Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Oferty, promocje, itp. sklepów z grami planszowymi oraz wydawnictw
Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 15 mar 2019, 17:58

Gizmoo pisze:
15 mar 2019, 17:32
WSTYD droga Groteko... Rozumiem nerwy, ale fason trzeba zachować nawet w najtrudniejszych momentach i starać się odpowiadać dyplomatycznie, albo przynajmniej tak, żeby nikogo nie urazić.
Gizmoo, być może tego nie dostrzegłeś, ale Twoje "wszechwiedzące" podejście i dokonywane z ambony oceny zawierały w sobie sporą dozę arogancji. Ustosunkowałem się do nich (w moim odczuciu) naprawdę dyplomatycznie.

Zamiast zarzucać mi brak fasonu, przyjrzyj się własnym wypowiedziom, bo raz, że do dyplomatycznych nie należą, dwa, że nie trzymają się kupy:
Gizmoo pisze:
15 mar 2019, 17:32
Z takim podejściem do klienta [...]
Gizmoo pisze:
15 mar 2019, 15:10
Ja w ogóle nie oczekuję niskich cen, bo nie jestem klientem.
i trzy, że nawet się nie wysilasz, żeby przeczytać w całości to, co się do Ciebie pisze:
Gizmoo pisze:
15 mar 2019, 17:32
Z takim podejściem do klienta, to w sumie nie dziwię się, że na zadane pytanie "po co Wam opinie forumowiczów?" nie otrzymałem odpowiedzi.
GroTeka44 pisze:
15 mar 2019, 12:31
A po co nam opinie? Jesteśmy mało skuteczni, to fakt, ale staramy się! Miło czasem przeczytać, że ktoś nas jednak trochę docenia.

Weź Ty się chłopie zajmij czymś konstruktywnym. :wink:

Awatar użytkownika
Pan_K
Użytkownik wspierający
Posty: 2214
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 41 times
Been thanked: 21 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Pan_K » 15 mar 2019, 22:51

Jednak to Groteka jest arogancka, nie Gizmoo. To taka opinia kogoś obserwującego z boku.

Gizmoo zadał pytanie rozsądne, które mi również przyszło wcześniej ma myśl. Odpowiedź Groteki przypomina „najlepsze” występy Czachy.
To morale, tego morale, o tym morale, te morale, tych morale, o tych morale itd.
"Morale" ma gramatycznie tylko liczbę pojedynczą (singulare tantum) i nie odmienia się w języku polskim.

Ryba bez roweru, to tylko ryba...

Halloween
Użytkownik wspierający
Posty: 725
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 8 times
Been thanked: 23 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Halloween » 16 mar 2019, 11:13

Przede wszystkim to uwaga Gizmoo "o opinie" była humorystyczna. Uśmiechnąłem się jak to przeczytałem.
A klient w kapitalizmie generalnie bywa uszczypliwy i cyniczny.

To moja uwaga obecna może być gorsza bo uważam, że poziom rabatów nie jest dostatecznie głęboki jak na wyprzedaż likwidacyjną. Nie ma rabatów powyżej 50% więc to zwykła promocja.
Pracowałem w firmie, która kupowała produkty do tanich sklepów oferując ... 15% ceny hurtowej (nie detalicznej tylko hurtowej !) i firmy wcale nie myślące o zamykaniu się sprzedawały na takich warunkach zalegający towar aby się tylko pozbyć i mieć pare groszy szybko.

copychef
Posty: 10
Rejestracja: 13 sty 2019, 09:51
Been thanked: 2 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: copychef » 16 mar 2019, 11:31

Ocaleni na wyprzedaży GroTeka44: 125,97 PLN
Ocaleni na promocji w Merlin: 59.99 PLN

Wielka wyprzedaż my ass.

Awatar użytkownika
citmod
Użytkownik wspierający
Posty: 554
Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 28 times
Been thanked: 21 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: citmod » 16 mar 2019, 16:02

Pan_K pisze:
15 mar 2019, 22:51
Jednak to Groteka jest arogancka, nie Gizmoo. To taka opinia kogoś obserwującego z boku.

Gizmoo zadał pytanie rozsądne, które mi również przyszło wcześniej ma myśl. Odpowiedź Groteki przypomina „najlepsze” występy Czachy.
Z całością tej wypowiedzi muszę się zgodzić.

Awatar użytkownika
ShapooBah
Użytkownik wspierający
Posty: 761
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 99 times
Been thanked: 82 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: ShapooBah » 16 mar 2019, 21:15

Skończcie już temat, chłopaki zawijają interes, pewnie wtopili kupę kasy, do tego dochodzi rozczarowanie, papierologia, być może długi (jeżeli zaciągnęli kredyt), a ktoś, kto na wstępie zaznacza, że nie ma zamiaru być ich klientem, im zarzuca, że może oni wcale nie likwidują sklepu tylko chcą zrobić kogoś w bambuko, bo brat cioteczny wujka drugiej żony siostry mojego kumpla tak robił ludzi właśnie.

Też bym się zirytował i napisał z przekąsem kilka słów, i to dużo mniej dyplomatycznie niż członkowie Groteki.


Przykro, że się zwinęli, zmniejszą za jakiś czas ceny swoich towarów, a potem słuch o sklepie zaginie w odmętach internetu. Po co się gryźć wytykać i w ogóle być nie miłym?

Awatar użytkownika
Blue
Użytkownik wspierający
Posty: 1714
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Lokalizacja: Kraków/Inwałd k. Wadowic
Has thanked: 15 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Blue » 16 mar 2019, 21:19

+1

A co do ocalonych. Rozumiem oczekiwanie ceny z muve, ale nie rozumiem roszczeniowosci z pisaniem tu o tym z wyrzutem. Muve kupilo towar na palety od rebela jak ten zdecydował o wyprzy u siebie, a taki mały sklepik pewnie tego nie kupował nawet za 60zł...

Awatar użytkownika
Gizmoo
Użytkownik wspierający
Posty: 2271
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 120 times
Been thanked: 150 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Gizmoo » 17 mar 2019, 01:18

Miałem już nic nie pisać w tym wątku, no ale jednak zostałem wywołany do tablicy.

