Reasumując, co do regrywalności, nie stoi ona chyba na aż tak dużym poziomie jak przypuszczałem na samym początku. Co prawda przechodząc kampanie drugi raz solo (i równocześnie trzeci raz ze znajomymi) nadal świetnie się bawię. Jednak, już ogrywając po raz drugi kampanię zaczyna się odtwórczość na zasadzie: o! ten event pamiętam, ostatnio dał fajną rzecz, muszę go sprawdzić tym razem - po czym okazuje się, że znów otrzymujemy z niego to samo. Oczywiście w grze zaimplementowana jest cała masa wydarzeń, ale summa summarum w końcu przemielimy wszystkie, a te wartościowe pewnie utkną nam w pamięci. Możliwe, że do tego czasu dojdą kolejne kampanię, co przełoży się na pojawienie kolejnych wydarzeń i na samym końcu, podchodząc do starych nie będziemy pamiętać co w nich było. Obawiam się jednak, że twórcy mogą pójść na łatwiznę i wprowadzić wydarzenia ze starych kampanii do nowych, co przełoży się na dużą odtwórczość contentu. Mam nadzieję, że się mylę, bo gra mi się w to wyśmienicie, ale jeżeli się okaże, że za rok w kampanii numer 5 będę biegł na upartego po X żeton, bo z niego wylatuje hełm... No to trochę kiepsko.
Takie szybkie przemyślenia, po dojściu do połowy w drugiej kampanii, i 1/4 w trzeciej. Oczywiście nic co napisane powyżej nie jest pewnikiem i może ja mam po prostu takiego pecha. Ale coś co powtórzyło się trzy razy na trzy podejścia uznaje już po prostu za fakt.
Z góry przepraszam za literówki i inne, ale pisałem na szybko.
Rozpocząłem właśnie drugą kampanię, tym razem na 3 postacie. Rzeczywiście o wiele większa intensywność rozgrywki niż na 2. Na mapie w krytycznych momentach aż roi się od przeciwników. Na razie 3 wygrane misje, 3x ledwo ostatkami sił.
Co do regrywalności: używanie innego zestawu bohaterów i innych ról zdecydowanie wpływa na inne odczucia rozgrywki. Główna oś fabuły oczywiście taka sama, co przekłada się na to, że główne zadania teoretycznie są takie same, ale jednak czasami coś pójdzie inaczej i okazuje się, że efekt jest inny niż za pierwszym podejściem. Zadania poboczne dalej na plus, ze względu na ich losowość pojawiania się, natomiast co do nich są dwie rzeczy, które mnie bardzo zawiodły:
Po pierwsze wygląda na to, że twórcy przypisali możliwość zdobycia konkretnego przedmiotu jednemu konkretnemu zadaniu. Ostatnio zdobyłem hełm w misji 6, tym razem ten sam żeton pojawił się w pierwszej (bardzo dobrze go pamiętałem ze względu na fakt, że opis "questa" wydawał mi się całkowicie bezsensowny w stosunku do nagrody, gdzie nie spodziewałbym się hełmu z takiego zadania, kiedy z innych skrzyń i skrytek znajdowałem tylko i wyłącznie natchnienie ). Szkoda, że twórcy nie poszli drogą przypisania możliwości zdobycia danego przedmiotu powiedzmy losowo, z 10 różnych zadań. Nie wiem czy jest tak jak mówię, bo w innych kampaniach nie udało mi się np. omawianego hełmu zdobyć, natomiast 2x gdy pojawił się konkretny żeton, to hełm wpadł. Prowadzi to do sytuacji, w której po ograniu kampanii z 2/3 razy, będzie wiadomo, które żetony są wartościowe, a które można od początku zignorować, co nie wróży dobrze na przyszłość . A szkoda, bo wystarczyło zaprogramować możliwość przedmiotu z kilku zadań i losowy algorytm przyznawania nagrody za zadanie, i już trzeba by było pochylać się nad każdym z żetonów.
