(KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Ramzeseba
Użytkownik wspierający
Posty: 194
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06

(KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Ramzeseba » 31 lip 2018, 19:16


Awatar użytkownika
Acererak
Użytkownik wspierający
Posty: 140
Rejestracja: 28 cze 2017, 23:43

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Acererak » 01 sie 2018, 11:32

O, i znowu założyłeś temat o KS który mnie interesuje (następny po Overturn :P ). Byłem ciekaw czy ktokolwiek poza mną tutaj jest tym zainteresowany. No cóż, wstępnie zainteresowałem się - modele wyglądają fajnie, nie wiedziałem że zasady są już wrzucone. Chyba są ok, zobaczymy jak kampania będzie się rozwijać. Wstępnie raczej wesprę a czy pozostanę do końca to jeszcze się zastanowię.

Ramzeseba
Użytkownik wspierający
Posty: 194
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Ramzeseba » 01 sie 2018, 22:12


Malibu
Użytkownik wspierający
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2016, 07:46

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Malibu » 02 sie 2018, 10:38

EB poszedł, zobaczymy co to będzie z tej kampani jak się rozwinie itp. Ja głównie biorę dla figurek do malowania ;)

Awatar użytkownika
Acererak
Użytkownik wspierający
Posty: 140
Rejestracja: 28 cze 2017, 23:43

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Acererak » 15 sie 2018, 22:52

Przyznam, że pierwszy raz widziałem, żeby kampania zatrzymała się na tak długo, ale chyba dzisiaj wreszcie zaczęła iść do przodu. Możliwe że to efekt chińskiej kampanii i dlatego część osób się przerzuciło, ale pojęcia nie mam gdzie to znaleźć. Częściowo na pewno jest to efekt oczekiwania na porządny gameplay czy livestreamy jakieś.

Malibu
Użytkownik wspierający
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2016, 07:46

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Malibu » 16 sie 2018, 15:13

Najpierw zrobili figurki a później grę i to widać.
Ponoć ma wystartować druga kampania dla Chińczyków i zebrana kasa ma być łączona jak i SG

Ramzeseba
Użytkownik wspierający
Posty: 194
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Ramzeseba » 20 sie 2018, 19:38

Ja odpadam. Gameplay na symulatorze to dla mnie za mało.

Awatar użytkownika
Acererak
Użytkownik wspierający
Posty: 140
Rejestracja: 28 cze 2017, 23:43

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Acererak » 20 sie 2018, 23:42

Ja muszę się mocno zastanowić. Jeszcze został tydzień do końca kampanii, więc zobaczymy bo czasu trochę na decyzję jest. Zamieszali teraz z Wongiem (zbyt mocne skojarzenie z WoWem tutaj zaszkodziło niewątpliwie). Osobiście sądzę że artbooka też mogli dać do add-onów, a nie SG - pierwszy raz takiego stretch goala widziałem. Do gry planszowej wnosi niewiele, a pewnie dałoby się w ten sposób podbić zebraną kwotę. I zgodzę się że widać że gra była dorabiana do figurek. Jak ktoś dobrze w komentarzach zauważył, przecież do dzisiaj nie wiadomo do czego w sumie służą te ołtarze, żadnej wzmianki w instrukcji zdaje się nie ma.

Ramzeseba
Użytkownik wspierający
Posty: 194
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Ramzeseba » 21 sie 2018, 06:23

Pozwolę sobie zarymować: Te pandy i owce zaprowadza ich na manowce :)

Tak na serio to w komentarzarz mało kto pyta o grę. Widać, że większość wspierających to malarze, którzy mogą kupić wiadro modeli na niedużą kasę. Sami twórcy to rzeźbiarze modeli, którzy poczuli, że jak dorzuca zasady to sprzedadzą je hurtowo na KSie. Nie wyjdzie z tego nic dobrego.

Awatar użytkownika
Acererak
Użytkownik wspierający
Posty: 140
Rejestracja: 28 cze 2017, 23:43

Re: (KS) Limbo: Eternal War - Skirmish

Post autor: Acererak » 26 sie 2018, 23:45

Po przemyśleniu - też odpuszczam. Wprawdzie chętnie bym pomalował te figurki (do tego to faktycznie dobry KS cenowo), ale trochę figurek już obecnie na malowanie czeka od dłuższego czasu, z różnych powodów. Wolę zatem za tę kasę kupić/wesprzeć dobrą grę i w nią potem grać niż żeby te figurki sobie stały i czekały w nieskończoność na pomalowanie, bo jak z graniem to ciężko powiedzieć. Zgodzę się, że to widać, że gra została dorzucona do figurek (nie pierwszy raz na KS zresztą :P ) i to co twórcy pokazali sprawia, że są spore wątpliwości czy będzie się w to dobrze grało. A jeśli kiedyś będę chcieć to sobie to sprawię - przecież to nie projekt KS Exclusive całościowo.

ODPOWIEDZ