Po 1: W wątku pierwsze trzy posty GroTeki44, zostały napisane w odstępie kilku tygodni. Bez komentarzy innych użytkowników forum. Drugi i trzeci post wyrażał rozczarowanie brakiem jakichkolwiek komentarzy i wymagał od forumowiczów Opinii.

Po 2: Zadałem sensowne pytanie - W jakim celu kładą nacisk w dwóch kolejnych postach na opinie forumowiczów, skoro się likwidują? Opinia może mieć wyłącznie sens w przypadku długofalowej strategii działania sklepu. Opinia nie jest po to by "łechtać czyjeś ego", a po to, by coś w sklepie naprawić. Poprawić coś, co nie do końca spełnia oczekiwania konsumentów.

Po 3: Jeżeli oczekują samego uwielbienia, to nie oczekują OPINII. Opinia może być negatywna i jak najbardziej krytyczna. I taka opinia ma największą WARTOŚĆ.

W przypadku krytycznych opinii - komentujący tu forumowicz Kamil w imieniu sklepu GroTeka44, nie zachował języka dyplomacji. Pierwszego forumowicza, który wyraził swoją OPINIĘ dotyczącą wysokości cen skwitował zdaniem:
GroTeka44 pisze:
15 mar 2019, 17:58
Życzliwość ludzi anonimowych nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać.
.

To była PIERWSZA OPINIA forumowicza w tym wątku.

Po 4: Mój pierwszy post w tym wątku miał charakter żartobliwy i specjalnie wrzuciłem w niego aż tyle emotikonów, żeby nie było wątpliwości co do jego charakteru. Jeżeli ktoś nie stara się wyczuć tutaj żartu i odrobiny ironii z mojej strony, to nic nie pomoże. Nawet milion przymrużonych oczek.

Po 5:
ShapooBah pisze:
16 mar 2019, 21:15
Też bym się zirytował i napisał z przekąsem kilka słów, i to dużo mniej dyplomatycznie niż członkowie Groteki.
:

No to niestety oznacza, że nie nadajesz się do pracy na linii sprzedawca - klient. Gdyż ta, wymaga ogromnych pokładów cierpliwości i przyjmowania inwektyw na klatę. Jako młody człowiek pracowałem w sklepie, więc znam to z autopsji. Jeżeli wkurzysz klienta, to nie tylko do sklepu nie wróci, ale zniechęci do korzystania z niego innych konsumentów. Obrażanie klientów to proszenie się o klapę finansową. *Bób, homar, włoszczyzna i inne wartości - nie działają dobrze nawet w sklepie spożywczym.* (uwaga. To ostatnie zdanie to żarcik :wink: :wink: :wink: :D :D :lol: :lol: :lol:, piszę na wypadek, gdybym kogoś uraził parafrazą.)

Po 6: Rozumiem rozpacz po nieudanym interesie, ale trzeba umieć zachować nie tylko kasę, ale i klasę. Szczególnie, jeżeli zależy nam na... Dobrej opinii. Podstawą dobrej opinii u konsumentów jest KOMUNIKACJA. Przykładem najgorszym i zapracowania na "negatywa" w tej materii jest Czacha i Games Factory. Moim zdaniem należy równać do najlepszych, a nie do najgorszych w branży. No ale to już zależy od strategii biznesowej. Jak się chce położyć biznes, to można wzorować się i na GFP. ;)

I po ostatnie:
Blue pisze:
16 mar 2019, 21:19
Rozumiem oczekiwanie ceny z muve, ale nie rozumiem roszczeniowosci z pisaniem tu o tym z wyrzutem.


Nikt tu nie napisał ani roszczeniowo, ani z wyrzutem. Co najwyżej informacyjnie. I pozostaje cieszyć się, że coraz więcej konsumentów jest świadomych wyboru i może korzystać z dobrodziejstw dostępu do informacji. Jeden wybierze drogi, sprawdzony sklep, jeden wybierze najtańszy, jeszcze inny wybierze GroTekę44. Konkurencja i różnorodność to przejaw zdrowego rynku. Podobnie jak i świadomy klient. I nie bardzo rozumiem postu o:
Blue pisze:
15 mar 2019, 17:37
obok mnie w zeszłym roku rozwaliła sie cysterna z czekoladą i była za darmo do wziecia, wiec nie ważne, że obecnie ktoś ma najtaniej na ceneo/allegro itp. bo to juz żadna okazja!
Odrzuć uprzedzenia i przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem. A napisałem o tym, że swój egzemplarz Cry Havoca kupiłem za 150 zł. Za 160 zł był sprzedawany DWA lata temu na Pyrkonie. Więc 161 zł, to nie jest okazja, która może stanowić poważny argument w dyskusji o "super atrakcyjnych" cenach.
GroTeka44 pisze:
15 mar 2019, 17:58
Weź Ty się chłopie zajmij czymś konstruktywnym. :wink:
Tego samego również i Wam życzę. Od kwietnie powinniście mieć więcej czasu na konstruktywne działania! Wszystkiego dobrego! :)

Awatar użytkownika
Blue
Użytkownik wspierający
Posty: 1714
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Lokalizacja: Kraków/Inwałd k. Wadowic
Has thanked: 15 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Blue » 17 mar 2019, 07:36

Więcej miłości, wiary w ludzi i zrozumienia :).

Chciałem też zaznaczyć że pierwszy raz o tym sklepie usłyszałem w tym temacie, nie mam żadnych innych doświadczeń z nim związanych. Trochę czasu na ten post zmarnowałem, głównie przy przewalaniu się przez cytaty(mam świadomość ze to trochę jałowa dyskusja), starałem się pisać tak, żeby nie podnosił ciśnienia u odbiorcy (nie wiem czy to wyszło), ale proszę o dobrą wolę i spróbowanie przeczytania go tak, jak gdyby był czysto informacyjny, bez zaszytych osobistych przytyków do kogokolwiek i chęci ataku. Nie chciałem urazić ani Ciebie Gizmoo, ani innych przytoczonych osób, mam nadzieję że się udało.

