Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodowych

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodowych

Post autor: Vermin83 » 09 lis 2017, 14:08

Witam wszystkich fanów planszówek :)

Nie jestem tu osobą nie znaną i część z was dobrze wie, że projektuję i publikuję na sieci autorskie scenariusze fabularne do gier. Zaczęło się niewinnie od Łez Zapomnianych do Mage Knight i tak jakoś się to rozrosło. Za namową wielu osób zorganizowałem akcję, z której narodziła się Kuźnia Pomysłów. Zawiera ona wszystkie moje projekty, zarówno te już opracowane, jak i te dopiero spisywane oraz opracowywane. Mechanizm całego przedsięwzięcia jest prosty. W zamian za wsparcie mojej pracy ze strony społeczności graczy, ja daję wam fabularne scenariusze i kampanie, pozwalające wykopać z gier nowe pokłady rozrywki. Udowodniłem już przed wami, że potrafię to uczynić i mocno zmienić, czy wręcz dać drugie życie jakiejś grze. Chcę rozwinąć moderską stronę polskiej sceny gier planszowych, pokazując zagranicznym graczom, co umiemy. Przy tym wzbogacić naszą scenę grową.

Dlatego stawiam sprawę jasno. Otrzymuję od was wsparcie finansowe, na opłacenie rachunków i życie, a w zamian daję wam dostęp do bazy już napisanych scenariuszy, które jeszcze nie były opublikowane. W tym również znajdują się scenariusze opublikowane, ich wersje angielskie oraz scenariusze dedykowane tylko dla osób mnie wspierających. Inni również będą mieli dostęp do większości tych materiałów, ale będą musieli poczekać na oficjalną publikację scenariusza na moim blogu. Wtedy plik z nim powędruje do odpowiedniego działu na BGG. W tym tym temacie będę dawał informacje o aktualizacjach strony dla Patronów, pracach nad scenariuszami, rozpoczęciem prac nad nowymi i tak dalej. Na razie publikować będę po 2 scenariusze miesięcznie. Patroni dostaną je z dużo większym wyprzedzeniem czasowym. Będą to zarówno scenariusze samodzielne jak i połączone w kampanie.

Sporo z scenariuszy będzie zawierać tryb solo, choć część z nich będzie na trybie kooperacji i dedykowanych pod rozgrywki solo. Baza gier z czasem na pewno się rozrośnie, choć tutaj dużo zależy od wsparcia ze strony społeczności graczy, bo sam zarabiam za mało, aby móc miesiąc w miesiąc kupować gry tego formatu. Mam też osobę zajmującą się tłumaczeniami, którą opłacam za tą pracę, więc część środków zebranych od was będzie szła na ten cel. W ten sposób będzie można pokazać moją pracę zagranicznym graczom.

Na poniższej stronie znajduje się moja stała akcja wspierająca. Najniższy próg dający dostęp do grupy na Facebooku z plikami pdf zawierającymi scenariusze, to 5 zł. Jest to zatem niewielka kwota miesięcznie, aby mieć dostęp do tej bazy, która z każdym miesiącem będzie rosnąć.
Wsparcie na Patronite
Osoby inwestujące w moją pracę, otrzymają na Patronite wiadomość ode mnie w celu skontaktowania się na Facebooku i wysłania zaproszenia do tajnej grupy z plikami.

Tutaj znajdziecie natomiast podstronę na moim blogu z odnośnikami do wszystkich opublikowanych na blogu scenariuszy i modów.
Kuźnia Pomysłów

Każdy kto będzie wspierał mnie na Patronite minimum 12 miesięcy, zyska po tym czasie dożywotnie wejście na tajną grupę z plikami.
Osoby mnie wspierające:
* Jakub Jakubowski
* Andrzej Bernatek
* Marek Lorenc
* Anna Surawska
* Jakub Kwoka

