Opinie o sklepach

Oferty, promocje, itp. sklepów z grami planszowymi oraz wydawnictw
Awatar użytkownika
melee
Moderator
Posty: 4772
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK

Opinie o sklepach

Post autor: melee » 09 kwie 2009, 09:59

Nie znalazłem odpowiedniego wątku, zakładam nowy. Kilka przemyśleń odnośnie funkcjonowania sklepów. Przyzwyczailiśmy się już do niezwykle wysokiej jakości sklepów z grami, oczywiście Rebel wywindował standardy. Ale każdy kontakt z Planszomanią wspominam również bardzo dobrze. Podobnie kilka z małymi sklepami, których internetowa sprzedaż jest raczej incydentalna. Nie miałem też najmniejszych problemów z zamówieniami w gryplanszowe.pl i hobbicie. Za to niedawno chciałem zamówić grę w Bardzie, wypatrzyłem mało dostępne angielskie wydanie. Wysłałem maila z zapytaniem, czy na pewno jest dostępna. 2 dni - brak odpowiedzi. Drugi mail, bez odpowiedzi. Co tam, zamówiłem, w uwagach do zamówienia znów wyraziłem moją wątpliwość, czy na pewno mają grę. Mija 4 dni, żadnej informacji. Loguję się na stronę (czego zwykle nie robię, przypadek), na swoim koncie widzę informację, że zamówienie nie będzie zrealizowane, bo nie mają tego egzemplarza. Nikt się ze mną nie skontaktował, nie dostałem maila, nikt nie próbował zadzwonić. Gdybym się nie zalogował na konto, nie wyjaśniłbym sprawy.

Awatar użytkownika
Dzej
Użytkownik wspierający
Posty: 1856
Rejestracja: 09 sty 2008, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Dzej » 09 kwie 2009, 10:43

A ja jestem lekko niezadowolony z gryplanszowe.pl gdyż towar miał być u mnie do 14 dni.Wysłali go dopiero po 23 bez poinformowania mnie wcześniej o powodzie opóźnienia mimo, że dwa razy pisałem maila.
Nigdy więcej karcianek kolekcjonerskich i pseudo kolekcjonerskich. [W trakcie infiltracji mafii Twilightowej ]

Awatar użytkownika
Tommy
Użytkownik wspierający
Posty: 2006
Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Tommy » 09 kwie 2009, 11:11

Mam wrażenie, że jak powstaje taki dział, temat - to raczej skupia się na tych negatywnych doświadczeniach, myślę, że je najbardziej pamiętamy i chyba najwięcej motywacji jest jednak w człowieku żeby opisać swoje żale, albo ostrzec innych niż rozpisywać się jak super gdzieś się kupiło - mam nadzieję, że tutaj tak nie będzie (a z drugiej strony każdy wie, że np. Rebel jest solidny do bólu etc. i wolałbym też może przeczytać gdzie raczej nie kupować)..

Niemniej ja wrzucę i co chciałbym podać na plus i co chciałbym na minus.

"+"

- Rebel - standard - szybka przesyłka, zawsze dobrze opakowana, ceny może nie za specjalne, ale za to dostępność wielu tytułów większa niż u konkurencji. Kontakt na gg z niektórymi osobami mam przećwiczony już z dużym sukcesem nie raz.

- Dragonus - świetne ceny, odbiór osobisty w Krakowie, a Robert to na prawdę sympatyczny gość - zakupy w super atmosferze i można porozmawiać etc. Polecam krakusom i nie tylko.

"-"

Bez konkretnych nazw bo dotyczy to co najmniej dwóch sklepów w Krakowie (kiedyś trzech) - brak odbioru osobistego w mieście w którym mieszkam powoduje, że wolę dopłacić i kupować u konkurencji, jakie by dobre ceny nie były, to płacenie poczcie i czekanie na ich (poczty) łaskawy czas realizacji powoduje, że takim sklepom dziękuję. No i niestety z tego tytułu kompletnie omijam jeden sklep internetowy który choć niby jest innym podmiotem niż sklepy stacjonarne i wiele było już na ten temat wałkowane pewnie nie zmieni swojej polityki, a ja nie zacznę u nich kupować :D
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"

Awatar użytkownika
Łukasz Pach
Użytkownik wspierający
Posty: 424
Rejestracja: 16 sty 2009, 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Łukasz Pach » 09 kwie 2009, 11:21

melee - oboje wiemy, że to nie jest do końca prawda.

