Tapestry (Jamey Stegmaier)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
KonradT
Posty: 621
Rejestracja: 15 maja 2012, 19:34
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 121 times
Been thanked: 37 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: KonradT »

To już drugi raz, jak Jamey Stegmaier zobaczył coś fajnego i postanowił zrobić grę wokół tego. Pierwsza była Scythe po zachwycie pracami Różalskiego. Teraz Tapestry po miniaturach z gliny. W momencie pokazania okładki było wiadomo, że gra będzie miała SCD większą od Scythe. W Scythe jest 30 niepomalowanych figurek, w Tapestry będzie 18 pomalowanych a najwyższa będzie miała 7 cm.

Przy Na Skrzydłach wyszło jak ważne są dla Stonemaier Games wrażenia z obcowania z ich produktami. Tutaj jest podobnie. Jamey mógł zrezygnować z tych budynków i użyć zamiast nich drewnianych znaczników. Jednak chciał uzyskać konkretny efekt na planszy gracza i bynajmniej nie jest to kolorowa plansza miasta z Antiquity z kawałkami drewna.
jax pisze: 09 sie 2019, 22:46 Po prostu wstyd żeby taki projektant dawał takie uzasadnienie tego plastikowego gówna:
"Your civilization will be vibrant, colorful, and elevated!"

Mechanika ma się bronić sama w sobie, a nie plastik bronić mechaniki :roll: :roll: :roll:
Czy na podstawie pokazanego plastiku oceniasz mechanikę? Jamey napisał o doświadczeniu z gry i opisał jak będzie wyglądać cywilizacja gracza na koniec gry. Gdyby estetyka nie wpływała na doświadczenia grających, to upadłyby wszystkie firmy oferujące dedykowane komponenty czy metalowe monety do gier. Ludzie potrafią obniżyć ocenę gry za używanie papierowych pieniędzy zamiast żetonów z tektury jak każdy eurosuchar. W drugą stronę też to działa, czego dobrymi przykładami są właśnie Scythe i Na Skrzydłach.

O mechanice trochę już wiadomo. Będzie 18 rodzajów budynków. Część będzie się zdobywać z kart technologii, część z na torów postępu. Tory postępu będą miały 48 pól z różnymi korzyściami. Sama tura gracza w większości przypadków to będzie wybór jednego z czterech torów, na którym chce się przesunąć do przodu. Punkty zwycięstwa i zasoby będzie się otrzymywało przez odpowiednie zapełnianie swojej planszy miasta.
Dla mnie powyższe nie brzmi jak gra doklejona do figurek.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: rastula »

ale przecież "nie komponenty robią grę" :P...

za mało hoplitów i kobiet z trzema cy...mieczami?

ja myślę że, że wielu ludzi chetnie sięgnie po coś innego niż kolejne armie z plastiku.


inna sprawa, że dla mnie ta gra bedzie na pewno za droga, ale taka by była bez wzgledu na to w co by plastik poszedł.
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6438
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 563 times
Been thanked: 926 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Odi »

Też nie do końca rozumiem uprzedzenie niektórych przedmówców.

Reiner Knizia projektowanie gry zawsze rozpoczyna od abstrakcyjnego mechanizmu. Dopiero później dobiera temat - i ok, takie ma podejście a gry robi świetne.

Cały szereg gier powstał na bazie konkretnego tematu, wziętego na warsztat i obudowanego mechanicznymi elementami. I też gry wychodzą super.

Jamie zainspirował się konkretnymi elementami i zaczął kombinować, jak wokół nich zrobic grę. Łamigłówka do rozwiązania jak każda inna i zupełnie nie rozumiem, czemu takie podejście miałoby być gorsze od dwóch powyższych.
W żaden sposób nie wpływa to na stopień skomplikowania gry, jej jakość etc.
_leigam_
Posty: 941
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: _leigam_ »

Ja nie uwazam zeby robienie gry pod temat bylo zlym rozwiazaniem. Niby czemu, jak wszystko dobrze chodzi. Wrecz sie troche podjaralem bo scythe bardzo, bardz lubie. Uwazam nawet ze nie jest "przeprodukowana", jak co niektorzy, ma swietne mechaniki, super wykonanie, itd. Ale tu zobaczylem jakies ogromniaste budynki (najwyzszy ma chyba 7 cm) ktore dodatkowo na zdjeciu nie wygladaja zbyt fajnie, za ktore trzeba zaplacic wiecej niz za scythe i zastanawiam sie czy bylo wokol czego budowac ta mechanike. Na razie czekam co sie wydazy, ale hype na nowa gre tworcy zajebistego scythe juz opadl.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4074
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: brazylianwisnia »

