Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Dr. Nikczemniuk
- Posty: 2821
- Rejestracja: 19 paź 2016, 13:39
- Has thanked: 447 times
- Been thanked: 318 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Dlaczego u nas wychodzą takie abstrakty jak Azul czy Sagrada, a jak jest coś równie ładnego i "bardziej grywalnego" to nikt się za to nie zabiera...?
Kto nie widzi ciemności, nie będzie szukał światła.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Pewnie, że są. Poprawiłem się potem
Nigdzie nie zarzucałem grze, że trzeba robić dinozaury tylko, że nie ma żadnej innej strategii oprócz tego.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Gizmoo
- Posty: 4104
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2631 times
- Been thanked: 2546 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Odpowiedź jest bardzo prosta. Azul i Sagrada to tanie w produkcji gry, na każdą kieszeń, których atutem jest fakt, że mają szansę trafić "pod strzechy". Gry proste i jednocześnie niebanalne. Laika można nauczyć zasad w 5 minut.Dr. Nikczemniuk pisze: ↑28 cze 2019, 10:31 Dlaczego u nas wychodzą takie abstrakty jak Azul czy Sagrada, a jak jest coś równie ładnego [...]
Dinosaur Island to gra bardzo droga (szczególnie w wersji KS), która nie trafia w każdy gust (co widać już po tym wątku), dodatkowo samo tłumaczenie zasad to 15-20 min. Nie jest to produkt z którego laik się będzie cieszył i który ma szanse często lądować na stole (ja na rozgrywkę czekałem ponad pół roku, bo zawsze graliśmy w coś innego)
Reasumując - to produkt obarczony olbrzymim ryzykiem wydawniczym. Pomijam fakt, że bariera cenowa jest dla wielu nie do przeskoczenia. U nas gry powyżej 150 zł uważane są za bardzo drogie. Ja za swoją kopię deluxe (extreme edition) DI z dodatkiem Totally Liqid zapłaciłem na KS w przeliczeniu na złotówki coś około 550 zł. Dla większości forumowiczów i potencjalnych klientów ta cena jest bardziej abstrakcyjna niż Azul. Osoby, które są w stanie wysupłać takie pieniądze na planszówkę w naszym kraju idą w setki, a nie tysiące. A nakład poniżej tysiąca jest nieopłacalny.
Nadal niestety KS pozostanie głównym kanałem dystrybucji perełek (*jak i kopalnią szrotu )
P.S. Jak tylko uda mi się zagrać z kolejnymi modułami to na bank zdam relację. Mój apetyt na DI wzrasta z każdym kolejnym postem.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Niewątpliwie masz rację ale bez problemu można znaleźć przykłady tego typu gier jednak wydanych w Polsce. (Pierwsze z brzegu) Feudum się bez problemu ufundowało. W sumie czemu?
Co do DI to jest już lub będzie wersja francuska, portugalska, koreańska, niemiecka, rosyjska. Jakoś nie wierzę, że w Portugalii jest tych chętnych więcej niż u nas. Myślę, że kampania wersji retailowej miałaby szansę powodzenia przy dobrym marketingu bo jakby nie było gra jest na 113 miejscu.
Z 3 strony czasem po prostu coś nie iskrzy bo niewytłumaczalnym jest dla mnie fakt braku polskiej wersji Spirit Island, a też jest pierdylion wersji językowych na czele o ile pamiętam z węgierską.
Może po prostu wszystkie gry z Island w tytule mają pod górkę ?
Co do DI to jest już lub będzie wersja francuska, portugalska, koreańska, niemiecka, rosyjska. Jakoś nie wierzę, że w Portugalii jest tych chętnych więcej niż u nas. Myślę, że kampania wersji retailowej miałaby szansę powodzenia przy dobrym marketingu bo jakby nie było gra jest na 113 miejscu.
Z 3 strony czasem po prostu coś nie iskrzy bo niewytłumaczalnym jest dla mnie fakt braku polskiej wersji Spirit Island, a też jest pierdylion wersji językowych na czele o ile pamiętam z węgierską.
Może po prostu wszystkie gry z Island w tytule mają pod górkę ?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Koziełło
- Posty: 905
- Rejestracja: 13 cze 2018, 13:11
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 234 times
- Been thanked: 315 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Z Robinson Crusoe ........ Island na czeledetrytusek pisze: ↑28 cze 2019, 11:45 Może po prostu wszystkie gry z Island w tytule mają pod górkę ?
