Root - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
siekan
Posty: 425
Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Root - pytania i wątpliwości

Post autor: siekan »

Kilka pytan przed pierwsza rozgrywka:
1) gdzie wracaja budynki po ich zniszczeniu przez przeciwnika? Na plansze czy poza gre?

2) jezeli np koty wybuduja budynek dajacy im 2 pkt zwyciestwa, ten budynek zostaje zniszczony i wroci na plansze kotow, to po jego ponownym wybudowaniu znowu dostaja 2 pkt?

3) w dodatku jest nowa plansza vagabundy - bez mozliwosci punktowania za questy. Czy z ta plansza mozna tez grac w podstawce, nie zaburzy to balansu gry? I czy mozna grac na 2 vagabundow?

4) czy karta Ambush moze zniszczyc tez budynki?
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 485
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 923 times
Been thanked: 202 times

Re: Root

Post autor: ZygfrydDeLowe »

Ad 1.
Na planszę gracza. Są wyjątki, np Twierdza kotów (ale to jest "token", a nie "building"). Warto się w razie wątpliwości posiłkować instrukcją.

Ad 2.
Tak, za ponowne odkrycie pola pod wybudowanym budynkiem dostaje się ponownie ten bonus (+VP i ew +karta).

Ad 3.
Nie posiadam dodatku, ale wariant na 2 Wędrowców/Vagabonds figuruje w oficjalnym Learn to Play, w zależności od ilości graczy jest to nawet wariant polecany (z ikoną pochodni).

Ad 4.
W zasadach nie widzę przeciwwskazań. Ale taka sytuacja może zaistnieć tylko jeśli atakujący posiada jednego wojownika i jeden budynek w danej polanie.

siekan pisze: 08 kwie 2019, 19:37 Kilka pytan przed pierwsza rozgrywka:
1) gdzie wracaja budynki po ich zniszczeniu przez przeciwnika? Na plansze czy poza gre?

2) jezeli np koty wybuduja budynek dajacy im 2 pkt zwyciestwa, ten budynek zostaje zniszczony i wroci na plansze kotow, to po jego ponownym wybudowaniu znowu dostaja 2 pkt?

3) w dodatku jest nowa plansza vagabundy - bez mozliwosci punktowania za questy. Czy z ta plansza mozna tez grac w podstawce, nie zaburzy to balansu gry? I czy mozna grac na 2 vagabundow?

4) czy karta Ambush moze zniszczyc tez budynki?
Awatar użytkownika
michaldz1
Posty: 274
Rejestracja: 18 paź 2011, 11:36
Has thanked: 78 times
Been thanked: 102 times

Re: Root

Post autor: michaldz1 »

Ad 1bis. Wracają na planszetke jak wspomniane wyżej. Jeśli jest inaczej to jest na planszetce informacja. Na przykład Riverfolk Company traci bezpowrotnie budynki.
Ad 3bis. Zalecane w dodatku jest Kot, Ptaki, Wooden alliance i Riverfolk company na 4 osoby. Można grać zawsze z jakąkolwiek konfiguracją ale nie zawsze będzie to "satysfakcjonujące".
Awatar użytkownika
siekan
Posty: 425
Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Root

Post autor: siekan »

Po raz kolejny czytam instrukcje i nigdzie tego nie widze - czy zawsze kolejnosc rozgrywania tury to koty, ptaki, sojusz, szop? Czy to jest jakos losowo?
Awatar użytkownika
Chaaber
Posty: 1054
Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Root

Post autor: Chaaber »

Kolejność jest losowa. Nigdzie nie ma zapisu na temat jakiejkolwiek wymuszonej kolejności.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Root

Post autor: donmakaron »

Instrukcja mówi, że rozsiadamy się losowo, losujemy pierwszego gracza, a potem wykonujemy swoje tury zaczynając od pierwszego gracza i kontynuując zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
as.nielo
Posty: 227
Rejestracja: 01 maja 2017, 21:30
Has thanked: 6 times
Been thanked: 11 times

