Runebound 3ed. - pomysł na rozbudowanie gry

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
sor
Posty: 62
Rejestracja: 02 paź 2017, 16:49

Runebound 3ed. - pomysł na rozbudowanie gry

Post autor: sor » 06 lut 2019, 19:57

Witajcie,
naszła mnie pewna myśl na rozbudowanie Runebounda i chciałbym wysłuchać waszej opinii co o tym sądzicie:

Mianowicie chciałbym wprowadzić mechanizm zastosowany w Martwej Zimie (nie pamiętam jak ta talia się nazywa), tzn. Przed rozpoczęciem tury danego gracza, gracz po jego lewej dobiera kartę (nazwijmy to kartą zdarzeń) dla niego - jej efekt wchodzi w życie jeśli gracz wykonujący turę, spełni warunek na niej opisany (przykładowo będzie poruszał się przez las, wejdzie do miasta, będzie się szkolił, itp.). Na kartach będą questy poboczne - niektóre krótkie, wymagające wykonania jakiegoś testu, podjęcia decyzji moralnych, niektóre rozbudowane na których podjęcie decyzji A, powoduje dociągnięcie karty A1, podjęcie decyzji B - dobranie karty B1 (coś na wzór Fallout Gra Planszowa).
Dodatkowo chciałbym wyeliminować walkę z czasem (po 2 aktach jedynie wzrośnie poziom trudności scenariusza, nie automatyczny koniec), za to wprowadzić śmierć bohatera przy przegranej walce (można dobrać kolejnego, na wzór Eldritch).

Myślicie, że to ma sens?

Awatar użytkownika
Valdi
Posty: 39
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:29
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Runebound 3ed. - pomysł na rozbudowanie gry

Post autor: Valdi » 28 mar 2019, 14:25

Cześć @sor na forum magii i miecza http://forum.magiaimiecz.eu/ poruszyliśmy Twój temat i myślę że to by był ciekawy sposób rozwinięcia gry, napisz do mnie na PM to pogadamy.
Swoich błędów nie widzisz, a cudzych nie spuszczasz z oczu.
_____________________________________________
Obrazek

ODPOWIEDZ