Nowe gry do kolekcji - propozycje

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
jrz8888
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2017, 14:34
Has thanked: 1 time
Been thanked: 27 times

Nowe gry do kolekcji - propozycje

Post autor: jrz8888 »

No więc, poluję na kolejne gry do swojej kolekcji.
Posiadam:
Terraformacja Marsa, Agricola, Zamki Burgundii, Inis, Robinson Crusoe, Brzdęk!, Concordia, Projekt Gaja, Great Western Trail, Troyes, 7 Cudów Świata: Pojedynek,
Wsiąść do Pociągu: Europa, Magnaci i Osadnicy: Narodziny Imperium (wystawiona na sprzedaż).

Poszukuję gier z dwóch kategorii.

1) Zależy mi na pozycjach, które będą świetnie chodzić na 2 osoby, zaś rozgrywka będzie mieścić się w czasie do 1,5 h. Jestem dość otwarty na mechanikę odmienną od tych gier, które już posiadam, tematyka dowolna. Gra musi się mieścić w cenie 200 zł.

Tytuły, które mnie zainteresowały:
Aeon’s End, Brass: Lancashire i Eldritch Horror.

2) Pozycje do rozgrywki w większym gronie niż 2 osoby, zazwyczaj na 4 osoby. Cena również do 200 zł. Liczę na emocje, wyczuwalny klimat (chociaż trochę) i jakiś rozsądny czas gry.

Tytuły, które mnie zainteresowały:
Blood Rage, Martwa Zima i Kemet.

W pierwszej kolejności bardzo bym prosił o uwagi dotyczące pozycji, które znalazły się w kręgu mojego zainteresowania. Czy coś będzie podobne do tego, co już posiadam albo po prostu z jakiegoś powodu odradzacie zakup wybranej pozycji albo też polecacie coś bardziej. Chętnie przeczytam również o możliwych alternatywach. Będę wdzięczny.
Awatar użytkownika
doczek
Posty: 211
Rejestracja: 26 sie 2018, 19:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 39 times
Been thanked: 34 times

Re: Nowe gry do kolekcji - propozycje

Post autor: doczek »

Aeon`s End i Blood Rage. Wybrałeś zacne tytuły nie zawiedziesz się. W BR może być ciężko w 1,5 godziny skończyć, ale naprawdę warto.
symparanekromenoi
Posty: 21