Pathfinder - zasady ogólne

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Czy kiedy przebudowujemy decki pomiędzy scenariuszami to można sobie dowolnie zamieniac karty , które się miało we właśnie ukończonym scenariuszu z kartami basic z pudełka? A zatem czy po ukończonym scenariuszu powinniśmy sobie odkładać osobno tylko te itemy, które udało nam się zdobyć bo basici i tak do następnego weźmiemy jakie będziemy chcieli czy jednak całe nasze talie, łącznie z basicami?
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Możesz tylko podmienić kartę którą miałeś w decku na początku scenariusza na tę kartę, którą zdobyłeś w trakcie scenariusza.
A drugiej części Twojej wypowiedzi nie rozumiem ;-)
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

No bo ja nie czytałam wcześniej instrukcji, tylko ktoś mi ją tłumaczył. Teraz dopiero powoli ją czytam i nie mogę znaleźć nic na ten temat, ale jak skończyliśmy pierwszy scenariusz w Mummy's Mask, to kolega odłożył te karty co zdobyliśmy na bok żeby ich nie szukac do nastepnego scenariusza a wszystkie basici rozdzielił do kupek poszczególnych w pudełku (itemy, spelle, itp.) bo powiedział że basici możemy sobie od nowa wybrac jakie chcemy w następnym scenariuszu. Ja czytając instrukcje nie natknęłam się na taki zapis, a jedynie na to ze w razie gdyby po handlowaniu z traderem i wymienieniu się z graczami nie mieli wystarczającej ilości kart to można dobrać z pudełka basici brakujące albo jak jest ich za dużo to resztę do pudełka włożyć. Dlatego pytam czy my to dobrze zagraliśmy czy jednak te basici które wybieramy na początku zostają z nami na następne gry a wymienimy potem tylko pojedyncze karty.
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Jeśli gracie kampanię to nie ma takiej możliwości jak dobieranie sobie kart basic przed każdym scenariuszem. Na początku kampanii bierzesz sobie definiowany deck sugerowany do postaci LUB samodzielnie tworzysz deck z kart basic. Później przy kolejnych scenariuszach w przypadku Mummy musk możesz handlować z 1 traderem, albo wymienić karty z innymi graczami albo wziąć do decku karty, które zdobyłeś a wyrzucić inne, które do tej pory miałeś w decku. Rodzaj musi się zgadzać czyli jak bierzesz item to wywalasz item.

Sytuacja, którą opisujesz może mieć miejsce, kiedy nie gracie kampanii tylko wybieracie sobie scenariusze na pojedyncze posiedzenie. Wtedy przed każdym scenariuszem możesz sobie zbudować deck z basic. Nie sądzę jednak żebyście tak grali w tę grę :P
Awatar użytkownika
Kilson
Posty: 765
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 35 times
Been thanked: 72 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Kilson »