Gizmoo pisze:
17 mar 2019, 01:18
Drugi i trzeci post wyrażał rozczarowanie brakiem jakichkolwiek komentarzy i wymagał od forumowiczów Opinii.
"Przy okazji chciałem zachęcić forumowiczy, którzy zdecydują się na skorzystanie z naszej wyprzedaży, do wystawiania w tym wątku opinii dotyczących przebiegu współpracy. Jeśli złożycie u nas zamówienie (i będziecie zadowoleni z naszej obsługi :wink:), skrobnijcie chociaż jedno zdanko dla potomnych. Dziękuję!"
"[...]raz jeszcze gorąco zachęcam do wystawiania opinii (w ramach niniejszego wątku) na temat przeprowadzonej transakcji! :wink:"

Gorąca prośba, to nie jest w moim odczuciu to samo co wymaganie.
Po 2: Zadałem sensowne pytanie - W jakim celu kładą nacisk w dwóch kolejnych postach na opinie forumowiczów, skoro się likwidują? Opinia może mieć wyłącznie sens w przypadku długofalowej strategii działania sklepu. Opinia nie jest po to by "łechtać czyjeś ego", a po to, by coś w sklepie naprawić. Poprawić coś, co nie do końca spełnia oczekiwania konsumentów.
Nie do końca. Jak rozumiem sklep nie był wcześniej znany na forum. Skoro potem go nie będzie i tak, więc można się słusznie obawiać, że nie będzie im zależało na opinii skoro i tak się zamykają. Podbicie wiarygodności sklepu, który wcześniej był mało znany może skusić klienta do dokonania tego zakupu w trakcie wyprzedaży, mimo że nie zna podmiotu.
Po 3: Jeżeli oczekują samego uwielbienia, to nie oczekują OPINII. Opinia może być negatywna i jak najbardziej krytyczna. I taka opinia ma największą WARTOŚĆ.
Nie zauważyłem w cytatach oczekiwania samego uwielbienia, oczywiście najchetniej by tak było żeby trafiały pozytywne komentarze.
W przypadku krytycznych opinii - komentujący tu forumowicz Kamil w imieniu sklepu GroTeka44, nie zachował języka dyplomacji. Pierwszego forumowicza, który wyraził swoją OPINIĘ dotyczącą wysokości cen skwitował zdaniem:
GroTeka44 pisze:
15 mar 2019, 17:58
Życzliwość ludzi anonimowych nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać.
.

To była PIERWSZA OPINIA forumowicza w tym wątku.
Nie będę bronił samej odpowiedzi Kamila, ale opinia dotycząca transakcji to co innego niż opinia, że cena na sklepie się nie podoba.
Po 4: Mój pierwszy post w tym wątku miał charakter żartobliwy i specjalnie wrzuciłem w niego aż tyle emotikonów, żeby nie było wątpliwości co do jego charakteru. Jeżeli ktoś nie stara się wyczuć tutaj żartu i odrobiny ironii z mojej strony, to nic nie pomoże. Nawet milion przymrużonych oczek.
Częściowo tak, przy okazji w mojej opinii insynuowałeś, że GroTeka może oszukiwać- że hasło wyprzedaży to tylko "chłyt marketingowy", wydźwięk tamtego postu pomimo emotikonek jest na tyle mocny, że ciężko je brać aż tak pod uwagę, ba pierwsza wygląda nie jakby trzeba było brać post na żarty, a jakby się wyśmiewało sytuację.
No to niestety oznacza, że nie nadajesz się do pracy na linii sprzedawca - klient. Gdyż ta, wymaga ogromnych pokładów cierpliwości i przyjmowania inwektyw na klatę. Jako młody człowiek pracowałem w sklepie, więc znam to z autopsji. Jeżeli wkurzysz klienta, to nie tylko do sklepu nie wróci, ale zniechęci do korzystania z niego innych konsumentów. Obrażanie klientów to proszenie się o klapę finansową. *Bób, homar, włoszczyzna i inne wartości - nie działają dobrze nawet w sklepie spożywczym.* (uwaga. To ostatnie zdanie to żarcik :wink: :wink: :wink: :D :D :lol: :lol: :lol:, piszę na wypadek, gdybym kogoś uraził parafrazą.)

Po 6: Rozumiem rozpacz po nieudanym interesie, ale trzeba umieć zachować nie tylko kasę, ale i klasę. Szczególnie, jeżeli zależy nam na... Dobrej opinii. Podstawą dobrej opinii u konsumentów jest KOMUNIKACJA. Przykładem najgorszym i zapracowania na "negatywa" w tej materii jest Czacha i Games Factory. Moim zdaniem należy równać do najlepszych, a nie do najgorszych w branży. No ale to już zależy od strategii biznesowej. Jak się chce położyć biznes, to można wzorować się i na GFP. ;)
Tu się w dużej mierze zgadzam, tylko dlaczego tylko sprzedawca taki ma być? Bądźmy ludźmi jako konsumenci i szanujmy drugą stronę, nie zakładajmy od razu złej woli, obu się będzie przyjemniej żyło i unikniemy niepotrzebnych konfliktów :).

Blue pisze:
16 mar 2019, 21:19
Rozumiem oczekiwanie ceny z muve, ale nie rozumiem roszczeniowosci z pisaniem tu o tym z wyrzutem.


Nikt tu nie napisał ani roszczeniowo, ani z wyrzutem. Co najwyżej informacyjnie.
copychef pisze:
16 mar 2019, 11:31
Ocaleni na wyprzedaży GroTeka44: 125,97 PLN
Ocaleni na promocji w Merlin: 59.99 PLN

Wielka wyprzedaż my ass.
Ostatnie zdanie to jest wyrzut w moim odczuciu, czytając między wierszami informacja jest taka "albo dajcie przynajmniej 60 zł jak muve, albo nie nazywajcie tego wielką wyprzedażą", przynajmniej JA to tak odbieram.
I pozostaje cieszyć się, że coraz więcej konsumentów jest świadomych wyboru i może korzystać z dobrodziejstw dostępu do informacji. Jeden wybierze drogi, sprawdzony sklep, jeden wybierze najtańszy, jeszcze inny wybierze GroTekę44. Konkurencja i różnorodność to przejaw zdrowego rynku. Podobnie jak i świadomy klient.
Jeżeli nie własne doświadczenie, to opinie innych o które prosił Kamil są jak najbardziej potrzebna nawet przy ulatnianiu się sklepu. Gdyby to była stacjonarka, to co innego, bo tam Cię raczej nie mają jak oszukać.

