"Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Oferty, promocje, itp. sklepów z grami planszowymi oraz wydawnictw
Awatar użytkownika
ShapooBah
Użytkownik wspierający
Posty: 793
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 119 times
Been thanked: 83 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: ShapooBah » 23 kwie 2019, 20:04

zobacz czy dasz radę zmienić sposób płatności, ewentualnie poproś merlin o zmianę sposobu płatności na kartę i zapłać kartą.

Argue
Użytkownik wspierający
Posty: 170
Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
Lokalizacja: Będzin
Been thanked: 2 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Argue » 23 kwie 2019, 20:11

No właśnie z poziomu konta na merlinie, nie można zmienić sposobu płatności na zamówieniu, z kolei korespondencja z merlinem się zapętla czyli - nie mogą zmienić sposobu płatności mogą jedynie anulować zamówienie, a ja mogę złożyć nowe :(

Rykas
Użytkownik wspierający
Posty: 100
Rejestracja: 30 paź 2017, 09:23
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Rykas » 23 kwie 2019, 20:13

A logując się na konto w zamówieniu nie masz czasem opłać zamówienie

Argue
Użytkownik wspierający
Posty: 170
Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
Lokalizacja: Będzin
Been thanked: 2 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Argue » 23 kwie 2019, 20:16

wcześniej taka opcja była, i przekierowywało mnie na stronę banku z PayU, ale wywalało za każdym razem error w postaci "Skontaktuj się z helpline" probowalem sie kontaktować z PayU, zrobiłem 2 zgłoszenia, ale bez odpowiedzi, teraz wchodząc na zamówienie mam tylko opcję "powrót do sklepu" nie mam tego zielonego "opłać zamówienie".

sabat24
Posty: 19
Rejestracja: 13 mar 2019, 23:04
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: sabat24 » 23 kwie 2019, 23:06

W praktyce zmusić ich nie masz szans. Przerabiałem to wielokrotnie. Zawsze mają jakieś wytłumaczenie typu: "nie, bo nie, bo tak jest lepiej" albo "jestem tylko szeregowym pracownikiem i tak mi kazali mówić, a nasz system nie da rady inaczej przy moich uprawnieniach".
PayU umywa ręce, bo oni akurat mają system powtarzania płatności, ale sklep musi go zaimplementować i to po stronie sklepu jest obsługa ewentualnych błędów płatności. Zdecydowana większość innych sklepów podaje po prostu nr rachunku i można opłacić zamówienie "ręcznie". Jeśli już tu robią Ci problemy, to ciężko by chcieli zrobić coś więcej.
Jedynie dobra wola kogoś wyżej ze stosownymi uprawnieniami pozwala to obejść w postaci anulowania zamówienia i przyznania specjalnego rabatu na nowe zamówienie. Tylko niekiedy do takiego kogoś ciężko dotrzeć, o ile w ogóle istnieje w danej firmie.

Awatar użytkownika
bluebird
Posty: 95
Rejestracja: 21 lis 2017, 17:28
Has thanked: 4 times
Been thanked: 18 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: bluebird » 02 sie 2019, 11:44

merlin.pl - powtórka z rozrywki, zamówiłem klika pozycji gier w promocyjnych cenach, ale po kilku dniach otrzymałem maila, że nie mogą zrealizować zamówienia, ponieważ produkty są niedostępne u ich dostawcy, choć na stronie są cały czas jako dostępne. Po moim telefonie do nich otrzymałem informacje, że chodzi o niedostępność cenową a nie fizyczną i że są dostępne ale już w normalniej cenie i dlatego nie mogą zrealizować zamówienia w cenie promocyjnej. Zawsze myślałem, że podczas zakupów w internecie obowiązuje cena jaka jest podczas składania zamówienia. Widocznie w merlin.pl jest inaczej. Teraz trzeba czekać na zwrot kasy. Swoją drogą to niezły sposób na darmowe finansowanie działalności merlin przez naiwnych klientów. Widzę ze nie ja jeden dałem się tak nabrać.

probbi
Użytkownik wspierający
Posty: 447
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:13
Lokalizacja: Nadarzyn
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: probbi » 02 sie 2019, 11:58

