Ceres (Gustaf Sundström)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Michałku
Kontakt:

Ceres (Gustaf Sundström)

Post autor: Michałku »

Obrazek

Ceres is a 1-4 Sci-Fi worker placement game where players take the role of an Asteroid Mining Corporation in the near future and try to outplay their opponents and rule Ceres! The game consists of 3 rounds that represent 3 years in Ceres and the respective full business cycles of the corporations. Players can choose among a variety of actions including launching mining probes to the Asteroid Belt, trading raw materials, constructing and upgrading their core facilities as well as expanding the colony of Ceres, improving their technology through research and liaising with the Mars council in order to exploit their power even more!

https://boardgamegeek.com/boardgame/349948/ceres

Trwa właśnie kampania na Kickstarterze https://www.kickstarter.com/projects/24 ... xplorehome Cena jak na KS jest względnie przyzwoita, a sama gra wizualnie prezentuje się bardzo fajnie.
Miał ktoś może okazję zagrać? Była prezentowana w Essen.
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
Awatar użytkownika
Gambit
Kontakt:

Re: Ceres (Gustaf Sundström)

Post autor: Gambit »

Zupełna cisza w temacie, więc wrzucę swoją recenzję.
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube
ODPOWIEDZ