Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Oferty, promocje, itp. sklepów z grami planszowymi oraz wydawnictw
Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 04 sty 2019, 16:02

Na start, chwilę mnie tu nie było, ale musiałem odzyskać siły po grudniu. Już zdecydowanie lepiej, od poniedziałku wracamy do pracy na wysokich obrotach.
rav126 pisze:
27 gru 2018, 17:25
Gooz, nie cytuj całych wypowiedzi
Okejo :) tak dobrze? :)
Pisarka pisze:
28 gru 2018, 18:03
czy złoto z kampanii przepada z końcem roku? Czy cosik pomyliłam?
Pozdrawiam.
Znika rok od zakupy w okresach co kwartał.
seki pisze:
01 sty 2019, 13:16
Czy wiadomo kiedy darmowe przesyłki do Kiosku Ruchu wrócą do sklepu?
Już wróciła, ale sklep póki co działa jak działa, nie ma promocji itp. Mamy inwentaryzację i nie wysyłamy żadnych paczek. W połowie miesiąca wrócimy ze wszystkim, z promocjami, cenami i konkretami w temacie darmowej dostawy.
Xardas123 pisze:
01 sty 2019, 13:33
Już sa:/ wczoraj coś tam zamawiałem i ku memu niezadowoleniu nie było już darmowego kuriera.
Trafiłeś na okres między a jednym. Kurier już się skończył, paczka jeszcze nie wskoczyła.
krzyku pisze:
02 sty 2019, 13:05
Niestety, ale bardzo zawiodłem się na sklepie muve.pl.
W sumie nie dziwię się. Kupiłeś tanio, nie wysłaliśmy, anulowaliśmy i teraz jest drożej. Słaba sprawa.
Na szczęście w muve w temacie planszówek podejmuję decyzje samodzielnie, tak samo w kwestii reklamacji czy zniżek, więc nie ma żadnego problemu żeby zrealizować Ci to zamówienie. W tej chwili mam inwentaryzację i tego nie zrobię, ale 14.01 ruszamy ze wszystkim. Odezwiesz się wtedy do mnie na pw? dostaniesz ode mnie grę w cenie którą wcześniej ustaliłeś i sam dołożę Ci do paczki gratis z powodu problemu z dostawą. Tak będzie ok?
grzeslaw90 pisze:
02 sty 2019, 14:55
krzyku, witamy w zakupach internetowych, gdzie regulaminy sklepu przeklikujemy jak combosy w Mortal Combat na flipperze :D Sklep sobie tak może i nic Pan im nie zrobisz :P
Nie do końca, anulowaliśmy zamówienia bo nie chcieliśmy żeby kasa u nas leżała przez połowę stycznia do momentu otwarcia magazynu. Jak ktoś jeszcze ma taki problem jak wyżej to piszcie do mnie, ogarniemy.
krzyku pisze:
02 sty 2019, 15:00
Edit: dostałem odpowiedź na facebooku, że gra może zostać wysłana po inwentaryzacji, dlatego jeśli już tyle czekałem, to poczekam jeszcze trochę. Nie pali się, choć sprawa pozostawiła niesmak. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.
Ha i to nawet nie byłem ja :) czyli działa to muve jakoś tam :D
Qzka pisze:
02 sty 2019, 23:34
Gooz, czy w najbliższym czasie pojawi się ponownie Roll for the galaxy: Ambicja, czy wszystko już się wyprzedało ?
Wyprzedał się cały nakład, to co jest to jakies niedobitki ze zwrotów. Jak ktoś jeszcze szuka to sobie można dodać do listy życzeń - wpadnie i od razu się sprzeda, zapewniam :)

Miguel1984gdz pisze:
04 sty 2019, 12:40
Niestety ale sklep muve.pl zawiódł mnie po całości zamówione 11.12 przygotowane do nadania 17.12 i do tej pory przesyłki jak nie było tak nie ma, sklep który zawsze szanowałem z uwagi na terminowość. oczywiście brakkontaktu czy to mailowego czy tez na infolinii, jak dla mnie totalna kompromitacja, długo się pewnie nie przekonam do nich, będzie tak dalej niestety trzeba będzie zgłosić to do odpowiednich organów, bo kasa na ulicy od tak nie leży żeby odpuścić.
Niestety, mam ograniczone możliwości jako człowiek. Przez grudzień pakowałem paczki, wyjaśniałem problemy z dostawą a po nocach robiłem zamówienia żebyście dostali towar na czas. Nie wszystko udało się ogarnąć, a teraz wszyscy siedzimy i odkręcamy każdą dziwną historię. Zaraz siadam do PW i każdemu będę odpisywał. Jak jeszcze nie napisałeś, to napisz.
Robercik pisze:
04 sty 2019, 13:47
Niestety Twoje zgłoszenie tego gdziekolwiek i tak nic nie pomoże, bo regulamin Muve określa, że mają do 30 dni roboczych na realizację zamówienia, to jeszcze musisz parę tygodni poczekać do tego terminu.
U, trochę długo :) spokojnie, ogarniemy sprawę :)