Poniżej lista materiałów już opublikowanych na grupie dla Patronów:
* Abyss - Mother of Depths
Plik PDF, zawierający opis wariantu dwuosobowego do gry w "Abyss". Modyfikacja nie uwzględnia (jeszcze) dodatku "Kraken" i "Lewiatan".
Wersja na blogu
* Mage Knight - "Łzy Zapomnianych" wersja 1.0
Pierwsza wersja kampanii "Łzy Zapomnianych" jaka ukazywała się na moim blogu od sierpnia 2013 do grudnia 2014 roku. Jest w pełni grywalna, choć nie idealna.
wersja na blogu
* Runebound 2 ed. - "Łowcy smoków"
Samodzielny scenariusz przygodowy, rozgrywający się na mapie z podstawowej wersji gry. Pełna wersja wymaga również dodatków Kult Runów, Wyspa Strachu i Piaski Al-Kalim. Scenariusz jednak zawiera opis jak go rozegrać na samej wersji podstawowej. Scenariusz zawiera wariant solowy. Na grupie znajduje się również anglojęzyczna wersja scenariusza.
Wersja na blogu
* Szkoła magów - Pojedynek czarnoksiężnika
Modyfikacja do gry, mocno zmieniająca mechanikę rozgrywki. Posiada dodatkowe warianty gry.

Lista plików PDF z materiałami do pobrania z BGG
RUNEBOUND 2
* Łowcy smoków PL
* Łowcy smoków ENG
MAGE KNIGHT
* Łzy Zapomnianych 1.0 PL

Obecnie zbieram fundusze na:
* opłacenie tłumaczeń scenariuszy na język angielski (1 na miesiąc)
* zakup nowych gier do projektu: Martwa Zima, Runewars
* zakup dodadtków do Runebound 3

Materiały nad którymi obecnie pracuję:
RUNEBOUND 2 ed.
* Szczury lądowe (samodzielny scenariusz)
* Pożoga (samodzielny scenariusz)
* Piasek nocy (samodzielny scenariusz)
RUNEBOUND 3 ed.
* Czterech Władców Trolli (kampania, 12 scenariuszy)
PIRATES OF THE SPANISH MAINE
* Dwóch się bije, trzecie rabuje (samodzielny scenariusz)
* Przeklęte złoto (samodzielny scenariusz)
* Złote szlaki (samodzielny scenariusz)
* Wyspa tytanów (kampania, 5 scenariuszy)
PANDEMIA
* Plaga (kampania, 12 scenariuszy)
MAGE KNIGHT
* Oddech Diabła (samodzielny scenariusz)
MODYFIKACJE DO GIER
* Rekin (Granna)
* Wyspa smoków (Granna)
* Piraci 7 mórz (Rebel)
* Fauna (Rebel)
* Abyss Kraken i Lewiatan (Rebel)
* Neuroshima Hex (Portal)

Terminarz publikacji materiałów (pliki PDF) dla wszystkich graczy:
Szkoła magów: Pojedynek czarnoksiężnika - 24.02.2018 (Szkoła magów)
Margath powstaje (zmodowany) - 14.03.2018 (Runebound 3)
Dwóch się bije, trzeci rabuje - 31.03.2018 (Pirates of the Spanish Main)

LISTA GIER, KTÓRE POSIADAM POD SCENARIUSZE
* Runebound 2 ed. + dodatki PL
* Runebound 3 ed.
* Mage Knight
* The Others + dodatki PL
* Pandemia + dodatki PL
* Pirates of the Spanish Maine
* Rycerze Pustkowi
* Descent 2 (z początkiem stycznia 2018)

LISTA GIER, KTÓRE PLANUJĘ NABYĆ POD SCENARIUSZE
* Martwa Zima
* Runewars
* Robinson Crusoe
* Posiadłość Szaleństwa
Ostatnio zmieniony 20 sty 2018, 09:52 przez Vermin83, łącznie zmieniany 14 razy.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 11 lis 2017, 10:21

