Instrukcja do Risk 2210
Instrukcja do Risk 2210
Witam, jestem nowy, ale odrazu przejde do rzeczy. Moze ktos wie gdzie mozna znalezc polska instrukcje do risk 2210? W sumie to jese nauczycielem angielskiego ale jak gram z kims nie anglojezycznym to chcialbym np wczesniej takiej osobie pozyczyc instrukcje aby podczas tygodnia zapoznala sie z nia (grywam jedynie w weekendy)
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
hmm, gre juz mam, ale wlasnie bolaczka jest brak instrukcji w naszym jezyku. Mi to akurat nie przeszkadza ale np rodzinka jak chcialaby zagrac to bylby problem ze zrozumieniem kart i niektorych zasad. Zreszta ja sam nadal sie glowie do czego sa te male zolte prostokaty na karcie wynikow, liczby w rogu oznaczaja ilosc MODow i energii ale jakos nie moge rozgrysc prostokatow, niby w instrukcji jest napisane ze to element klasycznego riska ale jak zagladam na koniec instrukcji gdzeo wlasnie sa zasady do klasycznego nic o tych prostokatach nie znajduje Jak ktos wiec co to oznacza to niech da znac bede wdziezny.
Panowie/Panie mam do was olbrzymią prośbę.
Bardzo prosiłbym was o skan instrukcji lub o instrukcje w formacie PDF lub tym podobym.
Sytuacja ma się tak, dostałem RISKa jednak grałem z synem, i gdzieś wywlukł instrukcje.Nie mam pojęcia gdzie ona jest a jeszcze dobrze nie poznałem zasad .
Bardzo proszę o pomoc!!!
Jestem w stanie zapłacić 15zł za podesłanie mi kopii instrukcji.
Pozdrawiam!i życze wesołych świąt!!
Mateusz Paryło
Bardzo prosiłbym was o skan instrukcji lub o instrukcje w formacie PDF lub tym podobym.
Sytuacja ma się tak, dostałem RISKa jednak grałem z synem, i gdzieś wywlukł instrukcje.Nie mam pojęcia gdzie ona jest a jeszcze dobrze nie poznałem zasad .
Bardzo proszę o pomoc!!!
Jestem w stanie zapłacić 15zł za podesłanie mi kopii instrukcji.
Pozdrawiam!i życze wesołych świąt!!
Mateusz Paryło
- krokodiler
- Posty: 402
- Rejestracja: 30 kwie 2008, 11:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
Re: Instrukcja do Risk 2210
Odkopię ten wątek, bo jestem w podobnej sytuacji: kupiłem tę grę, ale ma ona tylko angielską instrukcję. Chciałbym ją sprezentować chrześniakowi, ale dla 10-latka i jego kolegów będzie to problem... Czy ktoś z Was mógłby mnie poratować polską instrukcją? Z góry dzięki!
- krokodiler
- Posty: 402
- Rejestracja: 30 kwie 2008, 11:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
Re: Instrukcja do Risk 2210
Przyłączam się do prośby, kupiłem dziecku brata pomęczyłem wersję angielską, ale nie jestem pewien kilku rzeczy.
Re: Instrukcja do Risk 2210
Trochę czasu minęło od ostatniego postu w tym wątku.
Ostatnio kupiłem grę RISK 2210. Niestety okazało się, że nie ma polskiej instrukcji. Czy ktoś z Was posiada takową lub jest gdzieś ona do dostania? Będę wdzięczny za pomoc.
Ostatnio kupiłem grę RISK 2210. Niestety okazało się, że nie ma polskiej instrukcji. Czy ktoś z Was posiada takową lub jest gdzieś ona do dostania? Będę wdzięczny za pomoc.
Re: Instrukcja do Risk 2210
Witam. Odkopuję temat Również poszukuję instrukcji w języku polskim. Powstało oficjalne spolszczenie czy trzeba sobie radzić samemu?
Re: Instrukcja do Risk 2210
Instrukcja nie jest mojego autorstwa
Ustaw planszę lądową i planszę księżycową i umieść znacznik roku na „roku 1” tabeli wyników.
