Witajcie,
Poszukuje nowej gry, chciałbym żeby bazowała na mechanice której jeszcze nie posiadam w swojej niewielkiej kolekcji (lub sposób implementacji już posiadanej będzie dużym zaskoczeniem). Zazwyczaj gram w gronie 2 lub 4 osób, byłoby super gdyby działała w obu tych przypadkach.
Tematyka, długość gry i budżet nie ma znaczenia, chcę poznać coś nowego.
Aktualna kolekcja (z pominięciem dodatków)
Agricola; Azul; Biblios; Carcassonne; Clans of Caledonia; Descent; Dixit; Dominion
The Duke; Dungeon Saga: Dwarf King's Quest; Eldritch Horror; Five Tribes; Game of Thrones
Hive; Imperial Settlers; Isle of Skye; Love Letter; Mage Knight; Patchwork; Qwixx
Red7; The Resistance; Robinson Crusoe; Roll for the Galaxy; Small World; Splendor
Ticket to Ride: Europe; Zombiaki
Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
XCOM z mechaniką "real time". Część rozgrywki odbywa się w czasie rzeczywistym. Do gry potrzebna jest aplikacja na laptop, tablet czy na telefon. Do tego dochodzi mechanika rzucania kośćmi "push your luck". Gracze decydują czy rzucać dalej i ryzykować porażkę.
- Chaaber
- Posty: 1054
- Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
Mission Red Planet, zapewni Ci dwie ciekawe mechaniki, których mało lub brak u Ciebie. Będzie to area control, a druga to role selection. Dodatkowo gra chodzi na 6 graczy. Warto się zainteresować
Re: Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
Dzięki za podpowiedź, poczytam.
Five Tribes, Game of Thrones, Small World to nie są area control? Czy po prostu Mission Red Planet ma "więcej" tej mechaniki?
- Dr. Nikczemniuk
- Posty: 2821
- Rejestracja: 19 paź 2016, 13:39
- Has thanked: 447 times
- Been thanked: 318 times
Re: Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
The Gallerist
Orlean/Altiplano
Orlean/Altiplano
Kto nie widzi ciemności, nie będzie szukał światła.
- Chaaber
- Posty: 1054
- Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: Nowa / brakująca mechanika w kolekcji
Five Tribes nie traktuje ani trochę jako area control. Brakuje możliwości odbicia terenu. Small World daje minimalne przywiązanie do terenu na więcej niż jedną rundę. Gra o tron, ma trochę area control faktycznie, ale jednak zupełnie inne czucie tej mechaniki jest w grach jak El Grande czy Mission Red Planet.