Będą scenariusze do Runebound 3 :mrgreen:
Niedługo więcej informacji na ten temat i ślę wielkie podziękowania do Piotra Jasika :)

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 15 lis 2017, 09:05

Na blogu pojawił się właśnie mój pierwszy scenariusz do Runebound 2. Znajdziecie go pod tym linkiem. Scenariusz zmienia lub dodaje w grze następujące elementy:
* nowy system handlu
* nowy system wyłonienia zwycięzcy
* zmieniony system awansu postaci
* dodana tawerna
* dodana mechanika obozów orków/bandytów
* zmieniona mechanika wyposażenia gracza/najemnika
* wariant do gry solo
* górny pułap to 4, a nie 6 graczy

Pod tym linkiem znajdziecie plik PDF z scenariuszem w wersji polskiej na serwisie BGG.

Udanej zabawy :)

Awatar użytkownika
Berni77
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2016, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Berni77 » 17 lis 2017, 15:10

Za scenariusze do MK i Runebound 3ed masz moje wsparcie :)

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 18 lis 2017, 08:14

Berni77 pisze:Za scenariusze do MK i Runebound 3ed masz moje wsparcie :)
Wielkie dzięki :)
Do MK będzie tego znacznie więcej w przyszłym roku, a Runebound 3 niedługo trafi w moje łapki. Niemniej już mam w głowie fabularną część tego scenariusza i pomysł na kilka nowych mechanik.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 25 lis 2017, 11:00

OFICJALNE INFO!!!

Rozpoczynam prace, już tak na poważnie, nad dość długą kampanią do Runebounda 3. Nosi ona tytuł "Czterech Władców Trolli" i ma dość mroczny wydźwięk. Kampania będzie się składać z 12 scenariuszy. Pierwszy zostanie opublikowany prawdopodobnie w lutym. W planach mam przetłumaczenie kampanii na język angielski, ale to raczej później niż szybciej. Dużo zależeć będzie od wsparcia na Patronite, gdzie priorytetem będzie zebranie kasy na dodatki do Runebounda 3. Kampania wprowadzi kilka zmian do rozgrywki, miedzy innymi wprowadzi zadania fabularne na mechanice paragrafowej, NPC-ów, zestaw kości do losowania globalnych wydarzeń, nowe znaczniki i związane z nimi funkcje, np. plaga, oraz zestaw kości do zdawania konkretnych testów. Kampania "Czterech Władców Trolli" nie będzie przerabiana na potrzeby Runebounda 2. Jest ona dedykowana trzeciej edycji i tak pozostanie. dla drugiej szykuję inną kampanię, równie długą. Oczywiście Patroni zyskają dostęp do scenariuszy znacznie szybciej.

Edytowałem też pierwszy post. Pojawiły się linki do BGG z opublikowanymi tam moimi scenariuszami w plikach PDF oraz kilka innych informacji.

ravenone
Posty: 80
Rejestracja: 13 lip 2016, 21:29

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: ravenone » 26 lis 2017, 23:42

To dobra wiadomość. Podstawkę mam już wymiętoloną dziesiątki razy. Świeży powiew się przyda:)
Jakbyś potrzebował pomocy graficznej przy przygotowaniu kart, to daj znać.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 27 lis 2017, 07:58

ravenone pisze:To dobra wiadomość. Podstawkę mam już wymiętoloną dziesiątki razy. Świeży powiew się przyda:)
Jakbyś potrzebował pomocy graficznej przy przygotowaniu kart, to daj znać.
W sprawach grafik pomaga mi Planszowy Dobromir, ale jakby nie miał czasu, to chętnie korzystam z twojej oferty pomocy. Grudzień zapowiada mi się pracowicie, bo pojawią się 3 scenariusze do Runebounda 2 i jeśli wszystko wypali pierwszy scenariusz "Czterech Władców Trolli". Te do R2 mam przetestowane od lata, więc muszę je tylko spisać na czysto, ale zje to sporo roboczogodzin.

