(KS) The Great Wall

Kampanie społecznościowe, wspieranie poszczególnych fundowanych tytułów
Probe9
Użytkownik wspierający
Posty: 311
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 2 times
Been thanked: 13 times

(KS) The Great Wall

Post autor: Probe9 » 05 lis 2019, 19:50

Pojawił się już draft kampanii nowej gry od Awaken Realms - https://www.kickstarter.com/projects/aw ... n=8eaedf7a

Na stronie draftu wraz z upływem czasu będzie pojawiać się coraz więcej informacji.

Póki co wiadomo, że będzie to worker-placement osadzony w czasach starożytnych, gdzie celem gracza (od 1 do 4 graczy) będzie ochrona muru przed przeciwnikiem.

Co typowe dla gier od AR i co nietypowe dla gier worker-placement będzie w grze sporo figurek :)

addekk
Posty: 47
Rejestracja: 28 gru 2018, 11:54
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: (KS) The Great Wall

Post autor: addekk » 09 lis 2019, 10:24

Czy tylko dla mnie te figurki wyglądają na wciśnięte na siłę ?

brazylianwisnia
Użytkownik wspierający
Posty: 1128
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 17 times
Been thanked: 100 times

Re: (KS) The Great Wall

Post autor: brazylianwisnia » 09 lis 2019, 11:10

Dlaczego? Sa zolnierze to dla wielu to fajny bajer. To nie jest tak ze beda wciskane ludziom na sile bo bedzie jak zwykle opcja z figurkami i bez.
Kupię: Yokohama
Sprzedam: Brass Lancashire KS, drewniane plansze Terraformacja Marsa, Gallerist SG https://www.gry-planszowe.pl/forum/vie ... &t=59298

Leinadus
Użytkownik wspierający
Posty: 170
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: (KS) The Great Wall

Post autor: Leinadus » 13 lis 2019, 12:35

Miałem przyjemność testowania ostatnio tej gry. Po pierwszej rundzie miałem bardzo pozytywne wrażenia, stwierdziłem, że na bank kupuję jak pojawi się w kampanii. Po drugiej rundzie było już nieco gorzej - na razie gra jest mocno niezbalansowana. Jest budowanie silniczka z kart, ale jest kombo, którego nie da się praktycznie zablokować i wtedy gracz nie potrzebuje ani być pierwszy w kolejce, ani zbytnio przejmować się surowcami. Jak by to kombo połączył jeszcze z mocniejszym dowódcą, to sądzę, że po pierwszej rundzie nie byłoby czego szukać. Owszem, może się trafić, że nie uda się dobrać tych kart, ale sądzę, że na jednej czy dwóch z nich można zbudować podobny silniczek. Jak dla mnie też jest za mało negatywnej interakcji. Niby powinno grać się nad stołem, ale często jest to zbędne. Będę dalej wypatrywał postępów z rozwijaniem gry i może na koniec wrócę do zdania, że jest to must have.

ODPOWIEDZ