KurikDeVolay pisze:
04 sty 2019, 14:51
Nie przeżywaj, przyjdzie Gooz i na pewno pomoże rozwiązać sprawę. Q4 i inwentaryzacja potrafią nieźle dać popalić. Szkoda, że nie zakładałeś konta żeby pochwalić, kiedy wszystko było w porządku. ;)
Dzięki za dobre słowo. Wszystko ogarniemy, a za jakiś czas ogłoszę co się zmienia u nas w nowym roku :)

krzyku
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2018, 11:20

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: krzyku » 05 sty 2019, 16:34

Gooz nie mówię, że nie działa, bo kilka wcześniejszych zamówień dostałem od was bez problemu, ale trochę was to przerosło w grudniu :|
Naprawdę odpowiadały mi zakupy u was, a gdybyście mieli więcej dodatków do gier, tzn. jakichś bonusowych kart np. to byłaby bajka, ale tak jak mówiłem, niesmak pozostał niestety. Mam jednak nadzieję, że na tym koniec problemów i uda się odbudować zaufanie, jakim was dotąd darzyłem.

Awatar użytkownika
Bart Henry
Użytkownik wspierający
Posty: 207
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Bart Henry » 05 sty 2019, 16:35

Gooz pisze:
04 sty 2019, 16:02
Qzka pisze:
02 sty 2019, 23:34
Gooz, czy w najbliższym czasie pojawi się ponownie Roll for the galaxy: Ambicja, czy wszystko już się wyprzedało ?
Wyprzedał się cały nakład, to co jest to jakies niedobitki ze zwrotów. Jak ktoś jeszcze szuka to sobie można dodać do listy życzeń - wpadnie i od razu się sprzeda, zapewniam :)
Odłóż proszę jeden egzemplarz na poczet dostarczenia mi zamówienia z black friday. Szczegóły znajdziesz w mailu z 26.12, na który do tej pory nie dostałem odpowiedzi.

Xardas123
Użytkownik wspierający
Posty: 210
Rejestracja: 22 kwie 2018, 18:33

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Xardas123 » 05 sty 2019, 17:20

Ogólnie to mam wrażenie że ten listopad/grudzień Was całkowicie przerósł przerobowo. Chyba jako jedna z nielicznych firm macie taż tak długą inwentaryzację:/ Nie rozumiem tylko po co jeszcze na koniec roku wysyłaliście maile z jakimiś tam promkami żeby zamawiać jeżeli zamówienia z końca roku macie zamiar wysyłać po 14.01 ( w tym i moje) Gorzej jak poszło więcej zamówień i znowu będziecie mieć problem z wysyłkami. Mi na szczęście nie zależy żeby mieć na już ale ile takich osób jest? Lepiej chyba było zrobić tak jak portal czyli całkowicie zablokowali i uniemożliwili robienie zamówień i nikt nie może mieć im tego za złe. Jesteście jednym z najczęściej wybieranych przeze mnie sklepów z planszówkami między innymi właśnie dzięki osobie GOoza i jego dialogu tu na forum i mam nadzieję że tak zostanie. Mam nadzieję że ostanie "wpadki" to taka nauczka na przyszłość;) bo wiadomo kto się tylko nie myli.

I pytanie z całkowicie innej strony. Czy macie może zamiar wejść w gry z KS bez masakrycznej marży jak w niektórych sklepach? Nawet pomimo wyższej ceny niż z grupowych zamówień dla mnie osobiście byloby to wygodniejsze.