shod
Posty: 64
Rejestracja: 01 sie 2017, 10:07
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: shod » 30 lis 2017, 11:52

ależ miła wiadomość! zaintrygowała mnie ta kampania do Runebound 3. fajnie, że będzie po polsku, bo nikt się nie brał za polonizację fanowskich scenariuszy a grając z dziećmi to ENG odpada. ja się wziąłem za jeden, ale roboty z tym trochę jest.

już lecę szukać jak Cię można wesprzeć :)

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 30 lis 2017, 12:39

shod pisze:ależ miła wiadomość! zaintrygowała mnie ta kampania do Runebound 3. fajnie, że będzie po polsku, bo nikt się nie brał za polonizację fanowskich scenariuszy a grając z dziećmi to ENG odpada. ja się wziąłem za jeden, ale roboty z tym trochę jest.

już lecę szukać jak Cię można wesprzeć :)

Z góry dzięki za wsparcie :) Z tego co dostałem info od Piotrka (tak, Game Troll za sponsorował mi R3) to gra dotrze do mnie jakoś po mikołajkach. Obecnie siedzę nad spisaniem na czysto warstwy fabularnej (zje to kilka tygodni, bo to w sumie 12 scenariuszy), ale jest szansa, że na początku stycznia dam Patronom do testów "Krew niewinnych". Chcę zaimplementować tam kilka nowych mechanik, na pewno zmieni się cel gry (to nie będzie ubicie bossa, choć i takie rzeczy się zdarzą), wprowadzę kostki K4, K6, K8, K10 i K12 do różnych testów umiejętności (tak, to ma być RPG), ale w system walki nie będę ingerować. Obecnie wyprzedaję klocki Lego, aby móc kupić wszystkie dodatki do R3.

Awatar użytkownika
Curiosity
Użytkownik wspierający
Posty: 4269
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Curiosity » 30 lis 2017, 12:48

Wspomniałeś o Rycerzach Pustkowi. Planujesz robić dodatkowe scenariusze, czy będziesz chciał także zmodyfikować mechanikę, która w pewnych aspektach kuleje?
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide zanim to było modne.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 30 lis 2017, 13:27

Curiosity pisze:Wspomniałeś o Rycerzach Pustkowi. Planujesz robić dodatkowe scenariusze, czy będziesz chciał także zmodyfikować mechanikę, która w pewnych aspektach kuleje?
Na 100% przebuduję mechanikę. Za dużo tam braków, wydłużeń i tak dalej. To dobra gra, mająca gigantyczny potencjał, ale jest tak poszatkowana, wręcz jakby ktoś ją wykastrował z części mechanik. Niemniej lubię ją, kocham serię Fallout, dlatego gry nie pozbyłem się i nadal leży u mnie. Pewnie jesienią 2018 zacznę nad nią na poważnie dłubać, bo na razie moim priorytetem jest Runebound 2 i 3, The Others, Pandemia i Descent 2, którego wiem że otrzymam w styczniu.
Do Rycerzy na pewno też napiszę takie scenariusze jak do innych gier, słowem fabularne.

Awatar użytkownika
Curiosity
Użytkownik wspierający
Posty: 4269
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Curiosity » 30 lis 2017, 15:05

Jeśli byś poprawił mechanikę Rycerzy, to byłbym zdecydowany Cię wesprzeć. Gra ma IMHO ogromny potencjał, ale leży u mnie na półce i się kurzy. Trzymam za słowo :)
Miałem za dużo gier, regał trzeszczał w szwach. Dokupiłem drugi regał i teraz wieje pustkami :( trzeci by się przydał.
Hejtowałem Zombicide zanim to było modne.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 30 lis 2017, 19:58

#Runebound3

Zawsze chciałem być bohaterem.

/Nie cofać się! Zwyciężymy!!!

Ratować słabszych, nieść pomoc potrzebującym...

/Do mnie!
/Mamooo!!!