Nie otrzymaliśmy ani jednego zapytania o ten produkt. Zadałem ci pytanie przez nasz moduł komunikacji wewnętrznej, na jaki adres skierowałeś swoje pytania. Ja otrzymuję kopię każdego maila który do nas przychodzi i na adres sklep@bard.pl oraz na moduł komunikacji wewnętrznej. Nie dotarło do nas to pytanie. Uwierz mi. Nie mieliśmy powodu ignorować pytania klienta który chce kupić u nas grę. To przecież nie logiczne. Nie wiem co się stało ale nie otrzymaliśmy od Ciebie zapytania. Właśnie dlatego by mieć pewność, że jak klient do nas napisze to wiadomość do nas dotrze stworzyliśmy własny innowacyjny system komunikacji z klientem.
Zawsze, możesz wejść sprawdzić historię korespondencji. A my wiemy, że nie ma takiej możliwości, że mail nie dotarł. Maile nie docierają z różnych powodów. Bo np blokuje je filtr anty spamowy bo są pisane w html. Zdarza się. My postawiliśmy na 100% kontakt i by to działało wydaliśmy kupę kasy. Ale to się sprawdza, więc było warto. Nie napisałeś do nas przez skrzynkę wewnętrzną. Prawda? Mimo, że zachęcamy do korzystania z tego modułu, bo jest pewniejszy i mogę zawsze na twoje pytanie odpowiedzieć w niedzielę, nie skorzystałeś z tej opcji. Sprawdziłem korespondencję. I jeszcze jedno skoro nie otrzymałeś odpowiedzi, czemu nie zadzwoniłeś?

Faktycznie jest jak piszesz, zamówionego egzemplarzu gry nie wysłaliśmy. Ale nasze wyjaśnienie było chyba trochę bardziej szersze niż napisałeś, prawda? Gra była, tylko niekompletna, bo została oddana na reklamację a kolega nie zdjął jej ze stanu magazynowego i dlatego widniała jako dostępna. Wiem nasz błąd, przepraszam ale czy nie chcieliśmy ci zrekompensować tego poprzez 7% rabat na inną grę planszową? To chyba nas stawia w innym świetle czy nie?

Dzwoniliśmy do Ciebie od pierwszego dnia ale "abonent poza zasięgiem sieci". Napisałeś, że przypadkiem wszedłeś na bard.pl i zobaczyłeś wiadomość. Nic podobnego, zaraz po tym jak piszemy do klienta, każdy klient otrzymuje powiadomienie (na maila podanego przy rejestracji), że na naszej stronie pojawiła się korespondencja. Na pewno ją otrzymałeś. Sprawdź skrzynkę. Wiem, wyszło źle przykro mi. Pieniądze zostaną do Ciebie wysłane dzisiaj.
Łukasz Pach
Niegdyś pracownik Bard.pl aktualnie Grupa ADream
Dziękuję wszystkim z forum którzy mnie wspierali i którzy pomagali przy pracy nad Dominionem.
Promocji o kryptonimie "rozwalamy serwer" nigdy nie zapomnę. Dziękuję ;)

Awatar użytkownika
Dzej
Użytkownik wspierający
Posty: 1856
Rejestracja: 09 sty 2008, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Dzej » 09 kwie 2009, 11:29

W sumie można by zastosować plusy i minusy każdego sklepu :

Rebel:

+ Szybka dostawa,zwykle pancerne paczki :) , przejrzysta strona

- Paczki jednak nie zawsze takie pancerne. Dostałem dwa razy przesyłkę opakowaną tylko w tekturę,program lojalnościowy jest nie najlepszy.