Niepotrzebnie skupiacie się na wyglądzie. Będzie najlepsza gra cywilizacyjna to zaplace 300zl. Nie będzie dobra to i za 100 nie kupie.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6438
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 563 times
Been thanked: 926 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Odi »

_leigam_ pisze: 10 sie 2019, 12:44 Ja nie uwazam zeby robienie gry pod temat bylo zlym rozwiazaniem.
Nie pod temat, tylko pod elementy, na zasadzie: " O jakie fajne piony! Zrobię z nich grę". Robienie pod temat, to osobna kategoria.
Będzie najlepsza gra cywilizacyjna to zaplace 300zl. Nie będzie dobra to i za 100 nie kupie
Dokładnie. A czy autor doszedł do gry od strony mechaniki, tematu czy elementów, nie ma znaczenia.
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: ozy »

Testowaliśmy ten tytuł grając kartonikami zamiast budynków. I podjęliśmy decyzję o wydaniu. Mechanika jest tu na pierwszym miejscu, budynki to tylko lukier.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
bowie
Posty: 487
Rejestracja: 01 mar 2017, 23:43
Has thanked: 218 times
Been thanked: 63 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: bowie »

Wygląd tej gry, to idealny przykład, że gry planszowe są dla dzieci ;) bo tak to jest postrzegane przez większość rodaków. Mi osobiście design się strasznie nie podoba. Wolałbym, aby się za to wziął np. Ian O'Toole
Awatar użytkownika
Lothrain
Posty: 3410
Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 142 times
Been thanked: 300 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Lothrain »

ozy pisze: 10 sie 2019, 13:24 Testowaliśmy ten tytuł grając kartonikami zamiast budynków. I podjęliśmy decyzję o wydaniu. Mechanika jest tu na pierwszym miejscu, budynki to tylko lukier.
I byłoby super, gdyby ten lukier z posypką był dla chętnych, bo sam zagrałbym z chęcią i kupił egzemplarz na żetonach. A te gipsowe budyneczki oznaczają, że za lukier płacimy dodatkowo stówkę, albo lepiej. I robi się niesmacznie. Za dużo lukru to też niedobrze.
mecenas
Posty: 762
Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 58 times
Been thanked: 157 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: mecenas »

Lothrain pisze: 10 sie 2019, 18:12
ozy pisze: 10 sie 2019, 13:24 Testowaliśmy ten tytuł grając kartonikami zamiast budynków. I podjęliśmy decyzję o wydaniu. Mechanika jest tu na pierwszym miejscu, budynki to tylko lukier.
I byłoby super, gdyby ten lukier z posypką był dla chętnych, bo sam zagrałbym z chęcią i kupił egzemplarz na żetonach. A te gipsowe budyneczki oznaczają, że za lukier płacimy dodatkowo stówkę, albo lepiej. I robi się niesmacznie. Za dużo lukru to też niedobrze.
Wydaje mi się, że to już trochę taki znak rozpoznawczy Stonamier Games - wydajmy grę w o wiele bardziej rozdmuchany sposób niż trzeba, gdzie swientym przykładem na to jest już nawet Na Skrzydłach z bardzo użytecznym i niezbędnym domkiem dla ptaków...
Wydaje mi się ze nieważne jaka grę weźmiemy tutaj pod uwagę od nich to trza zawsze dopłacić plus 20-30% za wykonanie.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: rattkin »

Wyglada jak chwilowa fascynacja Tiny Towns czy Little Town. Jak zwykle u Stegmeiera najlepiej działają nie jego przeciętne designy, tylko rozbuchana na granicy przekłamania machina marketingowa. Civ game, dobre sobie :)
KonradT
Posty: 621
Rejestracja: 15 maja 2012, 19:34
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 121 times
Been thanked: 37 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: KonradT »