Re: Root

Post autor: as.nielo »

siekan pisze: 15 kwie 2019, 19:46 Po raz kolejny czytam instrukcje i nigdzie tego nie widze - czy zawsze kolejnosc rozgrywania tury to koty, ptaki, sojusz, szop? Czy to jest jakos losowo?
W instrukcji jest napisane, żeby po rozstawieniu planszy przejść do setupu frakcji w kolejności Marquise, Eyrie, Alliance i Vagabond. Instrukcja na dwie rundy dla początkujących też trzyma się takiej kolejności więc kolejność nie jest losowa

A ja mam pytanie czy Vagabonda wchodząc na wybudowanie w którym jest sympatia do Alliance musi płacić kartą odpowiedniego koloru do stosu Supporters?
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Root

Post autor: donmakaron »

as.nielo pisze: 26 maja 2019, 08:51 W instrukcji jest napisane, żeby po rozstawieniu planszy przejść do setupu frakcji w kolejności Marquise, Eyrie, Alliance i Vagabond. Instrukcja na dwie rundy dla początkujących też trzyma się takiej kolejności więc kolejność nie jest losowa
Obawiam się, że bazujesz na Learn to Play, a nie na Law of Root. Proponowana w tutorialu kolejność ma pomóc nowym graczom w rozgrywce. Jednak pełne zasady z Law or Root mówią:

Assign one faction to each player using any method [...] Determine the starting player and seating order randomly.
oraz:
Each player’s turn consists of three phases: Birdsong, Daylight, and Evening. After a player completes all three phases, the next clockwise player begins their turn.


Czyli w skrócie: Rozsadamy się losowo, losujemy pierwszego gracza; dalej zaczynamy rozgrywać tury od pierwszego gracza i kontynuujemy zgodznie z ruchem wskazówek zegara.
as.nielo pisze: 26 maja 2019, 08:51 A ja mam pytanie czy Vagabonda wchodząc na wybudowanie w którym jest sympatia do Alliance musi płacić kartą odpowiedniego koloru do stosu Supporters?
Pionek wagabundy to nie wojownik, więc nie uruchamia zdolności WA Outrage, która wymaga przesunięcia wojownika na sympatyzującą polanę.

Woodland Aliance:
Whenever another player removes a sympathy token or moves any warriors into a sympathetic clearing, they must add one card matching the affected clearing from their hand to the Supporters stack.

Vagabund:
Lone Wanderer. The Vagabond pawn is not a warrior [...].

Natomiast gdy usunie żeton sympatii, wtedy musi już oddać kartę.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2019, 10:00 przez donmakaron, łącznie zmieniany 1 raz.
as.nielo
Posty: 227
Rejestracja: 01 maja 2017, 21:30
Has thanked: 6 times
Been thanked: 11 times

Re: Root

Post autor: as.nielo »

Dzięki za wyczerpujące objaśnienie sprawy kolejności i pionków Wagabundy. Stawiam piwo ;)

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w przypadku nierozstrzygniętej bitwy można wykorzystać kolejną akcję/kartę z dekretu na ponowne wojowanie na tym samym wybudowaniu?
Awatar użytkownika
Chaaber
Posty: 1054
Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Root

Post autor: Chaaber »

Bitwa zawsze jest rozstrzygnięta, tylko czasami nie tak jak byś tego oczekiwał. Jeśli chodzi o Markiza, możesz się bić za każdą akcję jaką posiadasz, miejsce bitwy nie ma tu znaczenia. Jeśli chodzi o ptaki, to możesz się prać w tych kolorach, które masz w dekrecie, może to być kilka razy na jednym polu. Jeśli chodzi o Alliance, to możesz walczyć tyle razy ile chcesz, o ile masz dość oficerów i chcesz tak wykorzystać swoje akcje. Ponownie, miejsce jest dowolne. Jeśli chodzi o Vagabonda, to możesz się prać w dowolonym miejscu, tak długo jak za każdą bitwę wyczerpiesz młotek. Ponownie lokacja może być ciągle ta sama.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Root