- zbajszek
- Posty: 530
- Rejestracja: 18 sie 2012, 19:18
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 17 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Sorki musiało mi gdzieś przeminąć dlatego napisałem że są .
Fakt jest to główny sposób zdobywania punktów i też chyba jedyny sposób zdobywania ekscytacji. Choć ja tam w gameplayu na razie nie czuję że robię to samo i moje gry wyglądały dość inaczej (zwykle ze względu na Plot Twisty), no ale karty PR i Blueprinty z dodatku też dodają trochę dynamiki pod tym kątem, bo możesz złapać trochę punktów z innych źródeł. Jasne nie jest to ciężkie euro z milionem rzeczy dającym punkty które możesz wykorzystać, a raczej średnio ciężkie euro z dość prostymi zasadami, ale jednak odpowiednią głębią żeby się tym pobawić. No i jest wierna swojemu klimatowi gdzie faktycznym celem jest wybudowanie jak najlepszego parku rozrywki i nie podrzuca jakiś dodatkowych opcji które mogą gracza odciągać od tego (imo tutaj pewnie by to było trochę dość sztucznych opcji). Choć fakt fajnie by było jakby na przykład niektóre atrakcje podwyższały ekscytację. W ogóle dziw mnie trochę że z trzech rodzajów atrakcji tylko te z jedzeniem mają specjalne właściwości (wybór punktów albo pieniędzy), zdaje mi się że dwa pozostałe typy też mogły jakoś działać na swoich zasadach.detrytusek pisze: ↑28 cze 2019, 11:26 Nigdzie nie zarzucałem grze, że trzeba robić dinozaury tylko, że nie ma żadnej innej strategii oprócz tego.
W sumie w ogóle zdziwiłem się jak kolega mi dał podstawkę na urodziny bo myślałem że tego w sklepach u nas nie ma, miałem problem z wydrukiem jednego arkusza ale dość szybko przysłali mi nowe, a i jak zobaczyłem dodatek to od razu kupiłem bo podobało mi się jak brzmiał a myślałem że może być później problem z dostępnością, choć od tego czasu w paru sklepach go widziałem więc jest lepiej niż myślałem. Ja tam grę mogę polecić, ale też ja do końca nie jestem euro graczem (grywam ale preferuje jednak klimat i przygodę, do dużych silników i numerków), więc to też można wziąć pod uwagę .
--------------------Zbajchu Plays--------------------
---Moja Planszoteczka --- Sprzedam/Wymienię Topic ---
---Moja Planszoteczka --- Sprzedam/Wymienię Topic ---
- Gizmoo
- Posty: 4104
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2631 times
- Been thanked: 2546 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Wreszcie udało się w weekend zagrać z trzema modułami z Totally Liquid:
1. Wodne dinozaury.
2. Bluepritns.
3. Facilities + Executives.
Wszystko mocno na plus. Komplikują trochę rozgrywkę i wprowadzają sporo dodatkowych opcji - przez co jest ciekawiej, ale jednocześnie... Zwiększa się trochę downtime, bo w swoich ruchach jest więcej opcji do rozważenia.
Partia była super interesująca i bardzo przyjemna, ale muszę też przyznać - plot twisty które nam wyszły i cele - dołożyły do gry sporo napięcia i stresu i była to pierwsza moja partia w DI w której się denerwowałem i która nie była czystą zabawą. Wodne dinozaury niewiele wnoszą i w zasadzie są jedynie wizualnym gimickiem. Ot po prostu mamy więcej dinusiów do wyboru. Wprawdzie niektóre z nich mają ciekawe statystyki, ale jednak szkoda, że nie mają jakiś unikalnych umiejętności. Dla mnie ten moduł to zmarnowany potencjał!
Facilities i executives powodują, że gra staje się odrobinę asymetryczna i muszę przyznać - zdecydowanie ciekawiej jest, kiedy mamy unikalne umiejętności, których nie posiadają nasi oponenci. Bardzo mi się ten moduł podoba! Niestety początkowy draft jest nieintuicyjny, bo musimy przyswoić sporo informacji. I w trakcie gry okazało się, że wybrałem średnią kombinację i dodatkowo - niewłaściwie zinterpretowałem działanie. Jak się chce grać z tym modułem, to tak na prawdę musimy rozegrać kilka gier, żeby w ogóle zrozumieć działanie i mieć również pojęcie co dostaną w drafcie nasi oponenci.
