Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Ramzeseba
Użytkownik wspierający
Posty: 180
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Ramzeseba » 01 cze 2018, 22:04

Błysk pisze:
01 cze 2018, 21:02
Obyśmy dociągnęli do 166600 :). Tak sobie pomyślałem, że świetna by była kampania w stylu Mordheim z lvlowaniem postaci, zdobywaniem ekwipunku i kontuzjami... ;)
Ogranicza Cię tylko wyobraźnia... :D

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 04 cze 2018, 12:45

W najbliższy czwartek 7.06 w godzinach 15.00-19.30 będziemy pokazywać prototyp AD1666 w krakowskim sklepie Vanaheim, ul. Lubicz 34/6. Można przyjść, obejrzeć, zagrać, pomęczyć naszego człowieka co z tą losowością :)

Wydarzenie na Facebooku: https://web.facebook.com/events/207035819909878/

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1094
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 04 cze 2018, 20:11

Wargamer Games pisze:
04 cze 2018, 12:45
W najbliższy czwartek 7.06 w godzinach 15.00-19.30 będziemy pokazywać prototyp AD1666 w krakowskim sklepie Vanaheim, ul. Lubicz 34/6. Można przyjść, obejrzeć, zagrać, pomęczyć naszego człowieka co z tą losowością :)

Wydarzenie na Facebooku: https://web.facebook.com/events/207035819909878/
A no po pracy wpadnę ;)
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 06 cze 2018, 09:40

Zapowiedź (preview) w wykonaniu The Dice Tower:

https://youtu.be/fuuK6lNxtpM

Figurki ucierpiały w transporcie, ale zapewniamy że w produkcyjnych egzemplarzach będą dopasowane wkładki piankowe.

Awatar użytkownika
Nidhogg
Użytkownik wspierający
Posty: 672
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Nidhogg » 06 cze 2018, 10:02

A w między czasie pękło 160K :D czekamy na nowe cele :)
7% rabatu - 3Trolle

sosna
Użytkownik wspierający
Posty: 109
Rejestracja: 02 sie 2004, 14:21
Lokalizacja: Warszawa/Kielce
Kontakt:

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: sosna » 07 cze 2018, 12:11

Będą i nowe cele i fajny update. Warto zerknąć za jakieś 30-40 minut..

Można też zobaczyć nagranie naszego wczorajszego streamu z KS:

https://www.kickstarter.com/projects/12 ... escription

Awatar użytkownika
playerator
Użytkownik wspierający
Posty: 1152
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: playerator » 07 cze 2018, 21:36

Kiedy pojawią się w addonach te śliczne talie? Chyba kolega od magnackich kart nie przekonał Was do swojego światopoglądu? :wink:

Czy karty w dodatku dla 3-4 graczy będą miały rewersy w innych odcieniach?

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1094
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 07 cze 2018, 23:12

Udało mi się zagrać niepełny demowy scenariusz.

W sumie to w istocie faktycznie nie jest tak losowo. Jakoś wcześniej mi umknęło, że można użyć więcej niż 1 karty do "dopakowania" się. Pozycjonowanie się i kolejność są mega ważne. Nawet przy przegranym teście czasem warto się podbić swój wynik, żeby zminimalizować obrażenia. Mój Dragon umarł od jednego ataku Portosa czy Aramisa :D, ale postacie z wyrównanymi statystykami klepały się znacznie dłużej, Mój Zerwikaptur dzięki inicjatywie i mocnej karcie opierał się trzem wrogim modelom i dwa jeszcze przy tym zranił, no prawie ściął 3 łby jednym cięciem.

Graliśmy na zasadach demo, ale niektóre zdolności postaci są ciekawe (np. Longinusa, który może atakować wszystkich w swojej strefie, ale tą samą kartą i z każdym atakiem ma do niej -1, dodatkowo nie wypuszcza osób ze swojej strefy kontroli), więc źle nie jest. Strzelanie jest bardziej losowe, co akurat bardzo mnie cieszy. Gra szła nam całkiem sprawnie, chociaż liczenie modyfikatorów sprawiało mi trudność (nie przeczytałem sobie instrukcji drugi raz).

Metalowe figurki są świetne nie ma co, ale plastikowe też dobre. Nie jestem zapalonym modelarzem, więc generalnie nie ocenię dokładnie, ale wydają mi się o wiele bardziej szczegółowe niż małe figurki do BR czy RS nad którymi brać planszówkowa generalnie się zachwyca. Powiedziałbym, że to nie klasa GW, ale przewyższa praktycznie wszystko co plansze miały mi do tej pory do zaoferowania. Tak jak mówię, lepiej żeby ocenił to ktoś, kto będzie kiedykolwiek malował, ja pewnie nie.

Arty na kartach są ładne, mechanizm walki sensowny, chociaż jak spotkają się dwie postacie z parowaniem to trochę to trwa- z drugiej strony jest fajny element blefu- sparuje, czy przyjmie, wysypie się z kart, czy nie... ;)

Widziałem model Mefistofelesa na żywo- no gość jest świetny.

Jedyne co nieco mnie drażniło to:
a) o modyfikatorach łatwo zapomnieć (broń, umiejętności walki i czasem dodatkowe umiejętności)
b) Jeśli w grze są modele o tej samej rzeźbie to zaznacza się je żetonikami (jeden na karcie, drugi na podstawce), też mogą się mylić, albo spadać.
c) Plansze są estetyczne i przejrzyste, ale ta którą widziałem faktycznie jest dosyć bez życia, chociaż zdarzają się fajne szczegóły (SZCZUR! :D). Więc nie jest tutaj SUPER, a OK, DOBRZE I FUNKCJONALNIE.