Post autor: donmakaron »

Chaaber pisze: 28 maja 2019, 14:19Jeśli chodzi o Vagabonda, to możesz się prać w dowolonym miejscu, tak długo jak za każdą bitwę wyczerpiesz młotek mieczyk. Ponownie lokacja może być ciągle ta sama.
Fixed that for you.
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4655
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1210 times
Been thanked: 1419 times

Re: Root

Post autor: Mr_Fisq »

Chciałbym się upewnić:
1. Ptaki => jeśli nie mogę werbować nowych wojowników, bo skończyły się figurki, albo nie mogę budować bo skończyły się gniazda; to również dochodzi do przewrotu?
2. Ptaki i Koty => zniszczone budynki wracają na planszetki graczy (a nie do pudełka)? wyjaśnione we wcześniejszym pytaniu.
Sprzedam: Wiosenne porządki: Horror w Arkham - 4 cykle, dwie podstawki, Uśpieni Bogowie, Lanzerath Ridge.
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Awatar użytkownika
Nidav
Posty: 704
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 91 times
Been thanked: 338 times

Re: Root

Post autor: Nidav »

Mr_Fisq pisze: 20 paź 2019, 15:15 Chciałbym się upewnić:
1. Ptaki => jeśli nie mogę werbować nowych wojowników, bo skończyły się figurki, albo nie mogę budować bo skończyły się gniazda; to również dochodzi do przewrotu?
Tak jest. Jeśli nie możesz wykonać jakiejś akcji, dochodzi do zamieszek. Dlatego albo trzeba odpowiednio zarządzać swoimi gniazdami i wojownikami, żeby do tego nie doszło, albo po zamieszkach wybrać przywódcę, dla którego lojalni wezyrzy nie są w kolumnie budowa/werbunek i potem nie dokładać tam kart (przynajmniej do momentu, w którym ktoś zniszczy gniazdo lub pokona wojownika, w zależności od sytuacji ;) ).
kamilpr
Posty: 374
Rejestracja: 05 maja 2015, 19:48
Has thanked: 25 times
Been thanked: 14 times

Re: Root

Post autor: kamilpr »

Mam 5 kart w werbunku, a jedynie 4 ptaki w rezerwie. Robię werbunek tych 4 czy od razu zamieszki ?
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 110
Rejestracja: 11 sty 2012, 09:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times

Re: Root

Post autor: Vito »

Karty robisz po kolei, a nie na raz, więc Zamieszki odpalają Ci się przy ostatniej, kiedy nie jesteś w stanie wykonać akcji.
Awatar użytkownika
freezer
Posty: 90
Rejestracja: 10 mar 2016, 15:23
Been thanked: 3 times

Re: Root

Post autor: freezer »

Czy wg Was można rzucić drugą kartę zasadzki, jeżeli poprzednia została anulowana przez przeciwnika?
Nycte
Posty: 425
Rejestracja: 28 kwie 2012, 08:07
Lokalizacja: Słupsk/ Gdańsk
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times

Re: Root

Post autor: Nycte »

1.Vagabond jeśli ma z kimś wojnę to za budynek otrzymuje 1 pkt zwycięstwa, czy 2 (1 jak wszyscy + 1 z planszetki wojny)?
2. Sojusz umieszczając oficera z rozmieszczenia ściąga wojownika z planszy czy kładzie z rezerw?
Z góry dziękuję
Lambrso
Posty: 60
Rejestracja: 05 gru 2006, 08:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Been thanked: 6 times

Re: Root

Post autor: Lambrso »

Dzień dobry,
Pytanie o jedną z zasad dla Sojuszu Leśny Stworzeń.

