Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 08:18

Zaczynałem już 3 razy i za każdym razem mapa była inna, ustawienie spotkań było inne i nagrody też. Także brawo.
Pytanko...jak dostaje overkilla i mam obrażeń za dużo by żyć ale mam kartę, że na koniec swojej tury mogę odrzucić pewną ilość to najpierw robię test ostateczny czy mogę to olać i użyć karty?
I drugie pytanko. Jeśli na karcie są 2 teksty to one ze sobą są powiązane czyli najpierw muszę zrobić górną połówkę, żeby móc dolną czy mogę wybrać jeden z nich?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 758
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 34 times
Been thanked: 34 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)

Post autor: Sarseth » 19 kwie 2019, 08:32

detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 08:18
Zaczynałem już 3 razy i za każdym razem mapa była inna, ustawienie spotkań było inne i nagrody też. Także brawo.
Pytanko...jak dostaje overkilla i mam obrażeń za dużo by żyć ale mam kartę, że na koniec swojej tury mogę odrzucić pewną ilość to najpierw robię test ostateczny czy mogę to olać i użyć karty?
I drugie pytanko. Jeśli na karcie są 2 teksty to one ze sobą są powiązane czyli najpierw muszę zrobić górną połówkę, żeby móc dolną czy mogę wybrać jeden z nich?
Chcialem zalozyc post w watku z zasadami, ale nie mam narazie pytan :P I troche wydawalo mi sie to dziwne, zalozcie prosze tam watek przy okazji nastepnych ;) Na pewno sie przyda.
Ad.1 Karta pozwala Ci na koncu odrzucic tury, czyli musisz do konca tury przezyc (czyli miec mniej ran niz limit), jesli przekroczyles (lub wyrownales) maksimum ran to nie dotrwasz z nim do konca swojej tury - tak na logike mi to wchodzi, w zasadach nie widzialem, ale jak gralem w gry FFG to koniec tury to koniec tury, timinigi maja duze znaczenie, a nie np kontra-atak i teraz uzywasz, nie mowiac ze w fazie cienia, skoro to nawet nie Twoja tura.
Ad.2 Na ktorym przykladzie? Jak masz np te glowna zdolnsc Burglara (wlamywacza?) to gorna czesc jest aktywna w momencie spelnienia jej (tam chyba ze kazde dwie karty z symbolem inspiracji licza sie jako sukces - z pamieci strzelam), a dolna to taki uber effect ktory kaze Ci odrzucic te karte zeby dostac cos - chyba "ukrytego"?
Rebel 6% (trójmiasto)

Awatar użytkownika
Bary
Użytkownik wspierający
Posty: 3009
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Bary » 19 kwie 2019, 08:36

detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 08:18
Pytanko...jak dostaje overkilla i mam obrażeń za dużo by żyć ale mam kartę, że na koniec swojej tury mogę odrzucić pewną ilość to najpierw robię test ostateczny czy mogę to olać i użyć karty?
I drugie pytanko. Jeśli na karcie są 2 teksty to one ze sobą są powiązane czyli najpierw muszę zrobić górną połówkę, żeby móc dolną czy mogę wybrać jeden z nich?
Imo powinieneś natychmiast po rozpatrzeniu wszystkich obrażeni i strachu, które doprowadziły do przekroczenia progu zrobić test ostatniej szansy. Co do drugiego pytania, to przydałby się przykład lub zdjęcie konkretnej karty, która sprawiła kłopot. Przygotowywane karty mają np. często dwa niezależne teksty.

Dorzucę także pytanie od siebie. Mamy atak wroga, który możemy zablokować jakimś testem. Ten atak ma zadać np. 2 obrażenia i zabrać nam natchnienie. Udaje się wylosować 2 sukcesy więc obrażenia zablokowane. Czy w tym momencie natchnienie i tak tracimy? Wydaje mi się, że tak, ale może ktoś doczytał konkretny akapit omawiający tę specyficzną sytuację.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2019, 10:58 przez Bary, łącznie zmieniany 1 raz.