Rozdziel karty na 8 talii (3 terytorium, 5 poleceń); usuń „dziki MOD” i puste karty.
Zdewastowane ziemie: losowo losuj cztery karty terytorium lądowego i umieszczaj na nich znaczniki dewastacji. Te karty terytorium lądowego są odłożone na resztę gry.
Każdy gracz otrzymuje: 3 jednopunktowe żetony energii; jednostki wojskowe (3/35; 4/30; 5/25); dowódca lądowy, dowódca dyplomacji i jedna stacja kosmiczna.
Rzuć kostką, aby ustalić kolejność umieszczania jednostek.
Po kolei umieść pojedynczą jednostkę 1-MOD na dowolnym pustym, niezniszczonym terytorium lądowym, aż wszystkie zostaną zajęte. Następnie umieszczaj 3 jednostki na okupowanych terytoriach, aż wszystkie początkowe armie znajdą się na planszy. Nie ma ograniczeń co do liczby jednostek na jednym terytorium.
Aby złożyć zamówienie, umieść dowódców lądowych i dyplomatycznych oraz stację kosmiczną (pojedynczo). Uwaga: ilość energii, jaką posiada gracz oraz rodzaje i liczba kart to wiedza publiczna.
Przedmiot gry
Po 5 turach masz największą kontrolę nad terytoriami, kontynentami i koloniami oraz „wpływem kolonii” (punkty zwycięstwa).
Ostateczny wynik = [liczba terytoriów] + [premie kontynent / kolonia] + [karty wpływów kolonii]
Po zakończeniu tury 5 wszyscy gracze obliczają swoje wyniki.
Stacja Kosmiczna
Każdy kosztuje 5 USD, a tylko jeden można umieścić na terytorium lądowym. Maksymalnie 4 na osobę.
Wyprodukuj 1 MOD na tym terytorium na początku tury gracza.
Wszystkie jednostki na terytorium bronią się za pomocą D8.
Tylko jednostki na terytorium ze Stacją Kosmiczną mogą atakować Księżyc.
Jeśli zostanie schwytany, usuń i zastąp go Stacją Kosmiczną atakującego.
Dowódcy
Kosztują 3 USD za sztukę, wszystkie bronią się za pomocą K8 i mogą zostać zastąpione w następnej turze, jeśli zostaną zabite.
Jeśli użyjesz dowódcy do ataku i wygranej, musisz go wprowadzić.
+ Strategia: użyj dowódcy, aby zmniejszyć siły obronne, a następnie rzuć zwykłymi modyfikacjami.
Dowódcy muszą po prostu być na planszy, aby zaatakować do wody lub przestrzeni; nie muszą prowadzić sił atakujących.
Jeśli twój dowódca kraju zginie, nadal możesz atakować z lądu na inne terytoria lądowe.
Dowódcy lądowi
Atakuje / broni za pomocą D8. Musisz posiadać, aby kupić / zagrać kartami Dowodzenia Lądem
Dowódcy marynarki wojennej
Atakuje / broni z / do wody za pomocą D8. Musi posiadać, aby zaatakować do wody i kupić / zagrać w karty dowodzenia morskiego.
Dowódcy kosmiczni
Atakuje / chroni przed / w księżyc za pomocą D8. Musi posiadać, aby zaatakować Księżyc i kupić / zagrać w karty Lunar Command.
Dowódcy nuklearni
Atakuje / broni za pomocą D8. Musi posiadać, aby kupić / zagrać kartami dowodzenia nuklearnego.
Dyplomata
Atakuje D6, ale broni D8. Musisz posiadać, aby kupić / zagrać w karty dyplomatów.
Fazy gry
I. Początek roku
Cicha licytacja do wyboru kolejności zakrętów.
Wszystkie oferty są wydawane, niezależnie od wyniku.
O wszystkich remisach decyduje rzut kostką.
II. Tury Gracza (w kolejności tury)
A. Zbieraj i umieszczaj mody
Umieść bonusowy MOD na terytoriach ze stacjami kosmicznymi. Zbieraj / umieszczaj MODS i energię na podstawie mapy terytorium (liczba terytoriów ÷ 3). Zbieraj / umieszczaj MODS w oparciu o pełne bonusy kontynentu i kolonii.