Bard:

+ Szybka dostawa, szybko rozwiązują problemy( brakująca talia w Dominionie), fajne przedsprzedaże ( Pandemic,Dominion_PL)

- brak odbioru osobistego ale myślę, że zostanie to wkrótce zmienione :wink:

Dragonus:

+ Odbiór osobisty w Krakowie , dobre ceny, solidność

- nie stwierdzono :)

Gryplanszowe.pl

+ bardzo tania wysyłka Pocztą Polską,prosty atrakcyjny program lojalnościowy

- nie odpisali mi na dwa maile i spoznione zamowienie.Mam nadzieje ze jednorazowy problem

Hobbit:

+ Szybka wysyłka, Łowcy gier ( póki co zakończeni :( )

- mało przejrzysta strona
Nigdy więcej karcianek kolekcjonerskich i pseudo kolekcjonerskich. [W trakcie infiltracji mafii Twilightowej ]

Awatar użytkownika
melee
Moderator
Posty: 4772
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK

Re: Opinie o sklepach

Post autor: melee » 09 kwie 2009, 11:42

bard.pl pisze:melee - oboje wiemy, że to nie jest do końca prawda
nie ma sensu dokładne dochodzenie się, ale:

oczywiście moje maile mogły został zablokowane przez antyspam po Wasze stronie, ale po pierwsze sklep nie może (wg mnie) używać mechanizmów tego typu (aby właśnie nie gubić korespondencji), a jeśli już to ręcznie przeglądać codziennie odrzuty. Oczywiście mogą być problemy z serwerem poczty po stronie Barda, w każdym razie poczta została wysłana na adres sklep@bard.pl 2009-04-02 i 2009-04-03 (czyli jednak dzień po dniu, nie 2 dni później jak pisałem). Ja nie używam antyspamu, właśnie dlatego, aby nie gubić maili od moich klientów, więc wiadomość do mnie nie dotarła. Wskazuje to jednak na jakieś problemy w całym mechanizmie. To czy gry nie ma, czy została zareklamowana i jej nie ma - technicznie nie ma znaczenia, prawda? fakt jest taki, że jej nie ma i ktoś nie wprowadził tego do systemu.

EDIT: aha, jeszcze jedna uwaga, bo to też dziwne. W Erze mam usługę, która ZAWSZE mnie informuje sms-em, gdy ktoś próbował do mnie dzwonić, gdy miałem wyłączony aparat lub byłem właśnie poza zasięgiem. Chyba, że dzwonicie z zastrzeżonego numeru, wtedy chyba się nie dostaje informacji.

Awatar użytkownika
Aba
Użytkownik wspierający
Posty: 1430
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:02
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Aba » 09 kwie 2009, 12:31

REBEL:

+ o szybkości wysyłek nie trzeba pisać, b dobre przesyłki przy standardowym wymiarze pudła (BSG i inne Arkhamy), wyjątkowo miły i fachowy kontakt bezpośredni, b dobra strona choć wyszukiwanie pozycji może być lepsze, b sprawne i pomyślne dla klienta rozwiązywanie reklamacji (sam zaproponowałem sposób rekompensaty za lekko obite pudełko i oczywiście przyjęto to w Rebelu),

- jak widać raz otrzymałem lekko obite pudełko (AoE III), nie pamiętam już kiedy wysłałem zapytanie o możliwość sprowadzenia (mam odpowiedni poziom PDków) rozszerzenia na 6 graczy do AoEIII i do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi - jako że ma wyjść nowa wersja to już nawet nie chciało mi się przypominać, program z PDkami mógłby troszkę więcej korzyści dawać,

HOBBIT:

+ b szybka wysyłka i bardzo dobry kontakt bezpośredni, Łowcy byli świetni - raz załapałem się na Midgarda :P, jako jedni z pierwszych mieli Brood Wara do SC i dzięki nim miałem go jeszcze przed odpowiednim weekendem,

- stronka do poprawy, np.: okienko "promocje" po lewej jest za małe (Firefox) gdyż nie wszystkie gry mieszczą się tam razem z cenami,

BARD:

nie zamawiałem tam nic wysyłkowo ale ...
- ceny w sklepach a sprzedaży wysyłkowej są zbyt różne, rozumiem niby dlaczego ale czasem chciałbym zerknąć na grę przed zakupem i pomacać ale jeśli mam za nią zapłacić wtedy 20-30-40 zł więcej niż u konkurencji to podziękuję, szkoda gdyż jest to jedyny taki sklep w Katowicach i pewnie kupowałbym tam częściej.