mecenas pisze: 10 sie 2019, 21:13
Lothrain pisze: 10 sie 2019, 18:12
ozy pisze: 10 sie 2019, 13:24 Testowaliśmy ten tytuł grając kartonikami zamiast budynków. I podjęliśmy decyzję o wydaniu. Mechanika jest tu na pierwszym miejscu, budynki to tylko lukier.
I byłoby super, gdyby ten lukier z posypką był dla chętnych, bo sam zagrałbym z chęcią i kupił egzemplarz na żetonach. A te gipsowe budyneczki oznaczają, że za lukier płacimy dodatkowo stówkę, albo lepiej. I robi się niesmacznie. Za dużo lukru to też niedobrze.
Wydaje mi się, że to już trochę taki znak rozpoznawczy Stonamier Games - wydajmy grę w o wiele bardziej rozdmuchany sposób niż trzeba, gdzie swientym przykładem na to jest już nawet Na Skrzydłach z bardzo użytecznym i niezbędnym domkiem dla ptaków...
Wydaje mi się ze nieważne jaka grę weźmiemy tutaj pod uwagę od nich to trza zawsze dopłacić plus 20-30% za wykonanie.
Jamey się z tym nie ukrywa. Wprost pisze, że chce, by wrażenia z grania w gry jego wydawnictwa wykraczały poza samą mechanikę. A ludziom się to podoba, ludzie tego chcą. Zresztą dobrze to widać także na naszym podwórku. Kto słyszał o Nemesis w 2016 jak Rebel z Kwapińskim mówili, że gra (wtedy bez figurek) będzie miała premierę na Essen 2017? Niewielu. AR dołączyło do projektu i nagle zrobiło się głośno o nowej grze Awaken Realms z wypasionymi figurkami.
Awatar użytkownika
Lothrain
Posty: 3410
Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 142 times
Been thanked: 300 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Lothrain »

KonradT pisze: 10 sie 2019, 21:45 Jamey się z tym nie ukrywa. (...) Kto słyszał o Nemesis w 2016 jak Rebel z Kwapińskim mówili, że gra (wtedy bez figurek) będzie miała premierę na Essen 2017? Niewielu. AR dołączyło do projektu i nagle zrobiło się głośno o nowej grze Awaken Realms z wypasionymi figurkami.
Wszystko prawda, ale to były figurki "Obcego", nośny temat, super klimat itd. Większość dotychczasowych figurasow w grach to jednak potwory, albo wojownicy, jacyś Wikingowie, berserkerzy, japońscy samurajowie, czy inne Cthulhu. Ci, co lubią malować, są tym zajarani i dobrze. W Scythe figurki też jakiś klimat robiły. Ale tu mamy pomalowane figurki budynków. I Ci, co lubią malować będą narzekać, że sami zrobiliby lepiej. Tacy, którym figurki zwisają pukna się jednak w czoło, bo czy im jest potrzebny trójwymiarowy pomalowany wiatrak, czy inny browar? Nie mogą mieć żetonu? Po co podrażac produkcję w tak bezsensowny sposób? Dla wrażeń estetycznych? Hmm... Pewnie to kwestia gustu, ale te budynki są dość koszmarne i każdy żeton byłby lepszy, nawet te od Franza. Jasne, że Jamey lubi gry na wypasie i taki model przyjął, ale zastanawiam się, czy pierwszy raz jednak nie przestrzelił. Pewnie nie na amerykańskim rynku, bo oni wszystko łykną jak pelikany, ale u nas? Choć my jesteśmy jakimś promilem sprzedaży, więc dla niego żadna różnica. Naprawdę z chęcią zagrałbym w ten tytuł z żetonami, ale w tym wydaniu, przy moich granicach rozsądnych zakupów growych powiem po prostu pas. Szkoda. Rozumiem i niestety nie akceptuję.
Fojtu
Posty: 3372
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 554 times
Been thanked: 1259 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Fojtu »

Dla mnie głównym problemem w tym wszystkim jest to, że te figurki są po prostu brzydkie. Nie pasują jako jakieś osiągnięcie cywilizacyjne, bo wyglądają jak play-doh, którym się bawi dziecko. Jakby figurki były ciekawsze i może bardziej futurystyczne czy monumentalne, co szczególnie dziwi przy bardzo ładnej okładce.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2019, 09:51 przez Fojtu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: rastula »

gusta, guściki...
Awatar użytkownika
anorak
Posty: 158
Rejestracja: 18 paź 2010, 16:37
Lokalizacja: Zielona Góra
Been thanked: 15 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: anorak »

Nie rozumiem w czym jest problem. Stosunek cena/zawartość gry ze stajni SM mają zawsze rewelacyjny. Scythe można kupić za 250 zł. Na Skrzydłach za 150 zł. To dzisiaj wcale nie są wygórowane ceny za taką jakość produktu. Jak Jamey chce wrzucać do pudła figurki z jajek niespodzianek i podnosić przez to cenę o 50 - 100 zł, to bardzo proszę, prawdopodobnie i tak nie będzie relatywnie droższa niż podobnie wydane produkcje podobnego kalibru. Ja, na przykład, zdecydowanie preferuję jak gra ma super elementy i fajnie wygląda na stole. Jak widzę Zamki Burgundii, to płakać mi się chcę. Nigdy nie zagram w wiele przyzwoitych eurogier, bo to dla mnie żadna przyjemność, żeby patrzeć na te nieproporcjonalne postacie na tle trawnika od Franza Klemensa.

