Pandemic Czas Cthulhu / Upadek Rzymu czy może coś innego ???

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
kilpopx
Posty: 67
Rejestracja: 30 cze 2019, 11:40
Has thanked: 29 times
Been thanked: 14 times

Pandemic Czas Cthulhu / Upadek Rzymu czy może coś innego ???

Post autor: kilpopx »

Cześć. Przemierzam się do zakupu jakiejś nowej planszówy w budżecie nieprzekraczającym 150 zł (ach te studia :\ ) . Nie mam wielkiego doświadczenia w tym temacie ale zależy mi na grze która z jednej strony pozwala pogłówkować, jednocześnie nie przytłaczając ogromem zasad. Dotychczas miałem do czynienia z tytułami takimi jak 7 Cudów Pojedynek, Podróżnicy z Catan, Brzdęk! i Kolejka. Jako że lubię interakcję między graczami (zarówno negatywną jak i pozytywną), oraz chociaż znikomy klimat w oko wpadły mi Pandemie Czas Cthulhu i Upadek Rzymu. O obu tytułach naczytałem się wiele dobrego ale chciałbym wiedzieć który uważacie za bardziej skomplikowany, ciekawszy, bardziej regrywalny. Dodam że tematycznie pasują mi oba klimaty. W oko także wpadł mi Eldritch Horror (z tego co widzę na BGG to już jest nieco cięższy tytuł) oraz coś z zupełnie innej kategorii czyli Osadnicy NI, oraz Aeon's End. Fajnie jak ktoś wypowiedziałby się na temat ich "przyswajalności" i regrywalności, ewentualnie czekam na propozycję innych gier (jestem także otwarty na inne gatunki). Planuję grać w gronie 2-3 osób.
Pozdrawiam


EDIT: Wpadł mi w oko jeszcze jeden tytuł " Znak Starszych Bogów".
Awatar użytkownika
Pisarka
Posty: 508
Rejestracja: 24 kwie 2018, 08:49
Has thanked: 12 times
Been thanked: 31 times

Re: Pandemic Czas Cthulhu / Upadek Rzymu czy może coś innego ???

Post autor: Pisarka »

Polecam zwykły Pandemic - puszczam sobie dźwięki ala laboratorium i klimacik jest :mrgreen: