Strona 88 z 100

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 13 lut 2019, 20:29
autor: Lothrain
zderzak82 pisze: 13 lut 2019, 19:52 Witam mam kilka pytań?
Ad.1 Dokładnie tak, dostajesz obrażenia.
Ad.2 Jak wyżej, obrażenia.
Ad.3 Nie widzę problemu, o ile te obrażenia ma dostać kucharz, bo ze swoich umiejek gracze mogą korzystać tylko w swojej turze.
Ad.4 Ja bym zamieniał i odrzucał. Drewno to drewno.
Ad.5 Możesz
Ad.6 Tylko skarbu. Interesują Cię tylko karty w ilości zapisanej na Karcie Tajemnic. Jak masz dwa skarby i potwora i znajdziesz najpierw skarby, to głupotą byłoby szukanie dalej potwora.
Ad.7 Tak
Ad.8 Każdą akcją możesz podnieć o jeden, czyli czterema pionkami możesz wybudować dwa poziomy na pewniaka, lub nawet cztery rzucając kośćmi. Oczywiście musisz mieć odpowiednią ilość zasobów.
Ad.9 Niektóre karty wydarzeń dają po prostu zasoby. Możesz z nich od razu korzystać. Takich kart nie ma wiele, więc to rzadki przypadek.
Ad.10 Nie mam instrukcji przed nosem, ale to raczej zależne od scenariusza. Czasem totem jest tylko oznaczeniem, że coś tam się dzieje i od razu to rozpatrujemy. Czasem totem jest świątynią, czy jakimiś ruinami, które wymagają dodatkowej eksploracji.
Ad.11 Nie bardzo rozumiem. Te żetony to przeszkadzajki. Jeśli masz sukces na kościach, każą Ci go przerzucić i dopiero wynik drugiego rzutu jest ostateczny, a żeton odrzucany. Ten żeton nie ma pomagać, tylko przeszkadzać.
Ad.12 Możesz odłożyć na spód talii. I tak jej nie przekopiesz.
Ad.13 Hmm... Raczej nie można. Jak są przyszłe, to przyszłe. Możesz z nich skorzystać dopiero po fazie akcji. Ten dopisek tyczy się raczej nocy poza obozem i tego, że możesz coś zjeść, jeśli akurat znalazłeś larwy i spędzasz noc w dżungli. Kartę przygody rozpatrujesz przed wzięciem żetonu.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 06:59
autor: DarkSide
Lothrain pisze: 13 lut 2019, 20:29 Ad.3 Nie widzę problemu, o ile te obrażenia ma dostać kucharz, bo ze swoich umiejek gracze mogą korzystać tylko w swojej turze.
Oj, coś mi się wydaje że można odpalić zdolność każdej grającej postaci raz w danej rundzie. :roll: Poza tym w danej rundzie de facto grają wszystkie postacie, tylko zmienia się Gracz Pierwszy, ale ta rola nie ma wpływu na odpalanie zdolności specjalnych.
Kazda Postac posiada unikalne zdolnosci. Aby uzyc konkretnej zdolnosci, gracz musi odrzucic odpowiednia liczbe zetonów Determinacji. Kazda zdolnosc moze byc uzyta w dowolnym momencie gry, ale tylko raz na runde. Za kazdym razem, kiedy uzywasz konkretnej zdolnosci, umiesc czarny znacznik na karcie Postaci, aby zaznaczyc zdolnosc, której juz uzyłes w danej rundzie. Usun
wszystkie znaczniki na koniec fazy Nocy. Zdolnosci Postaci zostały opisane w rozdziale Symbole i ich efekty.
Ad. 4 Ja bym nie zamieniał. Żeton odkryć to żeton odkryć. W jego opisie nie ma nic na temat konieczności natychmiastowego zamieniania na drewienko.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 09:21
autor: Lothrain
DarkSide pisze: 14 lut 2019, 06:59 Oj, coś mi się wydaje że można odpalić zdolność każdej grającej postaci raz w danej rundzie. :roll: Poza tym w danej rundzie de facto grają wszystkie postacie, tylko zmienia się Gracz Pierwszy, ale ta rola nie ma wpływu na odpalanie zdolności specjalnych.
Zgoda, masz rację. Trochę nie grałem i uleciało.
DarkSide pisze: 14 lut 2019, 06:59 Ad. 4 Ja bym nie zamieniał. Żeton odkryć to żeton odkryć. W jego opisie nie ma nic na temat konieczności natychmiastowego zamieniania na drewienko.
Oczywiście że nie ma konieczności, ale drewno to drewno. Jeśli ma je odrzucić, a akurat ma żeton, a nie znacznik drewna, to ma nie odrzucać? To ściemnianie.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 09:38
autor: MrAtrion
Żetony się zamienia. Nie ma co ściemniać :D

