Opinie o sklepach

Oferty, promocje, itp. sklepów z grami planszowymi oraz wydawnictw
Awatar użytkownika
8janek8
Użytkownik wspierający
Posty: 668
Rejestracja: 08 mar 2010, 21:08
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 4 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: 8janek8 » 06 lis 2019, 12:35

Jacek, nie bój nic. Wyślą na pewno. Od czasu do czasu zdarzy się kilkudniowe opóźnienie, ale sklep zawsze wywiązywał się ze wszelkich opóźnień błyskawicznie. Zamawiam u nich od wielu lat i gwarantuję, że nigdy nie zawodzą.
Collection | Sprzedam/wymienię
Kupię dodatki do: Clash of Cultures, Runewars, Civilization (Sława i Bogactwo), Fresco, Revolution! (The Palace), WH Inwazja (Ukryte Królestwa), BSG (Świt) oraz komplet z podstawką Cuba, Ginkgopolis

Awatar użytkownika
E2MD
Użytkownik wspierający
Posty: 170
Rejestracja: 11 kwie 2017, 12:42
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 18 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: E2MD » 06 lis 2019, 12:47

Svet her - https://www.svet-her.cz - Praga, Czechy.
Znowu kupiłem grę której w Polsce nigdzie nie było. Nie wiem jak to jest możliwe, że Czesi mają a my niestety nie.
Dostawa 170Kcz czyli 28 pln i przesyłka (4kg) doszła w dwa dni do mnie na wioskę. Rewelacja.
Zwykły Gracz

alpha
Użytkownik wspierający
Posty: 508
Rejestracja: 10 cze 2018, 14:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 36 times
Been thanked: 40 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: alpha » 06 lis 2019, 21:53

Jacek_PL pisze:
05 lis 2019, 20:08
Takie pytanko do osób kupujących w 3Trollach, bo nie wiem czy ja mam jakiegoś pecha czy ostatnio to już norma, że zamówienia z weekendów są wysyłane z 2-3 dniowym opóźnieniem ? Pytam bo nie pierwszy raz mam sytuację gdy zamawiam coś w sobotę/niedzielę, opłacam od razu, towar jest na magazynie (nawet po moim zamówieniu), a wysyłka następuje w środę / czwartek, czasami po moim upomnieniu.
Nie przypominam sobie żebym w takich przypadkach miał opóźnienia. Zawsze 3Trolle wysyłają od razu.
Może chodzi o to, że wykonujesz przelew zwykły, a nie jakieś szybkie przelewy itp.?
W takim przypadku sklep nie będzie tak szybko wiedział, że zrobiłeś przelew, więc trzeba im wysłać e-mail z informacją, że opłaciłeś.

Ja ostatnio tak płacę, bo dostałem urazu po próbie 2-letniej analizy pewnych tzw. szybkich przelewów.
Nie da się na szybko dojść co to było, chyba, że zacznę się bawić w dochodzenie w archiwum e-maili i ustalanie tego.
Kolekcja: BGG
Sprzedam / wymienię: BGG lub forum (m.in. WP LCG: Martwe Bagna + Powrót do Mrocznej Puszczy, Detektyw)

Jacek_PL
Użytkownik wspierający
Posty: 1114
Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Jacek_PL » 06 lis 2019, 21:56

alpha pisze:
06 lis 2019, 21:53
Nie przypominam sobie żebym w takich przypadkach miał opóźnienia. Zawsze 3Trolle wysyłają od razu.
Może chodzi o to, że wykonujesz przelew zwykły, a nie jakieś szybkie przelewy itp.?
W takim przypadku sklep nie będzie tak szybko wiedział, że zrobiłeś przelew, więc trzeba im wysłać e-mail z informacją, że opłaciłeś.
Zawszę płacę szybkimi przelewami, bo mi tak najwygodniej, chyba jednak teoria że po weekendzie są zawaleni wydaje mi się najbardziej wiarygodna, w każdym razi dziś mi wysłali.

alpha
Użytkownik wspierający
Posty: 508
Rejestracja: 10 cze 2018, 14:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 36 times
Been thanked: 40 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: alpha » 06 lis 2019, 22:09

