Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 655
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 21 maja 2018, 17:22

Ramzeseba pisze:
21 maja 2018, 17:13
Panowie póki co prawie wzorowa kampania. Jest ciagły kontakt ze wspierającymi i dużo smaków dla każdego.

Dlaczego napisałem prawie? Daliście 10 modeli w SG z czego 6 się powtarza. Obiecywaliście podwojenie zawartość przy dobrym wsparciu. Pytanie czy chcecie to zrobić kolonowaniem modeli? Przed kampanią słyszałem kilka razy o braku ataku klonów, ale jest mały. Ja osobiscie nie widzę możliwości grania 2 tymi samymi modelami, no chyba że je pomaluje na inne kolory! Póki co nie planuje malowania, więc są mi zbędne...

Ps. Słyszałem teorie, że ludzie pytali, ale niech sobie dokupią jako dodatek. Czemu pyta 5, a dostaje 1000?
Można by powiedzieć że raczej masz "zbędne" 4 modele (rozumując Twym tokiem) bo zbiry to najemnicy i teraz obaj gracze mogą wynająć ich (rozpoznasz ich po podstawkach :) )

Ja ciągle czekam na dodatkowe frakcję w SG, nawet jeśli miałyby być rozłożone na 5-6 SG.
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
Pierzasty
Użytkownik wspierający
Posty: 2779
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Pierzasty » 21 maja 2018, 18:47

Czy w [podstawowej za 300zł/90$] wersji dostępnej na w.to lub KS są jakieś exclusivy niedostępne później w sprzedaży? Jakie korzyści daje wsparcie w porównaniu do analogicznej wersji gry kupionej w sklepie za rok?

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 655
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 21 maja 2018, 19:16

Pierzasty pisze:
21 maja 2018, 18:47
Czy w [podstawowej za 300zł/90$] wersji dostępnej na w.to lub KS są jakieś exclusivy niedostępne później w sprzedaży? Jakie korzyści daje wsparcie w porównaniu do analogicznej wersji gry kupionej w sklepie za rok?
Na chwile obecną jak wsparłeś w pierwszych 24h dostałeś Milady i ona jest exclusiv. Mają się pojawić inne exclusiv ale ich na razie w SG nie widać.
Nie które SG będę potem do kupienia w sklepach ale nie w podstawce, ale czy podstawka nadal będzie kosztowała 300 zł tego nie wiem :)
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
Pierzasty
Użytkownik wspierający
Posty: 2779
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Pierzasty » 21 maja 2018, 20:09

Nie wsparłem, bo nie chce mi się wydawać 300+ zł na kota w worku. Wolę dopłacić 50% i zobaczyć na żywo.
A skoro mówisz, że na exclusiva KS też już się nie załapię, to poczekam.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 655
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 21 maja 2018, 20:30

Pierzasty pisze:
21 maja 2018, 20:09
Nie wsparłem, bo nie chce mi się wydawać 300+ zł na kota w worku. Wolę dopłacić 50% i zobaczyć na żywo.
A skoro mówisz, że na exclusiva KS też już się nie załapię, to poczekam.
Możesz milady dokupić za 20 zeta i mieć jednego exlusiva.
7% rabatu - 3Trolle

sosna
Użytkownik wspierający
Posty: 109
Rejestracja: 02 sie 2004, 14:21
Lokalizacja: Warszawa/Kielce
Kontakt:

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: sosna » 21 maja 2018, 21:36

Będą jeszcze exclusivy. Ich się nie będzie dało dokupić. Pierwszy już dziś.

Pierzasty - dorzucając się teraz dokładasz do odblokowania kolejnych strecz goli. Teraz to 10 figurek. Możemy dołączyć znacznie więcej ale musimy mieć więcej wspierających i po prostu pieniędzy.
Za chwilę będą kolejne recenzje. Możesz też grę zobaczyć live. W piątek na Wilczej w Warszawie. Potem w innych miastach gdzie są nasze sklepy.

Ramzeseba - tony bezsensownego plastiku nigdy się nie przejedzą. Dal większości backerów ilość figurek jest wyznacznikiem wartości gry i projektu. Wiem, że to bez sensu ale tak jest.

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 300
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 22 maja 2018, 11:26

W najbliższy piątek zapraszamy serdecznie na pokazy Anno Domini 1666 do naszego sklepu w Warszawie, przy ulicy Wilczej 62 Wargamer Wilcza

Demonstrujemy grę oraz odpowiadamy na Wasze pytania id 16.00 do 19.00

Z kolei 2 czerwca, od 10.00 do 15.00 będziemy odwiedzać Wargamer Kielce przy ulicy Śniadeckich 3

Do zobaczenia!