Umiejętności jak i przedmioty startowe można użyć w każdej chwili.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 11:38
autor: zderzak82
Lothrain pisze: 13 lut 2019, 20:29
zderzak82 pisze: 13 lut 2019, 19:52 Witam mam kilka pytań?
Ad.1 Dokładnie tak, dostajesz obrażenia.
Ad.2 Jak wyżej, obrażenia.
Ad.3 Nie widzę problemu, o ile te obrażenia ma dostać kucharz, bo ze swoich umiejek gracze mogą korzystać tylko w swojej turze.
Ad.4 Ja bym zamieniał i odrzucał. Drewno to drewno.
Ad.5 Możesz
Ad.6 Tylko skarbu. Interesują Cię tylko karty w ilości zapisanej na Karcie Tajemnic. Jak masz dwa skarby i potwora i znajdziesz najpierw skarby, to głupotą byłoby szukanie dalej potwora.
Ad.7 Tak
Ad.8 Każdą akcją możesz podnieć o jeden, czyli czterema pionkami możesz wybudować dwa poziomy na pewniaka, lub nawet cztery rzucając kośćmi. Oczywiście musisz mieć odpowiednią ilość zasobów.
Ad.9 Niektóre karty wydarzeń dają po prostu zasoby. Możesz z nich od razu korzystać. Takich kart nie ma wiele, więc to rzadki przypadek.
Ad.10 Nie mam instrukcji przed nosem, ale to raczej zależne od scenariusza. Czasem totem jest tylko oznaczeniem, że coś tam się dzieje i od razu to rozpatrujemy. Czasem totem jest świątynią, czy jakimiś ruinami, które wymagają dodatkowej eksploracji.
Ad.11 Nie bardzo rozumiem. Te żetony to przeszkadzajki. Jeśli masz sukces na kościach, każą Ci go przerzucić i dopiero wynik drugiego rzutu jest ostateczny, a żeton odrzucany. Ten żeton nie ma pomagać, tylko przeszkadzać.
Ad.12 Możesz odłożyć na spód talii. I tak jej nie przekopiesz.
Ad.13 Hmm... Raczej nie można. Jak są przyszłe, to przyszłe. Możesz z nich skorzystać dopiero po fazie akcji. Ten dopisek tyczy się raczej nocy poza obozem i tego, że możesz coś zjeść, jeśli akurat znalazłeś larwy i spędzasz noc w dżungli. Kartę przygody rozpatrujesz przed wzięciem żetonu.
Dziekuje za zainteresowanie tematem, ale dalej drazac jeszcze pozostale niejasnosci