Paragraf 8.4. Świt w Księdze Praw/Zasad.
1. Chcę wzniecić Rewoltę, i nie mam już wolnej bazy w konkretnym kolorze/ symbolu danej polany.
Czy mimo to mogę aktywować tą akcję, pomijając samo postawienie/ ujawnienie bazy?
2. Wzniecam Rewoltę, mam wolną bazę w konkretnym kolorze/ symbolu ale nie mam wolnych mepli wojowników.

Czy mimo to mogę aktywować tą akcję?

Z góry dziękuje za wyjaśnienie.
Awatar użytkownika
Nidav
Posty: 704
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 91 times
Been thanked: 338 times

Re: Root

Post autor: Nidav »

freezer pisze: 21 paź 2019, 00:44 Czy wg Was można rzucić drugą kartę zasadzki, jeżeli poprzednia została anulowana przez przeciwnika?
Nie można. W Księdze Praw Krok 1 (paragraf 4.3.1) mówi, że obrońca może rzucić Zasadzkę, atakujący może ją anulować i potem przechodzi się do rzutu kośćmi.
Nycte pisze: 21 paź 2019, 00:56 1.Vagabond jeśli ma z kimś wojnę to za budynek otrzymuje 1 pkt zwycięstwa, czy 2 (1 jak wszyscy + 1 z planszetki wojny)?
2. Sojusz umieszczając oficera z rozmieszczenia ściąga wojownika z planszy czy kładzie z rezerw?
Z góry dziękuję
1. Otrzymuje dwa punkty zwycięstwa.
2. Sojusz umieszcza oficera z rezerw. W Księdze Praw o Wojownikach piszą tak (2.5.1)
Wojownicy. Jeżeli gracz ma rozmieścić wojownika, musi użyć wojownika ze swojej puli. Gdy któryś z wojowników gracza zostaje usunięty, gracz zwraca go do swojej puli.
A o szkoleniu tak (8.5.3.)
Szkolenie. Gracz wydaje z ręki kartę o symbolu odpowiadającym wybudowanej Bazie, aby rozmieścić wojownika na polu Oficerów.
Kluczowe jest tu słowo "rozmieścić". Jeśli nie jest napisane inaczej, gracz bierze wojownika z własnej puli.
Lambrso pisze: 21 paź 2019, 09:16 Dzień dobry,
Pytanie o jedną z zasad dla Sojuszu Leśny Stworzeń.

Paragraf 8.4. Świt w Księdze Praw/Zasad.
1. Chcę wzniecić Rewoltę, i nie mam już wolnej bazy w konkretnym kolorze/ symbolu danej polany.
Czy mimo to mogę aktywować tą akcję, pomijając samo postawienie/ ujawnienie bazy?
2. Wzniecam Rewoltę, mam wolną bazę w konkretnym kolorze/ symbolu ale nie mam wolnych mepli wojowników.

Czy mimo to mogę aktywować tą akcję?

Z góry dziękuje za wyjaśnienie.
1. Nie możesz. Kluczowy jest w tym względzie opis wyboru polany (8.4.1), w którym jest napisane, że wybierasz polanę o symbolu odpowiadającym niewybudowanej jeszcze bazy. Zatem przy wszystkich wybudowanych bazach, nie jesteś w stanie wybrać żadnej polany.
2. Tu już możesz, bo spełniasz wymaganie do zrobienia tej akcji, tylko nie masz wystarczającej liczby komponentów względem efektu. Tutaj z pomocą przychodzi paragraf 2.5:
Za każdym razem, gdy gracz ma rozmieścić, dobrać lub usunąć komponenty, jednak nie jest w stanie tego zrobić w całości, musi rozmieścić, dobrać lub usunąć maksymalną możliwą liczbę komponentów
Zatem dajesz tylu wojowników, ile jesteś w stanie.
Lambrso
Posty: 60
Rejestracja: 05 gru 2006, 08:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Been thanked: 6 times