I nie bardzo rozumiem postu o:
Blue pisze:
15 mar 2019, 17:37
obok mnie w zeszłym roku rozwaliła sie cysterna z czekoladą i była za darmo do wziecia, wiec nie ważne, że obecnie ktoś ma najtaniej na ceneo/allegro itp. bo to juz żadna okazja!
Odrzuć uprzedzenia i przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem. A napisałem o tym, że swój egzemplarz Cry Havoca kupiłem za 150 zł. Za 160 zł był sprzedawany DWA lata temu na Pyrkonie. Więc 161 zł, to nie jest okazja, która może stanowić poważny argument w dyskusji o "super atrakcyjnych" cenach.
Odrzucam uprzedzenia. Ktoś chce kupić dzisiaj Cry Havoca w internecie. Wchodzi na allegro, najniższa oferta nowej sztuki od sklepu 194zł, wchodzi na ceneo 191,99, wchodzi na i-szopa - GroTeka44 ma najniższa ofertę, druga to 184,99zł.

Spójrz na mój post.
Blue pisze:
15 mar 2019, 15:18
Spoko, tylko że zakładasz, że jest jeszcze jakiś sklep stacjonarny/magazyn zewnętrzny, a nie że ktoś zwiózł do domu reszte która się nie wyprzedała wystarczająco szybko ;). Ew. umowa najmu może sie konczyc dalej i sie nie opłaca wypowiadać itp itd. Wiele na tym sklepie już nie ma, a np Cry Havoc jest w bdb cenie.
Bardzo dobra cena (dopowiedzenie "w obecnym czasie") =/= najlepsza cena ever.
Bardzo dobra cena (dopowiedzenie "w obecnym czasie") =/= super atrakcyjna cena(czyli taka która skłania do rozważenia zakupu nawet jeżeli wcześniej grą byłeś zainteresowany tak sobie- patrz ceny Zombiaków Ameryki/Ocalonych/Klubu Utracjuszy/Via Nebuli w muve, czy merlinie w trakcie wyprzy, które to były połączeniem wyprz wydawcy i sklepu, a nie samą wyprzedażą sklepu jako takiego).

A przytoczony przykład z czekoladą oczywiście ma na celu zobrazowanie, że kupując porównując ceny dzisiaj, nie trzeba brać pod uwagę Pyrkonu, gdzie na konwenty portal często robi fajniejsze ceny (i na który trzeba dojechać), czy innej okazji w innym sklepie pół roku temu. Rozumiem jak komuś zupełnie nie zależy na czasie, wtedy tak, Twój komentarz dla takiej osoby ma wartość dodaną "kiedyś było taniej o 12zł" fajnie by było jakbyś jeszcze określił, ze w takim a takim sklepie, bo to pomoże się zorientować że nie trzeba jechać na konwent, a jest to podobna sytuacja do kupowania w sklepie z tematu :). Jeżeli ktoś uważa, że te 12 zł skloni go do czekania na kolejną taką możliwość nieokreślony czas, to może odpuścić, względnie napisać do groteki czy nie spuszczą tych 12zeta to weźmie.




Zakończę to tak. Make love, not war.
Obrazek

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 18 mar 2019, 11:13

Przez weekend jak widzę dyskusja porządnie rozgorzała. Do całości nowych (z mojej perspektywy) postów odnosić się nie będę, wspomnę tylko, że po części zgadzam się z krytycznymi głosami pod moim adresem (pisałem i piszę to wszystko wciąż ja - Kamil). Rzeczywiście ja RÓWNIEŻ pozwoliłem sobie na arogancję względem aroganckiego (według mnie) Gizmoo. Moja postawa wynikała przede wszystkim z alergii na osoby zbyt mocno wpisujące się w tzw. efekt Dunninga-Krugera (dla niezaznajomionych z terminem - Wikipedia).

Gizmoo, w moim poprzednim poście poradziłem Ci zająć się czymś konstruktywnym. Niestety nie skorzystałeś z rady, wysmażając potężny elaborat na temat - jak słusznie zauważył Blue - zupełnie (to już mój dopisek) jałowy. Ja natomiast nie planuję dalszego bicia piany. Odpowiadając Ci zatem już bardziej dyplomatycznie:

Z większością Twoich argumentów się nie zgadzam, ale ze swojej strony przepraszam. Jako przedstawiciel sklepu nie powinienem był dać się sprowokować do tego typu sprzeczki.

Pozdrawiam,
Kamil z GroTeki44

jakmis83
Użytkownik wspierający
Posty: 711
Rejestracja: 22 maja 2015, 14:31
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 17 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: jakmis83 » 18 mar 2019, 12:29

Szanowna GroTeko,

Piszę to beż żadnych złośliwości.
Oprócz sklepu PlanszówkiAP jesteście(póki co) jedynym sklepem z planszówkami na Białołęce(nie mylić z Tarchominem).
Mimo, że mam do Was 200 metrów, nigdy nic u Was nie kupiłem.
Rozumiem, że jest to trudny biznes, ale mieliście takie ceny, że kupując gry z kosztem wysyłki, często miałem i tak niższą kwotę do zapłaty niż u Was za samą grę.
Szkoda.
Powodzenia Wam życzę i trzymajcie się.

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 18 mar 2019, 13:02

jakmis83 pisze:
18 mar 2019, 12:29
Szanowna GroTeko,

Piszę to beż żadnych złośliwości.
Oprócz sklepu PlanszówkiAP jesteście(póki co) jedynym sklepem z planszówkami na Białołęce(nie mylić z Tarchominem).
Mimo, że mam do Was 200 metrów, nigdy nic u Was nie kupiłem.
Rozumiem, że jest to trudny biznes, ale mieliście takie ceny, że kupując gry z kosztem wysyłki, często miałem i tak niższą kwotę do zapłaty niż u Was za samą grę.
Szkoda.
Powodzenia Wam życzę i trzymajcie się.
Również żałuję, że nigdy nie mieliśmy okazji Pana obsługiwać.

