CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
mikeyoski
Użytkownik wspierający
Posty: 1029
Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: mikeyoski » 19 paź 2016, 08:01

ChlastBatem pisze:
mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.

Tapnięte z mojego T800
Groźba?

Taki komentarz na pewno w niczym nie pomaga, a wręcz smuci.
Żadna groźba. Ot taka konstatacja

Tapnięte z espiątki

Awatar użytkownika
Deem
Użytkownik wspierający
Posty: 1078
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 19 times
Kontakt:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Deem » 19 paź 2016, 09:18

mikeyoski pisze:
Deem pisze:
mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.

Tapnięte z mojego T800
Ostatnio zapanowała jakaś moda na takie teksty :-/ Bo oczywiście wydawcy robią wszytsko, żeby wrzucić kilka błędów do swoich gier. Od tak, aby dowalić graczom.
To co mam robić? Cieszyć się z błędów w instrukcji, kiepskich tłumaczeń? Cieszyć się błędów w kartach? Cieszyć się, że z tego, że kolejne wydawnictwo dało ciała na wspieraczce? Pytam się serio. Powoli zaczynam mieć trochę dość tej bylejakości. Co gorsza dotyczy to wielu wydawców

Tapnięte z espiątki
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.

Awatar użytkownika
mikeyoski
Użytkownik wspierający
Posty: 1029
Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: mikeyoski » 19 paź 2016, 10:11

Wydawcy powinni mieć pewność, że wszystko będzie ok. A nie nadzieję :-) Ja kupując grę oczekuję, że wszystko będzie w porządku. I mam nadzieję, że WWD nie spowoduje mojej irytacji z powodu jakiś fuckupów. I tego życzę wydawnictwu :-)

Tapnięte z espiątki

Awatar użytkownika
sztefyn
Użytkownik wspierający
Posty: 1027
Rejestracja: 17 wrz 2014, 18:00
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: sztefyn » 19 paź 2016, 10:21

A propos przenoszenia sklepu internetowego.
Działa to już? Bo nie mogę się zalogować na stare dane (rejestracja w maju 2016).
Mam utworzyć nowe konto na http://www.factorycube.pl?
"Nie śpię, bo trzymam kredens. Z planszówkami." :)
Kolekcja gier BGG | Sprzedam/Wymienię | Kupię

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 19 paź 2016, 10:29

hej
sklep działa ale niestety będziesz musiał stworzyć nowe konto :-(

a co do powyzszych to jestem pewien że ostatecznie będziecie z WWD zadowoleni!

rafaelus
Użytkownik wspierający
Posty: 459
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:57
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: rafaelus » 19 paź 2016, 12:48

Opis seafall pisze:Podczas kampani gra będzie się zmieniać i rozwijać. Będziesz odkrywać moża, handlować z wyspiarzami, czy też atakować kogo zechcesz
Poprawcie sobie to na stronie, trochę "kłuje w oczy" ;)
Chętnie się podzielę ;)
-Planszostrefa.pl - 11%, 3trolle.pl - 6 %

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 19 paź 2016, 12:51

uups. racja - dzięki za wytknięcie :)

Awatar użytkownika
karawanken
Użytkownik wspierający
Posty: 2089
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: karawanken » 20 paź 2016, 21:44

Czy wydawnictwo będzie obecne na targach Hobby a jeśli tak to czy będziecie prezentować Seefall? Jest to chyba jedyna gara typu Legendary, której zakup rozważam ale jestem pełen obaw czy spodoba się współgraczom a jednak dużo kosztuje.

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 20 paź 2016, 22:20

będziemy pokazywać na hobby :-) chyba nawet ja osobiście choć to jeszcze nie jest do końca ustalone :-) ja pierwsze rozgrywki w finalna wersje mam za sobą i jest moc :twisted:

Sekator
Użytkownik wspierający
Posty: 735
Rejestracja: 12 lut 2015, 15:58

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Sekator » 20 paź 2016, 22:53

Masz na mysli Seafall, czyli gre legacy?

Czy Cube wydaje jakiegos kooperacyjnego deckbuildera i ja nic o tym nie wiem? :D

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 20 paź 2016, 22:55

aa nawet nie zauwazylem ze Kolega pomylil Legendary z Legacy :)
Legendary nie mamy w planach, bo z tego co wiem, kto inny ma - ale jak tylko wyjdzie, to kupuje, bo gra zacna :D

Awatar użytkownika
karawanken
Użytkownik wspierający
Posty: 2089
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: karawanken » 21 paź 2016, 00:01

Oczywiscie że chodziło o Legacy :)

Awatar użytkownika
karawanken
Użytkownik wspierający
Posty: 2089
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: karawanken » 23 paź 2016, 17:11

Dzisiaj na targach Hobby w Poznaniu miałem przyjemność oglądać (niestety z dwójką dzieci dało się tylko oglądać) najnowsze gry wydawnictwa Cube: Seafall i Chromsome. Seafall niestety muszę skreślić z listy zakupowej z powodu bardzo poważnej wady - nie podoba się żonie :( a jej mogą nie podobać się tylko gry w które nie będzie grać. Seafall chciałem kupić właśnie po to aby grać z żoną i trójką znajomych. Żona kręciła nosem przede wszystkim na oprawę graficzna (jej zdaniem zbyt szaro-bura), nie spodobała się jej ogólna koncepcja gry Legacy i mówiąc szczerze ja sam nie jestem do tej koncepcji przekonany (ale gotowy byłem zaryzykować). Chromosome za to wypadł pozytywnie, gra wygląda ciekawe i chętnie oczekuję recenzji, które potwierdza (albo zaprzecza), że za ciekawym wyglądem idzie ciekawa gra.