Pozdrawiam.

pepy
Posty: 1
Rejestracja: 05 sty 2019, 16:29

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: pepy » 05 sty 2019, 18:17

Gooz, złożyłem zamówienie w Muve 9 grudnia, jeszcze nie dotarło. Próbowałem się dodzwonić i pisać maile, ale bez odzewu, mógłbyś pomóc ?

piogar
Użytkownik wspierający
Posty: 392
Rejestracja: 21 wrz 2012, 17:30
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: piogar » 05 sty 2019, 21:51

Ludzie, ilez mozna? To jest temat "promocje, wyprzedaze, oferty". Zalozcie sobie watek "gorzkie zale" i tam dzielcie sie swoimi przemysleniami oraz proscie o pomoc, a nie smiecicie tutaj.

Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 06 sty 2019, 18:35

krzyku pisze:
05 sty 2019, 16:34
Gooz nie mówię, że nie działa, bo kilka wcześniejszych zamówień dostałem od was bez problemu, ale trochę was to przerosło w grudniu :|
Naprawdę odpowiadały mi zakupy u was, a gdybyście mieli więcej dodatków do gier, tzn. jakichś bonusowych kart np. to byłaby bajka, ale tak jak mówiłem, niesmak pozostał niestety. Mam jednak nadzieję, że na tym koniec problemów i uda się odbudować zaufanie, jakim was dotąd darzyłem.
Mam wrażenie że tak będzie, jutro mamy spotkanie "pokryzysowe". Będziemy rozmawiać co i dlaczego się stało oraz co zrobić żeby to się nie powtórzyło. Jestem pewien że odbudujemy zaufanie, mam na to plan :)
Bart Henry pisze:
05 sty 2019, 16:35

Odłóż proszę jeden egzemplarz na poczet dostarczenia mi zamówienia z black friday. Szczegóły znajdziesz w mailu z 26.12, na który do tej pory nie dostałem odpowiedzi.
Odłożyłem chyba 3 sztuki w biurze, na poczet reklamacji.

Xardas123 pisze:
05 sty 2019, 17:20
Ogólnie to mam wrażenie że ten listopad/grudzień Was całkowicie przerósł przerobowo. Chyba jako jedna z nielicznych firm macie taż tak długą inwentaryzację:/ Nie rozumiem tylko po co jeszcze na koniec roku wysyłaliście maile z jakimiś tam promkami żeby zamawiać jeżeli zamówienia z końca roku macie zamiar wysyłać po 14.01 ( w tym i moje) Gorzej jak poszło więcej zamówień i znowu będziecie mieć problem z wysyłkami. Mi na szczęście nie zależy żeby mieć na już ale ile takich osób jest? Lepiej chyba było zrobić tak jak portal czyli całkowicie zablokowali i uniemożliwili robienie zamówień i nikt nie może mieć im tego za złe. Jesteście jednym z najczęściej wybieranych przeze mnie sklepów z planszówkami między innymi właśnie dzięki osobie GOoza i jego dialogu tu na forum i mam nadzieję że tak zostanie. Mam nadzieję że ostanie "wpadki" to taka nauczka na przyszłość;) bo wiadomo kto się tylko nie myli.
Przerósł nas, nie ukrywałem tego od początku, nie ma jednak co się obawiać wysyłek w styczniu, sprzedaż podczas inwentaryzacji jest znikoma i jestem wręcz pewien że pierwszego dnia po jej zakończeniu wyślemy wszystkie paczki. Co do inwentaryzacji - pamiętaj że to nie tylko magazyn, ale także księgowość musi się wyrobić. Poskładać wszystkie papiery i ogarnąć wszystko tak jak ma być, dla nas jest to dużo ważniejsze niż dla innych sklepów bo za chwilę wchodzimy na giełdę :)
Xardas123 pisze:
05 sty 2019, 17:20
I pytanie z całkowicie innej strony. Czy macie może zamiar wejść w gry z KS bez masakrycznej marży jak w niektórych sklepach? Nawet pomimo wyższej ceny niż z grupowych zamówień dla mnie osobiście byloby to wygodniejsze.
Mam bardzo złe doświadczenia z kickstarterem czy wspieram.to. Dawno temu zdecydowałem że żadne gry które nie są fizycznie dostępne nie będą w sprzedaży. Część klientów to do nas ma pretensje że produkt się przesunął, a nie do producenta.
pepy pisze:
05 sty 2019, 18:17
Gooz, złożyłem zamówienie w Muve 9 grudnia, jeszcze nie dotarło. Próbowałem się dodzwonić i pisać maile, ale bez odzewu, mógłbyś pomóc ?
Tak, PW.
piogar pisze:
05 sty 2019, 21:51
Ludzie, ilez mozna? To jest temat "promocje, wyprzedaze, oferty". Zalozcie sobie watek "gorzkie zale" i tam dzielcie sie swoimi przemysleniami oraz proscie o pomoc, a nie smiecicie tutaj.
Obstawiam że do czasu aż wyjaśnimy wszystkie problemy :)

Od jutra w dziale obsługi klienta będą 4 osoby pracować, do czasu rozwiązania wszystkich problemów.

Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Użytkownik wspierający
Posty: 283
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: EsperanzaDMV » 09 sty 2019, 11:51

Gooz, taka mała sugestia:

Jak wysyłacie maila z informacją o zmianie regulaminu Kompanii, to zamiast pisać
Z Nowym Rokiem aktualizujemy regulamin Kompanii, do której należysz.
Aktualny regulamin przeczytasz tutaj.
dobrą praktyką jest napisać CO KONKRETNIE się zmieniło, zostało zaktualizowane i nie zmuszać pełnego niepokoju użytkownika do konieczności czytania samemu od nowa całego regulaminu. Jeśli zmiany są niewielkie, to dopisać po prostu na przykład "zaktualizowaliśmy właściciela Twoich danych", a jak zmiany są duże i/lub wpływają na sposób korzystania z programu przez użytkownika, to tym bardziej wypada te zmiany przedstawić klarowniej niż tylko "zmieniło się, jak chcesz wiedzieć co konkretnie, to weź sobie przeczytaj".

Osobiście, mimo przeczytania tego regulaminu jeszcze raz, wciąż nie wiem tak naprawdę co dokładnie uległo zmianie, a chciałbym wiedzieć.

A tak dodatkowo to przyłączam się do grona pochlebnych głosów pod adresem Muve i pracy Gooza, po raz kolejny napiszę że robi tu świetną robotę i mając doświadczenie z pracą z klientem potwierdzam, że na jednego niezadowolonego klienta przypadają często dziesiątki (jak nie setki) tych zadowolonych, którzy po prostu się nie odzywają (a szkoda). U mnie wszystkie 11 zamówień (w tym 10 planszówkowych) dotarło zawsze na czas (także w okresie przedświątecznym), zdecydowana większość świetnie zapakowana. A dwa były wręcz specjalnie na zamówienie - w przypadku jednej gry specjalnie dla mnie zrobiono obniżkę ceny (Tash-Kalar), w drugim przypadku Gooz dał konkretną obniżkę (zestaw dodatków do X-Winga 1.0.) - nie spotkałem się z czymś takim w innych sklepach, a należy to pochwalić (co niniejszym czynię).

Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 09 sty 2019, 14:29

EsperanzaDMV pisze:
09 sty 2019, 11:51
Gooz, taka mała sugestia:
Osobiście, mimo przeczytania tego regulaminu jeszcze raz, wciąż nie wiem tak naprawdę co dokładnie uległo zmianie, a chciałbym wiedzieć.
Masz rację, przegadaliśmy właśnie ten temat i postaramy się pisać zmiany, tak żeby nikt nie musiał przechodzić całego tekstu i porównywać. Dla ludzi zainteresowanych planszówkami są znikome, dotyczy to tematu że pewne produkty nie będą już generować złota w zamówieniach, są to produkty cyfrowe w formie kart podarunkowych. Jeżeli jakiś produkt nie da Ci złota to będzie to opisane na karcie produktu.
EsperanzaDMV pisze:
09 sty 2019, 11:51
A tak dodatkowo to przyłączam się do grona pochlebnych głosów pod adresem Muve i pracy Gooza, po raz kolejny napiszę że robi tu świetną robotę i mając doświadczenie z pracą z klientem potwierdzam, że na jednego niezadowolonego klienta przypadają często dziesiątki (jak nie setki) tych zadowolonych, którzy po prostu się nie odzywają (a szkoda). U mnie wszystkie 11 zamówień (w tym 10 planszówkowych) dotarło zawsze na czas (także w okresie przedświątecznym), zdecydowana większość świetnie zapakowana. A dwa były wręcz specjalnie na zamówienie - w przypadku jednej gry specjalnie dla mnie zrobiono obniżkę ceny (Tash-Kalar), w drugim przypadku Gooz dał konkretną obniżkę (zestaw dodatków do X-Winga 1.0.) - nie spotkałem się z czymś takim w innych sklepach, a należy to pochwalić (co niniejszym czynię).
Mam już podsumowanie ile sprzedaliśmy planszówek w samym grudniu, wiem ile osób miało problemy to z ręką na sercu mogę powiedzieć że było źle, ale jakoś się udało. Ogromna większość dostała swoje paczki przed świętami i zdążyła je umieścić pod choinką. W tym roku wierzę że nie będzie tego problemu. W tym roku będzie lepiej, już o to zadbałem :)
Dziękuję za każde dobre słowo, mnie to bardzo motywuje do dalszej pracy i poprawiania tego co nie wychodzi :)

