Human Interface: Be a Better Human (R. Bagiński, J. Grabowski, K. Pulukiewicz, J. Jasiński)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY!
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY GIER!
Tomo Kosuda
Posty: 3
Rejestracja: 05 paź 2019, 15:27

Human Interface: Be a Better Human (R. Bagiński, J. Grabowski, K. Pulukiewicz, J. Jasiński)

Post autor: Tomo Kosuda » 06 paź 2019, 22:27

Human Interface Be a Better Human
Autorzy: Rafał Bagiński, Jarosław Grabowski, Kamil Pulukiewicz, Jan Jasiński
Wydawca: Postindustrial Games LTD
Projekt Kickstarterowy

Linki:
Facebook - https://www.facebook.com/hintthegame/
Instagram - https://www.instagram.com/hintthegame/
Home page - https://www.hint-thegame.com
BGG - https://boardgamegeek.com/boardgame/229 ... tter-human

Hash: #hintthegame

Figurkowa gra planszowa osadzona w cyberpunkowej rzeczywistości z elementami RPG, niesamowitą oprawą graficzną i klimatycznymi figurkami. Przeznaczona dla 1-5 osób, kooperacyjny dungeon crawler / gra taktyczna. Wersja Kickstarterowa zawiera misje typu Skirmish przeznaczona do gry w trybie gracz vs gracz. Jest to druga odsłona gry ze świata Human Interface, pierwsza nosiła nazwę Human Interface Nakamura Tower. Nakład aktualnie wyprzedany.

Historia zaczyna się w tajnym więzieniu Black Site Prison służącym do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców. W trakcie rutynowej kontroli coś poszło nie tak i część więźniów zdołała uciec. Połącz siły, i pozwól uciec z nielegalnego więzienia, zebrać dowody na bezprawne działania globalnych korporacji. Naucz się efektywnie wykorzystywać modyfikacje cybernetyczne, bojowe oprogramowanie, aby pokonać systemy obronne więzienia i zespoły uderzeniowe korporacji. Walcz jednocześnie w rzeczywistym i wirtualnym świecie, a nagrodą jest po prostu zachowanie własnego człowieczeństwa na trochę dłużej niż tylko chwilę.

Gra oparta na misjach, podzielona jest na fazy w których gracze wykonują poszczególne czynności - gromadzenie zasobów systemowych potrzebnych do walki sieciowej, przejmowanie inicjatywy, walka w świecie rzeczywistym i przygotowanie zespołu do odparcia ataku sił korporacyjnych w fazie kontrolowanej przez grę. Elementy taktyczne przeplatają się z elementami RPG. Każda z postaci posiada indywidualny zestaw umiejętności i cech takich jak Mental, Physical czy Cybershock. Przekroczenie tej ostatniej wartości oznacza utratę kontroli nad postacią i przejęcie jej przez planszę. W odróżnieniu od utraty życia. Więcej informacji o zasadach będzie się pojawiać w oddzielnym wątku i liczymy na wasze konstruktywne uwagi.

The HINT team
Obrazek

ODPOWIEDZ