Po poprzedniej akcji olałem tam promocje dzięki czemu mam spokojną głowę

Awatar użytkownika
japanczyk
Użytkownik wspierający
Posty: 1506
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 573 times
Been thanked: 243 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: japanczyk » 02 sie 2019, 12:00

bluebird pisze:
02 sie 2019, 11:44
merlin.pl - powtórka z rozrywki, zamówiłem klika pozycji gier w promocyjnych cenach, ale po kilku dniach otrzymałem maila, że nie mogą zrealizować zamówienia, ponieważ produkty są niedostępne u ich dostawcy, choć na stronie są cały czas jako dostępne. Po moim telefonie do nich otrzymałem informacje, że chodzi o niedostępność cenową a nie fizyczną i że są dostępne ale już w normalniej cenie i dlatego nie mogą zrealizować zamówienia w cenie promocyjnej. Zawsze myślałem, że podczas zakupów w internecie obowiązuje cena jaka jest podczas składania zamówienia. Widocznie w merlin.pl jest inaczej. Teraz trzeba czekać na zwrot kasy. Swoją drogą to niezły sposób na darmowe finansowanie działalności merlin przez naiwnych klientów. Widzę ze nie ja jeden dałem się tak nabrać.
A co zamawiałes?

Awatar użytkownika
bluebird
Posty: 95
Rejestracja: 21 lis 2017, 17:28
Has thanked: 4 times
Been thanked: 18 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: bluebird » 02 sie 2019, 12:08

zamówiłem m.in. dla dziecka grę Batyskaf - najlepsze jest to że gra ciągle jest dostępna i w promocyjnej cenie 19,57 zł
https://merlin.pl/batyskaf-granna/7846165/
Wiecęj nic tam nie będę zamawiać, szkoda czasu i nerwów.
Albo jest to celowe działanie merlina żeby poobracać kasą klientów przez kilka dni albo po prostu nie panują nad cenami i stanami magazynowymi.

Awatar użytkownika
Pisarka
Użytkownik wspierający
Posty: 476
Rejestracja: 24 kwie 2018, 08:49
Has thanked: 9 times
Been thanked: 30 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Pisarka » 02 sie 2019, 12:22

bluebird pisze:
02 sie 2019, 11:44
Zawsze myślałem, że podczas zakupów w internecie obowiązuje cena jaka jest podczas składania zamówienia. Widocznie w merlin.pl jest inaczej.
Niestety nie - mają chytre regulaminy, których klient zwyczajowo nie czyta.
„Władca Pierścieni” jest zasadniczo dziełem religijnym i katolickim; początkowo niezamierzenie, lecz w poprawkach świadomie.” — J.R.R. Tolkien

Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Użytkownik wspierający
Posty: 6842
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 42 times
Been thanked: 123 times
Kontakt:

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: MichalStajszczak » 02 sie 2019, 12:30

bluebird pisze:
02 sie 2019, 12:08
Wiecęj nic tam nie będę zamawiać
Chodzą słuchy, że niedługo nikt tam nic zamówić nie będzie mógł.

Awatar użytkownika
japanczyk
Użytkownik wspierający
Posty: 1506
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 573 times
Been thanked: 243 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: japanczyk » 02 sie 2019, 12:33

MichalStajszczak pisze:
02 sie 2019, 12:30
Chodzą słuchy, że niedługo nikt tam nic zamówić nie będzie mógł.
Mam tam preordera na res arcana wiec fajnie by bylo gdyby do konca sierpnia jednak nie upadli :P

Awatar użytkownika
playerator
Użytkownik wspierający
Posty: 1894
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 159 times
Been thanked: 107 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: playerator » 02 sie 2019, 12:48

MichalStajszczak pisze:
02 sie 2019, 12:30
Chodzą słuchy, że niedługo nikt tam nic zamówić nie będzie mógł.
Wali się? (oczywiście pytam o upadłość, a nie o życzenia zawiedzionych klientów :twisted:)
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)

Awatar użytkownika
Rikonelli
Posty: 63
Rejestracja: 26 sty 2019, 21:27
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 12 times
Been thanked: 1 time

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Rikonelli » 06 sie 2019, 15:28

To samo u mnie, wyrwalem w Merlinie Terre Mystice za niecałe 90 zł i dostałem maila, że nie mają i nie będą mieli na magazynie, jasne...
Można coś ugrać, czy nie ma sensu walczyć?

