Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
mecenas
Posty: 762
Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 58 times
Been thanked: 157 times

Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: mecenas »

Obrazek

Nowa Gra od Lucky Duck Games na Kickstarter, który zbiera dużo dobrych opinii, która obecnie jest na kickstarter.

Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/37 ... escription
Review by Rahdo: https://www.youtube.com/watch?v=gad-XpQ5JtY&t
Gameplay by JonGetGames: https://www.youtube.com/watch?v=CSuPYOe6yME&t

Ja po pierwszej informacji o grze dostałem zachwytu tym bardziej, że w Kingdom Rush zarówno na komputerze jak i na komórce spędziłem multum godzin...
sama gra wygląda fajnie. Tower Defense rozwiązany za pomocą Tetrisa, gdzie każda wieża strzela określonym klockiem w określonym układzie. Pomimo sporej łamigłówki gry, to widzę problem, że sam tytuł ma mieć tylko 10 scenariuszy, które z grubsza chyba będą mocno powtarzalne...

Ktoś jeszcze mocniej się interesował tytułem?
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8733
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2641 times
Been thanked: 2330 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: Curiosity »

Ja się zastanawiałem, ale mi przeszło :)

Powody są subiektywne, ale dla mnie wystarczające.
1. Maksymalnie 4-osobowa rozgrywka. Dla mnie za mało, generalnie grami zaczynam się interesować od 5 osób w górę, chyba, że sprawiają jakieś super wrażenie.
2. To "tylko" tower defense. Od tego mam Xenoshyfta. Oczywiście nie próbuję tych gier porównywać, ale jeśli mogę wyłożyć na stół "twarde" SF, a bajkowe "generyczne" fantasy, to wybór mam prosty.
3. Obawiam się "dojonka" w formie dodatkowych "nieodzownych dodatków" (takie wynaturzenie jakie miało miejsce przy Hard City, gdzie wydawca kazał płacić za każdą dodatkową figurkę). Póki co, mamy jeden mały dodatek za 19$ i jestem przekonany, że na tym się nie skończy. A ja lubię mieć wszystkie dodatki.
4. Zastanawiam się, na ile starczy grywalności? Na jednym filmiku, prezentujący rozgrywkę grał "na pamięć", mając dokładnie zaplanowane wszystkie ruchy na 3 tury do przodu. Jasne, pewnie specjalnie tak sobie ułożył karty pod wideo, ale i tak...

Żeby nie było, na razie wszedłem za 1$ i obserwuję. Ale raczej skończy się na niczym, ewentualnie zakupem retaila z polskiego sklepu za 149,99zł w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
mecenas
Posty: 762
Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 58 times
Been thanked: 157 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: mecenas »

Curiosity pisze: 10 kwie 2019, 11:41 4. Zastanawiam się, na ile starczy grywalności? Na jednym filmiku, prezentujący rozgrywkę grał "na pamięć", mając dokładnie zaplanowane wszystkie ruchy na 3 tury do przodu. Jasne, pewnie specjalnie tak sobie ułożył karty pod wideo, ale i tak...
Jak oglądałem Rahdo to też był jeden z jego największych zarzutów. Że same scenariusze fajne, ze niezła łamigłówka, ale żeby rozwiązać dany poziom to ogólnie musisz znaleźć metodę i nawet jak zagrasz drugi raz to nie będzie tak dużej rewolucji, bo może potworki będą inne, ale metoda dojścia do rozwiązania taka sama...
Póki co za cenę około 250 zł jest 12 scenariuszy... jakby ilość podskoczyła o drugie tyle, to pewnie bym się bardziej zastanawiał.
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: NeuQuixotic »

Nie martwiłbym się tak o regrywalność. Przy wysokim poziomie trudności na pewno do niejednego scenariusza będzie trzeba podejść mimimum dwa razy (jak to w wersji cyfrowej w późniejszych misjach).

Do tego zapowiedzieli już w updatach mod Portal storm, zapewniający praktycznie nieskończoną regrywalność.

Wiecie może, ile dokładnie misji dodają odblokowane stretch goale? Wydawało mi się, że po jednej, ale napis mówi "new scenarios". Szkoda, że nie pokusili się o sprecyzowanie, bo tak poza tym kampania prowadzona rewelacyjnie.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2019, 14:20 przez NeuQuixotic, łącznie zmieniany 1 raz.
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: NeuQuixotic »

No i po kilku miesiącach przerwy niemożliwe pamiętać te wszystkie rozwiązania.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2019, 13:45 przez NeuQuixotic, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6124
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 636 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: pan_satyros »

U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Sama gra wydaje się być przemyślana i bardzo przyjemna.
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: NeuQuixotic »

pan_satyros pisze: 17 kwie 2019, 13:42 U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Właśnie, wielka szkoda, że nie ma na bohatera więcej umiejętności specjalnych do wyboru niż dostępnych slotów. Ilość bohaterów to trochę rekompensuje.