Przy okazji, bo być może nie każdy to wie. Każda akcja wyprzedażowa/sprzedażowa która wyjdzie super przesuwa granicę dla firm które produkują planszówki. Towar który w sumie się sprzedaje nagle staje się produktem który warto wyprzedać trochę taniej i zająć się kolejnym tytułem. :)

Awatar użytkownika
konrad.rymczak
Użytkownik wspierający
Posty: 800
Rejestracja: 26 cze 2016, 14:09

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: konrad.rymczak » 09 sty 2019, 14:47

Gooz pisze:
09 sty 2019, 14:29
dotyczy to tematu że pewne produkty nie będą już generować złota w zamówieniach, są to produkty cyfrowe w formie kart podarunkowych. Jeżeli jakiś produkt nie da Ci złota to będzie to opisane na karcie produktu.
Szkoda - ze względu na złoto brałem karty u Was ;)
Kolekcja | Kupię: Ginkgopolis (z dodatkiem) | Sprzedam: Projekt Gaja PL (folia), Alien Frontiers 4th | ilość czy liczba

Awatar użytkownika
hutriel
Użytkownik wspierający
Posty: 1158
Rejestracja: 11 maja 2012, 07:13
Lokalizacja: Legionowo

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: hutriel » 09 sty 2019, 14:51

konrad.rymczak pisze:
09 sty 2019, 14:47
Szkoda - ze względu na złoto brałem karty u Was ;)
Ja podobnie. Za każdym razem zastanawiałem się jak im to się opłaca i kiedy to wyłączą. I wyłączyli. :)

Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 09 sty 2019, 15:08

konrad.rymczak pisze:
09 sty 2019, 14:47
Szkoda - ze względu na złoto brałem karty u Was ;)
hutriel pisze:
09 sty 2019, 14:51
Ja podobnie. Za każdym razem zastanawiałem się jak im to się opłaca i kiedy to wyłączą. I wyłączyli. :)
Nowy rok, nowe warunki :)

gabens29
Posty: 8
Rejestracja: 21 paź 2017, 22:53

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: gabens29 » 09 sty 2019, 18:15

Hej Gooz, damy coś radę taniej z HMS Beagle w Styczniu :roll: :roll: ?

CzajaX
Posty: 24
Rejestracja: 04 wrz 2016, 14:00

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: CzajaX » 10 sty 2019, 18:31

Gooz, ja podbijam HMS, bo też bym chętnie przygarnął

Dodatkowo napisałem na PW w sprawie swojego zamówienia, bo nie otrzymałem gier z 18.12. Pisałem już 2 maile w tej sprawie do muve i 0 odzewu, a infolinia nieczynna....

bobule
Użytkownik wspierający
Posty: 163
Rejestracja: 21 wrz 2017, 22:09

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: bobule » 11 sty 2019, 07:37

To w końcu macie tą inwentaryzację czy nie? Sprzedajecie gry, czy ich nie sprzedajecie, bo na stronie sklepu cisza :P
Jestem na BGA oraz yucata.de ;)

Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 11 sty 2019, 12:09

gabens29 pisze:
09 sty 2019, 18:15
Hej Gooz, damy coś radę taniej z HMS Beagle w Styczniu :roll: :roll: ?
Póki co nic nie robię z żadnymi cenami, czekamy na otwarcie sprzedaży i ustalenie warunków do końca w nowym roku, bo sporo się zmienia. Wrócimy do wysyłek, to będę dawał znać co i jak :)
CzajaX pisze:
10 sty 2019, 18:31
Gooz, ja podbijam HMS, bo też bym chętnie przygarnął

Dodatkowo napisałem na PW w sprawie swojego zamówienia, bo nie otrzymałem gier z 18.12. Pisałem już 2 maile w tej sprawie do muve i 0 odzewu, a infolinia nieczynna....
HMS jak wyżej, na PW odpisałem, sorry że przeoczyłem.
bobule pisze:
11 sty 2019, 07:37
To w końcu macie tą inwentaryzację czy nie? Sprzedajecie gry, czy ich nie sprzedajecie, bo na stronie sklepu cisza :P
Mamy inwentaryzację i sprzedajemy gry :) Po prostu nie ma aktualnie wysyłek :)

