Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Maceqq
Posty: 68
Rejestracja: 08 paź 2013, 19:43

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Maceqq »

Ja mam pytanie o dodatki. Rozumiem, że wszystkie te łącznie z nowym ,,Mephisto" są do starej wersji? Więc jak to będzie z nową? Wyjdą te same dodatki tylko na nową? Czy może dodatki są uniwersalne?
Awatar użytkownika
sillue
Posty: 468
Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: sillue »

będą pasować, zmieni się grafika, nie rozmiar
Kolejarz
Posty: 588
Rejestracja: 12 gru 2011, 21:01

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kolejarz »

Wielkość żetonów jest taka sama, symbole są podobne, dodatki są kompatybilne, tak samo można grać w 1. edycję z nowymi armiami. Design jest różny i estetów może to razić, ale technicznych problemów nie ma.
Awatar użytkownika
jolietjake
Posty: 849
Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jolietjake »

Maceqq pisze:Ja mam pytanie o dodatki. Rozumiem, że wszystkie te łącznie z nowym ,,Mephisto" są do starej wersji? Więc jak to będzie z nową? Wyjdą te same dodatki tylko na nową? Czy może dodatki są uniwersalne?
Tak, wszystkie dodatki łącznie z Mephisto są do wersji obecnej, czyli 2.5.
Jeśli skończyłby się ich obecny nakład i byłoby zapotrzebowanie na dodruk to podejrzewam, że drukowaliby go już w edycji 3.0 (ale to tylko moje podejrzenia, nie było o tym oficjalnie mowy chyba).
1.0, 2.0, 2.5, 3.0 - wszystkie edycje są ze sobą kompatybilne, zmieniają się tylko rysunki i design. Jeśli Ci to nie przeszkadza to możesz bez problemu łączyć starsze i nowsze edycje.
Joliet Jake na BGG
Awatar użytkownika
Adamso97
Posty: 91
Rejestracja: 02 mar 2013, 14:30

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Adamso97 »

Ja byłbym za tym, że jak skończy się nakład dodatków 2.5 to żeby wydali je już w wersji 3.0, ale czy tak będzie to nie wiem.
Awatar użytkownika
Leser
Posty: 1737
Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
Lokalizacja: pod - Warszawa
Has thanked: 571 times
Been thanked: 1407 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Leser »

jolietjake pisze: 1.0, 2.0, 2.5, 3.0 - wszystkie edycje są ze sobą kompatybilne, zmieniają się tylko rysunki i design. Jeśli Ci to nie przeszkadza to możesz bez problemu łączyć starsze i nowsze edycje.
Oraz część symboli...
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Awatar użytkownika
jolietjake
Posty: 849
Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jolietjake »

Zgadza się, to miałem na myśli mówiąc design. Jeśli błędnie to ująłem, to przepraszam.
Joliet Jake na BGG
Peter128
Posty: 636
Rejestracja: 23 lip 2012, 15:11
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Peter128 »

Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 251 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jax »

zwrot:
" Dodatki do gry opublikowane w latach 2014 oraz 2015 będą publikowane w dwóch wersjach – w wersji z ikonami dla wersji 2.5 oraz w wersji 3.0. "
jest mało precyzyjny.
Ciekawe czy żetony dla wersji 2.5 będą miały tylko stare ikony czy również grafikę i layout w dawnym stylu...
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
Leser
Posty: 1737
Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
Lokalizacja: pod - Warszawa
Has thanked: 571 times
Been thanked: 1407 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Leser »

Tak jak "etatowo" zajmuję się krytykowaniem wpadek i dziwnych posunięć Portalu, tak w tym miejscu pragnę wyrazić szczery szacunek za support dwóch wersji wydawniczych NH! To jest serio i bez żadnych wątpliwości dbanie o fanów.
jax pisze:zwrot:
" Dodatki do gry opublikowane w latach 2014 oraz 2015 będą publikowane w dwóch wersjach – w wersji z ikonami dla wersji 2.5 oraz w wersji 3.0. "
jest mało precyzyjny.
Ciekawe czy żetony dla wersji 2.5 będą miały tylko stare ikony czy również grafikę i layout w dawnym stylu...
Patrząc na wygląd androidowej wersji DDM można chyba spodziewać się grafik w dwóch wariantach.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 251 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jax »

Leser pisze:Patrząc na wygląd androidowej wersji DDM można chyba spodziewać się grafik w dwóch wariantach.
Oby.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
to tylko ja
Posty: 179
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:51
Lokalizacja: Suwałki

Re: Neuroshima Hex

Post autor: to tylko ja »

Bardzo promocyjna cena DDM? Zobaczymy ;) Ja Hexa 3.0 łykam od razu. Edycję 2.5 sprzedałem jakiś czas temu i w sumie zatęskniłem za Hexem.
Awatar użytkownika
Adamso97
Posty: 91
Rejestracja: 02 mar 2013, 14:30

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Adamso97 »

jax pisze:zwrot:
" Dodatki do gry opublikowane w latach 2014 oraz 2015 będą publikowane w dwóch wersjach – w wersji z ikonami dla wersji 2.5 oraz w wersji 3.0. "
To jest profesjonalne podejście do sprawy! Szacun dla Portalu. Ciekawe tylko czy te stare dodatki/armie też wydadzą w wersji 3.0...
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Senthe »

