Strategiczno-ekonomiczna

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
ExScum
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2018, 07:01

Strategiczno-ekonomiczna

Post autor: ExScum »

Hej,
Poszukuję gry z rodzaju strategii-ekonomii. Coś ze zbieraniem surowców, budowaniem budynków itp. dodatkowo fajnie jakby było choć trochę negatywnej integracji.
Jestem początkujący i jak na razie grałem w grę Mars 2049 i ten styl bardzo mi przypadł do gustu. Surowce, ekonomia i negatywna integracja.
Z góry dziękuję :)
Awatar użytkownika
animal8111
Posty: 44
Rejestracja: 24 paź 2017, 21:10
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times

Re: Strategiczno-ekonomiczna

Post autor: animal8111 »

Musisz napisać coś więcej:
1. w ile osób najczęściej zamierzasz grać
2. ile pieniędzy możesz przeznaczyć na grę
3. czy może tam występować jakaś losowość
4. czy gra musi być w języku polskim

Ogólnie to powinieneś przeczytać poradnik dla początkujących bo zdaje się, że nie czytałeś... :wink:
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Strategiczno-ekonomiczna

Post autor: rastula »

I czy odróżniasz integrację od interakcji? ;)
Awatar użytkownika
animal8111
Posty: 44
Rejestracja: 24 paź 2017, 21:10
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times

Re: Strategiczno-ekonomiczna

Post autor: animal8111 »

Jakbym chciał w dwóch słowach opisać imprezy zakładowe, to myślę, że byłaby to właśnie negatywna integracja :lol:
Gdybyś nie napisał, to mało kto by zauważył-mi umknęło... Kolega pewnie młody i chce się integrować :wink:
Golfang
Posty: 1981
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 228 times
Been thanked: 311 times

Re: Strategiczno-ekonomiczna

Post autor: Golfang »

ExScum pisze: 12 wrz 2018, 07:06 Hej,