Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
Olgierdd
Użytkownik wspierający
Posty: 1944
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 47 times
Been thanked: 37 times

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Olgierdd » 05 sie 2019, 08:27

Tomson pisze:
04 sie 2019, 13:06
Karta umiejętności "Przepatrywacz":
Zanim wykonasz bieg otrzymujesz żeton natchnienia.
Bieg 1

Pytanie: Czy wykonując bieg z tej karty też otrzymuję ten żeton?
Tak, zdolności pasywne kart działają również na same siebie. Jedynie nie można używać na raz dwóch efektów wymuszających odrzucenie danej karty.

Kudtacz
Użytkownik wspierający
Posty: 136
Rejestracja: 24 kwie 2014, 01:06

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Kudtacz » 15 sie 2019, 01:53

Czy przedmioty z nowego dodatku (naszyjnik z wilczego kła i stare berło) to przedmioty pomocnicze czy nie? Teoretycznie wszystko co nie jest bronią ani pancerzem ma być przedmiotem pomocniczym, ale te karty nie mają odpowiedniego symbolu na dole. Ma to o tyle znaczenie, że wtedy nie łapały by się pod limit jednego przedmiotu pomocniczego na postać.

Awatar użytkownika
Bartoszeg02
Użytkownik wspierający
Posty: 304
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Bartoszeg02 » 16 sie 2019, 11:58

Czy zmęczony elitarny przeciwnik może odpowiedzieć na atak lub ewentualnie zostać sprowokowany do ataku? Wydawało mi się że nie ale kiedy zaatakowałem takiego to pojawił mi się komunikat czy może odpowiedzieć,więc z tego by wychodziło że jednak tak.

Awatar użytkownika
Aftar2
Posty: 49
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:22
Lokalizacja: Gieczynek/Trzcianka/Poznań/Gdańsk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times
Kontakt:

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Aftar2 » 16 sie 2019, 12:58

Bartoszeg02 pisze:
16 sie 2019, 11:58
Czy zmęczony elitarny przeciwnik może odpowiedzieć na atak lub ewentualnie zostać sprowokowany do ataku? Wydawało mi się że nie ale kiedy zaatakowałem takiego to pojawił mi się komunikat czy może odpowiedzieć,więc z tego by wychodziło że jednak tak.

Kompedium, rozdział o Elitarnych wrogach:

"Grupy elitarnych wrogów mogą kontratakować nawet wtedy, gdy są wyczerpane."

Awatar użytkownika
Bartoszeg02
Użytkownik wspierający
Posty: 304
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Post autor: Bartoszeg02 » 16 sie 2019, 14:09

Dziękuję :) !

ODPOWIEDZ