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 758
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 34 times
Been thanked: 34 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Sarseth » 19 kwie 2019, 08:52

Bary pisze:
19 kwie 2019, 08:36
Dorzucę także pytanie od siebie. Mamy atak wroga, który możemy zablokować jakimś testem. Ten atak ma zadać np. 2 obrażenia i zabrać nam natchnienie. Udaje się wylosować 2 sukcesy więc obrażenia zablokowane. Czy w tym momencie natchnienie i tak tracimy? Wydaje mi się, że tak, ale może ktoś doczytał konkretny akapit omawiający tę specyficzną sytuację.
Tzn zawsze musi i tak byc napisane ze mozesz to negowac - wyobrazam sobie ze moga byc obrazenia niemozliwe do znegowania. Wiec jak przy samym natchnieniu nie ma napisanego ze mozna negowac, to zakladam ze nie. W instrukcjach jest tylko o negowaniu obrazen i strachu. Ale imho wszystko by mozna bylo negowac jak doda sie slowko (negate). Przeciwnik przesuwa Cie o cztery pola (neguj testem zrecznosci) i znegowales dwa to przesuwasz sie o dwa.

Pytanie mam inne :P Ale ten sam przyklad, czy mozesz wydac natchnienie jesli masz tez odrzucic? Najpierw jest negowanie obrazen czy najpierw jest odrzucenie natchnienia? Pewno kolejnosc tego co jest napisane ;) Ale gdyby byl przypadek ze dostan obrazenia (negate) i strac natchnienie to majac jedno natchnienie, jest jedna dobra opcja, gdy wypadnie symbol w tescie do wydania go.
Rebel 6% (trójmiasto)

Awatar użytkownika
Bary
Użytkownik wspierający
Posty: 3009
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Bary » 19 kwie 2019, 08:56

Sarseth pisze:
19 kwie 2019, 08:52
Pytanie mam inne :P Ale ten sam przyklad, czy mozesz wydac natchnienie jesli masz tez odrzucic? Najpierw jest negowanie obrazen czy najpierw jest odrzucenie natchnienia? Pewno kolejnosc tego co jest napisane ;) Ale gdyby byl przypadek ze dostan obrazenia (negate) i strac natchnienie to majac jedno natchnienie, jest jedna dobra opcja, gdy wypadnie symbol w tescie do wydania go.
Moim zdaniem tak, można je wydać w opisany sposób. Jeśli dobrze pamiętam, to efekt ataku wroga rozpatrujesz po wykonaniu testu. Więc podczas testu możesz użyć natchnienie legalnie.

Barolek
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2013, 20:22
Has thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Barolek » 19 kwie 2019, 09:23

Ok to ja też wrzucę lekką wątpliwość.
Podczas rozpatrywania żetonu wydarzeń (tego z okiem) udało mi się zdać wymagany test. W nagrodę dostałem żeton natchnienia i napisane było również w aplikacji : odwróć kartę obrażeń. Jako, że moja postać żadnej nie miała to to zwyczajnie zignorowałem.
Czy jeśli miałbym jakąś kartę obrażeń to musiałbym ją odwrócić awersem do góry czy odwrotnie, czy może zależnie od tego jak ta karta jest położona? Bo fabularnie z wydarzenia wynikało, że raczej nie powinienem mieć negatywnych konsekwencji, a odwrócenie obrażeń awersem do góry to raczej kiepsko.

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 09:29

Tekst karty, która mi podpadła :)
Możesz odrzucić tę umiejętność na początku tury, aby wykonać atak i dodać 2 trafienia.
Uderzenie 2 (gdy wykonujesz atak, odrzuć tę kartę, aby dodać 2 trafienia)

Trochę mnie myli podobieństwo tych zdolności. W innych tego typu kartach jest faktycznie napisane kiedy danego akapitu używamy, więc wychodzi, że kartę możemy użyć na 2 sposoby.
A i jeszcze - tak kursywa coś oznacza?

To jeszcze pytanie dodatkowe. Jak mam kartę z 2 natchnieniami to oznacza to, że mogę ją zamienić na 2 sukcesy, a nie że muszę wydać 2 natchnienia, żeby mieć 1 sukces, right?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 09:31

Barolek pisze:
19 kwie 2019, 09:23
Ok to ja też wrzucę lekką wątpliwość.
Podczas rozpatrywania żetonu wydarzeń (tego z okiem) udało mi się zdać wymagany test. W nagrodę dostałem żeton natchnienia i napisane było również w aplikacji : odwróć kartę obrażeń. Jako, że moja postać żadnej nie miała to to zwyczajnie zignorowałem.
Czy jeśli miałbym jakąś kartę obrażeń to musiałbym ją odwrócić awersem do góry czy odwrotnie, czy może zależnie od tego jak ta karta jest położona? Bo fabularnie z wydarzenia wynikało, że raczej nie powinienem mieć negatywnych konsekwencji, a odwrócenie obrażeń awersem do góry to raczej kiepsko.
Obróć to w domyśle zakryj odkrytą w tym przypadku. To nagroda. Choć może istnieją też tego typu kary za niezdanie testu?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Awatar użytkownika
Kilson
Użytkownik wspierający
Posty: 664
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Kilson » 19 kwie 2019, 09:43

detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 09:29
Tekst karty, która mi podpadła :)
Możesz odrzucić tę umiejętność na początku tury, aby wykonać atak i dodać 2 trafienia.
Uderzenie 2 (gdy wykonujesz atak, odrzuć tę kartę, aby dodać 2 trafienia)