Dodatki też mnie martwią, pewnie skończy się na 4, co daje $76 za same addony... A jak tu z któregoś zrezygnować ehhh.. Cena gry wyjsciowej, szczegolnie po uwzglednieniu odblokowanej zawartosci (a jestem pewien, ze jeszcze duuużo przed nami), jest bardzo spoko. Za to cena addonów zatrwazajaca, plastik plastikiem ale srsly...
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: NeuQuixotic »

pan_satyros pisze: 17 kwie 2019, 13:42 U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Sama gra wydaje się być przemyślana i bardzo przyjemna.
Przejrzałem dokladnie kickstartera i wszelkie addony będą dostępne po kampanii w sprzedaży detalicznej, więc można na razie ograniczyć się do knight lub king pledge'a, bez strachu, że nie dokupi się tych małych dodatków w przyszłości :)

A co do alternatywnych ścieżek rozwoju bohaterów, wczoraj ujawnili 4 quest w stretch goalach i lada moment odblokujemy po jednej opcjonalnej umiejętności na każdego z czterech podstawowych bohaterów. Pewnie będzie tego więcej :)

Ogólnie starają się jak mogą wyjść na przeciw oczekiwaniom wspierających, kampania na piątkę z plusem.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6124
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 636 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: pan_satyros »

Również po ostatniej aktualizacji jestem bardzo zadowolony.
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)

Post autor: NeuQuixotic »

#5 quest ujawniony, a wraz z jego odblokowaniem (które jest tylko formalnością, kwestią kilku dni) mamy już pełny dodatek w osobnym pudle za free, zawierający minimum 6 nowych misji, dwóch nowych bohaterów, ciekawego bossa ze świetnie wykonaną figurką, alternatywne wersje wież 4. poziomu i kilka nowych rozwiązań w rozgrywce.

Wszystko do kupy daje już jakieś 25-30 h zabawy w samym trybie kampanii, gdyby nawet komuś (z niezrozumialych dla mnie przyczyn) nie chciało się po czasie powtórzyć jej po pierwszym przejściu. Do tego dochodzi tryb Portal storm z niemal nieskończoną regrywalnoscią, gdzie mapa i spawny generowane są losowo.

Mieli rewelacyjny pomysł z tym, żeby nie odtwarzać kolejności zdarzeń z serii na komputer, a zamiast tego wymieszać epoki, i co za tym idzie bossów, miniony, bohaterów i czary z trzech części gry na raz - dla każdego coś miłego i dużo więcej różnorodności. Przy czym pięknie to siada klimatycznie, walczymy przecież z Magiem Czasu. Jedyne czego brakuje mi do pełni szczęścia to nowe kafelki mapy z innym rodzajem terenu, ale to zapewne przyniosą dodatki w przyszłości.

Dziwi mnie tak słabe wsparcie z Polski - 128 osób. Lucky Duck Games operują w Krakowie, w ekipie mnóstwo Polaków, mamy najtańszy shipping na świecie. Wydawało mi się, że seria Kingdom Rush cieszy się u nas wielką popularnością. W pierwszą część można śmigać za darmo, poza tym od czego jest aptoide jak ktoś chciał zwyczajowo po polsku przycebulić😁😰
kelvar
Posty: 327
Rejestracja: 04 lut 2017, 18:11
Has thanked: 16 times
Been thanked: 24 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: kelvar »

Mi się gra podoba, ale ma wrażenie wybitnie... JEDNOOSOBOWEJ.
Może mylnie, ale tak odbieram (napiszę, że dla mnie np. grą, która jest niemal jednoosobowa jest "This war of mine" (wiem, że da się grać w więcej osób - tutaj w KR też - i wiele osób będzie się super bawiło, ale jednak nie ma tej "odrębności" w grze...).
I mam wrażenie, że jest przedstawiana jako "łamigłówka" - taki odbiór ma - co może odstraszać wiele osób z mniej zasobnymi portfelami (mnie :P).