Albo jak z jakiejś przyczyny stracicie karty i brakuje wam decku kart do następnej misji (np. użyliście jakąś miksturę, a nie udało się zdobyć innej karty tego typu), to można uzupełnić brakujące dowolną inną kartą BASIC z pudełka.
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Tak mi się właśnie wydawało, że to nie tak ma wyglądać. No trudno, spróbujemy pewnie mniej więcej odtworzyć to co było, bo nie braliśmy sugerowanych, a jak się tam pare kart zmieni to już trudno. Dzięki za odpowiedź.
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Mam pytanie odnośnie villaina Sandstorm. 4 takie karty wtasowywuje się do blessing decku zamiast czterech blessów w jednym ze scenariuszy. Opis tej karty: "When you examine this card or discard it from the blessing deck, each character moves to a random location, then examines the top card of his location deck; If it is a boon, shuffle his location deck. Then banish this card." Graliśmy tak, że każdy w kolejności wskazówek zegara, zaczynając od osoby której jest tura rzucała kostką żeby wylosować lokację i robiliśmy to co jest napisane. Nie mieliśmy natomiast pewności czy brać pod uwagę zamknięte już lokacje, oraz lokację w której się obecnie znajduje. Ostatecznie losowaliśmy pomiędzy wszystkimi otwartymi lokacjami gdzie były karty, które można byłoby badać. Np. jak były 4 otwarte lokacje to braliśmy k4 i każdy wynik odpowiadał jednej z lokacji. Jak były np. 3 to też rzucaliśmy k4 i przy wyniku 4 powtarzaliśmy rzut. No i tu się rodzi pytanie czy powinniśmy może jednak też uwzględniac zamknięte lokacje i w wypadku takiej lkokacji po prostu przesunąć do niej tokena ale z braku kart, nic więcej nie robić. I druga sprawa czy jakby wypadła ta sama lokacja, w której dana postać się aktualnie znajdowała, to powinniśmy bez przeniesienia tokenu przeprowadzić krok examine. Jak uważacie i dlaczego tak?
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Bierzesz pod uwagę wszystkie lokacje.
Jakby były tylko otwarte to byłoby napisane "move to random open location"
A jakby nie trzeba było brać pod uwagę lokacji w której jesteś to byłoby napisane "move to another open location" . I takie teksty tez są na innych kartach.
Karta zawsze robi to co jest napisane.
Zdążają się błędy, ale zazwyczaj da się poznać, że coś jest nie tak i wtedy jesy FAQ na stronie Paizo.
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Ok dzięki :) A jeszcze mam takie pytanie. Gram postać Yoon. Miałam wczoraj walkę i chciałam bardzo ją wygrać ale nie wiem czy postąpiłam do końca prawidłowo. Użyłam broni Blowgun, której opis mówi "For your combat check, reveal this card to use your dexterity, ranged or stealth skill +1d4(...)". Użyłam więc mojego stealth które wynosi: dexterity +2. Uznałam jednak że to może być mało i dodałam jeszcze do tego zdolność postaci: "You may recharge a blessing to add your fortitude skill and the fire trait for your combat check(...)". Moje fortitude to constitution+2. Rzuciłam więc kostką d8+2, d4 i d10+2. I nie jestem właśnie pewna czy mogłam użyć i broni i zdolności żeby użyć dwóch różnych skilli przy jednym teście. W instrukcji jest jakiś taki zapis przy determine which skill you're using: "Some cards allow you to use partcular skill for a specific type of check, or to use one skill instead of another.(...) You may play only 1 such card or use only 1 such power to determine which skill you're using". Czy to oznacza że delikatnie mówiąc nagięłam reguły?:P
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Możesz użyć tej zdolności. Nie wiem jak wygląda karta Yoon i czy te wszystkie +2 też dodasz, ale generalnie tak działa ta umiejętność, że możesz dodać te kości z dodatkowego skilla.
Jest w instrukcji gdzieś napisana złota zasada, że jeśli karta łamie reguły zawarte w instrukcji to ta karta ma rację a nie instrukcja.
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Hmm ale karta nie łamie zasad instrukcji, w sensie tekst na niej. Tylko pytanie czy można użyć obydwu rzeczy, mocy i karty aby dodać dwa różne skille do checku, czy instrukcja na to zezwala.
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

No właśnie łamie bo nie masz tam napisane tak jak na karcie broni np "use your dexterity skill" tylko wlasnie "add your fortitude" czyli dodajesz drugi skill do ataku łamiąc podstawowe zasady .
Gdyby było tak jak myślisz to Yoon mialby umiejętność recharge a bllesing to use your fortitude skill for combat check.
Awatar użytkownika
Kilson
Posty: 765
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 35 times
Been thanked: 72 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Kilson »

Nie grałem w Mummys Mask, ale z opisu skilla wynika, że możesz dodać kość fotritude (a nie użyć do testu albo zastąpić). A ogólnie zdolności z kart mają priorytet nad zasadami podstawowymi z instrukcji.
Moim zdaniem zagrałaś zgodnie z regułami.
Ajrin
Posty: 26
Rejestracja: 09 lut 2019, 02:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Ajrin »

Ok, to skoro tak twierdzicie to się nie kłócę :) Dzięki za wyjaśnienie.
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Golfang »

Wczoraj dostałem paczkę z Rise of the Runelords. Zacząłem czytać zasady.
Czy w ta grę warto grac 1 postacią? (solo)? czy raczej na dwie ręce - dwiema postaciami (też solo)?
Gra ma ograniczony czas - ilością kart błogosławieństw. Ale też ilością kart w talii postaci - gdy karty postaci się skończą to umiera? czyli koniec gry - czy dobrze rozumiem?
Generalnie grając jedną postacią chyba łatwiej przewinąć 15 kartową talię postaci niż 30 błogosławieństw?
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
Kilson
Posty: 765
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 35 times
Been thanked: 72 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Kilson »