To samo dotyczy chyba tytułów i możliwości ich pozyskania. Przynajmniej sytuacja z jednym, który jak na razie wciągu paru rozgrywek mi się powtórzył (wrzucam w spoiler, informacja dotyczy misji 3, więc nie chcę psuć nikomu zabawy kto jeszcze nie ograł):
Spoiler:
Takie szybkie przemyślenia, po dojściu do połowy w drugiej kampanii, i 1/4 w trzeciej. Oczywiście nic co napisane powyżej nie jest pewnikiem i może ja mam po prostu takiego pecha. Ale coś co powtórzyło się trzy razy na trzy podejścia uznaje już po prostu za fakt.
Z góry przepraszam za literówki i inne, ale pisałem na szybko.
- sqb1978
- Posty: 2620
- Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 139 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
To co opisujecie coraz bardziej mi zaczyna przypominać typowe z gier komputerowych zjawisko, gdzie aspekt przygody i RPG odszedł gdzie na bok, a zaczęło się liczyć robienie w dłuższej mierze powtarzalnych questów i grindowanie przedmiotów. Obym się jednak mylił, w końcu to tylko podstawka od FFG
Dzisiaj czytam zasady i jednak przed pomalowaniem figurek zagram, żeby się nie okazało, że gra jest zbyt powtarzalna.
Dzisiaj czytam zasady i jednak przed pomalowaniem figurek zagram, żeby się nie okazało, że gra jest zbyt powtarzalna.
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Nawet jeśli jest troche powtarzalna to ja się nastawiam na kolejne kampanie a nie granie tej z podstawki X razy pod rząd, także to może być minus jedynie jeśli ktoś nie planuje dokupywać dodatków, albo nie robi sobie odpowiednio długich przerw przed podchodzeniem jeszcze raz do tej samej kampanii.
Ja pierwszą kampanię przejdę i pewnie grę odłożę na półke, aż do wydania kolejnych kampanii przez FFG.
Ja pierwszą kampanię przejdę i pewnie grę odłożę na półke, aż do wydania kolejnych kampanii przez FFG.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Tak jak już napisałem wcześniej: wydarzeń według aplikacji jest 187, więc siłą rzeczy wszystkich za jednym podejściem nie zobaczymy. Jedynie co, to tak jak mówię, szkoda że autorzy nie spróbowali wprowadzić lekkiej losowości co do zadań, z których wypadają przedmioty. Co do przejścia raz i odłożenia na półkę? Po pierwsze szkoda mi by było wydać 300 zł, żeby przejść raz i koniec (ale tu znów odzywają się osobiste preferencje każdego z nas), po drugie nie mógłbym odłożyć ją na półkę przed spróbowaniem różnych kombinacji bohaterów i ról .
Co do dodatków, tak jak również wcześniej wspomniałem, zapewne wprowadzą dużo nowego, co siłą rzeczy pozwoli na zapomnienie starych rzeczy i zwiększy ich regrywalność. Dodatkowo aplikacja pozwala na wprowadzenie nowych wydarzeń do starych kampanii, więc to też duża nadzieja zwiększenia regrywalności. Powtórzę, że jedyne co mnie martwi to to, że twórcy pójdą na łatwiznę i w kolejnej kampanii też będę znajdował hełm w .... (żeby nie spoilerować zostawię każdemu szansę odnalezienia gdzie ten nieszczęsny hełm jest schowany ). Jeżeli w nowych dodatkach wprowadzą nowe wydarzenia pozwalające na zdobycie starych przedmiotów - kupią mnie już do ostatniego % .
Co do dodatków, tak jak również wcześniej wspomniałem, zapewne wprowadzą dużo nowego, co siłą rzeczy pozwoli na zapomnienie starych rzeczy i zwiększy ich regrywalność. Dodatkowo aplikacja pozwala na wprowadzenie nowych wydarzeń do starych kampanii, więc to też duża nadzieja zwiększenia regrywalności. Powtórzę, że jedyne co mnie martwi to to, że twórcy pójdą na łatwiznę i w kolejnej kampanii też będę znajdował hełm w .... (żeby nie spoilerować zostawię każdemu szansę odnalezienia gdzie ten nieszczęsny hełm jest schowany ). Jeżeli w nowych dodatkach wprowadzą nowe wydarzenia pozwalające na zdobycie starych przedmiotów - kupią mnie już do ostatniego % .
