(KS) Time of Legends: Destinies

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Awatar użytkownika
japanczyk
Użytkownik wspierający
Posty: 1012
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 305 times
Been thanked: 142 times

(KS) Time of Legends: Destinies

Post autor: japanczyk » 11 wrz 2019, 11:17

Juz w piatek ma się pojawić preview page nowej gry lucky duck games tworzonej w kooperacji z Mythic Games

Tutaj fragment gameplayu: https://www.youtube.com/watch?v=heU1_Ek ... btCLYjaegg

Nachodiz mnie pytanie - czy to w ogóle mozna nazwać grą planszową? Juz przy kronikach zbrodni miałem takie... ale po co ta plansza? I tutaj mam jeszcze potężniejsze poczucie, ze to wszystko mogloby byc wpakowane w aplikację, na której moglibysmy sobie grac z interfejsem, a cała oprawa gry planszowej jest tu absolutnie zbedna

Wiekszosc akcji klikami sobie na tablecie, dublujac je na stole, w niektorych momentach dokladajac jakas karte czy sprawdzajac sukcesy - jakos tak na pierwszy rzut oka... mało grywalnie, ale moze solo bedzie przyjemna

KS preview page
Sprzedam: ...
Aktywne Zbiórki KS: Okko Chronicles, Merchant's Cove, Middara, Trudvang Legends, The Isle of Cats

keldorn
Użytkownik wspierający
Posty: 290
Rejestracja: 29 sty 2014, 14:57
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: (KS) Time of Legends: Destinies

Post autor: keldorn » 17 wrz 2019, 15:50

Ogladnałem jeden krótki Game play Rahdo i mam bardzo mieszane uczucia. Jeszcze wieksze niż przez Władcą Pierścienia. Tutaj wszystko dzieje sie w apce i mam wrażenia ze przesuwamy tylko pionki na planszy. Mam takie samo wrażenie jak japanczyk: czy to jest jeszcze gra "planszowa"?

Nie ukrywam ze samo rozwiązanie bardzo by mi pasowało w wielu grach przygotowych gdzie któs musi czytać tobie cała historie a potem ty nie znajac odpowiedz podejmujesz. Zawarcie ksiegi przygód w apce jest fajne ale niestety dostajemy to co widzialem na prezentacji. Czyli tępe wgapianie sie w tablet lub telefon a nie w plansze. Tu wielki minus.

I kolejnym miniusem ktory jest u minie jaka przysłowiowy gwóźdź do trumny jest fakt ze gra raczej nie zapowiada sie w wersji PL - a bez tego do takich gier nie siadam.

Awatar użytkownika
japanczyk
Użytkownik wspierający
Posty: 1012
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 305 times
Been thanked: 142 times

Re: (KS) Time of Legends: Destinies

Post autor: japanczyk » 18 wrz 2019, 11:47

keldorn pisze:
17 wrz 2019, 15:50
I kolejnym miniusem ktory jest u minie jaka przysłowiowy gwóźdź do trumny jest fakt ze gra raczej nie zapowiada sie w wersji PL - a bez tego do takich gier nie siadam.
Ktoś z LDG napisał, ze wszytskie ich gry wychodza po polsku, ale cóż...
Kroniki można znaleźć do kupienia coraz taniej ze względu na mocną jednorazowość tej gry. Co wiecej po obejrzeniu kolejnych, dłuższych gameplayi jestem przekonany, ze granie z kims w te gre jest bez sensu, bo jedyne co robisz to rzucasz koścmi i klikasz na tablecie co wybierasz w rozmowach. Absolutnie nie widze frajdy w granie w cos takiego, bo równie dobrze moge zagrac w normlanego RPG. Jak chce RPG w co-opie to lepiej bedzie mi sie grało w Divinity Original Sin 2, bo daje mi milion razy więcej opcji w tej samej cenie.

Tutaj gra wygląda tak: odkryj kafelek --> wybierz Point of Interest --> zagadaj --> wykonaj test rzucajac koscią --> zdobądź punkt doświadczenia i zwieksz ilość sukcesów w testach --> do the same again
Granie z kims składnie sie do tego, ze mozna odkryc wiecej mapy (wg. twórców jedna gra 3-osobowa pozwoli poznać 60% zawartości), w dodatku w tym samym czasie ma być reprint Time of Legends Joan of Arc. Za równowartośc 60$ (licze z shippingiem) zdecydowanie można trafić coś bardziej angazującego gameplayowo
Sprzedam: ...
Aktywne Zbiórki KS: Okko Chronicles, Merchant's Cove, Middara, Trudvang Legends, The Isle of Cats

ODPOWIEDZ