Re: Root

Post autor: Lambrso »

Kolejne pytanie jakie nasunęło się po weekendowych rozgrywkach.
Czy można usunąć twierdzę Markizy?
adas194
Posty: 65
Rejestracja: 19 paź 2018, 06:35
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Re: Root

Post autor: adas194 »

Tak, po usunięciu odkładana jest do pudełka. W księdze praw jest to zapisane przy omawianiu zasad Markizy.
Lambrso
Posty: 60
Rejestracja: 05 gru 2006, 08:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Been thanked: 6 times

Re: Root

Post autor: Lambrso »

Kolejna rozgrywka i kolejne pytanie.

Sojusz Leśny w wyniku walki traci wojownika i znacznik Sympatyków, na polanie pozostaje znacznik "tajnej" bazy.
Polana ta zostaje odcięta od innych polan kontrolowanych przez Sojusz.

Czy w swojej turze o świcie, z odciętej polany z bazą, Sojusz Leśny będzie mógł wykonać akcje Zdobywanie Sympatyków?
Nie ma na niej żetony Sympatyków, więc zgodnie z zasadą 8.4.2 założyliśmy, że NIE MOŻE.

Proszę o potwierdzenie, z góry dziękuje za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Nidav
Posty: 704
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 91 times
Been thanked: 338 times

Re: Root

Post autor: Nidav »

Potwierdzam ;) Tak samo jak nie można dawać żetonu Sympatyków na polanie sąsiadującej jedynie z wojownikiem Sojuszu, tak samo nie można tego zrobić na polanie sąsiadującej jedynie z żetonem Bazy. Poza pierwszym żetonem Sympatyków (lub w sytuacji, gdy przeciwnicy wyczyścili wszystkie z mapy), który można niemal wszędzie (bo nie można dać go na polanie z twierdzą Markizy), cała reszta musi być dawana w sąsiadujących polanach.
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 4500
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 1659 times
Been thanked: 2084 times

Re: Root

Post autor: PytonZCatanu »

Mam kilka wątpliwości po przeczytaniu instrukcji:

1. karty, które chcemy przekuć, mają koszt. Jak opłacić ten koszt? Np. 2 lisy? (2 lisy: wydaje mi się, ze muszę mieć dwa komponenty (Warsztat/Gniazdo/Sojusznik) na lisiej polanie, ale nie jestem pewien. I co z Włóczykijem? Jak młotek może być na lisiej polanie? Czy to zależy GDZIE jest Włóczęga (par. 9.5.8?))

2. Czy może być więcej niż 1 żeton sympatyków na danej polanie? (CHYBA nie, ale nie jestem pewien)

3. Jak przekazywać przedmioty Włóczędze? Wyłącznie on o tym decyduje, jeśli spełni warunki swojej akcji Pomoc?

4. Jak gracz wybiera misje? Wszystkie misje są od razu dla niego dostępne i może sobie wybrać?

5. Kiedy Włóczęga może wejść do lasu? Tylko podczas akcji zakradania się? Rozumiem, ze jeśli to zrobi, to w tej rundzie nie będzie mógł się potem dalej ruszyć? Po co więc chciałby wchodzić do lasu?

6. Rozumiem, że twierdza Kotów nie zajmuje pola na budynki?

7. Używamy karty dominacji i zmieniamy warunek zwycięstwa dla siebie. Kiedy sprawdzamy, czy go spełniamy? Zawsze, od razy czy w jakimś momencie (np. na początku fazy ŚWIT swojej frakcji)?