Ad1
Jeśli dostaje obrażenia zasada „niespełnione wymagania” mowi tyle obrazen ile elementow brakuje. W przypadku połowy dachu czy palisady ktorej nie mam to ile to jest. Nie powinno to być rozpatrzone polowa z tego co mam. Polowa z zera to zero. Czyli brak konsekwencji dopiero po akcji zagrozenia dostaje jako efekt zagrozenia obrażenia za brak palisady lub dachu?
Ad4
Ale zeton naprzyklad może symbolizowac przewalone drzewo w pobliżu obozu a nie w obozie. Wydaje mi się nie musze go mieć w magazynie a mogę go zabrac kiedy chce bo jest znalezione w pobliżu obozu. Czy to sciemnianie? Widze ze takim razie zalezy to od interpretacji gracza.
Ad11
Tak to przeszkadzjka i chcemy się jej pozbyc. Jeśli wypadnie sukces przerzucamy kosc jeśli mamy kolejny sukces to rzumie ze rozpatruje akcji a zeton odrzucam. Ale jeśli po przezuceniu kosci nie wypadnie sukces to nie rozpatruje akcji ale czy odrzucam żeton. W instrukcji jest napisane „Po rozpatrzeniu efektu odrzuc zeton. Czyli jakby wskazywalo ze zeton mogę odrzucic tylko wtedy kiedy za drugim razem wypadnie sukces jak nie zeton nadal pozostaje.
Ad12
Karta Plecak zostaje i jest uzywany przy każdej eksploracji z tego co pamiętam. Ale wybieram jeden żeton a drugi odrzucam. Zauwarzylem ze w instrukcji slowo odrzucam raczej pojawia się kiedy wyrzucamy element z gry. Czy drugi zeton wraca do puli czy wypada z gry?
Ad13
Wydaje mi się ze zasada nie dotyczy tyko nocy poza obozem. Kolejny przykład mowi: Jeśli znalazłem starą strzelbe (karta tajemnic) a nastepnie trafilem na rozszalałego tygrysa (czyli wskazuje to na akcje dociągania tajemnic) to mogę uzyc strzelby ktorą przed chwila wylosowałem w walce z tygrysem.
A uwaga mowi WSZYSTKO co zdobywa w trakcie SWOJEJ AKCJI (np. surowce zetony itp.) jest dla niego dostępne do konca tej akcji a pozniej idzie na przyszle surowce.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 12:10
autor: DarkSide
Tak poza wszystkim to polecam lekturę pliku FAQ, która jest na BGG Możliwe że tam znajdziesz odpowiedzi na kilka wątpliwości.

Ad. 13 Trochę chyba źle sformułowałeś pytanie na samym początku. Jeśli dana postać zdobyła przedmioty, surowce i inne bonusy ze swoich akcji, to są one dla niej dostępne od razu. Ta zasada jest na wypadek różnych przygód które przy okazji moga się przytrafić danej postaci zanim wróci ze swoimi zasobami do obozu (po zakończeniu fazy akcji).

Ad. 4 Tak po prawdzie to kiedyś się zastanawiałem nad kwestią tego żetonu i karty "Termity". Nigdy nie miałem sytuacji bym miał ten żeton i przy okazji nie miał drewna w zasobach gdy wyszła ta karta, ale miałem rozkminę "co by było gdyby". Z jednej strony wiadomo że gra zawsze kopie graczy w przyrodzenie więc powinno się raczej odrzucać, ale z drugiej strony jedyny wyjątek opisany w instrukcji na temat żetonów odkryć dotyczy "pożywnych robali" (niewykorzystane psują się na koniec dnia), więc można by interpretować tak ze to drewno leży sobie gdzieś niedaleko obozu i stanowi taki dodatkowy zapas.

Ad. 11 Żeton przerzutu kości sukcesu leży tak długo aż dedykowanym rzucie wypadnie sukces. Wówczas przerzucamy kości odrzucamy żeton.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 14:41
autor: Lothrain
Na 11 i 13 odpowiedział już DarkSide, 4 jest faktycznie kwestią interpretacji, ale dla mnie jeśli znalazłem gdzieś przewalone drzewo i przynoszę żeton do obozu, tzn. że przyniosłem część tego drewna ze sobą, a nie że leży w dżungli kilka kilometrów dalej i mogę sobie po nie pójść kiedy chcę.
Ad.1 Miałeś obniżyć poziom dachu lub palisady o połowę. Jeśli jej w ogóle nie masz to nie spełniasz wymagań i tyle. Innymi słowy żeby spełniać warunek powinieneś mieć przynajmniej jeden poziom. Tego poziomu Ci brakuje i tyle obrażeń dostajesz.
Ad.12 Musiałbym sięgnąć do instrukcji, ale jak mówię nie powinno mieć to znaczenia przy dobieraniu żetonów ze stosu, bo i tak całego nie wyczerpiesz. Chyba że losujesz z "luźnej kupy", albo jakiegoś woreczka, to wtedy faktycznie odrzuć z gry.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 14:52
autor: imrowai
Witam
scenariusz z ratowaniem Jenny. Na karcie scenariusza jest przedmiot tratwa, równocześnie mam kartę pomysłu na tratwę. Czy było by to błędnym założeniem, że w momencie zbudowania tratwy z karty scenariusza automatycznie realizuję pomysł "Tratwa"?

