Wander: The Cult of Barnacle Bay (Jonathan Phillips-Bradford)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Lipa
Posty: 163
Rejestracja: 10 paź 2005, 19:18
Lokalizacja: Morąg, pobliże Olsztyna
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Wander: The Cult of Barnacle Bay (Jonathan Phillips-Bradford)

Post autor: Lipa »

Obrazek

Opis wydawcy, via BGG:

W grze Wander: The Cult of Barnacle Bay gracze wybierają jednego z pięciu unikatowych bohaterów, wyposażają swojego go w początkowe przedmioty (reprezentowane przez karty na planszetce gracza) i dołączają do swoich przyjaciół, aby odzyskać Barnacle Bay. Pokonanie wrogów i przetrwanie losowych spotkań przynosi graczom punkty doświadczenia i łup. Łup, podobnie jak broń i zbroja, są ulepszeniami, które pozostają z bohaterami, gdy ci kontynuują swoją przygodę. Punkty doświadczenia służą do zdobywania kolejnych poziomów bohaterów podczas ich obecnej przygody w kampanii. Podwójne drzewo ulepszeń pozwala graczom nieustannie próbować nowych kombinacji umiejętności w każdej przygodzie, aby określić, co pasuje do ich stylu gry lub aktualnego zestawu przeciwników.

Korzystając z planszy modułowej, gracze ustawiają się na mapie (jak wskazano w książce kampanii), a następnie używają punktów akcji do poruszania się lub atakowania swoim bohaterem.

Wszyscy wrogowie w grze są kontrolowani przez "line of sight" SI i automatycznie trafiają bohaterów graczy, gdy tylko są w stanie. Oznacza to, że nie ma rzucania kośćmi na trafienia przy atakach wrogów. Bohaterowie będą jednak mogli rzucić się do obrony, aby zapobiec otrzymywaniu ran. Jeden zestaw niestandardowych kości określa sukces bohatera zarówno w obronie, jak i ataku. Karty losowych spotkań, które ujawniają się, gdy gracze wkraczają w niezbadaną przestrzeń „ciemności”, również gwarantują, że żadna przygoda z kampanią nigdy nie będzie taka sama.


Czy ktoś wsparł tytułową grę na KS? Czy jakiś sklep z planszówkami będzie miał ją w swojej ofercie?
Jak jest jedno wejście, to nie ma wyjścia
ODPOWIEDZ