1. KF na dwie osoby - wieje nudą, licytacja 2 osób, hmm - nie polecampan_satyros pisze: Przy okazji update listy możliwości:
zostająodpadają
- Książęta Florencji (co z wariantem an 2, opinie są diametralnie podzielone z tego co czytam)
Galaxy Trucker (raczej biorę)
W roku smoka (niepewne z racji wariantu na 2)
Shipyard (czekam na opinie o grze na 2)
El grande (tylko na 3)
Puerto R (opinie o wariancie 2 osobowym mile widziane)
Hawana (czy naprawdę tak dobra na 2 graczy ? warto brać mając już posiadane przeze mnie karcianki ?)
- imperial
i może Brass (za mało opini o wariancie na 2)
Dungeon Lords (skopane warianty dla mniej niż 4 graczy)
2. GT na dwie osoby - nie czuć tej rywalizacji, jak przy 3-4 osobach (najlepiej chodzi na 4 osoby), jest jakoś za luźno, nie wierz, tym co piszą, że na 2 osoby fajnie można zbudować swój statek, przecież tu nie chodzi o dopracowanie w najmniejszych szczegółach, tylko fun z gry - nie polecam
3. W Roku Smoka na dwie osoby - wg mnie im więcej osób, tym lepiej, podobnie jak wyżej - jest za luźno (choć to zupełnie różne gry) - nie polecam
4. Puerto Rico na dwie osoby - podobno niektórzy grają w ten wariant, ale dla mnie to masochizm (podobnie, jak granie w Wysokie Napięcie w 2 osoby ) - nie polecam
5. Hawana na dwie osoby - najwięcej knucia, jest możliwość skupienia się tylko na jednym przeciwniku i jego poczynaniach, nie ma poczucia chaosu i uczucia braku panowania nad rozgrywką - najlepszy wybór z Twojej listy
Dodatkowo odnosząc się do wcześniejszego wpisu. Na Twoim miejscu nie zwlekałbym na uruchomienie Torfowiska, z dodatkiem Agricola nabiera dodatkowych smaczków, w gronie moich współgraczy nikomu nie przejdzie przez myśl do powrotu do samej podstawki.