Jak skończy Ci się talia to umierasz. Np. Leczenie polega na przywracaniu kart z discarda z powrotem do talii.
Do tego bardzo wiele kart zamiast odrzucić po użyciu wraca do talii, albo zostaje dłużej na stole, więc jak dobrze ci idzie, to wcale ich tak bardzo dużo nie odrzucasz, a nawet jeśli, to cały czas zdobywasz nowe.

Jeśli chodzi o grę solo jedną postacią, to o ile pamiętam pisało gdzieś, że np. łotrzykiem jest to wykonalne (chyba ze względu na możliwość omijania spotkań?), ale raczej jest to słaby pomysł ze względu ma małą różnorodność. Wyzwania są oparte na różnych statystykach i mechanikach, a jak grasz jedną postacią to zawsze zabraknie ci czy to magii, czy którejś statystyki. Nie masz też nikogo, kto dorzuci blessa jak potrzeba. Wydaje mi się to słaby pomysł, ale nie grałem na 1 postać.
Grając solo wybierałem 2 postacie uzupełniające się statystykami i wtedy było ok (nie wiem jak dalej w kampanii, bo na 2 postacie grałem tylko pare pierwszych scenariuszy).
Najlepiej pewnie na 3-4 postacie, ale obsługa tego samemu jest słabą opcją. W wersji na PC grałem już na 4 postacie i tam było spoko ;)
Awatar użytkownika
Olgierdd
Posty: 1835
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 80 times
Been thanked: 92 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Olgierdd »

Gra solo to zupełnie inne wyzwanie. Przychylam się do opinii Kilsona, na więcej postaci gra się przyjemniej, ale rozgrywka solo jednym bohaterem też ma swój urok i wyzwanie, bo inaczej dobiera się karty ekwipunku (zamiast się specjalizować, musisz wypełnić jak najwięcej luk i słabości swojej postaci)
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Golfang »

Dzięki za podpowiedzi.
Na początek zacznę rouge + ranger - nie wiem czy to dobry pomysł?

Przebrnąłem przez instrukcję - ale nie wiem czy ja taki tępy jestem czy instrukcja tak kiepsko napisana.
Mamy 3 rodzaje wrogów:
1. Enemy
2. Hanchmen
3., Villian
W lokacjach gdy wystąpi 1 lub 2 musimy ich pokonać tak? Jak pokonamy to odrzucamy idziemy dalej z talią aż do końca - gdy talia się skończy to możemy zamknąć lokację.
Jeśli natrafimy na 3 rodzaj przeciwnika - to zaraz po pokonaniu odrzucamy resztę kart z tej lokacji i możemy zamknąć? Jeśli inne lokacje nie są zamknięte aktualnie to ten Villian ucieka do jednej z nich?

Czy dobrze to rozumiem? Czy coś skaszaniłem?

Dodatkowo mam pytanei - po co jest TYMCZASOWE zamykanie lokacji w czasie spotkania z przeciwnikiem? bo nie rozumiem...
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Golfang pisze: 06 wrz 2019, 19:46 Dzięki za podpowiedzi.
Na początek zacznę rouge + ranger - nie wiem czy to dobry pomysł?

Przebrnąłem przez instrukcję - ale nie wiem czy ja taki tępy jestem czy instrukcja tak kiepsko napisana.
Mamy 3 rodzaje wrogów:
1. Enemy
2. Hanchmen
3., Villian
W lokacjach gdy wystąpi 1 lub 2 musimy ich pokonać tak? Jak pokonamy to odrzucamy idziemy dalej z talią aż do końca - gdy talia się skończy to możemy zamknąć lokację.
Jeśli natrafimy na 3 rodzaj przeciwnika - to zaraz po pokonaniu odrzucamy resztę kart z tej lokacji i możemy zamknąć? Jeśli inne lokacje nie są zamknięte aktualnie to ten Villian ucieka do jednej z nich?

