Strona 1 z 19

CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 09 lut 2016, 11:20
autor: Krwawisz
ZAPOWIEDZI:

FILM, na którym parę słów więcej: https://www.youtube.com/watch?v=NQjDrfjbgKk

Obrazek

1. Tail Feathers (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... l-feathers)
2. Top a Top Family
3. Psi Psi II Edycja
4. Caravan (https://boardgamegeek.com/boardgame/193043/caravan)
5. Spirits of Rice Paddy (https://boardgamegeek.com/boardgame/149 ... rice-paddy)
6. Wielka Wystawa Dinozaurów (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... osaur-rush)
7. Smocze Kości (https://boardgamegeek.com/image/2617989/dragon-farkle)
8. Blueprints (https://boardgamegeek.com/boardgame/140933/blueprints)
9. Kupcy z Osaki (https://boardgamegeek.com/boardgame/24827/traders-osaka)
10. Esencja

Zastrzegamy, że nie jest to zamknięta lista :twisted:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 09 lut 2016, 11:42
autor: bolos13
Kiedy dodateczek do Martwej Zimy? :) Jakis malutki przeciek? :>

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 09 lut 2016, 11:52
autor: adalbert
Jeszcze chyba nie ma daty, ale czy polska i światowa premiera drugich summonerów do frakcji z MS będą jednoczesne?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 11:38
autor: Krwawisz
Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo :twisted:

http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 11:44
autor: AkitaInu
Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo :twisted:

http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ? ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 11:46
autor: pan_satyros
AkitaInu pisze:
Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo :twisted:

http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ? ;)
Między innymi to:

http://www.polygon.com/2016/2/9/1095199 ... rob-daviau

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 11:47
autor: Krwawisz
AkitaInu pisze:
Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo :twisted:

http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ? ;)
grzebie przy tym - pewnie jeszcze dzisiaj sie pojawi. Na razie pozostaje film ;-)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 12:03
autor: gaciak
Lista na szybko:
* SeaFall
* Caravan
* dodatek do Magii i Myszy
* Tail Feathers
* Ashes: Rise of the Phoenixborn + dwa dodatki
* Abraca...what?
* Dead of Winter: The Long Night
* Top a Top Junior
* drugie talie do Summoner Wars
* 2 edycja Psi Psi (Crowdfunding)
* imprezówka dla dorosłych z czarnym humorem (Crowdfunding)
* Spirits of the Rice Paddy (Crowdfunding ?)
* The Great Dinosaur Rush (Crowdfunding ?)

CUBE ! - super:)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 12:17
autor: Furia
Jak tak dalej pójdzie do jesieni wyprztykam się ze wszystkich zaskórniaków. Już teraz wiem, że biorę Ashes z dodatkami (fajnie, że będą od razu dostępne), Seafall i Zimę. :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 12:22
autor: Marcosii
poproszę bana na wszystkie strony i blogi o grach !!!! :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 12:47
autor: TTR_1983
wszystko super, tylko czemu Seafall jest od 3 graczy? :(

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 12:52
autor: Krwawisz
bolos13 pisze:Kiedy dodateczek do Martwej Zimy? :) Jakis malutki przeciek? :>

angielska wersja planowo chyba na Gencon - druk międzynarodowy pewnie niedługo później więc spodziewałbym się w drugiej połowie roku, ale tak jak powiedziałem - żadnych konkretnych dat nie podamy, póki nie będziemy ich w 100% pewni

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 13:49
autor: kaszkiet
Pisałem o tym mimochodem w wątku Games Factory Publishing, ale teraz chciałem już jasno oświadczyć, a także uargumentować, że zupełnie nie podoba mi się trend, mania, moda, wytyczne zachodnich partnerów, zapatrzenie na konkurencję, cokolwiek by to nie było - na nagrywanie filmików, czy robienie prezentacji w jakimś multimedialnym formacie, w których przedstawiane są plany wydawnicze danego wydawnictwa.

Znaczy się nagrywajcie ile chcecie, ale publikujcie też najprostszą na świecie listę czy tabelkę, na którą każdy może spojrzeć i rzutem oka przeanalizować zarówno na komputerze w pracy, który ma zablokowane multimedia, telefonie, jak i dowolnym innym urządzeniu, które nie zawsze musi mieć nielimitowany transfer danych.

Widzę, że napisaliście, że niedługo lista będzie ale zazwyczaj o takim "drobiazgu" nikt zbyt długo nie pamięta i publikacja zalicza poślizg, albo nigdy jej nie ma. Nie musicie pisać wypracowań o każdej z gier na początku - lepiej dać listę od razu (przecież macie tę listę w swoich Excelach, mailach, czymkolwiek - 3 minuty składania, ctrl+c, ctrl+v), a wypasioną z opisami i obrazkami później, jeśli uważacie, że są niezbędne.