WARGAMER:
właśnie zauważyłem :P
- brak możliwości zapłacenia mTransferem,
+ b fajna promocja z tymi rzutami kością :P
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2009, 12:49 przez Aba, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
melee
Moderator
Posty: 4772
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK

Re: Opinie o sklepach

Post autor: melee » 09 kwie 2009, 12:35

pierwsza ocena dotyczy chyba Rebela

Awatar użytkownika
siepu
Użytkownik wspierający
Posty: 849
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
Lokalizacja: Olecko / Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: siepu » 09 kwie 2009, 18:32

Ogólnie sklepy planszowe stoją na bardzo wysokim poziomie, ale przy takiej konkurencji to nic dziwnego - jakoś trzeba się utrzymać na rynku (a ostatnio miewam nawet wrażenie, że sklepów jest więcej niż klientów:P ). Raz tylko zdarzyło mi się zamówić nieistniejącą grę, ale wszystko skończyło się w porządku, więc nie ma o czym mówić. Boję się pomyśleć, jak może funkcjonować w realnym świecie człowiek przyzwyczajony do takiej jakości obsługi.

Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 5269
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 50 times
Been thanked: 109 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Odi » 09 kwie 2009, 21:54

Mam Rebela właściwie pod nosem, nic więc dziwnego, że kupuję zwykle u nich. Owszem, program lojalnościowy nie jest może jakoś szczególnie rewelacyjny, ale sklep 'nieformalnie' szedł mi już kilka razy na rękę w różnych kwestiach (także cenowych) i to bardzo im się chwali.
Warto wspomnieć o tych zniżkach na produkty uszkodzone. Fajny pomysł.
No i ogromny plus za arcy-przejrzystą stronę. Przydałoby się tylko więcej kryteriów wyszukiwania (np pod względem liczby graczy)

W Bardzie zamawiałem tylko raz - Dominiona PL. Ostatecznie transakcję anulowałem z przyczyn, które ze sklepem nie miały żadnego związku, ale pamiętam, że ten cały moduł komunikacyjny prezentował się całkiem nieźle. Korespondencja była dość ożywiona (także w weekend), Bard wyraził gotowość pójścia mi na rękę i ogólnie było bardzo sympatycznie. System pozwala też w wygodny sposób prześledzić wszystkie wiadomości odebrane/wysłane. Użyteczna rzecz.

Muszę wspomnieć jeszcze o GameOx'ie w Gdyni. Tam była kupiona moja pierwsza planszówka - Osadnicy z Catanu :D Mają względnie niewielki asortyment, ale wiele fajnego robią dla dziaciaków z dzielnicy. De facto to taka quasi-świetlica osiedlowa 8) Co przechodzę obok, to w środku gwar. Wybieram się do nich i wybieram na jakieś gry, ale jakoś ciągle co innego mam na głowie :P

Awatar użytkownika
yosz
Użytkownik wspierający
Posty: 6500
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: yosz » 09 kwie 2009, 22:02

Korzystałem do tej pory z
  • rebela - ogromne brawa za zawsze super szybką wysyłkę, zamawiam dzisiaj, grę mam jutro. No i oczywiście bardzo szeroki asortyment
  • u żyrafy - co tu gadać, też świetnie (bardzo ładna strona); mam nadzieję że sklep internetowy będzie się rozwijał
  • dragonus - tylko raz ale wszystko w jak najlepszym porządku
  • planszomania - chciałem wyróżnić bo sklep ten, rzadko jest tutaj wymieniany. Po pierwsze świetny kontakt. Po drugie możliwość osobistego odbioru (dodatkowo mieszczą się niedaleko mnie). Właściciele są bardzo mili. A dodatkowo mają naprawdę świetne ceny.
  • wargamer (filia w Warszawie) - super sprawa, waffel przyniósł mi osobiście grę na politechnikę i dostałem jeszcze świetny rabat za lekko zniszczone pudełko :) Nie zamawiałem z przyczyn osobistych przez stronę
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --

Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5398
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Nataniel » 10 kwie 2009, 06:32

Odi pisze:Przydałoby się tylko więcej kryteriów wyszukiwania (np pod względem liczby graczy)
Od paru dni jest to mozliwe: http://www.rebel.pl/e4u.php/ModSearch/Advanced
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =

Awatar użytkownika
mst
Użytkownik wspierający
Posty: 6089
Rejestracja: 25 wrz 2007, 10:42
Lokalizacja: gliwice
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: mst » 10 kwie 2009, 07:39

Ja również mam same pozytywne doświadczenia z planszówkowych zakupów - korzystałem dotychczas z usług Rebela, Planszomanii i Hobbita. Jedynie do U żyrafy mam zastrzeżenie - właściciel tego sklepu od czasu do czasu (na szczęście nie za często) ogrywa mnie w Through the Ages. :wink:
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
GamesFanatic

Awatar użytkownika
Veridiana
Administrator
Posty: 3293
Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Veridiana » 11 kwie 2009, 10:10

Ja dotychczas kupowałam głównie w planszomani. na początku zachęciły mnie ceny - nie miałam innego kryterium, a wszystko co mnie interesowało było zawsze tańsze niż gdzie indziej. Potem - program lojalnościowy. bardzo szybko i łatwo nabiłam sobie niezły rabacik na zakupach i recenzjach. zero negatywów, przejrzyste informacje o statusie zamówienia, maile zwrotne, porządne przesyłki :D

Kilka zakupów miało też miejsce w sklepie stacjonarnym Barda. raz nawet pan za ladą wpierw poinformował mnie, że poszukiwanej przeze mnie gry nie ma, po czym spytał, czy bardzo mi zależy, chwilę popatrzył, pomyślał i wyjął egzemplarz spod lady... :D

Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Użytkownik wspierający
Posty: 6653
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 48 times
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: MichalStajszczak » 11 kwie 2009, 10:38

Veridiana pisze:po czym spytał, czy bardzo mi zależy, chwilę popatrzył
Na co popatrzył? :mrgreen:

Marvin
Użytkownik wspierający
Posty: 149
Rejestracja: 11 gru 2008, 08:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Marvin » 11 kwie 2009, 10:53

MichalStajszczak pisze:
Veridiana pisze:po czym spytał, czy bardzo mi zależy, chwilę popatrzył
Na co popatrzył? :mrgreen:
Jak to na co?

Obrazek

No powiedz, tak szczerze, nie wyciagnalbys gry spod lady :wink:

Awatar użytkownika
Tommy
Użytkownik wspierający
Posty: 2006
Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Tommy » 11 kwie 2009, 15:19

Marvin pisze:
MichalStajszczak pisze:
Veridiana pisze:po czym spytał, czy bardzo mi zależy, chwilę popatrzył
Na co popatrzył? :mrgreen:
Jak to na co?

Obrazek

No powiedz, tak szczerze, nie wyciagnalbys gry spod lady :wink:
Mnie bardziej interesuje co to za gra nie do dostania.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"

Awatar użytkownika
sowacz
Użytkownik wspierający
Posty: 962
Rejestracja: 04 lut 2008, 11:08
Lokalizacja: Rumia
Been thanked: 2 times

Re: Opinie o sklepach

Post autor: sowacz » 11 kwie 2009, 18:31

Pewnie nowa edycja AOE III z rozszerzeniem dla 6 gracza

Awatar użytkownika
DDP
Użytkownik wspierający
Posty: 508
Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
Lokalizacja: Szczecin

Re: Opinie o sklepach

Post autor: DDP » 11 kwie 2009, 19:35

Dla mnie najlepszy na obecna chwile jest sklep planszomania aczkolwiek kazdy sklep ma swoje wady i zalety.