Udało mi się też wysępić info o modelu kampanii- nie będzie to sprawa tak rozbudowana jak w Mordheim, więc Skrzetuski nie chwyci za magiczne artefakty a Aramis nagle nie stanie się jednorękim szaleńcem, ale jakaś progresja będzie.

Gra mi się spodobała, więc bardzo mocno zastanawiam się nad all in- zobaczymy co powie na to moja druga połówka, której niestety nie dałem forów i chyba generalnie już było pozamiatane.
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 08 cze 2018, 10:03

Dzięki za przybycie. Mapa miejska przede wszystkim w prototypie wydrukowała nam się za ciemno. Na monitorze wygląda lepiej i na pewno w docelowej produkcji będziemy chcieli, żeby była żywsza. Z modyfikatorami, umiejkami, jest trochę jak w nowej, rozbudowanej grze - trzeba się trochę otrzaskać z tym, która figurka co robi. Staramy się balansować żeby z jednej strony postacie miały fajne zasady, ale jak damy samych Zagłobów, to będzie to nie do ogarnięcia. Co do rozróżniania figurek mamy pewną koncepcję, jak rozwiązać to przy pomocy pierścieni pod podstawki, ale to jest jeszcze na etapie koncepcji, więc nic nie obiecujemy.

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1094
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 08 cze 2018, 17:21

Ja tam wolę jak gry są bardziej skomplikowane niż mniej, więc akurat spoko– nauczę się. Czym więcej unikalnych umiejętności tym dla mnie ciekawiej (póki balans jest zachowany). :)
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

Arek001
Użytkownik wspierający
Posty: 142
Rejestracja: 21 lut 2016, 21:29
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Arek001 » 10 cze 2018, 00:23

Panowie, czas na aktualizację na W.to, 190 000$ stuknęło!

sosna
Użytkownik wspierający
Posty: 109
Rejestracja: 02 sie 2004, 14:21
Lokalizacja: Warszawa/Kielce
Kontakt:

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: sosna » 10 cze 2018, 14:24

Zbliżamy się do Kardynała i pokazaliśmy kolejne SG - mam nadzieję że się podobają :-)

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 302
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 10 cze 2018, 17:10

Jesteśmy już na 3. miejscu wśród planszówek na wspieram.to :)

Spoiler:

Awatar użytkownika
Błysk
Użytkownik wspierający
Posty: 1094
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Lokalizacja: Kraków/ Żywiec

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Błysk » 10 cze 2018, 19:42

No to poszedł All in plastik. Teraz pozostają modlitwy, że faktycznie powstanie scena turniejowa i że opóźnienie nie będzie wielkie jeśli chodzi o dostawy. Swoją drogą, zamierzacie po premierze rozwijać grę czy traktujecie jako zamkniętą całość?
Sprzedaj gry tanio: forumowicze robią atak: "Złodziej! Oszust!", do tego dołącza admin.
Próbuj sprzedać gry bardzo drogo: "Tak działa wolny ryneg! JEGO TO MOŻE NAWET ZA MILION SPRZEDAĆ".

glorfindel
Użytkownik wspierający
Posty: 302
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: glorfindel » 10 cze 2018, 20:30

No to poszedł All in plastik
Dzięki!

Oczywiście, że zamierzamy ja rozwijać - mamy co najmniej 6-7 frakcji, które chcemy wydać, no "pińcet" pomysłów na najemników, stwory, kampanie etc. :)

Arek001
Użytkownik wspierający
Posty: 142
Rejestracja: 21 lut 2016, 21:29
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Arek001 » 11 cze 2018, 01:16

Trzymam za słowo, bo także wsparłem.

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 11 cze 2018, 12:25

Przed nami ostatnie 12 godzin kampanii. Jeśli ktoś jeszcze się waha, to niech wie, że udało się odblokować dużo dodatkowych elementów. W samej tylko podstawowej wersji będą 43 plastikowe figurki (a może i więcej, jeśli końcówka kampanii dobrze pójdzie) oraz tryb Arcywróg (jeden przeciw wielu, w sumie do 4 graczy). Do zobaczenia po drugiej stronie.

https://wspieram.to/AD1666

Obrazek

Wosho
Użytkownik wspierający
Posty: 528
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wosho » 11 cze 2018, 22:59

Pierwszy raz cos wsparlem,zobaczymy :)
Czy doplata do al in jest tylko dzis czy do pozniej tez bedzie mozna?

adalbert
Użytkownik wspierający
Posty: 801
Rejestracja: 02 lis 2009, 14:15

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: adalbert » 11 cze 2018, 23:45

Czy będzie możliwość późnego wsparcia?
Chcesz coś zamówić? Napisz PW. Mam 7% w 3trollach, 11% w Planszostrefie, 10% w Planszomanii.
Chętnych do grania w Summoner Wars w Szczecinie (turniejowo lub "ot tak") proszę o kontakt.

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 15 cze 2018, 10:38

Dopłata do all-in będzie możliwa także w pledge managerze, ale uruchomimy go dopiero za 2-3 miesiące, więc prosimy o cierpliwość.

Późne wsparcie (zwane late pledgem) z kolei będzie na dniach, może w przyszłym tygodniu.

Awatar użytkownika
Wargamer Games
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2018, 10:54

Re: Anno Domini 1666 - Wspieram.to & Kickstarter (do 11.06.2018)

Post autor: Wargamer Games » 21 cze 2018, 12:11

Uruchomiliśmy late pledge:

http://latepledge.wargamer.pl/

Uwaga, to nie jest pledge manager. Jeśli ktoś wsparł nas podczas kampanii, to proszę nie korzystać teraz z late pledge.

Cena jest tym razem tylko w dolarach, taka jak była na KS. Do wyboru są tylko dwa progi: podstawka i all in. Resztę będzie można uzupełnić w pledge managerze.

ODPOWIEDZ