Mi się takich filmików oglądać nie chce - jeśli jakiś tytuł mnie nie interesuje, to nie mam ochoty o nim słuchać. Czytając tekst mogę przeskoczyć do następnego akapitu - przewijanie filmiku jest uciążliwe.

Pomyślcie o tym jak o instrukcjach do gier. Nakręcenie filmu z tłumaczeniem zasad jest spoko, ale przecież nie zastąpi instrukcji. Gdy chcę sprawdzić zasadę, która mi umknęła, nie będę przecież od nowa oglądał filmu z instruktażem od początku, czy szukał fragmentu, który mnie interesuje. Tak samo z zapowiedziami - hmm, czy CUBE nie ogłaszało, że wyda ten fajny tytuł? Sprawdzę. A nie, nie sprawdzę, bo muszę przewijać filmik.

Co więcej - treści na youtube nikt nie wygugla. Na tym też powinno Wam zależeć.

Kolejna kwestia - może ja już jestem stary - ale po prostu w informacjach w internecie wolę tekst od multimediów. Wolę konkret od wodotrysków. Nie jestem marketingowcem, nie robiłem badań rynku, na pewno sporo młodych ludzi kupuje Wasze gry, ale wydaje mi się też, że to ci "starzy ramole", którzy zamawiają co trzeciego Kickstartera i co czwarty preorder w Polsce dysponują portfelami, które jakoś (może nie jedzą) im na to pozwalają. Nie chcę tu mówić za wszystkich, ale wydaje mi się, że tacy ludzie też wolą konkretne informacje.

I ostatnia rzecz - z całym szacunkiem - Wasz filmik nie wygląda zbyt profesjonalnie. Kadr i jakość obrazu są dyskusyjne, natomiast dźwięk jest ewidentnie dudniący i niezbyt przyjemnie się tego słucha na dłuższą metę.

To nie jest personalny przytyk do CUBE, to jest moja opinia o ogólnym trendzie jaki obserwuję szczególnie wśród młodszych wydawnictw.

Z życzeniami jak największych sukcesów i serio bez żadnej złośliwości - uczcie się od Rebela jak wrzucać info o zapowiedziach gier.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 14:08
autor: misioooo
kaszkiet pisze:Pisałem o tym mimochodem w wątku Games Factory Publishing, ale teraz chciałem już jasno oświadczyć, a także uargumentować, że zupełnie nie podoba mi się trend, mania, moda, wytyczne zachodnich partnerów, zapatrzenie na konkurencję, cokolwiek by to nie było - na nagrywanie filmików, czy robienie prezentacji w jakimś multimedialnym formacie, w których przedstawiane są plany wydawnicze danego wydawnictwa.

Znaczy się nagrywajcie ile chcecie, ale publikujcie też najprostszą na świecie listę czy tabelkę, na którą każdy może spojrzeć i rzutem oka przeanalizować zarówno na komputerze w pracy, który ma zablokowane multimedia, telefonie, jak i dowolnym innym urządzeniu, które nie zawsze musi mieć nielimitowany transfer danych.

Widzę, że napisaliście, że niedługo lista będzie ale zazwyczaj o takim "drobiazgu" nikt zbyt długo nie pamięta i publikacja zalicza poślizg, albo nigdy jej nie ma. Nie musicie pisać wypracowań o każdej z gier na początku - lepiej dać listę od razu (przecież macie tę listę w swoich Excelach, mailach, czymkolwiek - 3 minuty składania, ctrl+c, ctrl+v), a wypasioną z opisami i obrazkami później, jeśli uważacie, że są niezbędne.

Mi się takich filmików oglądać nie chce - jeśli jakiś tytuł mnie nie interesuje, to nie mam ochoty o nim słuchać. Czytając tekst mogę przeskoczyć do następnego akapitu - przewijanie filmiku jest uciążliwe.

Pomyślcie o tym jak o instrukcjach do gier. Nakręcenie filmu z tłumaczeniem zasad jest spoko, ale przecież nie zastąpi instrukcji. Gdy chcę sprawdzić zasadę, która mi umknęła, nie będę przecież od nowa oglądał filmu z instruktażem od początku, czy szukał fragmentu, który mnie interesuje. Tak samo z zapowiedziami - hmm, czy CUBE nie ogłaszało, że wyda ten fajny tytuł? Sprawdzę. A nie, nie sprawdzę, bo muszę przewijać filmik.

Co więcej - treści na youtube nikt nie wygugla. Na tym też powinno Wam zależeć.

Kolejna kwestia - może ja już jestem stary - ale po prostu w informacjach w internecie wolę tekst od multimediów. Wolę konkret od wodotrysków. Nie jestem marketingowcem, nie robiłem badań rynku, na pewno sporo młodych ludzi kupuje Wasze gry, ale wydaje mi się też, że to ci "starzy ramole", którzy zamawiają co trzeciego Kickstartera i co czwarty preorder w Polsce dysponują portfelami, które jakoś (może nie jedzą) im na to pozwalają. Nie chcę tu mówić za wszystkich, ale wydaje mi się, że tacy ludzie też wolą konkretne informacje.

