Witam serdecznie forumowiczów ,
chciałbym zasięgnąć rady, mianowicie poszukuję gry deckbuildingowej w klimacie fantasy (ale nie pogardzę też innymi propozycjami), gdzie poza zwykłym zakupem kart do decku i jego rozbudowywania będzie też możliwość walki z np. talią potworów. Szukam gry gdzie bardziej będzie widoczny aspekt PVP, a nie player vs game (jak np. Thunderquest ). Oczywiście fantastycznie by było gdyby gra była do 5/6 osób. Z gier deckbuildingowych (i w tym wypadku area) posiadam Tyrants. Myślałem o Valerii: karciane królestwa - ktoś miał styczność?
Deckbuilding
- KurikDeVolay
- Posty: 991
- Rejestracja: 25 paź 2018, 11:45
- Lokalizacja: Milicz/Krotoszyn
- Has thanked: 993 times
- Been thanked: 433 times
Re: Deckbuilding
Valeria - spoko. Zerknij na Hero Realms, marka żywa, rozwija się, z każdym kolejnym dodatkiem jest tylko lepiej. Zerknij też na Aeon's End. Co prawda to kooperacja, ale na tyle hitowa i świetnie zrobiona i wymagająca, że brak pvp nie przeszkadza.
- yrq
- Posty: 953
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 335 times
- Been thanked: 359 times
Re: Deckbuilding
Ja kierując się podobnymi założeniami wsparłem Edge of Darkness od AEG late pledge jest jeszcze dostępny jakby co.
Gra ma wspólną talię, którą się rozbudowuje, a karty możemy zajmować jako swoje (wtedy np. inni gracze nam płacą za korzystanie z nich). Każde ulepszenie kart wzmacnia jednak wrogów po drugiej jej stronie. Zawsze trzy karty są widoczne jako wrogowie, którzy zaatakują gdy zbierze się odpowiednia liczba kostek, ale można też robić "wypady za miasto" i bić ich wcześniej.
Między sobą nie ma walk bezpośrednich, jest rywalizacja o punkty tylko.
Mnie przekonał system tworzenia kart (lubię Mystic Vale), ich dwustronność, kostki z wieżą i mnogość kombinacji.
Gra ma wspólną talię, którą się rozbudowuje, a karty możemy zajmować jako swoje (wtedy np. inni gracze nam płacą za korzystanie z nich). Każde ulepszenie kart wzmacnia jednak wrogów po drugiej jej stronie. Zawsze trzy karty są widoczne jako wrogowie, którzy zaatakują gdy zbierze się odpowiednia liczba kostek, ale można też robić "wypady za miasto" i bić ich wcześniej.
Między sobą nie ma walk bezpośrednich, jest rywalizacja o punkty tylko.
Mnie przekonał system tworzenia kart (lubię Mystic Vale), ich dwustronność, kostki z wieżą i mnogość kombinacji.
-
- Posty: 531
- Rejestracja: 01 sty 2019, 17:25
- Lokalizacja: Zagranica
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 443 times
Re: Deckbuilding
Mocno polecam Hero realms, oprócz zestawu bazowego masz możliwość spersonalizowania talii kartami charakterów i bossów )każdy ma trochę inne umiejętności) masz całe pudło kampanii w której walczysz z potworami i rozwijasz swoją postać trochę jak w ubogim RPG. Za chwilę wyjdzie kontynuacja kampanii, plus kolejne talie modyfikujące grę. Dodatkowo jest dość tania.