Szukam gry, która będzie podobna do filarów, ale większa, bardziej skomplikowana, z większą iloscią bajerów zajmujących stół, bardziej zawiłymi zasadami etc.
Jakies pomysły?
Coś jak filary ziemi.
Re: Coś jak filary ziemi.
Hmmm... Może Świat bez Końca?
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: Coś jak filary ziemi.
Epoka kamienia jest bardzo prosta. Jak szukasz czegoś bardziej złożonego niż Filary, to ja bym nie brał jej pod uwagę.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 1124
- Rejestracja: 06 sty 2009, 22:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Coś jak filary ziemi.
A które elementy z Filarów najbardziej podeszły? Worker placement, budowanie, złośliwa losowość, rujnujące plany wydarzenia?
Filary były jedną z moich pierwszych gier i nazywaliśmy je wtedy "Caylus light", więc może Caylus? Budowanie zamku pozbawione losowości.
A jeśli ma być właśnie losowość i dużo śmiechu, kiedy cały plan nam się sypie, to Władcy/Pupile Podziemi.
Filary były jedną z moich pierwszych gier i nazywaliśmy je wtedy "Caylus light", więc może Caylus? Budowanie zamku pozbawione losowości.
A jeśli ma być właśnie losowość i dużo śmiechu, kiedy cały plan nam się sypie, to Władcy/Pupile Podziemi.
- Neoptolemos
- Posty: 1962
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 837 times
Re: Coś jak filary ziemi.
Pupile podziemi są bardzo fajni Z tym, że przed pierwszą rozgrywką studiowaliśmy wszyscy instrukcję wielokrotnie, a potem i tak partia trwała ponad 3h. Ale mechanicznie gra jest dobra i potem już idzie szybciej
Perpetka słusznie pyta - co podeszło Ci najbardziej? Bo od tego w dużej mierze zależy dalszy wybór.
Perpetka słusznie pyta - co podeszło Ci najbardziej? Bo od tego w dużej mierze zależy dalszy wybór.