Jeśli chodzi o Tapestry, to osobiście, wolałbym szary plastik i innego artystę, ale krzyk, że drogo i tragedia, to dosyć jest bez sensu - mało to tanich gier z gorszymi elementami? Konkurencja jest, nikt nie każe kupować gier od SM. A figurki jak figurki, kwestia gustu. Jestem pewien, że trafią do szerokiego grona odbiorców, którzy będą zachwyceni, a przecież o to chodzi - żeby do produktu ludzi przyciągnąć. A jak przy okazji dostaną dobrą grę w środku - no to dobrze, prawda?

Z pozycji SM grałem i mam tylko Scythe. Moim zdaniem jest fenomenalna. Super oprawa do bardzo fajnego euro. Gdyby ilustrował ją typowy ilustrator niemieckiego, interaktywnego spreadsheeta w barwach mdłej pasteli moja opinia pewnie by była inna, ale w tym hobby nie chodzi chyba tylko o mechaniki, ale o całe doświadczenie.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7330
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 458 times
Been thanked: 1106 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: detrytusek »

Sądząc po figurkach to tematem tej gry powinna być wioska Smurfów.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
uyco
Posty: 1053
Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 145 times
Been thanked: 25 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: uyco »

ozy pisze: 10 sie 2019, 13:24 Testowaliśmy ten tytuł grając kartonikami zamiast budynków. I podjęliśmy decyzję o wydaniu. Mechanika jest tu na pierwszym miejscu, budynki to tylko lukier.
kiedy możemy spodziewać sie polskiego wydania? rownolegle z angielskim?
przeczytałem, obejrzałem i biorę :mrgreen: wszystkie moje dotychczasowe doświadczenia z grami SM są bardzo dobre (Viticulture, Wingspan), lub bardzo bardzo dobre (Scythe), do tego uwielbiam wszelkie gry cywilizacyjne. podpisuje się pod poniższym stwierdzeniem, choć bardzo lubię dla przykładu Zamki, ale czasy nam się zmieniają i trudniej w natłoku nowych tytułów zwrócić uwagę na kolejne pastelowe i brzydkie euro
anorak pisze: 11 sie 2019, 10:04 Gdyby ilustrował ją typowy ilustrator niemieckiego, interaktywnego spreadsheeta w barwach mdłej pasteli moja opinia pewnie by była inna, ale w tym hobby nie chodzi chyba tylko o mechaniki, ale o całe doświadczenie.
'STAY OUT OF MY TERRITORY.'

kupię sprzedam
_leigam_
Posty: 941
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: _leigam_ »

Pozostawiając na chwilę temat nieszczęsnych figurek:
Tapestry's 16 asymmetric civilizations
https://boardgamegeek.com/image/4890482/tapestry
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Awatar użytkownika
sydonia
Posty: 353
Rejestracja: 28 maja 2017, 15:34
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 11 times
Been thanked: 389 times
Kontakt:

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: sydonia »

uyco pisze: 11 sie 2019, 11:19 kiedy możemy spodziewać sie polskiego wydania? rownolegle z angielskim?
Polska premiera w listopadzie ;)
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4092
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 2613 times
Been thanked: 2539 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Gizmoo »

Nie zrozumiem tego świata. Dwie strony wątku o grze, która jeszcze nie wyszła...

Dwie strony dyskusji o gustach i plastiku, zamiast o mechanice i strategiach...

A tymczasem w wątkach o prawdziwych perełkach, wydanych ledwie miesiąc temu - trzy posty na krzyż i wiatr hula w ciszy między kilkoma słowami. :|

Tak dla przypomnienia, to Stonemaier Games wydało:
1. Genialną Euphorię.
2. Scythe - które było ogromnym hitem i jest w topce BGG.
3. Bardzo dobre Viticulture, które jest uznanym na całym świecie WP (do tej pory kompletnie nie mogę zrozumieć braku polskiego wydania) i które też jest w pierwszej setce BGG.

Nie udał się moim zdaniem do końca Wingspan, ale jest niezaprzeczalnym hitem sprzedażowym i jestem prawie pewien, że wyjdzie kilka dodatków, które "naprawią" grę - podobnie jak Viticulture zostało naprawione kolejnymi dodatkami.