B. Kupuj i rozmieszczaj dowódców i stacje kosmiczne
Dowódcy kosztują po 3 USD, a Stacje kosmiczne kosztują 5 USD (limit 4 ogółem).
C. Kup karty dowodzenia
Musi posiadać odpowiedniego dowódcę, aby kupić pasujące karty. Każda karta kosztuje 1 USD i przed zakupem musi kupić wszystkie (maksymalnie 4 na turę).
D. Zagraj w karty dowodzenia
Musi posiadać odpowiedniego dowódcę, aby zagrać w odpowiednie karty. Jeśli karta określa koszt jej zagrania, jest ona wypłacana, gdy karta jest używana. Bez limitu liczby kart, które można zagrać w każdej turze; rozwiązywane pojedynczo. Kiedy karta zostanie wyciągnięta, nie będzie używana przez resztę gry.
E. Faza ataku
Atakujący mogą wykonać wiele ataków i muszą zadeklarować, skąd atakują i jakich kości używają. Obrońcy mogą wtedy odpowiedzieć. Po zadeklarowaniu ataku musi zostać rzucony co najmniej jeden rzut kości przed zakończeniem.
Jeśli zaatakujesz i wygrasz trzy sporne terytoria, natychmiast zdobądź 1 $ i losuj jedną wybraną kartę dowodzenia (musi mieć odpowiedniego dowódcę). Jeśli gracz zostanie wyeliminowany, karty dowodzenia tej osoby są odrzucane.
F. Umocnienie pozycji
Przenieś jednostki z jednego terytorium na drugie, jeśli ścieżka łączy dwa obszary. Podróż do / z Księżyca musi odbywać się przez Stacje Kosmiczne. (jedyny sposób na zejście z Księżyca)
III. Koniec roku
Przesuń znacznik roku.
Ustaw planszę lądową i planszę księżycową i umieść znacznik roku na „roku 1” tabeli wyników.
Rozdziel karty na 8 talii (3 terytorium, 5 poleceń); usuń „dziki MOD” i puste karty.
Zdewastowane ziemie: losowo losuj cztery karty terytorium lądowego i umieszczaj na nich znaczniki dewastacji. Te karty terytorium lądowego są odłożone na resztę gry.
Każdy gracz otrzymuje: 3 jednopunktowe żetony energii; jednostki wojskowe (3/35; 4/30; 5/25); dowódca lądowy, dowódca dyplomacji i jedna stacja kosmiczna.
Rzuć kostką, aby ustalić kolejność umieszczania jednostek.
Po kolei umieść pojedynczą jednostkę 1-MOD na dowolnym pustym, niezniszczonym terytorium lądowym, aż wszystkie zostaną zajęte. Następnie umieszczaj 3 jednostki na okupowanych terytoriach, aż wszystkie początkowe armie znajdą się na planszy. Nie ma ograniczeń co do liczby jednostek na jednym terytorium.
Aby złożyć zamówienie, umieść dowódców lądowych i dyplomatycznych oraz stację kosmiczną (pojedynczo). Uwaga: ilość energii, jaką posiada gracz oraz rodzaje i liczba kart to wiedza publiczna.
Przedmiot gry
Po 5 turach masz największą kontrolę nad terytoriami, kontynentami i koloniami oraz „wpływem kolonii” (punkty zwycięstwa).
Ostateczny wynik = [liczba terytoriów] + [premie kontynent / kolonia] + [karty wpływów kolonii]
Po zakończeniu tury 5 wszyscy gracze obliczają swoje wyniki.
Stacja Kosmiczna
Każdy kosztuje 5 USD, a tylko jeden można umieścić na terytorium lądowym. Maksymalnie 4 na osobę.
Wyprodukuj 1 MOD na tym terytorium na początku tury gracza.
Wszystkie jednostki na terytorium bronią się za pomocą D8.
