AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Awatar użytkownika
Wspieram.to
Użytkownik wspierający
Posty: 657
Rejestracja: 07 lut 2013, 12:00
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: Wspieram.to » 20 kwie 2018, 08:25

Lunation - autorska

Autor: Albert Rakowski.,
Wydawca: Underworld Kingdom
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 30-120 minut
BGG: n/d

Wydawca FB: FB Lunation
Adres kampanii: wspieram.to/Lunation
Data startu: 20.04.2018
Data zakończenia: 23.05.2018
Kwota zbierana: 45 000
Obecna kwota: 560 zł

Early birds: czas 109 zł, wsp 129 zł, SCD 159
Premiera i dostawa: listopad 2018
Wątek na forum:
Video-recenzja PL:
Recenzje PL:

Foto:
Spoiler:

Awatar użytkownika
polwac
Użytkownik wspierający
Posty: 263
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: polwac » 21 kwie 2018, 22:08

Oj kiepsko to coś idzie

Olbagamar
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2018, 14:09

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: Olbagamar » 22 kwie 2018, 21:51

Dziwne, że tak słabo idzie. Sądziłem, że pójdzie lepiej, a tu po paru dniach tylko 2,7k. Ciekawy czy twórcy gry mają jakieś przemyślenia w związku z tym?
Co nie poszło? Wiem, że jeszcze 27 dni, ale najwięcej kasy zawsze zdobywa się na początku, a tu nic :(

Zastanawiałem się nad wsparciem, ale po obejżeniu gameplayów jakoś mi nie podeszło. Również graficznie mnie nie ujęła, a szkoda.

Fojtu
Użytkownik wspierający
Posty: 775
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: Fojtu » 22 kwie 2018, 22:55

Według mnie są zasadnicze 2 problemy:
1. Zabyt wysoka cena - 110zł za grę karcianą w early bid to zdecydowanie za dużo, niezależnie od ilości komponentów. Porównując z klasykami typu RftG wypada średnio, a kupujesz jednak kota w worku. Patrząc na filmik, wydaje mi się, że niektóre elementy są zbyt wysokiej jakości co zawyża cenę.
2. Brak recencji - jeden filmik z gameplayem od TrollTV, który ostatnio zbiera trochę batów za mały obiektywizm to chyba za mało, żeby przekonać ludzi.

wirusman
Użytkownik wspierający
Posty: 1391
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: wirusman » 23 kwie 2018, 08:58

Przecież o tej grze nic nie wiadomo. Przejrzałem na szybko kampanie i nic o tej grze nie wiem. Tylko kilka obrazów i tyle.

xelos80
Użytkownik wspierający
Posty: 672
Rejestracja: 15 lis 2013, 17:33

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: xelos80 » 23 kwie 2018, 09:45

Fojtu pisze:
22 kwie 2018, 22:55
Według mnie są zasadnicze 2 problemy:
1. Zabyt wysoka cena - 110zł za grę karcianą w early bid to zdecydowanie za dużo, niezależnie od ilości komponentów. Porównując z klasykami typu RftG wypada średnio, a kupujesz jednak kota w worku. Patrząc na filmik, wydaje mi się, że niektóre elementy są zbyt wysokiej jakości co zawyża cenę.
2. Brak recencji - jeden filmik z gameplayem od TrollTV, który ostatnio zbiera trochę batów za mały obiektywizm to chyba za mało, żeby przekonać ludzi.
3. Opinia po grze Stworze. Po hypie na tematyke i grafike okazało się ze gra jest słąba a przynajmniej średnia. Ludzie wolą nie ryzykować kolejnej wtopy.

Awatar użytkownika
polwac
Użytkownik wspierający
Posty: 263
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: polwac » 23 kwie 2018, 09:53

0 prezentacji i marketingu odbija się czkawką

starbug_pl
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2018, 18:43

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: starbug_pl » 23 kwie 2018, 13:11

Widzę, że się chłopcy trochę odbili, poszła reklama na fb -- :) Coś drga.
Trochę słaby termin - kampania się pokrywa z Żercami - Żercy adresowani są do tej samej grupy
która wsparła stworze... ci z kolei byli naturalnym kierunkiem westchnień twórców Stworze i Lunation...

Niemniej trzymam kciuki szybkie 4X to coś, czego nie widziałem wcześniej -- a w co bym bardzo chętnie zagrał.

Olbagamar
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2018, 14:09

Re: AKTUALNY / Lunation / 560 (1%)

Post autor: Olbagamar » 23 kwie 2018, 14:30

Mi jakoś sama mechanika nie pasuje. Nie podoba mi się podział rund, na zasadzie teraz ruch, teraz handel, teraz aktywujemy planety. Wolę dowolność, bez sztywnego podziału i to gracz wybiera co robi w swojej turze, czy chce się ruszyć, aktywować planetę, czy coś kupić. Widzę po prostu problem, że sztywne rundy ograniczają kreatywność i powodują poczucie straty, gdy mnie akurat nie stać na budowanie, więc jestem do tyłu względem innych graczy bo nic nie zrobię, w mojej wersji mógłbym się ruszyć, lub wykonać inną akcję.

Nie czułem płynności gry i przez to trochę się męczyłem oglądając gameplay.
Takie po prostu gry mi lepiej pasują:)

ODPOWIEDZ