Życzyłbym każdemu wydawnictwu takiego pasma sukcesów. Ja wiem, że nasz naród w ogólnym rozrachunku jest pesymistyczny, ale podarujmy może Stegmaierowi odrobinę zaufania. Zasługuje na to. I cieszmy się, że nie psuje swoich gier Klemensem F. ;)
Spoiler:
_leigam_
Posty: 941
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: _leigam_ »

Gizmoo pisze: 11 sie 2019, 13:59 Nie zrozumiem tego świata. Dwie strony wątku o grze, która jeszcze nie wyszła...

Dwie strony dyskusji o gustach i plastiku, zamiast o mechanice i strategiach...

A tymczasem w wątkach o prawdziwych perełkach, wydanych ledwie miesiąc temu - trzy posty na krzyż i wiatr hula w ciszy między kilkoma słowami. :|

Tak dla przypomnienia, to Stonemaier Games wydało:
1. Genialną Euphorię.
2. Scythe - które było ogromnym hitem i jest w topce BGG.
3. Bardzo dobre Viticulture, które jest uznanym na całym świecie WP (do tej pory kompletnie nie mogę zrozumieć braku polskiego wydania) i które też jest w pierwszej setce BGG.

Nie udał się moim zdaniem do końca Wingspan, ale jest niezaprzeczalnym hitem sprzedażowym i jestem prawie pewien, że wyjdzie kilka dodatków, które "naprawią" grę - podobnie jak Viticulture zostało naprawione kolejnymi dodatkami.

Życzyłbym każdemu wydawnictwu takiego pasma sukcesów. Ja wiem, że nasz naród w ogólnym rozrachunku jest pesymistyczny, ale podarujmy może Stegmaierowi odrobinę zaufania. Zasługuje na to. I cieszmy się, że nie psuje swoich gier Klemensem F. ;)
Spoiler:

Przez to ze Stonemaier Games wydawalo swietne gry oczekiwania sa wobec nich bardzo duze. A komentarze przed premiera sa bo na tym zalezy stonemaierowi. A myslisz ze po co udostepnia codziennie nowe informacje? Zeby to ludzie zlali? Jedyne co jest nie po jego mysli to to ze czesc tych komentarzy jest negatywna. Tu Cie zaskocze nie tylko tutaj na polskim forum ale tez na bgg od ludzi z calego swiata.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7330
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 458 times
Been thanked: 1106 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: detrytusek »

Gizmoo pisze: 11 sie 2019, 13:59 Nie zrozumiem tego świata. Dwie strony wątku o grze, która jeszcze nie wyszła...

Dwie strony dyskusji o gustach i plastiku, zamiast o mechanice i strategiach...
Znasz może jakieś szczegóły mechaniki? Strategie przemilczę.
Komentujemy to co widzimy i co zostało nam udostępnione.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
kamilpr
Posty: 374
Rejestracja: 05 maja 2015, 19:48
Has thanked: 25 times
Been thanked: 14 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: kamilpr »

Gizmoo pisze: 11 sie 2019, 13:59 Nie zrozumiem tego świata. Dwie strony wątku o grze, która jeszcze nie wyszła...

Dwie strony dyskusji o gustach i plastiku, zamiast o mechanice i strategiach...

A tymczasem w wątkach o prawdziwych perełkach, wydanych ledwie miesiąc temu - trzy posty na krzyż i wiatr hula w ciszy między kilkoma słowami. :|
[...]
Jakie perełki?

Nie trzeba cytować całego posta, żeby zadać pytanie dwuwyrazowym zdaniem.
Proszę ograniczać cytowanie do istotnego fragmentu.
Odi
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4092
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 2613 times
Been thanked: 2539 times

Re: Tapestry (Jamey Stegmaier)

Post autor: Gizmoo »

detrytusek pisze: 11 sie 2019, 14:37 Znasz może jakieś szczegóły mechaniki? Strategie przemilczę.
To uwaga do innych wątków. Dyskusja zazwyczaj dotyczy jakiś pierdół, a najwięcej wypowiedzi w wątkach na naszym forum zazwyczaj jest od osób, które w dany tytuł nawet nie grały.
detrytusek pisze: 11 sie 2019, 14:37 Komentujemy to co widzimy i co zostało nam udostępnione.
Jakoś żadna z osób nie skomentowała planszy z heksami i polami akcji, a zdjęcie zaledwie fragmentu tej planszy jest dostępne na BGG. ;) Gra nie wygląda na lekki tytuł do piwka. Nie jest to poziom Wingspan.
kamilpr pisze: 11 sie 2019, 16:02 Jakie perełki?
Blackout: Hong Kong, Podwodne Miasta (Underwater Cities), Dolina Nilu (Fertility). Trzy głośne, rewelacyjne tytuły, a postów niewiele więcej niż w tym wątku. ;)
ODPOWIEDZ