Tylko jednostki na terytorium ze Stacją Kosmiczną mogą atakować Księżyc.
Jeśli zostanie schwytany, usuń i zastąp go Stacją Kosmiczną atakującego.
Dowódcy
Kosztują 3 USD za sztukę, wszystkie bronią się za pomocą K8 i mogą zostać zastąpione w następnej turze, jeśli zostaną zabite.
Jeśli użyjesz dowódcy do ataku i wygranej, musisz go wprowadzić.
+ Strategia: użyj dowódcy, aby zmniejszyć siły obronne, a następnie rzuć zwykłymi modyfikacjami.
Dowódcy muszą po prostu być na planszy, aby zaatakować do wody lub przestrzeni; nie muszą prowadzić sił atakujących.
Jeśli twój dowódca kraju zginie, nadal możesz atakować z lądu na inne terytoria lądowe.
Dowódcy lądowi
Atakuje / broni za pomocą D8. Musisz posiadać, aby kupić / zagrać kartami Dowodzenia Lądem
Dowódcy marynarki wojennej
Atakuje / broni z / do wody za pomocą D8. Musi posiadać, aby zaatakować do wody i kupić / zagrać w karty dowodzenia morskiego.
Dowódcy kosmiczni
Atakuje / chroni przed / w księżyc za pomocą D8. Musi posiadać, aby zaatakować Księżyc i kupić / zagrać w karty Lunar Command.
Dowódcy nuklearni
Atakuje / broni za pomocą D8. Musi posiadać, aby kupić / zagrać kartami dowodzenia nuklearnego.
Dyplomata
Atakuje D6, ale broni D8. Musisz posiadać, aby kupić / zagrać w karty dyplomatów.
Fazy gry
I. Początek roku
Cicha licytacja do wyboru kolejności zakrętów.
Wszystkie oferty są wydawane, niezależnie od wyniku.
O wszystkich remisach decyduje rzut kostką.
II. Tury Gracza (w kolejności tury)
A. Zbieraj i umieszczaj mody
Umieść bonusowy MOD na terytoriach ze stacjami kosmicznymi. Zbieraj / umieszczaj MODS i energię na podstawie mapy terytorium (liczba terytoriów ÷ 3). Zbieraj / umieszczaj MODS w oparciu o pełne bonusy kontynentu i kolonii.
B. Kupuj i rozmieszczaj dowódców i stacje kosmiczne
Dowódcy kosztują po 3 USD, a Stacje kosmiczne kosztują 5 USD (limit 4 ogółem).
C. Kup karty dowodzenia
Musi posiadać odpowiedniego dowódcę, aby kupić pasujące karty. Każda karta kosztuje 1 USD i przed zakupem musi kupić wszystkie (maksymalnie 4 na turę).
D. Zagraj w karty dowodzenia
Musi posiadać odpowiedniego dowódcę, aby zagrać w odpowiednie karty. Jeśli karta określa koszt jej zagrania, jest ona wypłacana, gdy karta jest używana. Bez limitu liczby kart, które można zagrać w każdej turze; rozwiązywane pojedynczo. Kiedy karta zostanie wyciągnięta, nie będzie używana przez resztę gry.
E. Faza ataku
Atakujący mogą wykonać wiele ataków i muszą zadeklarować, skąd atakują i jakich kości używają. Obrońcy mogą wtedy odpowiedzieć. Po zadeklarowaniu ataku musi zostać rzucony co najmniej jeden rzut kości przed zakończeniem.
Jeśli zaatakujesz i wygrasz trzy sporne terytoria, natychmiast zdobądź 1 $ i losuj jedną wybraną kartę dowodzenia (musi mieć odpowiedniego dowódcę). Jeśli gracz zostanie wyeliminowany, karty dowodzenia tej osoby są odrzucane.
F. Umocnienie pozycji
Przenieś jednostki z jednego terytorium na drugie, jeśli ścieżka łączy dwa obszary. Podróż do / z Księżyca musi odbywać się przez Stacje Kosmiczne. (jedyny sposób na zejście z Księżyca)
III. Koniec roku
Przesuń znacznik roku.