Mnie to trochę od wsparcia odrzuciło - super ciekawa, jednoosobowa "łamigłówka", pięknie wydana itp. - kusząca opcja, ale wydaje się za droga jak dla mnie (chodzi o formułę, bo zawartość względem dzisiejszych standardów jest bardzo przyzwoita!). Słowem - ile osób, tyle gustów... tutaj mamy daną specyfikę, oprawę (która mi się podoba!), mechanikę (dość oryginalną jak chodzi o gry planszowe - co można pochwalić!) i komuś odpowiada, a komuś nie... może jakbym zagrał to bym się zachwycił ;)

Na razie subiektywnie odpuszczę wsparcie i zakup tego pięknego tytułu...
NeuQuixotic
Posty: 19
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: NeuQuixotic »

kelvar pisze: 24 kwie 2019, 10:23 Mi się gra podoba, ale ma wrażenie wybitnie... JEDNOOSOBOWEJ.
Może mylnie, ale tak odbieram (napiszę, że dla mnie np. grą, która jest niemal jednoosobowa jest "This war of mine" (wiem, że da się grać w więcej osób - tutaj w KR też - i wiele osób będzie się super bawiło, ale jednak nie ma tej "odrębności" w grze...).
I mam wrażenie, że jest przedstawiana jako "łamigłówka" - taki odbiór ma - co może odstraszać wiele osób z mniej zasobnymi portfelami (mnie :P).
Wszystkie Twoje zarzuty szanuję i nic mi do nich, przedstawię tylko swój punkt widzenia:

Jednoosobowa - myślę, że to problem praktycznie KAŻDEJ kooperacji, bo w każdej grze full-cooperative można równie dobrze samemu poprowadzić kilka postaci/frakcji. Jedynym chyba sposobem, żeby wyraźnie odróżnić od siebie tryby solo i kooperacji w takich grach jest wprowadzenie motywu ukrytego zdrajcy, ale wtedy to już nie full-coop ;)

Chodzi więc chyba o ogólne podejście do kooperacji, współpracy... i czyjegoś charakteru - jeśli ktoś lubi podejmować decyzje sam, nie znosi dzielić odpowiedzialnością z innymi.. to zawsze może czuć mniejszą lub większą frustrację płynącą z rozgrywki. Albo będzie w ciszy przyglądał się z rosnącym zażenowaniem nieoptymalnym poczynaniom innych albo głośno się przepychał i starał dyktować im co mają robić. Dlatego szczególnie w tak trudną grę warto grać z ludźmi ogarniętymi i z którymi dobrze dogadujemy się na co dzień, nie tylko nad planszą.

Łamigłówka - tutaj też odważę się stwierdzić, że KAŻDA gra oferująca tylko coop (a więc i solo) jest i musi być łamigłówką. Pandemia, One-deck Dungeon, a nawet Posiadłość czy Runebound! Znacząco różnią się ilością losowości, poziomem trudności i integracją klimatu, ale to wciąż łamigłówka i wyścig z czasem, gdzie trzeba obrać strategię i optymalizować ruchy.

I stąd właśnie płynie największa przewaga Kingdom Rush moim zdaniem. Przy ograniczeniu losowości do absolutnego minimum (brak jakiejkolwiek frustracji wynikającej z rzutu kośćmi czy dociąganiem kart) udało się autorom przemycić maksimum klimatu! Nie czujesz, że rozwiazujesz tetrisową zagadkę, a bronisz królestwa przed nadciągajacymi hordami. Przy tym wciąż rosnący poziom trudności i stopniowo odblokowywane elementy gry (bohaterowie, miniony, bossowie, czary, wieże 4. poziomu) gwarantują, że gra prędko się nie znudzi.

Odrębność - przecież każdy kontroluje własnego bohatera, a ci są asymetryczni, każdy pełni nieco inną rolę a jednak każdy jest równie potrzebny, bo co rundę różnie sytuacja rozwija się na planszy.
kelvar
Posty: 327
Rejestracja: 04 lut 2017, 18:11
Has thanked: 16 times
Been thanked: 24 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: kelvar »

Generalnie nie polemizuje - bo się zgodzę (zwłaszcza z zaletami), acz np. Eldritch Horror, Gears of War, Pandemia, Descent, The Others itd.*1 nie robią na mnie wrażenia gier "jednoosobowych" - tutaj te wieże i logiczne podejście to dla mnie powoduje (ale bohaterzy ratują). Dlatego dawałem przykład TWoM (tam dla mnie gra jest bardzo wybitnie "jednoosobowa" - z tym, że nie widzę problemu, że ktoś się bawi świetnie przy niej w więcej osób - moje zdanie jest równie wybitnie subiektywne:-)).

Jako bardzo zaawansowana "łamigłówka" z klimatem (mocno upraszczając;)) Kingdom Rush wydaje się bardzo dobry.
I nawet brak dodatkowych addonów w większej ilości mnie zaskoczył (2 z postaciami + wieże... Jak dla mnie niewiele, acz to nie zarzut, a powiedziałbym bardziej może i zaleta w pewnych aspektach:-)).

Jakby nie było - szykuje się porządna pozycja (która raczej odpuszczę), ale jak będzie kiedyś okazja i ktoś że znajomych zaproponuje - to nie będę się krzywił.