Czasami składam zamówienie w poniedziałek rano, a i tak wysyłają tego samego dnia. Nie wiem czemu tak masz.
Kolekcja: BGG
Sprzedam / wymienię: BGG lub forum (m.in. WP LCG: Martwe Bagna + Powrót do Mrocznej Puszczy, Detektyw)

PepperPete
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2018, 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Opinie o sklepach

Post autor: PepperPete » 07 lis 2019, 08:47

Jak dotąd w moim przypadku zdarzały się obsuwy tylko po okresach z solidnymi rabatami, zdaje się że ostatnio taki mieli z okazji urodzin. Wiadomo, zamówień pewnie sporo więcej do ogarnięcia niż zwykle i lekki poślizg to nic szczególnie dziwnego. Dotyczy to większości sklepów z którymi miałem do czynienia.
W 3trollachzłożyłem swoje pierwsze zamówienie wczoraj, a przed chwilą dostałem info, że paczucha już na miejscu, także ode mnie duży plus.

PepperPete
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2018, 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Opinie o sklepach

Post autor: PepperPete » 08 lis 2019, 11:37

No i jak to w życiu bywa, jak człowiek za wcześnie pochwali to się na tym przejedzie. Paczucha ze zbitym rogiem, pudełko gry też. Na nieszczęście zwróciłem uwagę już w domu. Pierwszy raz taki zonk, i niby nic wielkiego ale kłuje w oko. Wydawałoby się że zabezpieczone dobrze, bo i orzeszki i dodatkowy karton, ale nie wystarczyło. Ocenę dzielę w takim razie według kategorii:
3Trolle
Realizacja zamówienia 5/5
Jakość pakowania 3/5

Awatar użytkownika
KurikDeVolay
Użytkownik wspierający
Posty: 403
Rejestracja: 25 paź 2018, 11:45
Lokalizacja: Milicz/Krotoszyn
Has thanked: 105 times
Been thanked: 61 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: KurikDeVolay » 08 lis 2019, 11:43

Krew się gotuje. Najzwyczajniej. Oceniłeś teraz sklep, czy może firmę kurierską? Sklep zabezpieczył przesyłkę najlepiej jak potrafił, w stopniu który wystarcza w 99% przypadków. To, że jakiś kurier/pracownik sortowni wyżywał się na paczce i ciskał nią albo zrzucał z rampy to druga historia. Apeluję o odrobinę rozumu. Na topie jest temat o abominacji, może jakaś elektrostymulacja szarych komórek. Zamiast katować opiniami niewinny sklep - napisz, zareklamuj. Uznają na 100% i dostaniesz nieuszkodzoną kopię...

PepperPete
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2018, 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Opinie o sklepach

Post autor: PepperPete » 08 lis 2019, 11:57

Nie musisz się tak spinać. Byłeś świadkiem zdarzenia czy jak? Paczka upadła kurierowi czy pracownikowi przed nadaniem paczki? Rozstrzyganie tego pozostaje już pomiędzy mną a sklepem i firmą kurierską. Zabezpieczenia, wydaje mi się, mają być takie, że w przypadku uszkodzenia opakowania zawartość pozostanie nietknięta. W tym przypadku zabezpieczenie było, ale niewystarczające i to zostało ocenione (stąd też 3/5, a nie 0/5).

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 4954
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 29 times
Been thanked: 83 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: detrytusek » 08 lis 2019, 12:16

PepperPete pisze:
08 lis 2019, 11:57
Nie musisz się tak spinać. Byłeś świadkiem zdarzenia czy jak? Paczka upadła kurierowi czy pracownikowi przed nadaniem paczki? Rozstrzyganie tego pozostaje już pomiędzy mną a sklepem i firmą kurierską. Zabezpieczenia, wydaje mi się, mają być takie, że w przypadku uszkodzenia opakowania zawartość pozostanie nietknięta. W tym przypadku zabezpieczenie było, ale niewystarczające i to zostało ocenione (stąd też 3/5, a nie 0/5).
Wybacz ale błądzisz. "Wydawałoby się że zabezpieczone dobrze, bo i orzeszki i dodatkowy karton, ale nie wystarczyło". Nie wydawało tylko było co sam napisałeś, a potem wystawiasz ocenę 3/5. Co to jest wystarczające zabezpieczenie wg Ciebie? Tą logiką idąc można im zarzucić, że co prawda gra była w metalowej, hermetycznej komorze próżniowej ale na walec to nie wystarczyło 2/5.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