Stać się kimś, kogo imię, bardowie będą opiewać w swych pieśniach...

/Nasz Pan nie potrzebuje jeńców, wybić wszystkich!
/Giń zdrajco!!!


Być wzorem do naśladowania.... opoką dla słabych...

/Ratuj!
/Przeklinam cię. Słyszysz bestio? Przeklinam cię na wieczność!


A stałem się...

/Dalej... uderz...

Mordercą....

/ZRÓB TO!!!!

Którego ręce....

/Świat nigdy ci tego nie zapomni.
/Zabij!
/Jesteś kim jesteś...


Skąpane są we krwi dzieci. Krwi niewinnych, która łaknie odkupienia. Która pragnie... duszy mego Pana.

"Czterech Władców Trolli", scenariusz 1 Krew Niewinnych
koniec zimy 2018

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 11 gru 2017, 11:46

Pojawiła się na grupie angielska wersja Łowców smoków do Runebounda 2. Plik na BGG czeka na zatwierdzenie, więc jak się tylko pojawi podlinkuję go w głównym temacie. wątku.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 24 gru 2017, 14:20

Aktualizowałem pierwszy post. Nowe zmiany to:
* lista materiałów nad którymi pracuję
* od teraz WSZYSTKIE materiały jakie stworzę, po czasie będą dostępne dla wszystkich, ale Patroni będą mieli do nich dostęp z wielomiesięcznym (czasem nawet rocznym) wyprzedzeniem.
* aktualizacja tytułów jakie posiadam o info o dodatkach do nich

Nowych materiałów spodziewajcie się w pierwszym kwartale 2018 (głównie mody i samodzielne scenariusze do Runebounda 2 i 3 oraz Pirates of the Spanish Main).

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 27 gru 2017, 20:36

OGŁOSZENIE PARAFIALNE :!:
Kampania fabularna do Runebounda 3, "Czterech Władców Trolli", zmienia swój charakter z rozgrywki dla 2-4 graczy do rozgrywki "solowej" dla 2 graczy. Jedna osoba wciela się w bohatera, który będzie musiał przetrwać przygodę, druga zaś w Fatum, czyli Mistrza Gry. Tu ważna informacja - będzie potrzebny rasowy mistrz gry, bowiem to on będzie faktycznie podejmował decyzję z szeregu dostępnych opcji. Nie rzut kością, nie wylosowana karta tylko MG. Owszem, w części sytuacji to los wybierze jakie zdarzenie będzie miało miejsce, ale w 70% gry to MG i Gracz będą decydować o toku historii. Inne założenia kampanii, zmieniające podstawową mechanikę gry to:
* wprowadzenie NPC i zadań na bazie RPG paragrafowego
* zmiany w mechanice handlu
* zmiany w mechanice walki
* wprowadzenie wydarzeń globalnych zamiast talii fabularnej
* nowi wrogowie na planszy oznaczeni żetonami
* wprowadzenie misji eskortowych
* wprowadzenie sekretów
* wprowadzenie misji polegających na zbieraniu i łączeniu elementów
* zmiany w mechanice testów umiejętności
* wprowadzenie rozbudowanego tła fabularnego
* zmiany w szkoleniu umiejętności

Do rozgrywki będzie wymaga podstawka z dużym dodatkiem i dwoma małymi (scenariusze). Kampania będzie wykorzystywać część żetonów z Runebounda 2 (np. znaczniki płomienia do oznaczania obszarów ogarniętych pożarem czy żetony czaszek do oznaczenia obszarów dotkniętych zarazą). Patroni otrzymają wstępny wgląd w kampanię latem 2018 (prawdopodobnie sierpień). Pierwszy scenariusz, dla wszystkich zainteresowanych będzie udostępniony na moim blogu i BGG w grudniu 2018. Kolejne, raz na miesiąc. Patroni otrzymają dostęp do całości wcześniej.