Jeśli chodzi o ceny - niestety od pewnego momentu nie byliśmy już w stanie dokonywać zakupów gier w ramach opakowań zbiorczych, a bez tego ceny hurtowe są nierzadko gorsze, niż detaliczne na Ceneo czy I-szopie. Przez mniej-więcej pierwsze dwa lata na rynku ofertę mieliśmy naprawdę bardzo konkurencyjną, a wszystko pięknie hulało. Później skończył nam się preferencyjny ZUS, doszedł (naprawdę kosztowny) konflikt w urzędzie patentowym z pewną organizacją (niedawno z resztą już ostatecznie przez nas wygrany), a część ze źle zaplanowanych zakupów zaczęła zalegać na magazynie mrożąc nam kapitał. W ten sposób nasza płynność finansowa zachwiała się na tyle, że tylko nieliczne tytuły mogliśmy pozyskiwać od wydawców w opakowaniach zbiorczych, zapewniających nam dobrą cenę zakupu. Reszta to już równia pochyła. :wink:

Tak więc nasze wysokie ceny w końcowym etapie działalności to naprawdę nie był efekt pazerności :twisted:, a bardzo kiepskich cen zakupu, wynikających z braku możliwości kupowania opakowań zbiorczych.

Dziękuję za życzenia. Damy radę! :wink:

Halloween
Użytkownik wspierający
Posty: 725
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 8 times
Been thanked: 23 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Halloween » 18 mar 2019, 13:18

GroTeka44 pisze:
18 mar 2019, 13:02


Jeśli chodzi o ceny - niestety od pewnego momentu nie byliśmy już w stanie dokonywać zakupów gier w ramach opakowań zbiorczych, a bez tego ceny hurtowe są nierzadko gorsze, niż detaliczne na Ceneo czy I-szopie.
To znaczyłoby, że różnica na sztuce wynosi z 15% między opakowaniem zbiorczym a ceną hurtową ?

Wojtek.k
Użytkownik wspierający
Posty: 157
Rejestracja: 09 mar 2017, 08:38
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Wojtek.k » 18 mar 2019, 13:29

To pewnie znaczy, że opakowanie zbiorcze możesz kupić u wydawcy, a pojedyncze sztuki w hurtowni.

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 18 mar 2019, 13:36

Halloween pisze:
18 mar 2019, 13:18

To znaczyłoby, że różnica na sztuce wynosi z 15% między opakowaniem zbiorczym a ceną hurtową ?
Powiedzmy, że zwykle waha się pomiędzy 10 a 15% (licząc po faktycznych różnicach w cenie, a nie po wysokości rabatu od SCD), ale to trochę szerszy problem. Nie wiem na ile mogę ujawniać tego typu informacje, więc napiszę tylko, że cześć wydawnictw daje dodatkowe rabaty za przedpłaty, organizowanie eventów lub zakup całości swojego asortymentu w określonej liczbie poszczególnych pozycji, co tylko jeszcze bardziej powiększa przepaść pomiędzy sklepami
z dużym kapitałem, a sprzedawcami z ograniczonymi możliwościami finansowymi. Taka branża. :(

Halloween
Użytkownik wspierający
Posty: 725
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 8 times
Been thanked: 23 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Halloween » 18 mar 2019, 13:39

Duży może więcej. A 15% różnicy to rzeczywiście nie ma fizycznie mozliwosci na rywalizacje, pewnie od samego poczatku byliscie bez wiekszych szans tylko jeszcze wtedy o tym nie wiedzieliscie.

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 18 mar 2019, 14:01

Halloween pisze:
18 mar 2019, 13:39
Duży może więcej. A 15% różnicy to rzeczywiście nie ma fizycznie mozliwosci na rywalizacje, pewnie od samego poczatku byliscie bez wiekszych szans tylko jeszcze wtedy o tym nie wiedzieliscie.
Pewnie trochę tak było. Chociaż nie ukrywam, że najwięcej krwi to nam napsuła wspomniana wcześniej sprawa w UP. Ostatecznie przez nas wygrana, ale co z tego jak koszty odzyskamy dopiero za kilka miesięcy i to w kwocie o wiele niższej, niż faktycznie zmuszeni byliśmy ponieść.

Tak, czy inaczej, niebawem podniesiemy rabaty (tym szybciej, im mniej będziecie mnie zagadywać! :wink:) i przynajmniej na zakończenie działalności zapewnimy klientom naprawdę niskie ceny.

Pozdrawiam,
Kamil

Awatar użytkownika
roadrunner
Użytkownik wspierający
Posty: 253
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 8 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: roadrunner » 18 mar 2019, 17:15

Wczesniej Groteka byla w watku tylko nieuprzejma. Zrobila sie bezczelna.

Badania marketingowe sprzed pewnego czasu wykazaly, ze niezadowolony klient to 7 niezadowolonych klientow. Tylu srednio osobom przekaze swe wrazenia. Wiedza o tym to podstawa zabawy w sprzedawanie czegokolwiek. Realia roznych branz pokazuja, ze taka wiedza musi pochodzic z dawno, dawno temu w odleglej galaktyce. Planszowki sa tylko kolejna na liscie. Co zostaje.. Tylko watpliwosc, zebym byl jedyna osoba dzielaca sie czasem linkami do takich spektakli na whatsappie ze znajomkami.

Prędkie zarzucanie arogancji komus, komu chcialoby sie sprzedac gazete czy paczke fajek, prowadzi do braku efektow tych prob. Planszowki, z jakich - to chyba aktualne - chcecie zejsc, w wiekszosci sa troche drozsze.
Zbastujcie, Groteko, przeproscie i moze troszeczke podreperujecie swoj wizerunek online. A przy okazji towar moze przyspieszy znikac. Kazdy widzi tu na dloni, ze promowanie sie w dotychczasowej formie wychodzi coś slabo.