I ostatnia rzecz - z całym szacunkiem - Wasz filmik nie wygląda zbyt profesjonalnie. Kadr i jakość obrazu są dyskusyjne, natomiast dźwięk jest ewidentnie dudniący i niezbyt przyjemnie się tego słucha na dłuższą metę.

To nie jest personalny przytyk do CUBE, to jest moja opinia o ogólnym trendzie jaki obserwuję szczególnie wśród młodszych wydawnictw.

Z życzeniami jak największych sukcesów i serio bez żadnej złośliwości - uczcie się od Rebela jak wrzucać info o zapowiedziach gier.
Podpieram kaszkieta... Lista byłaby znacznie... Fajniejsza. Najlepiej z podlinkowanymi grami na boardgamegeek, aby szybciej sobie sprawdzić co to za cudo :) Film - dźwięk tragiczny... Jakby ktoś do garnka mówił jak dla mnie. Proponuję tańszy Zoom h2n albo coś z wyższej półki Sony za kilka tys pln i będzie git... A na serio - dobry mikrofon pojemnościowy za 200zł czy nawet za stówkę załatwi sprawę ;P

I jak już nagrywacie i publikujecie - to zróbcie t ciekawiej, a nie tylko jedna i ta sama buzia przez kilka minut... Niech ktoś mówi, wrzućcie obrazki z elementami gry czy cokolwiek innego... Dużo fajniej sie ogląda i mniej ogranych może zaciekawić, bo np zobaczą fajne figurki... Jak ja żonie powiem "Tail Feathers" to co? Nic... Nie ma pojęcia o czym mowa ;P Ale jak pokażę słodziutkie figurki choćby na obrazku - to już jakieśtam zainteresowanie się pojawia.

Dla mnie obecna forma tego filmu nie wnosi do przekazu nic - równie dobrze mogliście udostępnić kilka stron tekstu z tym samym, co było powiedziane i zdjęciem aktora ;P Zabrakło przekazu wizualnego...

Czekam z niecierpliwością na SeaFall!

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 14:25
autor: Krwawisz
Lista u góry - jak zwykle dzięki za konstruktywną krytykę :-)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 14:31
autor: Furia
Ja również jestem za formą tekstową. Irytują mnie te wszechobecne podcasty i gadające głowy. :P

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 14:42
autor: Krwawisz
jedni lubią tekst - inni wizję. Pozostaje postarać się dogodzić wszystkim ;-)

ps. dzięki, za miłe słowa, które dostaje na PM, sms'ami itd. Robimy, co możemy, żeby wydawać najlepsze gry na świecie :D

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 14:45
autor: Banan2
Lista jest imponująca :D I oby wszystko udało się wydać :D
Poprę też przedmówców :) Aktualizowana lista jest najlepszym rozwiązaniem. Bierzcie przykład z literki R a nie P :wink: A jeśli chcielibyście cokolwiek kręcić to kręćcie gameplaye. Obejrzenie takiego filmu zawsze bardzo ułatwia podjęcie decyzji o zakupie gry.
Pozdrawiam

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 15:14
autor: Furan
Jeśli SeaFall będzie tym, na co wygląda, to macie mają kasę. (:

EDIT

I też uważam, że lepsza lista z linkami do BGG/producentów. I jeśli już wideło, to niech to będzie COŚ (z linkami, z grafikami), a nie bujaniem na krześle jak na... (i tu, zależnie od regionu można sobie wybrać idiom na czym :) ).

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 15:39
autor: piogal
Ja chyba najbardziej z tej listy jaram sie Tail Feathersami i Spirits of Rice Paddy - juz dawno ostrzylem sobie na nie zeby i szczegolnie w przypadku tej drugiej - nie spodziewalem sie wersji PL- brawo!

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 16:01
autor: detrytusek
Popieram robienie listy zamiast wideła. Albo chociaż obie wersje.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 16:02
autor: Krwawisz
Ale przecież lista już wisi od paru godzin :D

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 10 lut 2016, 16:03
autor: detrytusek
Krwawisz pisze:Ale przecież lista już wisi od paru godzin :D
I dobrze! To na przyszłość, żeby widzieli ile jest lobbystów! :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 lut 2016, 09:52
autor: Szaweł
Ashes, Heart of Gloom, Tail Feathers i Martwa Zima... chyba trzeba powoli szukać drugiego etatu :twisted:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 11 lut 2016, 09:58
autor: Dellas
Mi się fajnie słuchało - zwłaszcza, że mogłem w tym czasie robić coś innego.

Bardzo mnie cieszy dodatek do Myszek.