Największy jednak bez wątpienia wpływ na grę mają Blueprints. Niejako kierunkują nasze wybory od początku gry i jednocześnie - co chwila przy rozbudowie naszego parku musimy sprawdzać plany, by nic nie zrąbać. Jeżeli ktoś działa zgodnie z planami - może solidnie wyprzedzić innych punktowo. Jeżeli ktoś całkowicie je olewa - to jeżeli nie zbuduje perfekcyjnej machiny, to może pożegnać się z czołówką tabeli punktowej. Nie wiem, czy zawsze będę chciał grać z tym modułem, bo odejmuje nam trochę wesołej wolności przy rozbudowie naszego parku.
Do sprawdzenia pozostał mi jeszcze dodatek PR Events, ale obawiam się, że wprowadzi on trochę zbyt wiele losowości. Przynajmniej na to wygląda po lekturze kart.
Reasumując - bardzo podoba mi się TL. Zastanawiam się teraz, czy nie połączyć wszystkich komponentów do kupy i czy nie porzucić pomysłu grania w "gołą" podstawkę. I pewnie gdybym grał w stałym składzie - to wszystko bym wymieszał. Sęk w tym, że gdybym wprowadzał nowych graczy i miał ich uczyć zasad Dinosaur Island, to niestety - ale moduły z Totally Liquid dokładają kolejną cegiełkę, która intuicyjna staje się dopiero po zagraniu w podstawkę.
Dodatek jest świetny, a ja i nie mogę doczekać się kolejnej rozgrywki!
1. Wodne dinozaury.
2. Bluepritns.
3. Facilities + Executives.
Wszystko mocno na plus. Komplikują trochę rozgrywkę i wprowadzają sporo dodatkowych opcji - przez co jest ciekawiej, ale jednocześnie... Zwiększa się trochę downtime, bo w swoich ruchach jest więcej opcji do rozważenia.
Partia była super interesująca i bardzo przyjemna, ale muszę też przyznać - plot twisty które nam wyszły i cele - dołożyły do gry sporo napięcia i stresu i była to pierwsza moja partia w DI w której się denerwowałem i która nie była czystą zabawą. Wodne dinozaury niewiele wnoszą i w zasadzie są jedynie wizualnym gimickiem. Ot po prostu mamy więcej dinusiów do wyboru. Wprawdzie niektóre z nich mają ciekawe statystyki, ale jednak szkoda, że nie mają jakiś unikalnych umiejętności. Dla mnie ten moduł to zmarnowany potencjał!
Facilities i executives powodują, że gra staje się odrobinę asymetryczna i muszę przyznać - zdecydowanie ciekawiej jest, kiedy mamy unikalne umiejętności, których nie posiadają nasi oponenci. Bardzo mi się ten moduł podoba! Niestety początkowy draft jest nieintuicyjny, bo musimy przyswoić sporo informacji. I w trakcie gry okazało się, że wybrałem średnią kombinację i dodatkowo - niewłaściwie zinterpretowałem działanie. Jak się chce grać z tym modułem, to tak na prawdę musimy rozegrać kilka gier, żeby w ogóle zrozumieć działanie i mieć również pojęcie co dostaną w drafcie nasi oponenci.
Największy jednak bez wątpienia wpływ na grę mają Blueprints. Niejako kierunkują nasze wybory od początku gry i jednocześnie - co chwila przy rozbudowie naszego parku musimy sprawdzać plany, by nic nie zrąbać. Jeżeli ktoś działa zgodnie z planami - może solidnie wyprzedzić innych punktowo. Jeżeli ktoś całkowicie je olewa - to jeżeli nie zbuduje perfekcyjnej machiny, to może pożegnać się z czołówką tabeli punktowej. Nie wiem, czy zawsze będę chciał grać z tym modułem, bo odejmuje nam trochę wesołej wolności przy rozbudowie naszego parku.
Do sprawdzenia pozostał mi jeszcze dodatek PR Events, ale obawiam się, że wprowadzi on trochę zbyt wiele losowości. Przynajmniej na to wygląda po lekturze kart.