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jak najbardziej się zgadzam.To jest fajna przygodówka z działającymi mechanikami.Dla mnie po prostu jest po raz 50 odgrzewanym kotletem z innym settingiem i aplikacją.Ale rozumiem dlaczego może się podobać, w swojej kategorii jest ok, po prostu nie dla mnie.90% gry to ciągnięcie kart z talii i patrzenie czy jest na nich znaczek , ja podziękuje
Ostatnio zmieniony 05 maja 2019, 17:42 przez ignatus, łącznie zmieniany 1 raz.
Początkujący weteran
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1167 times
- Been thanked: 461 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Plan wygląda tak:Freshus pisze: ↑05 maja 2019, 16:58 Co do przejścia raz i odłożenia na półkę? Po pierwsze szkoda mi by było wydać 300 zł, żeby przejść raz i koniec (ale tu znów odzywają się osobiste preferencje każdego z nas), po drugie nie mógłbym odłożyć ją na półkę przed spróbowaniem różnych kombinacji bohaterów i ról .
Co do dodatków, tak jak również wcześniej wspomniałem, zapewne wprowadzą dużo nowego, co siłą rzeczy pozwoli na zapomnienie starych rzeczy i zwiększy ich regrywalność. Dodatkowo aplikacja pozwala na wprowadzenie nowych wydarzeń do starych kampanii, więc to też duża nadzieja zwiększenia regrywalności.
Przejdę kampanię z podstawki --> odłożę na półkę do wyjścia nowej kampanii --> zagram nową kampanię --> myślę, że spokojnie będę mógł wrócić do pierwszej kampanii i spróbować innych postaci/ról czerpiąc znowu dużą przyjemność z gry(mam nadzieje, że kolejne kampanie będą wprowadzały nowe elementy do wcześniejszych(chociażby nowe przedmioty i przeciwników)
A później z każdą kolejną nowością pójdzie już z górki i otrzymamy coraz większy wybór i regrywalność.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- awawa
- Posty: 1101
- Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 38 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Lepszy jest plan: jak wszystko już wyjdzie to zobaczę co z tego wynikło, może kupię te rozszerzenia i w końcu przejdę tą grę. Wtedy to dopiero będzie urozmaicona rozgrywka...a zaraz, sama FFG nawet niczego takiego w mechanice jeszcze nie obiecywała ;) choć potencjał jest (mam zacząć wyliczać ile razy wydawcy go marnowali?) a jakieś tam dodatki są już potwierdzone.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2019, 20:06 przez awawa, łącznie zmieniany 1 raz.
Granie na Bemowie
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Co do rozszerzeń, znając politykę FFG, raczej na 200% możemy się takich spodziewać. Jedyne co przychodzi mi na myśl, to to, że gra okazała się jednak totalnym fiaskiem finansowym. Natomiast patrząc po zagranicznych forach itp. śmiem wątpić . Więc pytanie, który musimy sobie zadawać to nie "czy?", a "kiedy?".
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 141 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No nie wiem. Ja czegoś takiego w 3 misji na bank nie miałem. Albo nie było w ogóle albo ominąłem...
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
- detrytusek
- Posty: 7329
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 458 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Nie mogę znaleźć tego "wcześniej". Skąd to info?
Z przymrużeniem oka (ale tylko lekkim) napiszę, że szkoda, że możliwych nagród jest może 10
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Kiedy w aplikacji wejdziemy w kolekcje to tam opisane jest co wnosi podstawka. Będąc dokładnym pomyliłem się i teoretycznie w podstawce jest 181 cyfrowych spotkań .detrytusek pisze: ↑05 maja 2019, 19:56Nie mogę znaleźć tego "wcześniej". Skąd to info?
Z przymrużeniem oka (ale tylko lekkim) napiszę, że szkoda, że możliwych nagród jest może 10
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 141 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
W apce jak się wejdzie w kolekcję to przy opisie podstawki jest punkt, że zawiera 181 cyfrowych spotkań.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
- Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
- Has thanked: 514 times
- Been thanked: 153 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jaki skład polecacie na grę solo (syn lat 6 gra ze mną ale tylko ciągnie karty i daje obrażenia). Grałem Brevoraą i Legolasem ale poległem w 2 oraz 3 scenariuszu. Nie wiem czy nie lepiej dodać Gimliego oraz Legolasowi rolę Kapitana?
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...