Gra Jednoosobowa

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Rekus55
Posty: 1
Rejestracja: 28 paź 2018, 21:01

Gra Jednoosobowa

Post autor: Rekus55 »

Witam poszukuje gry jednoosobowej na start chce zobaczyć z czym to się je i czy to hobby będzie dla mnie tak jak w tytule gra dla jednej osoby jestem zupełnie zielony w tym temacie więc mam nadzieje że coś polecicie :)

Edit1: Pomyślałem że napisałem trochę za ogólnie, chciałbym znaleźć coś z klimatem nie ważne czy fantasy czy np. jakaś wojna chcę coś co może mnie do tego wciągnąć, a i najlepiej coś do 150 złot
litk
Posty: 847
Rejestracja: 30 lip 2018, 14:14
Has thanked: 177 times
Been thanked: 125 times

Re: Gra Jednoosobowa

Post autor: litk »

Spróbuj Runebound.
Awatar użytkownika
Kilson
Posty: 765
Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:15
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Has thanked: 35 times
Been thanked: 72 times

Re: Gra Jednoosobowa

Post autor: Kilson »

Dobrze gdybyś był w stanie odrobinę doprecyzować oczekiwania. Szukasz czegoś prostego, gdzie masz 3-4 strony zasad i pograsz 30 minut, czy bardziej coś, gdzie musisz poświęcić trochę czasu na rozkminę zasad a potem parę godzin na rozgrywkę?
Bardziej gra przygodowa z klimatem, czy raczej coś na liczenie punktów albo karcianka/pasjans ? :)

Jeśli jesteś typem, który nie boi się gry ze średnio-dużą ilością zasad i złożonością to może "Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie"? Niektórzy powiedzą, że za trudna na początek, ale to zależy od gracza. Była to jedna z moich pierwszych "poważnych" gier i niezmiennie uważam, że jest świetną przygodówką, a kosztuje chyba ok 120zł. Tyle, że ja za dzieciaka trochę grałem, gram też na kompie i czytam instrukcje sprzętu AGD :lol: Jak ktoś nie ma zupełnie doświadczenia z grami, to może się odbić od tego typu gry.