Reasumując - bardzo podoba mi się TL. Zastanawiam się teraz, czy nie połączyć wszystkich komponentów do kupy i czy nie porzucić pomysłu grania w "gołą" podstawkę. I pewnie gdybym grał w stałym składzie - to wszystko bym wymieszał. Sęk w tym, że gdybym wprowadzał nowych graczy i miał ich uczyć zasad Dinosaur Island, to niestety - ale moduły z Totally Liquid dokładają kolejną cegiełkę, która intuicyjna staje się dopiero po zagraniu w podstawkę.
Dodatek jest świetny, a ja i nie mogę doczekać się kolejnej rozgrywki!
- VivoBrezo
- Posty: 780
- Rejestracja: 11 sie 2019, 10:56
- Has thanked: 154 times
- Been thanked: 528 times
- Kontakt:
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Cześć
Przygotowałem dla Was krótka, 40 minutową recenzję Dinosaur Island .
Miłego słuchania.
https://www.youtube.com/watch?v=_GRQcm-He7I
lub:
https://open.spotify.com/episode/3NgO1Cp1d7051YmVLHaaO5
Przygotowałem dla Was krótka, 40 minutową recenzję Dinosaur Island .
Miłego słuchania.
https://www.youtube.com/watch?v=_GRQcm-He7I
lub:
https://open.spotify.com/episode/3NgO1Cp1d7051YmVLHaaO5
Cześć! Nie widzicie nas, ale możecie nas usłyszeć w podcaście Kości, Piony i Bastiony. Rozmawiamy o grach, które lubimy, bo życie jest za krótkie, na te słabe.
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Pokazałem córce gameplay i teraz nie mam wyjścia czekam na polską wersję od Galakty
Czy ja dobrze widzę, że wersja retail ma wszystkie dinozaury takie same?
Wie ktoś czy gdzieś można kupić jakieś fajne dinoneeple?
Czy ja dobrze widzę, że wersja retail ma wszystkie dinozaury takie same?
Wie ktoś czy gdzieś można kupić jakieś fajne dinoneeple?
- anitroche
- Posty: 769
- Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
- Has thanked: 669 times
- Been thanked: 781 times
- Kontakt:
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Wersja od Galakty będzie taka sama jak najnowsza edycja oryginalnego wydawcy, czyli będą w niej w sumie 3 typy dinusiow: triceratops i jakieś dwa mięsożerne. Jak chcesz odpimpowane meeple do tej gry to w sklepie board game geek jest zestaw dinozaurów do tej gry z naklejkami:
https://boardgamegeekstore.com/products ... 7e47&_ss=r
Ale nie rozglądałam się za tym specjalnie, więc może to nie jedyna opcja
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Dzięki za info. 3 typy dinozaurów brzmią już rozsądnie.anitroche pisze: ↑06 lut 2021, 20:28Wersja od Galakty będzie taka sama jak najnowsza edycja oryginalnego wydawcy, czyli będą w niej w sumie 3 typy dinusiow: triceratops i jakieś dwa mięsożerne. Jak chcesz odpimpowane meeple do tej gry to w sklepie board game geek jest zestaw dinozaurów do tej gry z naklejkami:
https://boardgamegeekstore.com/products ... 7e47&_ss=r
Ale nie rozglądałam się za tym specjalnie, więc może to nie jedyna opcja
- brazylianwisnia
- Posty: 4078
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
https://www.meeplesource.com/proddetail ... saurIsland
Pomarzyc można... Ale sa piękne i drewniane a nie plastik jak w grze. Cena jednak adekwatna.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Wie Dokup Draftozaur Naszej Księgarni, wrzucili tam 66 drewnianych dinomepli w różnych rodzajach. Cena gry śmiesznie niska (70zł). Myślę, że będą się nadawać i do tej gry.
Zaś jeśli chodzi o Dinosaur Island to czuć klimat Jurasic Park? Przyznam, że brakuje mi tu trochę dużej planszy wyspy...
