Ocaleni (Outlive)

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
lukkk
Posty: 443
Rejestracja: 21 gru 2017, 00:49
Has thanked: 95 times
Been thanked: 99 times

Ocaleni (Outlive)

Post autor: lukkk »

Hej.

Czy ktoś z stosuje jakieś home rules odnośnie tej gry albo ma jakieś pomysły, które pozwolą dodać więcej emocji do tego tytułu?
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Ocaleni (Outlive)

Post autor: mauserem »

lukkk pisze: 08 mar 2019, 19:39 Hej.

Czy ktoś z stosuje jakieś home rules odnośnie tej gry albo ma jakieś pomysły, które pozwolą dodać więcej emocji do tego tytułu?
pierwszy i moim zdaniem obowiązkowy home rule - to draft pomieszczeń na początku gry.
rozdajemy, wybieramy 1 - resztę przekazujemy dalej... i tak 4 razy

Druga możliwość to podzielić pomieszczenia wg ich kosztu na trzy stosy 1, 2 i 3

następnie rozdajesz każdemu: 2 pomieszczenia o koszcie 1, 3 pomieszczenia o koszcie 2 i 2 pomieszczenia o koszcie 3
gracze wybierają sobie z nich: 1 pomieszczenie za 1 zasób, 2 za 2 zasoby i 1 za 3 - reszta jest odkładana do pudła.
Awatar użytkownika
lukkk
Posty: 443
Rejestracja: 21 gru 2017, 00:49
Has thanked: 95 times
Been thanked: 99 times

Re: Ocaleni (Outlive)

Post autor: lukkk »

mauserem pisze: 08 mar 2019, 20:00
lukkk pisze: 08 mar 2019, 19:39 Hej.

Czy ktoś z stosuje jakieś home rules odnośnie tej gry albo ma jakieś pomysły, które pozwolą dodać więcej emocji do tego tytułu?
pierwszy i moim zdaniem obowiązkowy home rule - to draft pomieszczeń na początku gry.
rozdajemy, wybieramy 1 - resztę przekazujemy dalej... i tak 4 razy

Druga możliwość to podzielić pomieszczenia wg ich kosztu na trzy stosy 1, 2 i 3

następnie rozdajesz każdemu: 2 pomieszczenia o koszcie 1, 3 pomieszczenia o koszcie 2 i 2 pomieszczenia o koszcie 3
gracze wybierają sobie z nich: 1 pomieszczenie za 1 zasób, 2 za 2 zasoby i 1 za 3 - reszta jest odkładana do pudła.
Obie możliwości super:) do mnie przemawia najbardziej pierwszy wariant (przez grywanie w state 51)

A miałby może ktoś z Was pomysły dość odważne, mocno zmieniające zasady gry ale i jej dynamikę?
Typu stworzenie kart wydarzeń, które będziemy dociągać przy pobieraniu jakiegoś zasobu (bo to postapo i nic tutaj nie jest łatwe i przyjemne)
albo rozbudowanie walki w stronę czegoś więcej niż tylko zastraszanie przeciwnika i zużywanie naboi.

Myśleliście może o czymś co zmieni grę często określaną jako pospolitego średniaka w coś, co doda jej odrobinę emocji>?

Jakby coś, to można się ugadać w kilku, zrobić burzę mózgów i coś ciekawego wymyślić :)
ODPOWIEDZ