Duża gra na urodziny do 300 zł

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
xtomashx
Posty: 317
Rejestracja: 25 lis 2017, 00:19
Has thanked: 57 times
Been thanked: 43 times

Duża gra na urodziny do 300 zł

Post autor: xtomashx »

Moja kochana żona pozwoliła mi sobie wybrać dużą grę. Nie jestem zaawansowanym graczem i nie mam zbyt dużego doświadczenia w grach. Z większych gier mam Brzdęk i Inis. Poza tym Pociągi Sagrady czy Splendory czyli casualowe pozycje. Teraz szukam czegoś większego. Najlepiej żeby miała dużo figurek, nadawała się do gry w 2 i więcej osób oraz była regrywalna bez potrzeby kupowania dodatków. Do tego musi być dostępna do zakupu w przyszłym miesiącu. Na razie na oku mam:
- Scythe
- SW Rebelia
- Descend
- Zombicide BP
- Runebound

Która z tych gier najlepiej spełnia moje warunki? A może macie jakieś inne propozycje?
Awatar użytkownika
gregos
Posty: 1032
Rejestracja: 20 gru 2014, 02:21
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 12 times

Re: Duża gra na urodziny do 300 zł

Post autor: gregos »

Jeśli zamierzasz grać w dwie osoby, to Scythe nie będzie najlepszym wyborem. Z kolei Rebelia, to tak naprawdę gra tylko dla dwóch graczy, więc w większym gronie również nie pograsz. Z pozostałych, wymienionych przez Ciebie, najbardziej polecam Runebound. Jednak na Twoim miejscu wybrałbym coś zupełnie innego, a mianowicie: Pan Lodowego Ogrodu, względnie Lords of Hellas.
Awatar użytkownika
xtomashx
Posty: 317
Rejestracja: 25 lis 2017, 00:19
Has thanked: 57 times
Been thanked: 43 times

Re: Duża gra na urodziny do 300 zł

Post autor: xtomashx »

Pan Lodowego Ogrodu jest chyba trochę zbyt skomplikowany i zaawansowany jak dla mnie.
Awatar użytkownika
gregos
Posty: 1032
Rejestracja: 20 gru 2014, 02:21
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 12 times

Re: Duża gra na urodziny do 300 zł

Post autor: gregos »