PepperPete
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2018, 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Opinie o sklepach

Post autor: PepperPete » 08 lis 2019, 13:09

Nie popadajmy w skrajności. Traktujecie sprawę jakbym wystawił firmie negatywną opinię. Pomijając to, że miałbym do tego prawo, w ostatecznym rozrachunku sklep dostał ode mnie 8 na 10 pkt. Jak na mój gust całkiem nieźle. I nie napisałem że wydawało się że było, tylko wydawałoby się że dobrze zabezpieczone. W tym samym poście też jest napisane jak zabezpieczenie chciałbym żeby działało. Nie muszę Ci przecież na specjalne życzenie pisać drugi raz. Paczka nie była specjalnie zmaltretowana, pozostałe ściany kartonu gładziutkie, jeden róg wciśnięty i nieszczęśliwie odbiło się to na zawartości. Sposób zabezpieczenia w związku z tym pozostawia pewne pole do popisu. Być może w sposobie pakowania, rodzaju i ilości materiałow do tego użytych możnaby było coś poprawić. Dostawałem paczki w dużo gorszym stanie patrząc z zewnątrz, a w środku bez zarzutu. Opinia jak to opinia jest subiektywna i pozostanie taka jaka jest.

Awatar użytkownika
seki
Użytkownik wspierający
Posty: 1518
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 70 times
Been thanked: 82 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: seki » 08 lis 2019, 17:11

W 3trolle robiłem kilkanaście zamówień. Tak jak w innych sklepach. Ale tylko w 3trollach zdarzyło mi się dostać grę z obitym rogiem pudełka. Nie było odpowiednich wypełnień kartona, gra latała trochę w kartonie i narożnik się obił. Nie ma tu winy kuriera. Nie pisał bym o tym bo powtórzę, zdarzyło się to raz na kilkanaście zamówień, ale obrońcy sklepu nieco się tu zagalopowali w ataku na forumowicza. Co do terminów to obsługa nie jest równa. Czasami wysyłają szybko a czasami premiery wszyscy już mają a 3trolle wysyła po 1-2 dniach. Bywa

c08mk
Użytkownik wspierający
Posty: 1842
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 20 times
Been thanked: 48 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: c08mk » 08 lis 2019, 17:23

seki pisze:
08 lis 2019, 17:11
W 3trolle robiłem kilkanaście zamówień. Tak jak w innych sklepach. Ale tylko w 3trollach zdarzyło mi się dostać grę z obitym rogiem pudełka. Nie było odpowiednich wypełnień kartona, gra latała trochę w kartonie i narożnik się obił. Nie ma tu winy kuriera. Nie pisał bym o tym bo powtórzę, zdarzyło się to raz na kilkanaście zamówień, ale obrońcy sklepu nieco się tu zagalopowali w ataku na forumowicza. Co do terminów to obsługa nie jest równa. Czasami wysyłają szybko a czasami premiery wszyscy już mają a 3trolle wysyła po 1-2 dniach. Bywa
Raz mi się zdarzyło, że przyszło zgniecione pudełko. Wtedy sklep jeszcze pakował owijając zamówienie tekturą. Dodatek odesłałem i dostałem w zamian nieuszkodzony. Inpost natomiast reklamacji nie uznał bo nie było śladów uszkodzeń na opakowaniu - przy owijaniu (zgiętym) kartonem ciężko jest stwierdzić zgniecenia spowodowane transportem.
Teraz jak 3trolle pakują zamówienia w pudełka i dają wypełniacze to nie miałem żadnych uszkodzeń w transporcie.
Na duży plus jest też kontakt zwłaszcza telefoniczny.

ODPOWIEDZ