Czy dobrze to rozumiem? Czy coś skaszaniłem?

Dodatkowo mam pytanei - po co jest TYMCZASOWE zamykanie lokacji w czasie spotkania z przeciwnikiem? bo nie rozumiem...
Jak spotkasz Hanchmana i go pokonasz to jeśli ma na sobie napisane, że możesz podjąć próbę zamknięcia lokacji to robisz to co jest napisane na lokacji, żeby ją zamknąć.
Jeśli pokonasz Villaina to lokacja jest zamykana automatycznie i nie musisz wykonywać tego co jest napisane na karcie lokacji.
Jeśli wszystkie lokacje są zamknięte i nie ma gdzie uciec to pokonujesz go na stałe co w większości przypadków sprawia, że wygrywasz. I po to jest te zamykanie tymczasowe, żeby villian tam nie uciekł. Jak zamknięta jest lokacja to po prostu nie może.
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Golfang »

zioombel pisze: 06 wrz 2019, 20:02
Golfang pisze: 06 wrz 2019, 19:46 Dzięki za podpowiedzi.
Na początek zacznę rouge + ranger - nie wiem czy to dobry pomysł?

Przebrnąłem przez instrukcję - ale nie wiem czy ja taki tępy jestem czy instrukcja tak kiepsko napisana.
Mamy 3 rodzaje wrogów:
1. Enemy
2. Hanchmen
3., Villian
W lokacjach gdy wystąpi 1 lub 2 musimy ich pokonać tak? Jak pokonamy to odrzucamy idziemy dalej z talią aż do końca - gdy talia się skończy to możemy zamknąć lokację.
Jeśli natrafimy na 3 rodzaj przeciwnika - to zaraz po pokonaniu odrzucamy resztę kart z tej lokacji i możemy zamknąć? Jeśli inne lokacje nie są zamknięte aktualnie to ten Villian ucieka do jednej z nich?

Czy dobrze to rozumiem? Czy coś skaszaniłem?

Dodatkowo mam pytanei - po co jest TYMCZASOWE zamykanie lokacji w czasie spotkania z przeciwnikiem? bo nie rozumiem...
Jak spotkasz Hanchmana i go pokonasz to jeśli ma na sobie napisane, że możesz podjąć próbę zamknięcia lokacji to robisz to co jest napisane na lokacji, żeby ją zamknąć.
Jeśli pokonasz Villaina to lokacja jest zamykana automatycznie i nie musisz wykonywać tego co jest napisane na karcie lokacji.
Jeśli wszystkie lokacje są zamknięte i nie ma gdzie uciec to pokonujesz go na stałe co w większości przypadków sprawia, że wygrywasz. I po to jest te zamykanie tymczasowe, żeby villian tam nie uciekł. Jak zamknięta jest lokacja to po prostu nie może.
Ok ale nadal nie wiem jak wykorzystać tymczasowe zamykanie.
O ile się nie mylę to tymczasowo można zamknąć lokację gdy spotkasz wroga o jest otwierana zaraz po jego pokonaniu - tak?

Czyli mamy sutyację:
1. Lokalizacja A + postać X
2. Lokalizacja B + postać Y
3. Lokalizacja C - załóżmy że jest już zamknięta.

Gdy jest tura postaci Y wyciąga kartę VILLIAN. No i co teraz? Teraz zamiast walczyć może próbować zamknąć tymczasowo, żeby Villian nie uciekł?
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

Nie dowolną kartę wroga tylko właśnie Villaina.
W lokacji A masz postać która wyciąga Villaina. W tym momencie wszystkie postacie, które są w innych lokacjach mogą spróbować je tymczasowo zamknąć. Jeśli zamknięte będą wszystkie i pokonasz Villaina to nie ma gdzie uciec i wygrywasz. Jeśli zamkniesz 3 lokacje z 4 to ucieknie do tej czwartej lokacji.
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Golfang »

Dzisiaj przeszedłem pierwszy scenariusz przygody startowej (BRIGANDOOM)

Do 1 lokacji poszedł Villian a do pozostałych po 1 hanchman.