W moim odczuciu posty Gizmoo byly zartobliwe. Zartobliwe, acz konkretne. Groteka44 zamiast uprzejmie wyjasnic cos zainteresowanemu forumowiczowi i darowac sobie sfochowany na otoczenie ton, przechodzi po dwoch postach do gimbowycieczek osobistych i intelektualizowania o ekonomii swej sytuacji, ktora obchodzi malo kogo z googlem, kalkulatorem i i-szopem. Gdyby groteka pokazala tu wiecej dystansu do siebie i wyczucia sytuacji, dalsza dyskusja mialaby szanse wygladac po ludzku. A wyglada jak widac.

Teksty o "histeryku", "ambonie" i "Weź Ty się chłopie zajmij" to jest turbobieda tego watku.
Groteka, Games Factory, Czacha - "wzór" relacji z klientelą XXI w. Dobrze, że głosujący portfelem rynek powoli robi z tym porządek.

epilog:
"- Też bym się zirytował".
Trudno. Z merytorycznym, uprzejmym i z a c h ę c a j ą c y m podejściem profesjonalnego przedsiębiorcy nie ma to nic wspólnego.
ShapooBah pisze:
16 mar 2019, 21:15
Skończcie już temat, chłopaki zawijają interes, pewnie wtopili kupę kasy, do tego dochodzi rozczarowanie (...)
Co z tego? To ma upoważniać do burackich odzywek do ludzi? Mam inne zdanie.
Mam | Mogę zagrać | Udane transakcje: 11 na forum, 1 na FB
100P |> Moje top

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 18 mar 2019, 17:44

roadrunner pisze:
18 mar 2019, 17:15
Wczesniej Groteka byla w watku tylko nieuprzejma. Zrobila sie bezczelna.

Badania marketingowe sprzed pewnego czasu wykazaly, ze niezadowolony klient to 7 niezadowolonych klientow. Tylu srednio osobom przekaze swe wrazenia. Wiedza o tym to podstawa zabawy w sprzedawanie czegokolwiek. Realia roznych branz pokazuja, ze taka wiedza musi pochodzic z dawno, dawno temu w odleglej galaktyce. Planszowki sa tylko kolejna na liscie. Co zostaje.. Tylko watpliwosc, zebym byl jedyna osoba dzielaca sie czasem linkami do takich spektakli na whatsappie ze znajomkami.

Prędkie zarzucanie arogancji komus, komu chcialoby sie sprzedac gazete czy paczke fajek, prowadzi do braku efektow tych prob. Planszowki, z jakich - to chyba aktualne - chcecie zejsc, w wiekszosci sa troche drozsze.
Zbastujcie, Groteko, przeproscie i moze troszeczke podreperujecie swoj wizerunek online. A przy okazji towar moze przyspieszy znikac. Kazdy widzi tu na dloni, ze promowanie sie w dotychczasowej formie wychodzi coś slabo.

W moim odczuciu posty Gizmoo byly zartobliwe. Zartobliwe, acz konkretne. Groteka44 zamiast uprzejmie wyjasnic cos zainteresowanemu forumowiczowi i darowac sobie sfochowany na otoczenie ton, przechodzi po dwoch postach do gimbowycieczek osobistych i intelektualizowania o ekonomii swej sytuacji, ktora obchodzi malo kogo z googlem, kalkulatorem i i-szopem. Gdyby groteka pokazala tu wiecej dystansu do siebie i wyczucia sytuacji, dalsza dyskusja mialaby szanse wygladac po ludzku. A wyglada jak widac.
Gizmoo pisze: Z takim podejściem do klienta
Teksty o "ambonie" i "Weź Ty się chłopie zajmij" to jest turbobieda tego watku.
Groteka, Games Factory, Czacha - "wzór" relacji z klientelą XXI w. Dobrze, że głosujący portfelem rynek powoli robi z tym porządek.

epilog:
"- Też bym się zirytował".
Trudno. Z merytorycznym, uprzejmym i z a c h ę c a j ą c y m podejściem profesjonalnego przedsiębiorcy nie ma to nic wspólnego.
Mimo, że nie zgadzam się co do tak zero-jedynkowej oceny postów Gizmoo, w poprzednim wpisie na ten temat zgodziłem się co do tego, że ja sam zachowałem się nieodpowiednio i za to zachowanie przeprosiłem. Ceny na dniach poobniżamy (o czym również pisałem już wcześniej), a "intelektualizowałem o ekonomii swej sytuacji" w celu "uprzejmego wyjaśnienia czegoś zainteresowanemu forumowiczowi".

Pozdrawiam serdecznie :wink:

Awatar użytkownika
ShapooBah
Użytkownik wspierający
Posty: 761
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 99 times
Been thanked: 82 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: ShapooBah » 18 mar 2019, 18:03

Gizmoo pisze:
17 mar 2019, 01:18
Po 5:
ShapooBah pisze: ↑16 mar 2019, 21:15
Też bym się zirytował i napisał z przekąsem kilka słów, i to dużo mniej dyplomatycznie niż członkowie Groteki.
:

No to niestety oznacza, że nie nadajesz się do pracy na linii sprzedawca - klient. Gdyż ta, wymaga ogromnych pokładów cierpliwości i przyjmowania inwektyw na klatę. Jako młody człowiek pracowałem w sklepie, więc znam to z autopsji. Jeżeli wkurzysz klienta, to nie tylko do sklepu nie wróci, ale zniechęci do korzystania z niego innych konsumentów. Obrażanie klientów to proszenie się o klapę finansową. *Bób, homar, włoszczyzna i inne wartości - nie działają dobrze nawet w sklepie spożywczym.* (uwaga. To ostatnie zdanie to żarcik , piszę na wypadek, gdybym kogoś uraził parafrazą.)
Wiem dlatego, po mojej pierwszej pracy, gdzie w relacji z klientem pracowałem, odpuściłem i zajmuje się czymś w moim odczuciu ciekawszym i bardziej dopełniającym moje umiejętności twarde, jak i miękkie. Miło, że się zgadzamy.
roadrunner pisze:
18 mar 2019, 17:15
W moim odczuciu posty Gizmoo byly zartobliwe.
W moim nie były, ja je odebrałem bardziej jako szydercze i wredne. Ot problem współczesnej komunikacji pisanej. Dwie osoby mogą w dwojaki sposób odebrać czyjąś wiadomość.
roadrunner pisze:
18 mar 2019, 17:15
ShapooBah pisze: ↑16 mar 2019, 21:15
Skończcie już temat, chłopaki zawijają interes, pewnie wtopili kupę kasy, do tego dochodzi rozczarowanie (...)
Co z tego? To ma upoważniać do burackich odzywek do ludzi? Mam inne zdanie.
A ja uważam, że niektóre rzeczy można czasami nakryć zasłoną milczenia i postawić się w czyjeś roli, wejść w czyjeś buty, jak mawiają anglosascy koledzy. A dewizę "Nasz klient, nasz Pan" powinno się wrzucić do dołu, zasypać wapnem i zalać betonem.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2019, 18:04 przez ShapooBah, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Koziełło
Użytkownik wspierający
Posty: 453
Rejestracja: 13 cze 2018, 13:11
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Koziełło » 18 mar 2019, 18:04