W międzyczasie ukażą się 3 scenariusze do Runebounda 2.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 13 sty 2018, 20:41

Dużo złego mówi się o grze "Szkoła magii" od Granny. Fakt, jest..... zepsuta (moja recka, z końcem stycznia). Niemniej jako moder, widząc potencjał tej gry udało mi się zrobić z niej coś bardziej grywalnego. Na dniach moim Patronom dam plik z alternatywną mechaniką do tej gry. I mówimy tutaj o całkowitej przebudowie, a nie zmianie jednego elementu. Na blogu opublikuję mod dla wszystkich z końcem lutego. Mam nadzieję, ze zmiany wam się spodobają. Oprócz tego w styczniu zakończę prace jeszcze nad dwoma modyfikacjami do gier Granny - Rekin i Wyspa smoków.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 14 sty 2018, 17:33

Na sekretnej grupie dla patronów pojawiła się modyfikacja do gry Szkoła Magów od wydawnictwa Granna. Zmienia ona bardzo dużo w mechanice, mocno ograniczając losowość. Do tego zawiera jeszcze pakiet kilku wewnętrznych modyfikacji alternatywnych.

Modyfikacja będzie opublikowana na moim blogu 24 lutego 2018.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 16 sty 2018, 11:20

You are doing an excellent job! Thanks so much for designing and publishing these amazing game scripts for online networks.
Thanks :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 19 sty 2018, 19:44

Luty = Runebound :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 18 lut 2018, 10:57

Pierwszy FABULARNY scenariusz do Runebounda 3, jest już na mojej grupie dla osób wspierających mnie na Patronite. Ulegnie on jeszcze rozbudowie, o kilka zadań pobocznych, nad czym teraz pracuję.
Na moim blogu będzie mieć premierę 14 marca 2018.

Scenariusz wprowadza:
* zmiany w mechanice handlu
* trzeci akt (możliwość zakończenia gry w akcie drugim)
* mocny nacisk na fabułę
* dwie nowe mechaniki testów (test inicjatywy i test wiedzy)
* zadania poboczne (będzie to miało wpływ na fabułę przyszłych 4 scenariuszy)
* możliwość wygrania gry na 4 sposoby
* 7 zakończeń fabularnych
* mechanikę eskorty
* mechanikę fortyfikacji miasta
* mechanikę pożarów (podpalenie, gaszenie, wypalenie)

UWAGA!!!
W pojedynczej rozgrywce losujecie jeden z sześciu zestawów fabularnych, związanych z postacią Ayany, Świętej Dziewicy.

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 24 lut 2018, 09:06

Modyfikacja do Szkoły Magów
http://wpajeczejsieci.blogspot.com/2018 ... znika.html

* cel gry bez zmian
* ogólny zamysł gry bez zmian
* wyrównanie szans pomiędzy postaciami
* drastyczne ograniczenie chaosu na stole
* drastyczne ograniczenie możliwości oszukiwania na kostkach
* rozgrywka jest bardziej taktyczna
* dodatkowe opcje prowadzenia rozgrywki
* wyższy poziom trudności

Awatar użytkownika
Vermin83
Użytkownik wspierający
Posty: 880
Rejestracja: 17 kwie 2012, 09:42
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kuźnia Pomysłów - scenariusze fabularne do gier przygodo

Post autor: Vermin83 » 05 mar 2018, 09:58

Ze względu na prace nad własnym projektem, o tytule "Dream Wars" (fabularna gra przygodowa), prace nad modami i scenariuszami do innych gier zostają zamrożone na co najmniej rok do półtora. Zostanie tylko ukończony projekt "Popioły przeszłości" do Runbebounda 3, bo jest w 90% napisany.

Oficjalnie też kasuję projekt "Łzy Zapomnianych" w wersji 1.1, 1.5 i 2.0 do Mage Knighta. Całość zostanie przeniesiona do "Dream Wars", tam gdzie miała swój początek.

ODPOWIEDZ