Stworologia - pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Kurczu
Posty: 373
Rejestracja: 16 mar 2010, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 349 times
Been thanked: 83 times

Stworologia - pytania o zasady

Post autor: Kurczu »

Cześć,
Właśnie studiuję instrukcję i pojawiają się pytania :) może ktoś będzie wstanie rozwiać moje wątpliwości.

EDIT: Udało mi się uzyskać odpowiedzi od wydawcy :) Ogólnie w wielu przypadkach oryginalny wydawca (LMS) wprowadziło zmiany w instrukcji, już po wysłaniu przez Fishbone przetłumaczonej wersji.

1. Na stronie 13 przy opisie Kart Towarzyskich jest karta Stary Przyjaciel, która na dole w Efekcie pomocniczym ma obrazek karty na zielonym tle z dwójką. Według opisu ikon efekt pomocniczy pozwala mi dobrać 2 karty sztuczek, natomiast w opisie słownym karty jest, że mogę dobrać 2 karty lub wybrać gracza, który ma odrzucić jedną losową kartę. Czy to błąd w instrukcji, czy zawsze jak jest dobieranie 2 kart to można kazać komuś jedną odrzucić, a co w wypadku jak mam dobrać tylko jedną, np. z karty Przyjacielski Dług.
Opis jest dobry, ale karta nie taka. Znaczy ona była dobra przy tłumaczeniu, ale ktoś na samym końcu stwierdził, że jednak trzeba z karty usunąć tę opcję z odrzuceniem karty. Nawet sięgnąłem starego pliku i tam wszystko pasowało. Karta Szantaż by tu pasowała, bo jednak lepiej jak przykład jest bardziej skomplikowany. Podsumowując, należy się kierować opisami symboli, które są z prawej strony. Zielona ikona oznacza dobór kart (np. 2), a czerwona odrzucenie. Jeżeli jest tylko jeden symbol, to obowiązuje tylko jego efekt. Musza być oba, żeby stosować je zamiennie.

2. Na stronie 21 jest przykład Szpiegostwa przez postać Sofii, w punkcie dwa wykonywanie jest wróżenie, ale czemu tylko jedno, skoro na karcie postaci są dwa symbole wróżenia?