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Nie bardzo. To jest naprawdę dość przeciętna gra z masą problemów.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Aha, to na miejscu Galakty zainwestowałabym w jakąś inną grę do wydania. Zapewne głównym "hypem" są tu figurki dinusiów, a skoro wersja retail ma być masakrycznie z nich okrojona (tylko trzy rodzaje mepli i do tego plastikowych doprawdy nie brzmi zbyt bogato) to za wiele osób się na nią nie skusi. Tematyka dinozaurów też nie jest zbyt powszechna wśród potencjalnych nabywców skoro nie oddaje bardziej klimatu Jurasic Parku, już bezpieczniejszy by było coś w stylu New York Zoo z różnymi zwierzątkami.detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 08:32 Nie bardzo. To jest naprawdę dość przeciętna gra z masą problemów.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
W ogóle nie martwiłbym się o sprzedaż przy normalnej cenie.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Dr. Nikczemniuk
- Posty: 2821
- Rejestracja: 19 paź 2016, 13:39
- Has thanked: 447 times
- Been thanked: 318 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Tylko że takich gier wychodzi cała masa, np. Na Skrzydłach, a i tak wyprzedają się na pniu (te najbardziej nahajpowane ).detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 08:32 Nie bardzo. To jest naprawdę dość przeciętna gra z masą problemów.
Mimo wszystko uważam, że Dinosaur Island to gra przy której warto się zatrzymać, bo dinozaury, bo worker placement, bo ładniutkie, bo to może być spoko gra rodzinna. No i dlatego chcę ten tytuł sprawdzić
No a teraz do rzeczy, jakie problemy ma ta gra?
Kto nie widzi ciemności, nie będzie szukał światła.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Rodzinna to ona na pewno nie jest.
Co do problemów to wystarczy poczytać ten wątek.
Co do problemów to wystarczy poczytać ten wątek.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
"Na skrzydłach" oprócz tego, że ładne to ma jeszcze walor edukacyjny a to ważne dla sporej grupy nabywcówDr. Nikczemniuk pisze: ↑11 lut 2021, 10:06 Tylko że takich gier wychodzi cała masa, np. Na Skrzydłach, a i tak wyprzedają się na pniu (te najbardziej nahajpowane ).
Gdyby były drewniane i różnorakie dinomeple to nawet cena by nie musiała być "normalna" tylko wyższa, a sporo osób by się skusiło.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Coś mi się zdaje, że plastik w dzisiejszych czasach raczej nie ma problemu ze znalezieniem nabywcy.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- brazylianwisnia
- Posty: 4078
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Z dodatkiem jest naprawde fajna bo zyskuje sporo głębi. Sama podstawka jest wlasnie za plytka.detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 08:32 Nie bardzo. To jest naprawdę dość przeciętna gra z masą problemów.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Zwłaszcza na KS .detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 10:54 Coś mi się zdaje, że plastik w dzisiejszych czasach raczej nie ma problemu ze znalezieniem nabywcy.
Ja jednak wolę drewniane meeple. Bardziej mi pasują do planszowej gry.
Tematyka parku jurajskiego w grze ciekawi, ale musi mieć lepszą oprawę, w tym graficzną i dopracowane zasady.
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Z dodatkiem miałem jeden podstawowy problem. Przeczytałem instrukcję, zacząłem się zastanawiać "co Ci ludzie tak na nią pomstują przecież wszystko jasne" po czym zaczynając grać nie znalazłem ani jednego wytłumaczenia moich wątpliwości, które pojawiały się co chwilę. W niej jest zarys, kilka ogólników, a potem to sobie radź sam.brazylianwisnia pisze: ↑11 lut 2021, 11:00Z dodatkiem jest naprawde fajna bo zyskuje sporo głębi. Sama podstawka jest wlasnie za plytka.detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 08:32 Nie bardzo. To jest naprawdę dość przeciętna gra z masą problemów.
Może i on dodaje fajne rzeczy ale komuś się ewidentnie nie chciało przyłożyć ani do instrukcji ani do balansu. Spakowałem, sprzedałem...adieu.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- brazylianwisnia
- Posty: 4078
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Dinosaur Island (Jonathan Gilmour, Brian Lewis)
Dinosaur World ma fajne meeple ale dopiero ci byl KS wied daleka droga jeszcze.Kin@a pisze: ↑11 lut 2021, 11:01Zwłaszcza na KS .detrytusek pisze: ↑11 lut 2021, 10:54 Coś mi się zdaje, że plastik w dzisiejszych czasach raczej nie ma problemu ze znalezieniem nabywcy.
Ja jednak wolę drewniane meeple. Bardziej mi pasują do planszowej gry.
Tematyka parku jurajskiego w grze ciekawi, ale musi mieć lepszą oprawę, w tym graficzną i dopracowane zasady.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430