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 15:01
autor: Lothrain
imrowai pisze: 14 lut 2019, 14:52 Witam
scenariusz z ratowaniem Jenny. Na karcie scenariusza jest przedmiot tratwa, równocześnie mam kartę pomysłu na tratwę. Czy było by to błędnym założeniem, że w momencie zbudowania tratwy z karty scenariusza automatycznie realizuję pomysł "Tratwa"?
Jak gram scenariusz z Jenny i wyciągnę wśród przedmiotów tratwę, to żeby nie było zgrzytów losuję inną kartę.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 15:19
autor: imrowai
nie nie nie nie takiej odpowiedzi się spodziewałem... czy raz w tym wątku nie może pojawić się interpretacja korzystna dla gracza :)? niepotrzebnie pytałem...

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 14 lut 2019, 17:22
autor: zderzak82
W miedzy czasie udalo mi sie jeszcze skontaktowac z wydawnictwem tej gry.
Dla zainteresowanych.
Ogolnie wiekrzosc odpowiedzi sie potwierdza. Odnosnie punktow ktore budzily wątpliwości.
Ad1)
Poziom 0 to tez poziom podzielony na pol daje 0 wiec spelniamy warunek
Ad4)
Zgodnie z instrukcja nie ma obowiązku wymiany żetonów na surowce, ale można zrobić to w dowolnym momencie. W takim przypadku nie na rękę jest wymianiać żeby stracić. Ale pozostaje to wolnej interpretacji gracza.
Ad5)
Do konca gry jest zakryty nie ma możliwości go odkryc.
Ad11)
Żeton ten mówi że "przerzucamy kość sukcesu", czyli odrzucamy go bez względu na wynik przerzutu.
Ad12)
Odrzucone żetony odkryć należy usunąć z gry.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 18 lut 2019, 10:46
autor: Dawici
Cześć

W instrukcji jest napisane: Mgła (n.p. w scenariuszu Przeklęta Wyspa i Wyspa Ognia) oznacza to samo ci "minus ludzik" tzn każda akcja wykonana na takim kafelku/obszarze wymaga użycia jednego pionka więcej.

Moje pytanie: Gdy na kafelku wyspy z moim obozem jest mgła to czy to oznacza, że ja muszę poświęcić na akcję budowy jeden dodatkowy pionek więcej? Np. przy budowie schronienia, dachu, palisady , jakiegokolwiek przedmiotu typu nóż, łopata, skrót , lek, cegły itp.?

Graliśmy tak, że na akcje budowy krzyży lub eksploracji totemów lub zbierania surowców dodawaliśmy jeden pionek więcej niż w standardowym podejściu. Natomiast budowę schronienia lub pozostałych przedmiotów wykonywaliśmy bez zmian czyli budowa na pewniaka 2 pionki a z ryzykiem jeden.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 18 lut 2019, 10:58
autor: Dawici
Przesyłam od razu drugą część pytania , które komplikuje jeszcze to powyżej.

W instrukcji w części dotyczącej odległości na wyspie pisze: "Używając 1 lub 2 pionków gracze mogą podejmować Akcje Budowy, Zbierania Surowców i Eksploracji najdalej na kafelku/ obszarze sąsiadującym z Obozem, tzn:
-mogą Budować (np. Schronienie czy Krzyże w Scenariuszu 2) na kafelku z Obozem lub sąsiadującym [...]
"

Powyższy zapis pokazuje, że budując Schronienie wskazujemy na jakim obszarze go budujemy. Co za tym idzie budowa dachu lub palisady odbywać się musi na kafelku / obszarze, na którym jest aktualnie schronienie.

Ponadto zapis ten wg mnie sugeruje, że skoro wskazuję obszar na którym chcę zbudować schronienie to znaczy , że będę wykonywał Akcję Budowy na wskazanym kafelku. A wykonuje akcję na kafelku to muszę uwzględnić jeden pionek więcej jeżeli jest tam mgła. Podobnie dach i palisada.