Golfang
Użytkownik wspierający
Posty: 287
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Golfang » 11 sty 2019, 12:31

Gooz pisze:
11 sty 2019, 12:09
Mamy inwentaryzację i sprzedajemy gry :) Po prostu nie ma aktualnie wysyłek :)
Tak z ciekawości - to tak wolno robić? Podczas inwentaryzacji sprzedawać? Zawsze mi się wydawało, że inwentaryzacja roczna musi być wykonana na początku roku przed jakąkolwiek sprzedażą...
----------------
moja kolekcja
moje plany

Awatar użytkownika
Blue
Użytkownik wspierający
Posty: 1300
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Lokalizacja: Kraków/Inwałd k. Wadowic

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Blue » 11 sty 2019, 13:02

Uproszczenie, zbierają zamówienia ;).

Gooz
Użytkownik wspierający
Posty: 567
Rejestracja: 01 paź 2015, 14:59

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Gooz » 11 sty 2019, 16:27

Golfang pisze:
11 sty 2019, 12:31
Tak z ciekawości - to tak wolno robić? Podczas inwentaryzacji sprzedawać? Zawsze mi się wydawało, że inwentaryzacja roczna musi być wykonana na początku roku przed jakąkolwiek sprzedażą...
Blue pisze:
11 sty 2019, 13:02
Uproszczenie, zbierają zamówienia ;).
Skrótowo - sprzedajemy. Realnie - zbieramy zamówienia. Sprzedaży nie ma i nie będzie, bo podczas inwentaryzacji nie mogą być dokonywane żadne ruchy (PZ, WZ itp) :)

piogar
Użytkownik wspierający
Posty: 392
Rejestracja: 21 wrz 2012, 17:30
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: piogar » 11 sty 2019, 17:01

Łeeee Łoooo, Łeeee Łoooo, jakis patrol na bank juz jedzie :D

Golfang
Użytkownik wspierający
Posty: 287
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Golfang » 11 sty 2019, 19:49

Gooz pisze:
11 sty 2019, 16:27
Golfang pisze:
11 sty 2019, 12:31
Tak z ciekawości - to tak wolno robić? Podczas inwentaryzacji sprzedawać? Zawsze mi się wydawało, że inwentaryzacja roczna musi być wykonana na początku roku przed jakąkolwiek sprzedażą...
Blue pisze:
11 sty 2019, 13:02
Uproszczenie, zbierają zamówienia ;).
Skrótowo - sprzedajemy. Realnie - zbieramy zamówienia. Sprzedaży nie ma i nie będzie, bo podczas inwentaryzacji nie mogą być dokonywane żadne ruchy (PZ, WZ itp) :)
Spokojnie ja nie ze skarbówki :) tak tylko zawsze mi się wydawało. No ale skoro tylko zbieracie zamóienia :) to chyba ok...
----------------
moja kolekcja
moje plany

Argue
Użytkownik wspierający
Posty: 143
Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
Lokalizacja: Będzin

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Argue » 11 sty 2019, 20:03

Gooz a będzie promo znowu na dodatek do ciężarówki przez galaktykę?

lazarro
Posty: 37
Rejestracja: 01 sie 2017, 19:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: lazarro » 12 sty 2019, 00:45

Takie tam pytanie. Jest planszowka Gra oTron w dwóch cenach: cena standardowa i po przecenie. Czymś się różnią te wersje?

Welnek
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2019, 10:47

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Welnek » 14 sty 2019, 10:59

Chciałabym pochwalić Muve, bo w okresie świątecznym zamówiłam kilka paczek i wszystkie dochodziły błyskawicznie. Włącznie z jedną zamówioną w piątek przed świętami po południu, która z założenia miała być dobrze po świętach, a przyszła na następny dzień w sobotę. To był rekord.

Czy są szanse żeby Small World: Podziemia wróciły jeszcze na promocje za 59, w natłoku świątecznych zakupów zdążyły się wyprzedać :o ?

Xardas123
Użytkownik wspierający
Posty: 210
Rejestracja: 22 kwie 2018, 18:33

Re: Muve.pl - Promocje, wyprzedaże, oferty!

Post autor: Xardas123 » 14 sty 2019, 11:28

Gooz od kiedy zaczynacie wysyłać zamówienia?

ODPOWIEDZ