Awatar użytkownika
japanczyk
Użytkownik wspierający
Posty: 1506
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 573 times
Been thanked: 243 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: japanczyk » 06 sie 2019, 15:36

Rikonelli pisze:
06 sie 2019, 15:28
To samo u mnie, wyrwalem w Merlinie Terre Mystice za niecałe 90 zł i dostałem maila, że nie mają i nie będą mieli na magazynie, jasne...
Można coś ugrać, czy nie ma sensu walczyć?
Teraz juz raczej nic, wprowadzili zapis w regulaminie odpowiedni §1 punkt 7.

Awatar użytkownika
Gizmoo
Użytkownik wspierający
Posty: 2287
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 114 times
Been thanked: 151 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Gizmoo » 06 sie 2019, 16:24

Hmm... Zabawne, ale nie miałem ani jednego przypadku fuckupu z Merlinem, a poza planszówkami zamawiam u nich również książki i płyty, na których są takie promocje, że te planszówkowe mogą się schować (1/2, czasami nawet 1/3 ceny sklepowej) .

Trochę ponad dwa tygodnie temu składałem u nich mega duże zamówienie (zamawiałem za prawie cztery stówy) i wszystko doszło ekspresowo. Przesyłka zrealizowana w 24h. :shock: Nie wyglądało jakby mieli jakiekolwiek problemy.

Jedyne do czego się przyzwyczaiłem - to towar przeceniony zazwyczaj bardzo szybko znika. Tutaj nie da się wrzucić coś do koszyka i poczekać kilka dni. Jest promocja - to myk szybkie zamówienie. Zostawianie zapełnionego koszyka na pół dnia często kończy się tym, że towar znika z magazynu, zanim kliknie się "przejdź do płatności". Płacę zawsze Masterpassem i też - zero problemów.

P.S. Nie to, żebym był jakimś obrońcą Merlina, ale dziwię się aż tylu głosom krytyki, bo na złożonych ponad 10 zamówień w ciągu ostatniego roku nie miałem żadnych kłopotów.

Żubr
Użytkownik wspierający
Posty: 135
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:52
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: Żubr » 06 sie 2019, 17:02

Miałem kilka problemów z anulowaniem zamówień i przetrzymywaniem płatności podczas poprzedniej głośnej akcji Merlina i powiązanych z nim sklepów.
Jednak tym razem, co zaskakujące, udało mi się u nich kupić "Roll Player: Potwory i Sługusy" za 56,70zł. Zamawiałem wieczorem, wysłali następnego dnia.

Awatar użytkownika
zioombel
Użytkownik wspierający
Posty: 1054
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 22 times

Re: "Sklep anulował moje zamówienie!" - dyskusje, teorie spiskowe, porady prawne, "januszerka".

Post autor: zioombel » 06 sie 2019, 17:16

Gizmoo pisze:
06 sie 2019, 16:24
Hmm... Zabawne, ale nie miałem ani jednego przypadku fuckupu z Merlinem, a poza planszówkami zamawiam u nich również książki i płyty, na których są takie promocje, że te planszówkowe mogą się schować (1/2, czasami nawet 1/3 ceny sklepowej) .

Trochę ponad dwa tygodnie temu składałem u nich mega duże zamówienie (zamawiałem za prawie cztery stówy) i wszystko doszło ekspresowo. Przesyłka zrealizowana w 24h. :shock: Nie wyglądało jakby mieli jakiekolwiek problemy.

Jedyne do czego się przyzwyczaiłem - to towar przeceniony zazwyczaj bardzo szybko znika. Tutaj nie da się wrzucić coś do koszyka i poczekać kilka dni. Jest promocja - to myk szybkie zamówienie. Zostawianie zapełnionego koszyka na pół dnia często kończy się tym, że towar znika z magazynu, zanim kliknie się "przejdź do płatności". Płacę zawsze Masterpassem i też - zero problemów.

P.S. Nie to, żebym był jakimś obrońcą Merlina, ale dziwię się aż tylu głosom krytyki, bo na złożonych ponad 10 zamówień w ciągu ostatniego roku nie miałem żadnych kłopotów.
Ja zrobiłem 3 zamówienia i wszystkie 3 mi anulowali.
Nigdy więcej u nich nic nie zamówię. Szkoda zachodu.

ODPOWIEDZ