Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Alwirin
Posty: 97
Rejestracja: 07 cze 2013, 21:51

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Alwirin » 11 sty 2017, 18:00

raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 11 sty 2017, 18:32

Alwirin pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.
Ok ale zacząć zabijać mogę dopiero jak jest przynajmniej jedno Carcass?

PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna? Obrazek

Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?

Awatar użytkownika
veross
Użytkownik wspierający
Posty: 112
Rejestracja: 02 sty 2010, 10:11

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: veross » 11 sty 2017, 20:21

raiden25 pisze:
Alwirin pisze:
raiden25 pisze: Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?
Mozna - jedna z kart w scenariuszu 3 mowi by włozyc do barakow 4x Facehugger :))) - wiec moze sie zdarzyc ze wyciagniesz nie-charaktera

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 11 sty 2017, 21:59

raiden25 pisze: PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna?
Ta karta działa tak, że po jej zagraniu, jeśli w fazie dociągu następnej ręki w Power Station nie będzie żadnej karty, do dociągasz oprócz tych nowych 6 kart jeszcze jedną dodatkową kartę (czyli razem 7 kart). A jeśli zagrasz dwa egzemplarze "Repair the ship", to będzie w sumie 8 kart: 6 kart "normalnie" oraz 2 razy po jednej dodatkowej karcie.
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 11 sty 2017, 22:27

Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 11 sty 2017, 22:44

maciejo pisze:Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:
Miałem podobną wątpliwość w przypadku scenariusza 3. Odkryłem The Beast zanim udało mi się znaleźć i zainstalować Bishop's Head. Szukałem odpowiedzi w necie i znalazłem ten temat. Tutaj jest chyba przedstawiona analogiczna sytuacja w scenariuszu 2.
Ostatecznie postąpiłbym podobnie, czyli dopóki nie ukończysz obj.2, nie możesz ukończyć obj.3, a co za tym idzie - nie możesz podejmować żadnych działań prowadzących do ukończenia obj.3 (czyli np. zabicia głównego bossa, albo, w przypadku scenariusza 2, nie możesz uwolnić pojmanych jeńców). Myślę, że takie rozumowanie dotyczy zarówno scenariuszy podstawowych jak i tych z dodatku :)
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 12 sty 2017, 08:35

Ok to podbijam moje pytanie z powyżej nawiazując do tego co teraz pisaliście.
Rozpocząć "mord" Avium Taurus mogę dopiero jak pojawi się karta Carcass (przynajmniej jedna)? Wcześniej nie mogę ich ruszać (bo żadna karta nie mówi o ich zabiciu i przejściu dalej. A kolejna karta Carcass tylko ich wzmacnia, nie ma innego zadania?
Dobrze rozumiem?

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 12 sty 2017, 09:26

raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 12 sty 2017, 09:33

Breżniew pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 12 sty 2017, 09:56

raiden25 pisze:
Breżniew pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.
Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 12 sty 2017, 14:11

Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 12 sty 2017, 14:19

maciejo pisze:Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:
Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 12 sty 2017, 15:59

Breżniew pisze:
raiden25 pisze:
Breżniew pisze: Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.
Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.
Super objaśnione :) ja je najpierw pojmowałem a potem jeszcze ubijałem w Operations :)

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 12 sty 2017, 17:00

Breżniew pisze:
maciejo pisze:Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:
Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:
O ten ten, dziękulski jestem :D

Awatar użytkownika
Breżniew
Użytkownik wspierający
Posty: 423
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew » 12 sty 2017, 17:50

maciejo pisze: O ten ten, dziękulski jestem :D
Obrazek
Moje gry
Morgad rabat 5% - napisz wiadomość, a Pierwszy Sekretarz chętnie pomoże ;)

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 14 sty 2017, 16:48

Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 14 sty 2017, 17:00

raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 14 sty 2017, 17:25

maciejo pisze:
raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 14 sty 2017, 18:00

raiden25 pisze:
maciejo pisze:
raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?
Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 14 sty 2017, 18:29

maciejo pisze:
raiden25 pisze:
maciejo pisze: Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?
Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.
Właśnie zastanawiała mnie kolejność. Czy odkrywam jak spadnie czy zanim spadnie, ale na to wychodzi ze Stationary nie może być w Combat Zone, chyba ze jakaś karta ją tam przesunie ze swojej zdolności.

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 14 sty 2017, 20:21

Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.

Awatar użytkownika
raiden25
Użytkownik wspierający
Posty: 756
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 » 14 sty 2017, 22:42

maciejo pisze:Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.
Z tego co kojarzę to jest karta która zamienia miejscami karty obcych.

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 14 sty 2017, 23:11

raiden25 pisze:
maciejo pisze:Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.
Z tego co kojarzę to jest karta która zamienia miejscami karty obcych.
Bardzo możliwe,trochę ich jest :D

Awatar użytkownika
maciejo
Użytkownik wspierający
Posty: 4089
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo » 18 sty 2017, 00:51

Final Enemy - The Winged Queen.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem 2 Ongoing.
Jeśli królowa wpada do Combat Zone i czy była zakryta lub czy była odkryta w powietrzu to zadaje rane a następnie jeśli nie zdąże jej ubijć w tej rundzie to wraca ponownie do Ventilation Shafts.
Czy tak jest ok ?

13thcaesar
Użytkownik wspierający
Posty: 513
Rejestracja: 13 kwie 2014, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: 13thcaesar » 18 sty 2017, 09:10

maciejo pisze:Final Enemy - The Winged Queen.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem 2 Ongoing.
Jeśli królowa wpada do Combat Zone i czy była zakryta lub czy była odkryta w powietrzu to zadaje rane a następnie jeśli nie zdąże jej ubijć w tej rundzie to wraca ponownie do Ventilation Shafts.
Czy tak jest ok ?
Sadze ze odrazu po tym jak zada Strike'I wraca do Ventilation Shafts, wiec nie masz szansy na kontratak. Jedyny sposob aby moc ja zaatakowac to uziemic ja metal net w kompleksie.

ODPOWIEDZ