Rebel:

"+" najnizsze na rynku koszty wysylki (w dodatku kurier!) - przy zamowieniu za 100zl+ mozna miec gre na drugi dzien za 7zl

"+" najwiekszy wybor gier w Polsce (jesli oni tego nie maja, to raczej nikt nie ma;)

"-" ogolnie drogo (niektore ceny sa wywindowane do nieba, nie wiem czemu)

"-" zly program lojanlosciowy, zeby sobie nabic jakis sensowny rabat trzeba wydac tysiace zlotych:/

Planszomania:

"+" super ceny na niektore gry i ogolnie taniej niz u najwiekszej konkurencji

"+" dobry program lojalnosciowy (m.in. 4% rabat za kazda recenzje, bez wzgledu na to czy dana gre kupilo sie u nich czy nie, super sprawa)

"+" super kontakt i dbanie o klienta = odpowiedz na maila z zapytaniem tego samego dnia, mily kontakt na gg, zawsze na zyczenie sprowadzali mi gre jesli byla dostepna u dostawcy

"-" niedociagniecia w programie rabatowym = gdy gra ma obnizona cene nie mozna skorzystac ze stalego rabatu (co czasem wkurza, gdyz obizona cena gry np o 10zl moze dac mniej niz stay rabat)

"-" koszty wysylki (minimum 10zl w dodatku poczta polska) ktore sa zrozumiale ale w porownaniu z kurierem za 7zl wypada to blado
Zawsze gram o zwycięstwo!

Awatar użytkownika
tokage
Użytkownik wspierający
Posty: 999
Rejestracja: 26 cze 2008, 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opinie o sklepach

Post autor: tokage » 11 kwie 2009, 19:40

no tak, ale jesli cenę w rebelu razem z wysyłką porównasz z taką samą wysyłka i cenę w innych sklepach wcale nie wychodzi tak strasznie drogo.

Awatar użytkownika
Łukasz Pach
Użytkownik wspierający
Posty: 424
Rejestracja: 16 sty 2009, 10:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Łukasz Pach » 13 kwie 2009, 12:48

Mam pytanie, co wam tak wszystkim się nie podoba w tym systemie rebela. Imo jest ok, przecież każdy z was może kupić gry po dodatkowych rabatach. Ja myślałem, ze to chyba fajne rozwiązani, a system rebela nie należy do najprostszych więc komentarz co do ceny ich systemu był chyba nietrafiony. Może mi ktoś w jednym zdaniu napisać co rebel takiego złego zrobił w tym systemie, ze wszyscy na niego narzekają?
Łukasz Pach
Niegdyś pracownik Bard.pl aktualnie Grupa ADream
Dziękuję wszystkim z forum którzy mnie wspierali i którzy pomagali przy pracy nad Dominionem.
Promocji o kryptonimie "rozwalamy serwer" nigdy nie zapomnę. Dziękuję ;)

Awatar użytkownika
Smoku
Użytkownik wspierający
Posty: 632
Rejestracja: 17 lut 2006, 17:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Smoku » 13 kwie 2009, 13:53

Numer jeden to PLANSZOMANIA:
bardzo dobre ceny ,system lojalnościowy,odbiór osobisty,doskonały kontakt i przemili właściciele.Kilka razy nawet dostałem grę z dostawą osobistą do swojej firmy.Każda gra potwierdzona,możliwość rezygnacji.Kilka lat zakupów i zero wpadek.Zdarza się ,że odbieram grę w godzinach baaaardzo późnych. IMHO W Warszawie najlepszy sklep.

Numer dwa: REBEL za bardzo dobry kontakt ,dobrą ofertę ,szybki system reklamacji (natychmiastowa wymiana kart w Pandemic) i dużą bazę gier i informacji.Dobra jakość przesyłki .Zero problemów.

