Descent - kruki do Kruczego Dworu

Wspólne zakupy, crowdfunding (Kickstarter, Indiegogo, Polak Potrafi itp.)
Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 10 paź 2019, 10:47

W Kruczym Dworze jest stado kruków jako słudzy MW. Niestety występuje ono w postaci żetonu i chciałbym zamienić je na figurkę.
Do Zombicide: Czarna Plaga wyszedł dodatek Mordercze Kruki.
https://www.rebel.pl/product.php/1,1295 ... kruki.html

Można kupić jedno pudełko tych kruków i rozdzielić dla chętnych.
Z tego co widzę w pudełku jest 15 szt. I-szop pokazuje cenę za zestaw 82 zł + kw powiedzmy 95-100. https://i-szop.pl/szukaj2/1/Zombicide%3 ... rcze+kruki.
Wychodzi ok 6,7 PLN za figurkę plus koszt wysyłki czyli ok. 20 PLN.
Jeśli by było więcej osób z jednej miejscowości to odpadłyby im koszty wysyłki do domu.

Ktoś jest chętny na takie kruki do Descenta?

1. stary gracz - Łódź
2. Danczeslav - Chorzów (dodatkowo szkielet bez hełmu) - paczkomat, opłacone
3. Baloosh - Warszawa - paczkomat z Miszonem, opłacone, wysłane
4. yarzab - Dąbrowa Górnicza - paczkomat, opłacone, wysłane
5. c08mk - Rzeszów (dodatkowo szkielet bez hełmu) - paczkomat, opłacone, wysłane
6. vaski - Rawicz - paczkomat, opłacone, wysłane
7. Miszon - Warszawa - paczkomat z Balooshem, opłacone, wysłane
8. Mateusz O. (Fb) - Kraków (dodatkowo szkielet) - paczkomat, opłacone, wysłane
9. Michał Sz. (Fb) - Olsztyn (dodatkowo szkielet) - paczkomat, opłacone, wysłane
10. sennybe - Kraków - paczkomat, opłacone, wysłane
11 -15. playerator - paczkomat, opłacone, wysłane

Dla tych co decydują się na paczkomat koszt całkowity wynosi:
Figurka kruków 5,53
Koperta bąbelkowa 1,15
Wysyłka paczkomatem 11,99
Czyli:
Bez szkieletu 5,53+1,15+11,99=18,67 po zaokrągleniu 19PLN
Ze szkieletem +5 czyli 24PLN
Ostatnio zmieniony 22 paź 2019, 00:18 przez stary gracz, łącznie zmieniany 24 razy.

Awatar użytkownika
vaski
Użytkownik wspierający
Posty: 758
Rejestracja: 13 kwie 2009, 13:34
Lokalizacja: Rawicz

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: vaski » 10 paź 2019, 21:24

Wchodzę w to.

Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 11 paź 2019, 00:09

Mam jeszcze takie 4 szkielety: https://gnom-sklep.pl/aos-grand-allianc ... ors-5.html
Zastąpiłem jednym z nich żeton Ożywieńca nekromanty z podstawki. Jak ktoś chętny za 5 PLN/szt. sprzedam. Jeden złożony (nie sklejony i nie pomalowany) a trzy w wyprasce.

Obrazek

Obrazek

Szkielety mają w komplecie kwadratową podstawkę ale mam też okrągłe.

Miszon
Użytkownik wspierający
Posty: 746
Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
Has thanked: 17 times
Been thanked: 14 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: Miszon » 12 paź 2019, 12:33

Piszę sie na kruki.

Warszawa
planszomania.pl - 10%

sennybe
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2019, 17:37

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: sennybe » 12 paź 2019, 17:38

Ja bym się chętnie dorzucił. Miasto Kraków.

Awatar użytkownika
playerator
Użytkownik wspierający
Posty: 1740
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 107 times
Been thanked: 86 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: playerator » 12 paź 2019, 23:10

Wezmę pozostałe 5 sztuk.

Przy okazji:

Za sztukę z wysyłką od tantis.pl wychodzi 5,86 zł - https://www.ceneo.pl/85671909;0284-0.ht ... ick_scroll

Wysyłka listem poleconym to 5,90 zł - http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,k ... econa.html

Plus koperta, czyli za sztukę ok. 13 zł :)
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)

Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 12 paź 2019, 23:20

No to super. Podaj jeszcze miasto i przejdziemy do ustalenia jak to wszystko ogarnąć.

Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 13 paź 2019, 13:26

Popatrzcie na listę chętnych i zobaczcie czy uda stworzyć się grupy w których możecie umówić się na odbiór osobisty jeden od drugiego. Wtedy możecie zaoszczędzić na przesyłce bo wyśle się paczkę do jednej osoby i podzielicie się kosztami.
Jeśli stworzą się grupy napiszcie skład i do kogo słać paczkę.
Wstępnie proponuję kolegów z Warszawy gdzie jeden z nich kupi dodatek (po zrobieniu zrzutki przez wszystkich na dodatek). Jeden od drugiego odbierze figurkę i powysyła reszcie (5 szt. do mnie bo muszę dołączyć 4 szkilety) lub wyśle to do mnie i ja porozsyłam (po ustaleniu sposobu wysyłki i otrzymaniu pieniędzy na nią i opakowania).

Jakieś inne rozwiązania nasuwają się wam do głowy?

Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 14 paź 2019, 14:29

W związku że nikt się nie zgłasza zamówiłem paczkę z odbiorem osobistym. Całkowity koszt 82.99PLN co daje cenę za figurkę 5.53PLN.

Chętnych proszę o kontakt PW w celu uzgodnienia kosztów wysyłki (sposób pakowania, rodzaj wysyłki itd.)

Awatar użytkownika
stary gracz
Użytkownik wspierający
Posty: 185
Rejestracja: 21 sie 2016, 17:20
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: stary gracz » 15 paź 2019, 16:39

Byłem dzisiaj na poczcie i kupiłem koperty bąbelkowe, cena takiej koperty 1,15PLN dla kolegi playerator trochę większą za 1,40.

Dopytałem o wysyłkę i wygląda to tak:
Na poczcie mają taki przyrząd z pleksi a w nim wycięty prostokąt z krótszym 20mm bokiem. Jeśli koperta przez niego nie przejdzie to ceny rosną.
Ceny:
Do 20mm
Ekonomiczny - z potwierdzeniem wysłania (polecony) 5,90 ; bez potwierdzenia (zwykły) 3,30
Priorytetowy - polecony 8,40 ; zwykły 4,10
Powyżej 20mm
Eko - polecony 15,60 ; zwykły 6,60
Prio - polecony 18,30 ; zwykły 7,30

Można wysłać jeszcze paczkę:
Ekspresowa 13,00
Priorytetowa 14,00

Jak odbiorę kruki zapakuję do koperty i sprawdzę czy przejdą przez ten szablon :lol:

Jeszcze jest paczkomat In-postu za 11,99.

Dla tych co decydują się na paczkomat koszt całkowity wynosi:
Bez szkieletu 5,53+1,15+11,99=18,67 po zaokrągleniu 19PLN
Ze szkieletem +5 czyli 24PLN

yarzab
Użytkownik wspierający
Posty: 319
Rejestracja: 28 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Descent - kruki do Kruczego Dworu

Post autor: yarzab » 19 paź 2019, 09:13

Kruki dotarły :)
Dzięki :)

ODPOWIEDZ