roadrunner pisze:
18 mar 2019, 17:15
Wczesniej Groteka byla w watku tylko nieuprzejma. Zrobila sie bezczelna.
Miałem milczeć, bo to niepotrzebne bicie piany, ale nie wytrzymałem. Nigdzie w tym wątku nie zauważyłem bezczelności ze strony GroTeki. Uważam, że w ich wpisach jest znacznie mniej negatywnych emocji, niż we wpisach oponentów. I generalnie cieszyłbym się, gdyby inni forumowicze wypowiadali się tylko w tym tonie - bo nie mam mu nic do zarzucenia - w odróżnieniu od na przykład wypowiedzi kolegi roadrunnera. Owszem - ceny nie są pewnie takie, jak niektórzy forumowicze sobie by wyobrażali widząc hasło "likwidacja sklepu", ale przypuszczam, że stoi za nimi jakaś rozsądna kalkulacja. I albo nam odpowiadają albo nie. Nie stanowi to jednak podstaw do ataku na przedstawicieli sklepu. Niezasłużonego zresztą.
Moja kolekcja
3Trolle - 6%, Mepel.pl - 4%

Awatar użytkownika
Bart Henry
Użytkownik wspierający
Posty: 236
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Bart Henry » 18 mar 2019, 20:29

Koziełło pisze:
18 mar 2019, 18:04
roadrunner pisze:
18 mar 2019, 17:15
Wczesniej Groteka byla w watku tylko nieuprzejma. Zrobila sie bezczelna.
Miałem milczeć, bo to niepotrzebne bicie piany, ale nie wytrzymałem. Nigdzie w tym wątku nie zauważyłem bezczelności ze strony GroTeki. Uważam, że w ich wpisach jest znacznie mniej negatywnych emocji, niż we wpisach oponentów. I generalnie cieszyłbym się, gdyby inni forumowicze wypowiadali się tylko w tym tonie - bo nie mam mu nic do zarzucenia - w odróżnieniu od na przykład wypowiedzi kolegi roadrunnera. Owszem - ceny nie są pewnie takie, jak niektórzy forumowicze sobie by wyobrażali widząc hasło "likwidacja sklepu", ale przypuszczam, że stoi za nimi jakaś rozsądna kalkulacja. I albo nam odpowiadają albo nie. Nie stanowi to jednak podstaw do ataku na przedstawicieli sklepu. Niezasłużonego zresztą.
Miałem się rozpisać, ale po prostu napiszę "+1", żeby nie marnować czasu na nieistotne przepychanki, jak co poniektórzy z tego wątku. ;)
I mówię to ja, czachowy hejter. Bardzo mi się nie podobał ton, w jakim Gizmoo sugerował inne praktyki sklepu, niż wyprzedaż. Odpowiedź sklepu może i powinna być bardziej dyplomatyczna, czego sam odpowiadający jest świadomy. Ogarnijmy się trochę, bo mam wrażenie, że jako społeczność jesteśmy coraz bardziej toksyczni.

Awatar użytkownika
Blue
Użytkownik wspierający
Posty: 1714
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Lokalizacja: Kraków/Inwałd k. Wadowic
Has thanked: 15 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: Blue » 18 mar 2019, 22:15

Mnie cieszy, że parę osób się włączyło w to, bo często jest tak że ludziom się nie chce postawić po stronie atakowanego nawet jeżeli faktycznie byliby po jego stronie. Jeżeli się włączą w konflikt i napiszą swoje zdanie, to oni są często atakowani, a jak nie odpiszą, to jest odbierane jakby "przegrali", więc lepiej poczytać i się nie wychylać, żeby nie trzeba było marnować czasu na bezproduktywne przepychanki. Uroki konfliktów w internetach.

Nie cieszy mnie sam konflikt i to jak on wyglądał niestety.

No i internetów też zwykle dotyczy przemiana
Obrazek
Niestety i mnie to czasem dotyka... a jak się już zacznie to ciężko odpuścić :/.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2019, 14:26 przez Blue, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GroTeka44
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:36
Kontakt:

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: GroTeka44 » 19 mar 2019, 14:22

Blue pisze:
18 mar 2019, 22:15
Mnie cieszy, że parę osób się włączyło w to, bo często jest tak że ludziom się nie chce postawić po stronie atakowanego nawet jeżeli faktycznie byliby po jego stronie. Potem to oni są często atakowani, a jak nie odpiszą, to jest odbierane jakby "przegrali", więc lepiej poczytać i się nie wychylać, żeby nie trzeba było marnować czasu na bezproduktywne przepychanki. Uroki konfliktów w internetach.
Mnie również bardzo ten fakt cieszy. Blue, ShapooBah, Koziełło, Bart Henry (mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem!), dziękuję za okazane zrozumienie i poświęcenie swojego czasu na wstawienie się za mną.

Wszelkich potencjalnych oponentów jednocześnie zapewniam, że wciąż poczuwam się do winy za swoje przewinienie, a niniejszy post w żadnym wypadku nie ma na celu inicjowania dalszych dyskusji na ten temat. :wink:

Pozdrawiam,
Kamil

Awatar użytkownika
AnimusAleonis
Użytkownik wspierający
Posty: 1152
Rejestracja: 17 paź 2018, 17:03
Been thanked: 159 times

Re: Likwidacji sklepu GroTeka44.pl - Wielka Wyprzedaż!