GRY PLANSZOWE: własne , bardzo dobrze opracowane tłumaczenia ,bardzo dobry kontakt i bezproblemowe przesyłki.
Bardzo dobre promocje np:TOI ,RFtG ,ale czasem też bardzo wysokie ceny.

BARD : jeden zakup i dwie wpadki ,zły adres dostawy i jazda z kartami.Szybko załatwiona reklamacja i dobry kontakt sprawiły ,że może jeszcze kiedyś dam im szansę.Duży plus za własne edycje gier,bonusy.Słaba jakość paczki.

Awatar użytkownika
Tommy
Użytkownik wspierający
Posty: 2006
Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Tommy » 13 kwie 2009, 15:09

bard.pl pisze:Mam pytanie, co wam tak wszystkim się nie podoba w tym systemie rebela. Imo jest ok, przecież każdy z was może kupić gry po dodatkowych rabatach. Ja myślałem, ze to chyba fajne rozwiązani, a system rebela nie należy do najprostszych więc komentarz co do ceny ich systemu był chyba nietrafiony. Może mi ktoś w jednym zdaniu napisać co rebel takiego złego zrobił w tym systemie, ze wszyscy na niego narzekają?
Nie wiem czy o to chodzi, ale już ktoś chyba to napisał - trzeba wydać tak na prawdę kilka tysięcy złotych, żeby osiągnąć kilka procent rabatu - już nie mówiąc o tym, że po roku nagle się i tak już zaczyna tracić pierwsze punkty - cały czas ściganie się, robienie wielkich zamówień np. dla 5% (6sty poziom który prawie osiągnąłem to koszt praktycznie 2000pln i to w jednym roku! bo potem zaczynasz tracić te punkty i poziomy....).

Dla mnie za mało korzyści w stosunku do tego ile trzeba wydać - inna kwestia, że można robić zbiorowe zamówienia i chyba tylko wtedy ma to jakikolwiek sens.

PS. Ja akurat na to nie narzekam - wiem, że system jest słaby i nawet na niego nie patrzę, mam te parę % rabatu, ale to i tak kropla w morzu.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"

Awatar użytkownika
eazydoor
Użytkownik wspierający
Posty: 292
Rejestracja: 30 sty 2007, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opinie o sklepach

Post autor: eazydoor » 13 kwie 2009, 19:59

Smoku pisze:Numer jeden to PLANSZOMANIA:
Nic nie pozostaje tylko podpisać się obiema rękami :D
Dla mnie najlepszy sklep. Jedynie mogliby lepiej informować o różnych przecenach, a nie tylko promować pojedynczą pozycję na stronie głównej.
Dziedzic cukrowej pamięci :)

Awatar użytkownika
Geko
Moderator
Posty: 6790
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Opinie o sklepach

Post autor: Geko » 13 kwie 2009, 20:42

eazydoor pisze:
Smoku pisze:Numer jeden to PLANSZOMANIA:
Nic nie pozostaje tylko podpisać się obiema rękami :D
Dla mnie najlepszy sklep. Jedynie mogliby lepiej informować o różnych przecenach, a nie tylko promować pojedynczą pozycję na stronie głównej.
Dla mnie też Planszomania. Przede wszystkim świetne ceny, fajny system rabatowy, bardzo dobry kontakt i no i możliwość odbioru osobistego w okolicy miejsca zamieszkania (odpadają koszty wysyłki). A promocje mogliby faktycznie lepiej reklamować. Np. ostatnio znalazłem u nich Haziendę w świetnej cenie, a nic się nie chwalą.

Poza tym kupuję jeszcze w Gryplanszowe.pl - też trafiają się tu świetne ceny/promocje, a przesyłka tania, więc tym bardziej warto. A i miałem przygodę z brakiem elementów w grze - bez problemu dosłali w ciągu kilku dni.

Zdarzało mi się też kupić coś w Rebelu i Replikatorze - też wszystko było w porządku.

Edycja: Skuszony własnym wpisem kupiłem Haziendę w promocji :P
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.

ODPOWIEDZ