W pierwszej lokalizacji (na farmie) spotkałem od razu VILLIANA. Drugą postacią zamknąłem tyumczasowo las. Villian pokonany uciekł gdzieś do jednej z dwóch pozostałych.
Następnie przeszedłem postacią na most. Postac z lasu napotkała bariere, która kazała każdej postaci w nie zamkniętej lokacji walczyć z ANCIENT SKELETON. Po pokonaniu tego szkieletu - jest polecenie że można natychmiast zamykać lokację - więc udało mi zię zamknąć las (mostu niestety nie).
W lesie odrzuciłem wszystkie karty dobre - zostawiłem tylko wrogów - ale wiedziałem że tam nie ma VILLIANA. Później udało mi się zamknąć most - też pokonując jakąś postać wroga.
Została mi ostatnia lokacja otwarta - obie postacie skierowałem tam. Trafił mi się w końcu VILLIAN. Pokonałem go w walce - i co to już koniec - tak? Nie ytrzeba juz zamykać lokacji.

Czy dobrze to zagrałem?

No i teraz pytania:
1. Co się dzieje z deckiem postaci? Czy karty które zdobyłem podczas tej przygody zostają? np w czasie gry dodałem do talii jakieś itemy i ally? Każda z moich postaci zdobyła po 2 karty.
2. Po zakończeniu przygody - dostaję nagrodę 1 losowy item. Ale to jaki mam teraz deck? 15 + 2(zdobyte na przygodzie) + 1(nagroda) czy może znowu 15 + 1?
3. Kolejną przygodę zaczynam z nowym deckiem i nową sytuacją? Czy może powienienem z dana ręką i graveyardem juz zacząć kolejną przygodę?
4. Pop zakończeniu 3 przygód niby mam sobie rozwinąć SKILL - to zanaczy że jak zacznę kolejny ADVENTURE PATH to już zaczynam tymi postaciami rozwiniętymi (o skille i rozbudowanymi taliami)?
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: zioombel »

1. Przeczytaj jeszcze raz instrukcje po pierwszym zagraniu.
2. Nie możesz zamknąć lokacji jeśli hanchman pojawia się z innej karty : zauważ, że masz tam napisane, że możesz zamknąć lokacje z której ten hanchman "pochodzi" a wziąłeś go z pudelka a nie z wylosowales z lokacji.
3. Na karcie postaci masz zaznaczone ile możesz mieć jakich kart. Dopóki nie rozwiniesz tych statystyk nie możesz mieć więcej danego rodzaju w tali. Możesz sobie podmienić Item który zdobylew z tym, który miałeś w talii, ale nie możesz zachować obu.
Golfang
Posty: 1977
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 227 times
Been thanked: 310 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Golfang »

zioombel pisze: 07 wrz 2019, 20:30 1. Przeczytaj jeszcze raz instrukcje po pierwszym zagraniu.
2. Nie możesz zamknąć lokacji jeśli hanchman pojawia się z innej karty : zauważ, że masz tam napisane, że możesz zamknąć lokacje z której ten hanchman "pochodzi" a wziąłeś go z pudelka a nie z wylosowales z lokacji.
3. Na karcie postaci masz zaznaczone ile możesz mieć jakich kart. Dopóki nie rozwiniesz tych statystyk nie możesz mieć więcej danego rodzaju w tali. Możesz sobie podmienić Item który zdobylew z tym, który miałeś w talii, ale nie możesz zachować obu.
Coś tak czułem - bo kurcze skończyłem po 10 kartach blessingu... coś za łatwo poszło :)
Co do karty ANCIENT SKELETON - jest napisane "If defeated, you may immediately attempt to close this location" Nie ma tutaj nic na temat że hanchamen musi pochodzić z tej lokacji. Dlatego tak to zinterpretowałem.
No nic muszę zagrać jeszcze raz...
Dzięki
----------------
10% flamberg.com.pl
Awatar użytkownika
Olgierdd
Posty: 1835
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 80 times
Been thanked: 92 times

Re: Pathfinder - zasady ogólne

Post autor: Olgierdd »

Golfang, proponuję byś obejrzał jakiś przykładowy gameplay jednego scenariusza (https://www.youtube.com/watch?v=QuYK-RAeuXE), zanim ruszysz dalej. Wiele rzeczy stanie się jasne, bo pytasz o dość podstawowe rzeczy.
ODPOWIEDZ