Trochę mnie myli podobieństwo tych zdolności. W innych tego typu kartach jest faktycznie napisane kiedy danego akapitu używamy, więc wychodzi, że kartę możemy użyć na 2 sposoby.
Czyli, na początku tury możemy odrzucić kartę i dostajemy dodatkowy atak z 2 hitami, a jeśli użyjemy jej w trakcie ataku (np. musieliśmy najpierw podejść do przeciwnika), to nie mamy "darmowego" ataku, tylko 2 dodatkowe hity do ataku, który kosztuje nas akcję?
detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 09:29
To jeszcze pytanie dodatkowe. Jak mam kartę z 2 natchnieniami to oznacza to, że mogę ją zamienić na 2 sukcesy, a nie że muszę wydać 2 natchnienia, żeby mieć 1 sukces, right?
W instrukcji napisano:
"Każdy wydany żeton natchnienia zamienia 1 symbol przeznaczenia."

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 758
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 34 times
Been thanked: 34 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Sarseth » 19 kwie 2019, 09:45

detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 09:29
Tekst karty, która mi podpadła :)
Możesz odrzucić tę umiejętność na początku tury, aby wykonać atak i dodać 2 trafienia.
Uderzenie 2 (gdy wykonujesz atak, odrzuć tę kartę, aby dodać 2 trafienia)

Trochę mnie myli podobieństwo tych zdolności. W innych tego typu kartach jest faktycznie napisane kiedy danego akapitu używamy, więc wychodzi, że kartę możemy użyć na 2 sposoby.
A i jeszcze - tak kursywa coś oznacza?

To jeszcze pytanie dodatkowe. Jak mam kartę z 2 natchnieniami to oznacza to, że mogę ją zamienić na 2 sukcesy, a nie że muszę wydać 2 natchnienia, żeby mieć 1 sukces, right?
Ja rozumiem to tak, ze pierwsza zdolnosc do darmowa akcja (ktora musi byc wykonana jako pierwsza akcja), a druga to taki bonus, slabszy bo nadal tracisz akcje na atak, ale nie zawsze mozesz byc zdolny do ataku w pierwszej akcji, tylko musisz podejsc a i tak chcesz uderzyc mocniej. Pogrubione sa te teksty, ktore sa wyjasnione na koncu zasad tez - ogolnie jest opis tego w sumie obok, wiec po co to robia, nie wiem ;)

Jedno natchnienie jeden sukces, ale mozesz wydac dwa naraz i miec dwa sukcesy z jednej karty.

Co do odwrocenia karty, w sumie po angielsku zawsze mialem jasno napisane, flip up, flip down.. nie widzialem samego 'flip' bo tez pewno bym sie zastanowil. Pytanie jak w polskiej wersji maja standard.
Rebel 6% (trójmiasto)

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 09:46

Kilson pisze:
19 kwie 2019, 09:43


Czyli, na początku tury możemy odrzucić kartę i dostajemy dodatkowy atak z 2 hitami, a jeśli użyjemy jej w trakcie ataku (np. musieliśmy najpierw podejść do przeciwnika), to nie mamy "darmowego" ataku, tylko 2 dodatkowe hity do ataku, który kosztuje nas akcję?
Ok, to ma sens.
Co mnie w niej konfuduje to fakt, że nie ma jasno określone, że ten atak w pierwszej opcji jest darmowy. Bez tego te zdolności są identyczne.
Kilson pisze:
19 kwie 2019, 09:43

W instrukcji napisano:
"Każdy wydany żeton natchnienia zamienia 1 symbol przeznaczenia."
Tak sądziłem. Gracias.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Matiel
Użytkownik wspierający
Posty: 138
Rejestracja: 13 mar 2018, 13:02
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Matiel » 19 kwie 2019, 13:00