: )
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
killy9999
Posty: 327
Rejestracja: 30 mar 2011, 22:26
Been thanked: 2 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: killy9999 »

tak długo jak długo będzie zainteresowanie dodatkami w wersji 2.5, tak długo wydawnictwo nie porzuci fanów tej edycji i będzie produkowało dodatki także w tej wersji.
Wow, jestem niesamowicie zaskoczony. Naprawdę, tą decyzją Portal zarządził. Pytanie tylko co z grubością żetonów w dodatkach do wersji 2.5 - powrót do grubości z podstawki i dodatków, czy cienizna a'la army packi?
Doom’s Day Machine (...) będzie dostępna osobno
O, to też super, chociaż jak będzie dokładnie taka sama jak wersja wcześniejsza to chyba zostanę przy wersji domowej roboty.
Awatar użytkownika
jolietjake
Posty: 849
Rejestracja: 21 lip 2012, 11:28
Lokalizacja: Warszawa / Sosnowiec
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jolietjake »

killy9999 pisze:
Doom’s Day Machine (...) będzie dostępna osobno
O, to też super, chociaż jak będzie dokładnie taka sama jak wersja wcześniejsza to chyba zostanę przy wersji domowej roboty.
Wydaje mi się, że na rzecz 3.0 i gry mobilnej została trochę dopracowana i zmieniona, czyż nie?
Joliet Jake na BGG
Awatar użytkownika
killy9999
Posty: 327
Rejestracja: 30 mar 2011, 22:26
Been thanked: 2 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: killy9999 »

jolietjake pisze:
killy9999 pisze:
Doom’s Day Machine (...) będzie dostępna osobno
O, to też super, chociaż jak będzie dokładnie taka sama jak wersja wcześniejsza to chyba zostanę przy wersji domowej roboty.
Wydaje mi się, że na rzecz 3.0 i gry mobilnej została trochę dopracowana i zmieniona, czyż nie?
Nie wiem, nie mam pojęcia prawdę mówiąc. Jeśli tak to pewnie kupię.
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Muad'Dib »

Ja się bardzo cieszę z powyższego obwieszczenia. Zbieram/gram w Hexa od 5 lat i lubię tę surową, ascetyczną grafikę. I nie potrzebuję ulepszonego drugiego egzemplarza tej gry. Najwyżej ściągnę sobie instrukcję, żeby grać w poprawioną technicznie wersję :)
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 572 times
Been thanked: 1028 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: RUNner »

Coś długo nie może się objawić ta wersja 3.0! :P
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
to tylko ja
Posty: 179
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:51
Lokalizacja: Suwałki

Re: Neuroshima Hex

Post autor: to tylko ja »

Awatar użytkownika
tekknoboy
Posty: 420
Rejestracja: 20 lip 2011, 09:07
Has thanked: 17 times
Been thanked: 50 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: tekknoboy »

to tylko ja pisze:http://portalgames.pl/pl/hex-3-0-co-ja- ... kim-mysle/ <- Fajny tekst Moracza o Hexie.
świetne.
właśnie na coś takiego miałem ochotę.
sposób spojrzenia samego autora na sprawę.
jeszcze bardziej przychylam się do akceptacji i zadowolenia z wersji 3.0
Awatar użytkownika
to tylko ja
Posty: 179
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:51
Lokalizacja: Suwałki

Re: Neuroshima Hex

Post autor: to tylko ja »

Czy naprawdę nie da się wysztancować równo żetonów?
http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/wp- ... .15.06.jpg
Choć w tym wypadku raczej rewers jest krzywo naklejony... Ale pewnie będzie i tak i tak ;)

EDIT
Zgodnie z informacją Tycjana zmieniam powyższy link na zdjęcie prawowitego autora (tylko w wyższej rozdziałce).
Ostatnio zmieniony 20 lis 2013, 10:52 przez to tylko ja, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Baartoszz
Posty: 836
Rejestracja: 27 sty 2010, 13:35
Lokalizacja: Komorów
Has thanked: 1 time
Been thanked: 19 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Baartoszz »

to tylko ja pisze:Czy naprawdę nie da się wysztancować równo żetonów?
http://playingdaily.pl/wp-content/uploa ... 50x400.jpg
Choć w tym wypadku raczej rewers jest krzywo naklejony... Ale pewnie będzie i tak i tak ;)
Błąd 404
Najwyraźniej szukana przez Ciebie strona nie istnieje
Być może w adresie jest jakaś literówka, bądź odnośnik z którego tutaj trafiłeś zawierał błąd.
Awatar użytkownika
Tycjan
Posty: 3200
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:14
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 44 times
Been thanked: 32 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Tycjan »

Baartoszz pisze:
to tylko ja pisze:Czy naprawdę nie da się wysztancować równo żetonów?
http://playingdaily.pl/wp-content/uploa ... 50x400.jpg
Choć w tym wypadku raczej rewers jest krzywo naklejony... Ale pewnie będzie i tak i tak ;)
Błąd 404
Najwyraźniej szukana przez Ciebie strona nie istnieje
Być może w adresie jest jakaś literówka, bądź odnośnik z którego tutaj trafiłeś zawierał błąd.
Zdjęcie na tym portalu pochodziło z mojego bloga i miało specjalnie obciętą informacje o autorze, dlatego poprosiłem o jego usunięcie.
Tutaj jest oryginał: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/wp- ... 95x400.jpg

# ZnadPlanszy.pl - tutaj piszę: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl | NAJWIĘKSZA baza premier i zapowiedzi gier wydanych po polsku: http://Premiery.ZnadPlanszy.pl
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 251 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jax »

Nie wiem czy o to zdjęcie chodziło. Nie widzę na nim krzywych rewersów czy awersów.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
ODPOWIEDZ