Dzięki za pomoc! :)
Awatar użytkownika
Nidav
Posty: 704
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 91 times
Been thanked: 338 times

Re: Root

Post autor: Nidav »

PytonZCatanu pisze: 22 paź 2019, 10:44 1. karty, które chcemy przekuć, mają koszt. Jak opłacić ten koszt? Np. 2 lisy? (2 lisy: wydaje mi się, ze muszę mieć dwa komponenty (Warsztat/Gniazdo/Sojusznik) na lisiej polanie, ale nie jestem pewien. I co z Włóczykijem? Jak młotek może być na lisiej polanie? Czy to zależy GDZIE jest Włóczęga (par. 9.5.8?))
Dokładnie, jeśli są dwa lisy, to należy posiadać odpowiednie komponenty na lisich polanach. Przy czym warto wspomnieć, że komponenty te mogą być w rundzie wykorzystane tylko raz do przekuwania, tj. jeśli będąc Dynastią Orlich Gniazd przekułeś kartę, która w wymaganiach ma dwie lisie polany, bo na dwóch posiadasz Gniazda, to jeśli masz kolejną kartę z dwoma lisimi polanami, to żeby ją przekuć, potrzebujesz kolejnych dwóch Gniazd na dwóch innych lisich polanach (bo nie można postawić dwóch Gniazd na jednej polanie). Młotki Włóczęgi odpowiadają polanie, na której się znajduje. W efekcie nie może on przekuwać kart, które mają różne polany w wymaganiach.
2. Czy może być więcej niż 1 żeton sympatyków na danej polanie? (CHYBA nie, ale nie jestem pewien)
Nie może. Zawsze maksymalnie jeden żeton (podobnie jak z Gniazdami zresztą).
3. Jak przekazywać przedmioty Włóczędze? Wyłącznie on o tym decyduje, jeśli spełni warunki swojej akcji Pomoc?
On decyduje kiedy, od kogo i co bierze.
4. Jak gracz wybiera misje? Wszystkie misje są od razu dla niego dostępne i może sobie wybrać?
Paragraf 9.3.3. z Księgi Praw - w trakcie przygotowania rozgrywki gracz tasuje swoją talię misji, dobiera 3 karty i trzyma je odkryte w pobliżu mapy. Potem spójrz na 9.5.5. - gracz po wykonaniu misji dobiera nową i umieszcza w pobliżu mapy (czyli zawsze ma 3 możliwe misję do realizacji).
5. Kiedy Włóczęga może wejść do lasu? Tylko podczas akcji zakradania się? Rozumiem, ze jeśli to zrobi, to w tej rundzie nie będzie mógł się potem dalej ruszyć? Po co więc chciałby wchodzić do lasu?
Po to, żeby w fazie Wieczoru naprawić wszystkie uszkodzone przedmioty, które potem odkryte lądują do jego plecaka. Czyli gdyby zdarzyło się, że wszystko zostało mu uszkodzone, może on sobie w pewien sposób odpuścić jedną rundę, żeby w lesie wszystko naprawić.
6. Rozumiem, że twierdza Kotów nie zajmuje pola na budynki?
Nie zajmuje. W zasadzie wszystkie okrągłe żetony (Sympatycy, drewno, twierdza, faktorie frakcji z dodatku) nie zajmują miejsca na budynki. Jedynie kwadratowe budynki zajmują, a liczba pól jest ograniczona - tu najłatwiej kojarzyć po kształcie. Okrągłe możesz dokładać i nie zajmujesz nimi pól na polanie, do kwadratowych potrzebujesz kwadratowego pola.
7. Używamy karty dominacji i zmieniamy warunek zwycięstwa dla siebie. Kiedy sprawdzamy, czy go spełniamy? Zawsze, od razy czy w jakimś momencie (np. na początku fazy ŚWIT swojej frakcji)?
Sprawdzasz to w trakcie Świtu swojej tury i jeśli dalej spełniasz warunek, to wygrywasz. Czyli jeśli zagrasz kartę Dominacji w fazie Dnia, spełnisz warunek wygranej, to potem jeszcze współgracze mają całą turę, żeby Ci przeszkodzić ;) Względem tego zobacz paragraf 3.3.1, a dokładnie podpunkty I i II.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2019, 12:14 przez Nidav, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