Edycja: Właśnie mi się przypomniało, że miałem się zapytać co z kostkami do Ashes? Bo jak tu grać postaciami z dodatków, które wykorzystują 10 kości jednego rodzaju przeciwko postacią, które domyślnie też wykorzystują te kości :(

Awatar użytkownika
uyco
Użytkownik wspierający
Posty: 1104
Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: uyco » 24 paź 2016, 12:05

ja miałem okazję zagrać w Chromosome, z prawie w 100% poprawnymi zasadami :wink: . Wrażenia jak najbardziej pozytywne, mnóstwo kombinowania, fajny system rozwoju frakcji, asymetria zdolności, bardzo duża dynamika i krótki czas rozgrywki. niestety przyprawiona losowością, którą można jednak mitygować wydając "zielone" punkty na przerzut kością - trzeba jednak dobrze się zastanowić, bo każdy taki punkt na koniec gry daje 2 PZ, przy czym jednostki na planszy i pokonani wrogowie dają po 1 PZ. Reasumując, bardzo ciekawy tytuł - w tej cenie wart zarekomendowania.
'STAY OUT OF MY TERRITORY.'

kupię sprzedam

Awatar użytkownika
Rigidigi
Użytkownik wspierający
Posty: 257
Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Rigidigi » 24 paź 2016, 22:27

A jak się podobał Chromosome na Essen?

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 25 paź 2016, 11:20

Czołem :)

dzięki za miłe słowa na temat Chromosme'a . To zdecydownie jak dotąd nasza najlepsza premiera Essenowa i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie zarówno graczy, jak i potencjalnych partnerów wydawniczych. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, ale jak na razie wszystko wygląda bardzo pozytywnie :)

Co do kości Ashesowych, to wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. PHG ma na stanie kości tylko do swojej własnej sprzedaży detalicznej, a żeby wyciągnąć je od Chińczyków, trzeba czekać na kolejne dodruki. Staramy się jednak coś wykombinować (bo temat jest nam znany - tym bardziej, że sami mocno gramy turniejowo) i jak tylko się uda - dam znać!

Banan2
Użytkownik wspierający
Posty: 2183
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 5 times
Been thanked: 9 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Banan2 » 25 paź 2016, 11:31

Dopiszcie wersję PL Seafalla do listy gier na BGG.
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii
7% rabatu w 3Trollach

Awatar użytkownika
Karit
Użytkownik wspierający
Posty: 1482
Rejestracja: 13 wrz 2012, 21:15

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Karit » 25 paź 2016, 23:03

Deem pisze:
mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.

Tapnięte z mojego T800
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.
Zwalili mega termin dostawy, były błędy w kartach ich poprzednich gier. Mamy prawo oczekiwać w końcu dobrego produktu. Zwłaszcza jesli ma tyle opóźnienia...
Ja też mam nadzieje iż mimo tego czasu oczekiwania nie będą musieli nic poprawiać.
Subiektywnie mówiąc - moje opinie o grach są w 100% obiektywne

Moja kolekcja

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 07 lis 2016, 10:03

Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek

Awatar użytkownika
karawanken
Użytkownik wspierający
Posty: 2089
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: karawanken » 07 lis 2016, 10:41

Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek
A może coś więcej?

Awatar użytkownika
AkitaInu
Użytkownik wspierający
Posty: 4170
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: AkitaInu » 07 lis 2016, 10:42

Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek
Grafika ciekawa, cała gra jest w takiej stylistyce?

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 07 lis 2016, 10:50

Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku ;-) Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.

Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych :-) 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.

Awatar użytkownika
AkitaInu
Użytkownik wspierający
Posty: 4170
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: AkitaInu » 07 lis 2016, 11:16

Krwawisz pisze:Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku ;-) Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.

Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych :-) 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
A jaka jest licytacja na 2 osoby ?:) Bo ten element jednak zawsze kuleje.

Awatar użytkownika
Krwawisz
Użytkownik wspierający
Posty: 1754
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Krwawisz » 07 lis 2016, 11:18

daje rade :-) choc licytacja to raczej tutaj element bardzo poboczny

Awatar użytkownika
Lichu
Posty: 16
Rejestracja: 10 kwie 2012, 00:09
Lokalizacja: Poznań

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

Post autor: Lichu » 08 lis 2016, 03:44

A ja mam do wydawnictwa zgoła inne pytanie, bo mam wrażenie, że już wszyscy zdołali o tej grze zapomnieć: jak się ma druk dodatkowych kart do Strife?
W styczniu tego roku Was o to pytałem i w odpowiedzi otrzymałem następujące info: "Obecnie traktujemy ją jako jeden z priorytetów tego roku". Rozumiem, że albo szykujecie niespodziankę na święta albo jakoś tak... nie wyszło? Jeżeli to drugie to chociaż dajcie znać dlaczego i czy w ogóle można będzie kiedykolwiek liczyć na wspomniane karty.

Zablokowany