*1 ...wiem, że tam wymieniłem semi kooperację...one są bardziej wieloosobowe - bo "ten zły" słucha narad i taktyki co nie jest bez znaczenia :)

Ps. Mam nadzieję, że nie będę źle zrozumiany bo "moje zarzuty" to takie kręcenie nosem, a nie krytyka jak ktoś "skopał grę" - bo tutaj od takiego krytycznego zdania jestem daleki zwłaszcza, że de facto - widziałem coś tam, ale nie grałem...
ted
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2017, 22:36
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: ted »

Dostaliscie juz swoje egzemplarze? Mam problem ze swoim.... czegos nie widze czy mam cos felernego w moim?

Wersja deluxe, custom tower Tray. Ale moje tower ni chu chu nie chca sie miescic. Paczajcie foto.
Obrazek
Palmer
Posty: 1267
Rejestracja: 13 mar 2010, 15:24
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 120 times
Been thanked: 188 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Palmer »

Przecież się mieszczą. Są pod kątem żeby je łatwiej podnosić.
ted
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2017, 22:36
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: ted »

Facepalm. Ale taki solidny 🤦🤦🤦
Awatar użytkownika
polwac
Posty: 2575
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 1167 times
Been thanked: 461 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: polwac »

ted pisze: 06 gru 2020, 22:42 Facepalm. Ale taki solidny 🤦🤦🤦
Przeciez fajnie i wygodnie jest to zrobione.
Nie wiem o co Ci chodzi.

https://www.kickstarter.com/projects/de ... ts/3042483
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
ted
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2017, 22:36
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: ted »

O sobie mowie. Sobie facepalma robie, ze tego nie rozkminilem. 😂

Na marginesie, dla takich jak ja wrzucili tutorial w updejcie na ks - o - ten co podlinkowales.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8733
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2641 times
Been thanked: 2330 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Curiosity »

Klepnij jakąś mini recenzję po kilku rozgrywkach. Ja byłem grą zainteresowany ale odpuściłem, niemniej chętnie bym sobie poczytał 8)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Wosho
Posty: 1438
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: Wosho »

Do mnie napisal gosc co kupil sama podstawke i szuka dodatkow bo grali w 4ech i im sie mega spodobalo :)
ted
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2017, 22:36
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: ted »

Curiosity pisze: 07 gru 2020, 10:15 Klepnij jakąś mini recenzję po kilku rozgrywkach. Ja byłem grą zainteresowany ale odpuściłem, niemniej chętnie bym sobie poczytał 8)
Jezeli o mnie chodzi to raczej niepredko usiade niestety.
radarek
Posty: 139
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

Jak dokładnie docięte są u Was żetony ataku? U mnie większość jest w porządku, ale część wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Czy to standard czy powinienem to zgłosić wydawcy?
Obrazek
ernin
Posty: 555
Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 35 times
Been thanked: 27 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: ernin »

radarek pisze: 08 gru 2020, 17:03 Jak dokładnie docięte są u Was żetony ataku? U mnie większość jest w porządku, ale część wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Czy to standard czy powinienem to zgłosić wydawcy?
Spoiler:
U mnie są docięte bardzo dobrze. Lekkie przesunięcie grafiki jest ale nigdzie nie jest ucięta jak u Ciebie.

Jako, że chciałem trochę przyoszczędzić na grze wybrałem Knight Pledge, a nie King Pledge. Nie ma on np pojemników na bohaterów wiec zdecydowałem się zrobić własne o to rezultat:
Spoiler:
Awatar użytkownika
polwac
Posty: 2575
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 1167 times
Been thanked: 461 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: polwac »

Spoiler:
Jak dla mnie mieści się to w tolerancji.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
radarek
Posty: 139
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)

Post autor: radarek »

ernin pisze: 10 gru 2020, 20:39 Jako, że chciałem trochę przyoszczędzić na grze wybrałem Knight Pledge, a nie King Pledge. Nie ma on np pojemników na bohaterów wiec zdecydowałem się zrobić własne o to rezultat:
Spoiler:
Wygląda super :). Czy byłaby szansa, żebyś podzielił się modelem do druku?

Ja też wybrałem Knight Pledge i patrząc na to co ludzie piszą, jak kiepsko została przemyślana kwestia rozmieszczenia elementów w pudełku oraz o takich kwiatkach jak niedomykające się wieczko, to wcale nie żałuję.
polwac pisze: 10 gru 2020, 20:56
Spoiler:
Jak dla mnie mieści się to w tolerancji.
U mnie ciut ja przekracza, ale to pierdoła. Po prostu chciałem wiedzieć jak to wygląda u innych (na wszystkich zdjęciach, recenzjach/gampleyach na yt wszystko jest idealnie docięte ;)).
ODPOWIEDZ