Bary pisze:
19 kwie 2019, 08:36

Dorzucę także pytanie od siebie. Mamy atak wroga, który możemy zablokować jakimś testem. Ten atak ma zadać np. 2 obrażenia i zabrać nam natchnienie. Udaje się wylosować 2 sukcesy więc obrażenia zablokowane. Czy w tym momencie natchnienie i tak tracimy? Wydaje mi się, że tak, ale może ktoś doczytał konkretny akapit omawiający tę specyficzną sytuację.
To ja powiem jak to jest wg mnie- mialem raz atak który zadawal ranę (do standardowej obrony) i kazał odrzucić przygotowana kartę. Pare tur później podobnie: atak z 2 ranami i zapis żeby odrzucić przygotowaną kartę JEŚLI przyjmę ranę. Także apka mówi konkretnie co w nas wchodzi z automatu, a przed czym idzie sie wybronić.

wojt gajosus
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:42

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: wojt gajosus » 19 kwie 2019, 13:28

Witam wszystkich wszem i wobec...
I ja mam małą wątpliwość....czy jeżeli aplikacja wskazuje zrobić test zręczności i potrzebne są 2 sukcesy aby zdać test, a mój bohater ma zręczność 4 to po dwóch pierwszych kartach na, których mam 2 sukcesy dobieram mimo wszystko 4 karty testu (zrecznosc4)? Dwie następne z racji zręczności?

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 14:01

wojt gajosus pisze:
19 kwie 2019, 13:28
Witam wszystkich wszem i wobec...
I ja mam małą wątpliwość....czy jeżeli aplikacja wskazuje zrobić test zręczności i potrzebne są 2 sukcesy aby zdać test, a mój bohater ma zręczność 4 to po dwóch pierwszych kartach na, których mam 2 sukcesy dobieram mimo wszystko 4 karty testu (zrecznosc4)? Dwie następne z racji zręczności?
Zawsze dobierasz max.
---------------------------
A jeszcze jedno...można dzielić tury między postaciami, prawda? Tzn pół teraz, a pół po wszystkich?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Barolek
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2013, 20:22
Has thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Barolek » 19 kwie 2019, 14:33

detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 14:01

A jeszcze jedno...można dzielić tury między postaciami, prawda? Tzn pół teraz, a pół po wszystkich?
Chyba nie, swoją turę musisz zrobić całą, jedynie ruch możesz przerwać drugą akcją a potem dokończyć.

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 19 kwie 2019, 14:34

Barolek pisze:
19 kwie 2019, 14:33
detrytusek pisze:
19 kwie 2019, 14:01

A jeszcze jedno...można dzielić tury między postaciami, prawda? Tzn pół teraz, a pół po wszystkich?
Chyba nie, swoją turę musisz zrobić całą, jedynie ruch możesz przerwać drugą akcją a potem dokończyć.
Tak gram ale się łudziłem przez chwilę bo by się przydało :)
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

kamilpr
Użytkownik wspierający
Posty: 277
Rejestracja: 05 maja 2015, 19:48

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: kamilpr » 19 kwie 2019, 20:22

1. Czy jeśli mamy np broń która za 1 sukces daje 2 obrażenia, a za 2 sukcesy 4 obrazenia to mając 4 sukcesy zadam 8 obrażeń?
2. Czy jak robimy zwiad 2 i nie chce żadnej z tych kart przygotować to mogę jedna odłożyć na spod a druga na gore talii czy obie musza iść na spod lub górę talii?

marcindlubacz
Posty: 91
Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: marcindlubacz » 19 kwie 2019, 20:39

ad1, nie możesz przydzielić sukcesów 2 razy do tego samego obrażenia

marcindlubacz
Posty: 91
Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: marcindlubacz » 19 kwie 2019, 20:42

ad2. w zasadach pisze, że możesz przygotować możesz czyli nie musisz. możesz je odłożyć jak chcesz

Awatar użytkownika
awawa
Użytkownik wspierający
Posty: 1085
Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 19 times
Been thanked: 22 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: awawa » 19 kwie 2019, 21:20

karta Elena 1: "gdy wróg ruszy na Twój obszar możesz odrzucić ta umiejętność aby przydzielić mu 4 trafienia i ogłuszenie"
W teorii bardzo fajne :) tylko jak wróg rusza się i ma zaatakować to nie sposób mu tego przerwać i odhaczyć w aplikacji ten efekt, gdyż modyfikacje statystyk przeciwnika są w tym momencie zablokowane. W rezultacie i tak trzeba przyjąć cały atak. Jak to ugryźć bo zmienię postać? ;-)
Granie na Bemowie