A co z pozostałymi przedmiotami?
Czy do ich budowy też muszę poświęcić jeden pionek więcej? Jak gracie? Jak to interpretujecie?

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 18 lut 2019, 12:36
autor: MrAtrion
Wg FAQ do Robinsona:
"Na jakie akcje wpływa znacznik -1 pionek/znacznik mgły umieszczony na kafelku z obozem? Czy wpływa np. na
budowanie schronienia? Przedmiotów? Dachu? Na polowanie? Odpoczynek? itd.

Akcje na które wpływa mgła to wszystkie akcje które są wykonywane na kafelku ze znacznikiem mgły - zbieranie
surowców, eksploracja, budowa schronienia. Na kafelku z obozem wpływa na budowę przedmiotów, schronienia, dachu,
palisady, a także nie otrzymuje się surowców w Fazie Produkcji . Na polowanie nie ma wpływu, bo nie wykonujesz tej
akcji na konkretnym kafelku."

:)

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 18 lut 2019, 15:12
autor: Dawici
Dziękuję.

Nie jest to dobra wiadomość :-(. Myśleliśmy, że nam się udało przy siódmej próbie :-)
Szkoda, że instrukcja wprowadza w błąd nie podając jako przykładu budowy przedmiotu.

Chcę także sprostować moje pytanie bo oczywiście w scenariuszu "Wyspa ognia" występuje pył a nie mgła ale działa podobnie - z tą różnicą, że w scenariuszu Wyspa Ognia nie wspominają, że w Fazie Produkcji nie bierze się pożywienia. Bo tutaj chyba się zgodzimy - w fazie produkcji mimo pyłu w scenariuszu wyspa Ognia surowce dobieram normalnie.

Ciekawe czy ktoś grał jeszcze nieprawidłowo tak jak my?

Inna sprawa czy w FAQ jest prawidłowa interpretacja bo zdarzają się tam również ewidentne błędy.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 18 lut 2019, 23:35
autor: MrAtrion
Ja spawnowałem mgłę na odkryte kafelki i nie mogłem przejść scenariusza z nią przez to :P

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 21 lut 2019, 09:01
autor: zderzak82
Witam mam kilka pytan apropo dodatku zagroda i ogrodek
1)”Zagroda” czy mam rozumieć ze jest to karta w zamian za karte przedmiotu która obowiązywała do tej pory? Ze zmienionymi lekko zasadami. Czyli kładę na planszy dotyczchczasowa karte pomyslu „zagroda” ale w momencie jej wymyslenia uzywam nowego kafla z dodatku i nowych regół? Czyli do jej zbudowania potrzebuje Line i 1 drewno (Zmiana karty pomysłu w przedmiot) a dopiero pozniej musze zebrac i odrzucic dwa pożywienia (zgodnie z opisem na kaflu z dodatku).

2)Po dwóch udanych akcjach zebrania pożywienia i odrzuceniu (jak opisuje kafel z dodatku) rozumiem ze dostawiam na kaflu z obozem zeton +1zywnosci, który zgodnie z instrukcja mogę przemieszczać razem z obozem. Czy może po przesunięciu obozu tracę zagrodę tak jak np. skrót ale mogę zbudować ja jeszcze raz?

3)Ogród z ziołami rozumiem że dysponuje tą kartą od początku i w momencie kiedy robie dowolna akcje zbierania (drewno lub pożywienie) z kafla mapy z oznaczeniem łąka klade jeden znacznik w ogrodku. Dalej znacznik przesuwa się sam kolejnej fazie produkcji. Kiedy znajdzie się na polu „III” w fazie akcji mogę uleczyć o jedno obrażenie dowolna postac. I tak od nowa aby znacznik pojawil się ponownie musze wykonac caly cykl jeszcze raz? Czy (Mam już sadzonki) znacznik przeskakuje automatycznie na pole „I” Wskazuje na to strzałka na schemacie działania karty narysowanym na kaflu.

4)Na obydwu kafelkach jest dopisek "Na potrzeby wszystkich efektów w grze ten kafelek traktowany jest jako część obozu". Nie bardzo rozumię do czego sie to odnosi, jakie efekty w grze?