Zetor
Posty: 34
Rejestracja: 27 cze 2015, 15:37

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Zetor » 23 maja 2018, 13:15

Moim zdaniem na Kickstarterze warto byłoby wystawić jakieś linki do krótkich fragmentów filmów z trylogii Sienkiewicza na YouTube. Zagraniczni wspierający mogliby lepiej poczuć ten klimat.
Pomysł add-onu w formie samych kart przerabiających muszkieterów na szwedów też jest fajny. Mielibyśmy komplet klimatów z trylogii (bo są Turcy a będą wkrótce i Kozacy). Wspierającym ze Szwecji też taki pomysł się spodoba ;).

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 300
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 23 maja 2018, 13:21

Szwedzi to kiedyś na pewno będą jako osobna frakcja (aczkolwiek na pewno nie na tym KSie). Z linkami, to raczej dość śliski temat - do pirackich filmów nie bardzo wypada nam linkować ;)

Zetor
Posty: 34
Rejestracja: 27 cze 2015, 15:37

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Zetor » 23 maja 2018, 14:27

Link do oficjalnego traileru zremasterowenej werji "Potopu" można udostępnić bez obaw. ;). Kulturę trzeba promować.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 655
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 23 maja 2018, 15:25

Zetor pisze:
23 maja 2018, 14:27
Link do oficjalnego traileru zremasterowenej werji "Potopu" można udostępnić bez obaw. ;). Kulturę trzeba promować.
Potop: https://www.youtube.com/watch?v=vBfhvt1zrfU
Pojedynek Wołodyjowskiego: https://www.youtube.com/watch?v=iz6FtNqAmSw :D + z kmicicem :) https://www.youtube.com/watch?v=r-mnfJvSDkU
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 1898
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: raj » 24 maja 2018, 07:44

"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl

Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Użytkownik wspierający
Posty: 350
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: KamradziejTomal » 24 maja 2018, 08:23

Nie za długi tekst ale fajny :)

Mam kilka pytań do Ciebie Raju:
Zwykły test polega na prostym pociągnięciu karty z talii i sprawdzeniu, czy uzyskało się minimalną wymaganą wartość.
Czy zwykły test też można wzmacniać kartami z ręki na +1/+2?

Czy gra się w miarę płynnie? Instrukcji nie przeglądałem super dokładnie ale miałem odczucia, że jest mnóstwo testów i modyfikatorów do wszystkiego, przez co kolejka gracza wydawała mi się niepotrzebnie rozwleczona.

Czy jak graliście to czuć było, że warto grać pod cele misji zamiast się naparzać?

Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 1898
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: raj » 24 maja 2018, 08:51

KamradziejTomal pisze:
24 maja 2018, 08:23
Nie za długi tekst ale fajny :)
Cieszę się, że się podobał.
KamradziejTomal pisze: Mam kilka pytań do Ciebie Raju:
Zwykły test polega na prostym pociągnięciu karty z talii i sprawdzeniu, czy uzyskało się minimalną wymaganą wartość.
1) Czy zwykły test też można wzmacniać kartami z ręki na +1/+2?

2) Czy gra się w miarę płynnie? Instrukcji nie przeglądałem super dokładnie ale miałem odczucia, że jest mnóstwo testów i modyfikatorów do wszystkiego, przez co kolejka gracza wydawała mi się niepotrzebnie rozwleczona.

3) Czy jak graliście to czuć było, że warto grać pod cele misji zamiast się naparzać?
1) Tak
2) Tak, gra przebiegała płynnie. Owszem, postacie mają umiejętności, które warto znać, ale nie jest to jakiś wielki problem.
3) Ogólnie tak. Oczywiście, jak gracz widzi, że nie ma szans na zrealizowanie celu to rzuca się na bijatykę, żeby uniemożliwić realizację przeciwnikowi. Za całkowite zrealizowanie celu jest 5VP, za częściowe (nie zawsze) 2VP. Zabicie bohatera to 2VP, zwyklaka 1VP. Więc zrealizowanie celu to równoważność 3-5 zabitych postaci.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1076
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 24 maja 2018, 17:03

Pierzasty pisze:
21 maja 2018, 20:09
Nie wsparłem, bo nie chce mi się wydawać 300+ zł na kota w worku. Wolę dopłacić 50% i zobaczyć na żywo.
A skoro mówisz, że na exclusiva KS też już się nie załapię, to poczekam.
Ja tam liczę na to, że Sobieski też się ufunduje! ;) Z jednej strony nie lubię kampanii z Exclusivami, ale z drugiej, to one chyba sporo potrafią napędzić backerów. Chociaż danych nie mam.
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Użytkownik wspierający
Posty: 350
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: KamradziejTomal » 25 maja 2018, 20:53