Barolek
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2013, 20:22
Has thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Barolek » 19 kwie 2019, 21:25

awawa pisze:
19 kwie 2019, 21:20
karta Elena 1: "gdy wróg ruszy na Twój obszar możesz odrzucić ta umiejętność aby przydzielić mu 4 trafienia i ogłuszenie"
W teorii bardzo fajne :) tylko jak wróg rusza się i ma zaatakować to nie sposób mu tego przerwać i odhaczyć w aplikacji ten efekt, gdyż modyfikacje statystyk przeciwnika są w tym momencie zablokowane. W efekcie i tak trzeba przyjąć cały atak. Jak to ugryźć bo zmienię postać? ;-)
A widzisz mieliśmy dokładnie tę samą rozterkę. Otóż w przypadku gdy wróg podchodzi do Eleny i ją atakuje, a w aplikacji masz już okienko z obrażeniami jakie wróg zadaje, klikasz w jego ikonkę w lewym dolnym rogu i normalnie przydzielasz mu 4 obrażenia. Jeśli zginie od tych obrażeń to jego okienko jego ataku jest anulowane. Przyznam, że jest to jedna z sytuacji która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła w aplikacji.

Awatar użytkownika
awawa
Użytkownik wspierający
Posty: 1085
Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 19 times
Been thanked: 22 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: awawa » 19 kwie 2019, 21:30

Barolek pisze:
19 kwie 2019, 21:25
A widzisz mieliśmy dokładnie tę samą rozterkę. Otóż w przypadku gdy wróg podchodzi do Eleny i ją atakuje, a w aplikacji masz już okienko z obrażeniami jakie wróg zadaje, klikasz w jego ikonkę w lewym dolnym rogu i normalnie przydzielasz mu 4 obrażenia. Jeśli zginie od tych obrażeń to jego okienko jego ataku jest anulowane. Przyznam, że jest to jedna z sytuacji która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła w aplikacji.
Widzisz, tylko że ja klikałem i nic nie mogłem tam zmienić :) Ale robiłem to dokładnie wtedy kiedy wyskoczyło wcześniejsze okno iż wróg się rusza a nie kiedy już zaatakował i zadał obrażenia komuś innemu (na to nie wpadłem ale wtedy opis tej karty jest całkiem do bani): i tak bym ich nie zabił, ale przynajmniej ogłuszył.
Granie na Bemowie

Lukić
Użytkownik wspierający
Posty: 143
Rejestracja: 28 mar 2019, 09:31
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 19 times
Been thanked: 25 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Lukić » 19 kwie 2019, 23:28

1. Rozumiem, że umiejętność Aragorna "Ty i pobliski bohater..." czytamy " Ty i jeden pobliski bohater" a nie "Ty i każdy pobliski bohater"?

2. Gdy wyskakuje "odrzuć przygotowane karty lub przyjmij obrażenia", a nie mam żadnych przygotowanych kart, to jestem szczęściarzem bo mogę wybrać pierwszą opcję i nic nie stracić, czy też mam pecha, bo mogę wybrać tylko drugą opcję?
bądź co bądź
w każdym razie

w każdym bądź razie
piszmy poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
detrytusek
Użytkownik wspierający
Posty: 5054
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 41 times
Been thanked: 106 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: detrytusek » 20 kwie 2019, 02:10

jak dla mnie wybierasz bramkę nr 2.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania m in. The Gallerist, Pulsar 2849, Tesla vs Edison z dodatkiem, Founders of Gloomhaven
Wątek sprzedażowy

Sarseth
Użytkownik wspierający
Posty: 758
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 34 times
Been thanked: 34 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Sarseth » 20 kwie 2019, 06:41

Lukić pisze:
19 kwie 2019, 23:28
1. Rozumiem, że umiejętność Aragorna "Ty i pobliski bohater..." czytamy " Ty i jeden pobliski bohater" a nie "Ty i każdy pobliski bohater"?

2. Gdy wyskakuje "odrzuć przygotowane karty lub przyjmij obrażenia", a nie mam żadnych przygotowanych kart, to jestem szczęściarzem bo mogę wybrać pierwszą opcję i nic nie stracić, czy też mam pecha, bo mogę wybrać tylko drugą opcję?
W angielskiej wersji jest "you and nearby heroes", wiec jasno że każdy pobliski.

2. powiedizałbym jak detrytusek, ale to mam z LCGów wzięte, tam była zasada że wydarzenie musi mieć jakiś efekt i nie można brać opcji bez efektu negatywnego. Z drugiej strony, w zasadach o tym nic nie ma.. ( a przynajmniej nie znalazłem bo właśnie szukałem) więc kto ich wie
Rebel 6% (trójmiasto)

ODPOWIEDZ