5)Rozwijając punkt 4) jeśli zarówno zagroda jak i ogródek sa czescia obozu (zgodnie powyzszym pnt) co sie znimi dzieje w trakcie przenoszenia obozu?
Albo czy w takim razie żeby korzystać z kafelków musze miec zbudowane schronienie (tak jak w przypadku palisady czy dachu)?

Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 21 lut 2019, 20:56
autor: MrAtrion
Dopiero co zadawałem te pytania :D Zerknij wcześniej. Ogólnie to "tak" na większość :) Część obozu, przenosisz razem z nim itp :)

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 22 lut 2019, 09:43
autor: Freshus
Scenariusz "Jenny w potrzebie". Czy mogę zbudować łódkę potrzebną do zakończenia scenariuszu przed uratowaniem Jenny (albo jednocześnie w tej samej turze, w której wysyłam ludzi do uratowania Jenny)? Jeżeli tak to wygrywam w tej samej turze, w której przyprowadzę Jenny na wyspę? Czy może łódkę mogę zbudować dopiero w kolejnej rundzie od uratowania Jenny?

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 22 lut 2019, 09:50
autor: Breżniew
Freshus pisze: 22 lut 2019, 09:43 Scenariusz "Jenny w potrzebie". Czy mogę zbudować łódkę potrzebną do zakończenia scenariuszu przed uratowaniem Jenny (albo jednocześnie w tej samej turze, w której wysyłam ludzi do uratowania Jenny)? Jeżeli tak to wygrywam w tej samej turze, w której przyprowadzę Jenny na wyspę? Czy może łódkę mogę zbudować dopiero w kolejnej rundzie od uratowania Jenny?
Nie można tak zrobić. Akcje w danym dniu wykonuje się równocześnie. Żeby wykonać daną akcję, musisz mieć spełnione wszystkie warunki konieczne do jej przeprowadzenia przed rozpoczęciem rozpatrywania akcji (czyli w tym przypadku Jenny musi już być w obozie).

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 22 lut 2019, 09:59
autor: Freshus
Spoiler:
Tak, wiem o tym, że akcję wykonuje się równocześnie. Z tym, że właśnie ani w instrukcji, ani na karcie scenariuszu nie jest napisane, że budowa łódki (nie tratwy potrzebnej do ratunku, a łódki koniecznej do zwycięstwa) musi nastąpić po uratowaniu Jenny stąd też moje pytanie :).

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 22 lut 2019, 10:10
autor: Breżniew
Freshus pisze: 22 lut 2019, 09:59 Tak, wiem o tym, że akcję wykonuje się równocześnie. Z tym, że właśnie ani w instrukcji, ani na karcie scenariuszu nie jest napisane, że budowa łódki (nie tratwy potrzebnej do ratunku, a łódki koniecznej do zwycięstwa) musi nastąpić po uratowaniu Jenny stąd też moje pytanie :).
Ależ jest.
Po pierwsze - uratuj Jenny.
Po drugie - ucieknij z wyspy.
Do wykonania akcji budowania łódki (czyli zwycięstwa) potrzebna jest Jenny. Jeśli nie masz jej w obozie przed rozpatrzeniem akcji, to nie możesz wykonać tej akcji - proste i logiczne :)

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 22 lut 2019, 10:20
autor: Freshus
Spoiler:
Racja, rzeczywiście. Dzięki wielkie. Tak to jest jak się siada rano do grania i nie myśli jeszcze, i zamiast traktować "po pierwsze/po drugie" jako "zwroty kolejności" to traktuje się je jako "punktory" obu celów koniecznych do spełnienia :D. Dzięki raz jeszcze.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 01 mar 2019, 18:13
autor: kubajakub
Czy ma ktoś, albo wie, gdzie można zobaczyć jak wygląda minidodatek do Robinsona, który znajduje się w grze Teotihuacan? Może jakieś zdjęcie.

Re: Robinson Crusoe: AotCI

: 01 mar 2019, 18:49
autor: MrAtrion
Chodzi o ten kafelek wulkanu? Co niby można na nim akcję poszukiwania zrobić. Też jestem ciekaw, ale za wiele nie zmieni w grze raczej ;)