(S)

Ogłoszenia o grach do sprzedania, wymiany, reklamy aukcji na Allegro, itp.
Regulamin forum
WĄTKI NIEZGODNE Z REGULAMINEM FORUM HANDLOWEGO MOGĄ ZOSTAĆ SKASOWANE BEZ OSTRZEŻENIA.
ZWŁASZCZA NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA NAWIASY, HISTORIĘ SPRZEDAŻY, KOLOR CZERWONY I ILOŚĆ WĄTKÓW.
Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Last Will + dodatek; FITS (dodatki MOTS i BOTS grati

Post autor: jax » 06 gru 2015, 11:26

FITS z darmowymi dodatkami na Allegro
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Prime Time, Last Will + dodatek; FITS (+dod.MOTS i B

Post autor: jax » 12 gru 2015, 13:29

dochodzi Prime Time, oferta ważna do jutra do 16:00
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Prime Time, Last Will + dodatek, King Arthur

Post autor: jax » 19 gru 2015, 14:50

Fits znika, Last Will z dodatkiem na Allegro jeszcze 10 godzin, dochodzi King Arthur
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Last Will + dodatek, King Arthur

Post autor: jax » 29 gru 2015, 00:57

Prime Time znalazł nowego właścicela

obniżka na pozostałe rzeczy
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Last Will + dodatek, Walnut Grove

Post autor: jax » 15 sty 2016, 10:57

King Arthur sprzedany.

Aktualizacja linka do Last Will+Getting Sacked (aukcja jutro się kończy, są obserwujący, zatem ostatnia szansa na zakup w dobrej cenie ;) ).

Dochodzi Walnut Grove.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

bartek.polakowski
Posty: 39
Rejestracja: 14 wrz 2012, 01:05

Re: [S] Last Will + dodatek, Walnut Grove

Post autor: bartek.polakowski » 15 sty 2016, 21:40

Info na priv

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

[S] Walnut Grove

Post autor: jax » 07 lut 2016, 22:58

Ostatnia Wola z dodatkiem sprzedana, na placu boju pozostaje Walnut Grove
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Walnut Grove

Post autor: jax » 13 lut 2016, 15:01

Walnut Grove na Allegro. Zapraszam.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Walnut Grove, Go West! [Leo Colovini]

Post autor: jax » 28 lut 2016, 23:37

dochodzi Go West! (Leo Colovini) a cena wyjściowa Walnut Grove znacząco spada
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Walnut Grove, Go West! [Leo Colovini]

Post autor: jax » 06 mar 2016, 12:33

Ostateczna obniżka na Go West (35zł) i przypomnienie, że bardzo niedługo kończy się aukcja na Walnut Grove (ostatnia szansa, bo licytant jest).
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Go West! [Leo Colovini]

Post autor: jax » 12 mar 2016, 22:36

Walnut Grove poszło a Go West trafiło na Allegro.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Go West! [Leo Colovini], zestaw map do Wysokiego Nap

Post autor: jax » 19 mar 2016, 17:55

Aukcja Go West! kończy się dziś.

A na sprzedaż dochodzi Wysokie Napięcie i mapy do niego.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Wysokie Napięcie i mapa China/Korea

Post autor: jax » 31 mar 2016, 18:02

Mocne wyczyszczenie.
Zostaje podstawka z obniżoną ceną i chyba najfajniejsza z licznych map, które poznałem ;)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

keyleag
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2013, 11:24

Re: [S] Wysokie Napięcie i mapa China/Korea

Post autor: keyleag » 01 kwie 2016, 11:02

Witam chciałbym mapę do wysokiego napięcia chiny/korea i kartę promo, czy byłaby taka możliwość ? :)

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] W 80 dni dookoła świata

Post autor: jax » 24 maja 2016, 15:48

Dochodzi na sprzedaż 'W 80 dni dookoła świata'. Wersja PL.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] W 80 dni dookoła świata

Post autor: jax » 04 cze 2016, 15:04

W 80 dni dookoła świata wybyło na Allegro. Zapraszam, przyjazna cena.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Fist of Dragonstones

Post autor: jax » 12 cze 2016, 23:09

W 80 dni poszło.
Dochodzi Fist of Dragonstones - sprytna gra blefu i czytania przeciwników, Days of Wonder + Faidutti + Schacht.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] 51. stan: Master Set, Fist of Dragonstones

Post autor: jax » 19 cze 2016, 14:51

Fist of Dragonstones na Allegro.
Dochodzi 51. stan: Master Set na sprzedaż.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] 51. stan: Master Set, Fist of Dragonstones

Post autor: jax » 26 cze 2016, 19:18

ostateczna obniżka na 51. stan: Master Set (wersja sklepowa) - potem wędruje na Allegro
Fist of Dragonstones też w niższej cenie na Allegro
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] 51. stan: Master Set, Fist of Dragonstones

Post autor: jax » 03 lip 2016, 10:34

Master Set sprzedany.
Aukcja na Fist of dragonstones kończy się za kilka godzin. Dobra cena - zapraszam.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Porta Nigra, Speed Snacks, Mondo - szybka wersja

Post autor: jax » 13 sie 2016, 17:22

dochodzą Porta Nigra, Speed Snacks i Mondo - szybka wersja
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

[S] Porta Nigra, Puerto Rico + dodatek, Speed Snacks

Post autor: jax » 16 sie 2016, 13:41

Mondo znika.

Dochodzi Puerto Rico + dodatek - całość za 70zł.

Ostateczna obniżka na Porta Nigra (potem leci na Allegro).

Zapraszam.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Porta Nigra, Puerto Rico+dod. (70zł), Stephensons-Kn

Post autor: jax » 21 sie 2016, 19:13

dochodzi unikat Knizii - kolejowe Stephensons Rocket
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Porta Nigra, Puerto Rico+dod. (70zł), Stephensons-Kn

Post autor: jax » 30 sie 2016, 19:23

dochodzi Piekło okopów

Porta Nigra i Speed Snacks wędrują na Allegro

szczegóły w pierwszym poście
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

Awatar użytkownika
jax
Użytkownik wspierający
Posty: 8091
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times

Re: [S] Porta Nigra, Puerto Rico+dod. (70zł), Stephensons-Kn

Post autor: jax » 01 wrz 2016, 17:52

Stephensons Rocket (Knizia) i Piekło okopów również trafiły na Allegro.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw

ODPOWIEDZ