Moje spostrzeżenie po krótkim rzucie okiem na żywo opisałem w temacie gry:

viewtopic.php?f=1&t=56130&p=1045606#p1045606

Adam3
Posty: 4
Rejestracja: 30 lis 2017, 20:17

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Adam3 » 27 maja 2018, 20:08

Moim zdaniem w grze Anno Domini 1666 należy talię 52 kart poprawić lub zastąpić talią z gry Magnaci (we współpracy z ich autorami) np. z linków:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ImageID=2320622]

Obrazek

Obrazek

Magnaci pokazali nowy standard talia do gier, który powinien być kontynuowany. W Magnatach karty zawierają portret postaci oraz notkę o jej biografii i osiągnięciach, dzięki czemu talia 1) edukuje o historii oraz 2) ma znacznie lepszy związek z klimatem.

Moim zdaniem w grze Anno Domini 1666 należy dołączyć karty Magnatów lub też stworzyć talię na wzór frakcji występujących w grze Anno Domini 1666.

Wtedy znakomita jakość figurek szłaby w parze ze znakomitą talią kart.

Ponadto taką talię kart będzie można użyć w innych grach np. choćby w brydżu.

Co więcej samą talię możnaby sprzedawać jako odrębny produkt, który będzie zachęcał zadowolonych konsumentów do zakupu całej gry Anno Domini.

Mam nadzieję, że talia jeszcze zostanie poprawiona.

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 300
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 27 maja 2018, 20:16

Karty są wzorowane na siedemnastowiecznych kartach i absolutnie nie myślimy o ich zmianie na jakiekolwiek inne - zresztą feedback od wspierających jest taki, że chcą dokupić właśnie dodatkowe talie - właśnie po to, żeby móc jej użyć w innych grach :)

Poza tym Anno Domini nie jest gra historyczną nawet mimo tego, że wszelkie detale są zaczerpnięte z XVII wieku i nawet postaci zaczerpnięte z popkultury noszą ekwipunek ściśle historyczny - takiego mamy bzika ;) Mamy już jedną grę ściśle historyczną o XVII wieku - Ogniem i Mieczem - w której edukujemy o epoce i kolejnej nie planujemy ;)

Adam3
Posty: 4
Rejestracja: 30 lis 2017, 20:17

Re: Zapowiedź / Anno Domini 1666 / 2018

Post autor: Adam3 » 27 maja 2018, 20:48

KamradziejTomal pisze:
15 maja 2018, 10:04
Porównałem sobie z Descentem, który wydawał mi się zbliżony „typem” gry do AD. W pudełku Descenta dostaję trochę mniej żetonów, prawie dwa razy tyle figurek (39 z czego niektóre w dużym rozmiarze), dużo więcej kart (unikalnych, 52 karty w AD to zwykła talia których mam z 6 w domu), kostki, modularna plansza i to wszystko za jakieś 250 PLN.
Ale np. KamradziejTomal też ma uwagi do talii kart. Może więc trzeba zrobić sondę na temat talii? Może wtedy będzie więcej wspierających?

Np. w grze Gugong (Zakazane Miasto) poprawiono grafikę

https://boardgamegeek.com/image/4143114/gugng

po dyskusji na blogu:

https://boardgamegeek.com/thread/197539 ... tent-cover

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 300
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 27 maja 2018, 20:53

Nie będziemy robić sondy - jesteśmy świadomi, że nie spełnimy oczekiwań wszystkich, ale mamy wizję gry, której zamierzamy się trzymać :)

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 30 maja 2018, 12:30

Polecamy miłej uwadze obszerny wywiad z naszym Wodzem (po angielsku). Poruszone jest naprawdę sporo zagadnień.

Dodatkowo może komuś umknęła oczekiwana przez wspierających oferta all-in:
Spoiler:
Lada chwila spodziewamy się też spóźnionych preview (precenzji?) od znanych anglojęzycznych recenzentów.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 655
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 30 maja 2018, 12:45

No i wasz FB ma ponad 3000 lików. To może teraz nowy cel społecznościowy ?
7% rabatu - 3Trolle

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 30 maja 2018, 14:42

Jesteśmy zadowoleni, że udało się go osiągnąć, ale nie planujemy więcej celów społecznościowych.

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 01 cze 2018, 09:48

Doczekaliśmy się pierwszej zagranicznej recenzji (z dwóch planowanych). Przed Państwem Undead Viking:

https://www.boardgamegeek.com/video/178 ... 666-review

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1076
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 01 cze 2018, 21:02

Obyśmy dociągnęli do 166600 :). Tak sobie pomyślałem, że świetna by była kampania w stylu Mordheim z lvlowaniem postaci, zdobywaniem ekwipunku i kontuzjami... ;)
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

ODPOWIEDZ