Germania Magna. Border in Flames (Phalanx)

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
WRS
Administrator
Posty: 2034
Rejestracja: 09 sty 2009, 09:39
Lokalizacja: Ropczyce

Re: Germania Magna. Border in Flames (Phalanx)

Post autor: WRS » 17 lut 2017, 19:31

Różnice są następujące:

karta / PnP / wersja finalna / ile kart dodać
Horsemen 4 10 6
Warband 15 20 5
Chieftan Comites 3 4 1
Dismounted Comites 2 3 1
Foederati Defectors 2 3 1
Fog 2 3 1
Predictions 2 3 1
Punitive Expedition 2 3 1
The Promise of Spoils 2 3 1
Victory in Single Combat 2 3 1
Weaponsmithing 2 3 1
Call to War 1 2 1
Frameae 1 2 1
Fulcum 1 2 1
Roman Valetudinarium 1 2 1
Sacerdotes Civitatis 1 2 1
Baruk Khazad!
Jak mawia Folko:
gry logiczne to kwintesencja rozrywki, to czysta postać gry: mechanika bez dodatkowej otoczki wnoszącej, lub starającej się coś wnieść do rozgrywki
i ja się (pod) tym podpisuję

Awatar użytkownika
zakwas
Użytkownik wspierający
Posty: 1611
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz

Re: Germania Magna. Border in Flames (Phalanx)

Post autor: zakwas » 17 lut 2017, 20:31

WRS pisze:Różnice są następujące:

karta / PnP / wersja finalna / ile kart dodać
Horsemen 4 10 6
Warband 15 20 5
Chieftan Comites 3 4 1
Dismounted Comites 2 3 1
Foederati Defectors 2 3 1
Fog 2 3 1
Predictions 2 3 1
Punitive Expedition 2 3 1
The Promise of Spoils 2 3 1
Victory in Single Combat 2 3 1
Weaponsmithing 2 3 1
Call to War 1 2 1
Frameae 1 2 1
Fulcum 1 2 1
Roman Valetudinarium 1 2 1
Sacerdotes Civitatis 1 2 1
Chyba Cię znajdę na BGG i dam trochę golda! :D
Dzięki! :)

ODPOWIEDZ