Post autor: AnimusAleonis » 21 mar 2019, 00:26

No to ładnie się porobiło... czasu nie miałem by wejść ale widziałem że podskakiwał ten wątek ostatnio, a ponieważ faktycznie kupowałem z Groteki chciałem napisać kilka słów... i cóż ja znajduje :lol:

Więc, tak dla odmiany, ma temat:

Gdy zaczęła się wyprzedaż Groteki zakupiłem u nich kilka małych fillerów i innej drobnicy typu koszulki itp, akurat ceny tych rzeczy mi pasowały i wychodziło tam jakieś 10-15% taniej niż u konkurencji w tamtym momencie, i to było moim głównym (czytaj 'jedynym') motywem złożenia zamówienia (poza tym taki sam mam motyw zamawiając na merlinie czy podobnych więc w sumie standard :lol: ). Co do obsługi zamówienia:
Komunikacja: ++ -> maile informujące wysyłane w czas i klarowne, nie miałem potrzeby bezpośrednio się komunikować/ponaglać/dopytywać
Szybkość wysyłki + -> w standardach rynkowych, wysyłka był bodajże następnego dnia
Pakowanie: ++ -> powiedziałbym że powyżej standardów rynkowych, może nie tak dobrze jak np. Mepel, ale lepiej niż np. planszomania czy taki merlin.
Cena: +++ -> to co kupowałem było co najmniej 10% tańsze od konkurencji, więc jak dla mnie git... oczywiście na BF itp niektóre tytuły które zamówiłem były jeszcze tańsze no ale kupowałem teraz, więc luz.

Podsumowując: jeśli cena pasuje można śmiało zamawiać od chłopaków z Groteki obsłużą równie dobrze albo lepiej niż inne sklepy na rynku, tak więc póki działa sklep polecam :D


A teraz na temat.. powiedzmy.... posiłkowy :P

Zupełnie nie rozumiem o co chodzi niektórym osobom, jak czytałem niektóre wypowiedzi to jakbym czytał wpis tej Pani:

Obrazek

Kompletnie nie rozumiem potrzeby ciągnięcia tematu i usiłowania udowodnienia że ktoś nie ma wystarczających manier, nie nadaje sie do tego czy tamtego zawodu, czy udowodnianie że wyprzedaż.. nawet nie wiem... nie spełnia jakichś prywatnych kryteriów bo coś tam można kupić gdzieś indziej taniej, i to jeszcze od osób które z góry mówią że nie są i nie będą klientami. Jakbym nie znał sytuacji to bym pomyślał że konkurencja trolluje i spamuje.

Co do poziomu kurtuazji na początku dyskusji, ja tu podzielam zdanie Blue (LINK) ShapooBah (LINK) i Koziełło (LINK) i Bart Henry (LINK), ale po obu stronach była nie na najwyższym poziomie, ale bez przesady i nie udawajmy że z nas to jakieś cnotliwe niewiasty i że nasze delikatne wrażliwości były tym językiem urażone :lol: Nie takie rzeczy się na forach i komentarzach widzi i okiem się nie mruga... ewentualnie po prostu zamyka zakładkę :P

I tutaj też szacunek dla Kamila z Groteki, zreflektował się, przeprosił w prost, i się poprawił - rzadko się to spotyka na internecie.

I też kolejny szacunek dla Groteki, te tytuły co do których była uwaga zwrócona, obniżyli choć trochę poniżej najtańszej rynkowej ceny, i podejrzewam że jeśli ktoś z forum pokaże im tańszą cenę gdzieś indziej to i na ten tytuł też obniżą.

Rozumiem że z filmów można mieć przekonanie że jak wyprzedaż likwidacyjna to naturalne że wszystko za piątaka winno być, ale argumenty/wpisy z konotacją że obniżki są 'za małe'.... widziałem w zeszył tygodniu ogłoszenie na dom z działką na starym Mokotowie za grubo ponad milion z adnotacją 'cena do negocjacji - pilna potrzeba sprzedaży', to idąc logiką tych wpisów powinienem pójść do człowieka i powiedzieć mu że on oszust jest bo jakby na prawdę musiał pilnie sprzedać to by sprzedawał za 10 tyś. bo w '81 to za tyle się kupowało te domy.... i potem jeszcze pouczać go o traktowaniu 'potencjalnych klientów', o kulturalnym zachowaniu i wypowiadaniu się i ogólnemu poradzeniu mu by nie zajmował się sprzedażą bo nie nadaje się do tego, po tym jak niewątpliwie użyje kilku starannie dobranych słów i wyrzuci za drzwi za marnowanie jego czasu :lol:

A na koniec do chłopaków z Groteki: szkoda że wam nie poszło, mam nadzieje że uda wam się zamknąć działalność i zlikwidować spółkę bez większych problemów i strat (ktoś kto twierdzi że miesiąc to długo na takie operacje ewidentnie nigdy ani spółki nie prowadził ani nie wie z czym łączy się zlikwidowanie spółki w Polsce), i życzę wam powodzenia.
Jeśli mógłbym jedną rzecz zasugerować: macie strasznie dużo pod-kategorii, i jeśli nie szuka się konkretnego tytułu to przeszukiwanie tych pod-kategorii jest mozolne i zniechęcające, proponowałbym więc dodać 'kategorię' typu 'wszystko' gdzie będzie wszystko wszystko, i też dodajcie sortowanie według 'największy rabat/zniżka' czy coś w tym stylu, wtedy będzie sobie można łatwo popolować na okazje o których wcześniej się nie myślało.

Tak czy siak, jak to się u nas mówi broda głowa do góry i do przodu! Powodzenia! :)
EDIT: dzięki za naprostowanie
Ostatnio zmieniony 21 mar 2019, 11:03 przez AnimusAleonis, łącznie zmieniany 1 raz.
Expat który przeprowadził się do Polski rok temu, uczy się polskiego od trochę ponad roku - z góry przepraszam za jakiekolwiek gafy ortograficzne i gramatyczne i proszę o wyrozumiałość :D

ODPOWIEDZ