Strona 17 z 19
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 09:18
autor: Deem
mikeyoski pisze:Deem pisze:mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.
Tapnięte z mojego T800
Ostatnio zapanowała jakaś moda na takie teksty :-/ Bo oczywiście wydawcy robią wszytsko, żeby wrzucić kilka błędów do swoich gier. Od tak, aby dowalić graczom.
To co mam robić? Cieszyć się z błędów w instrukcji, kiepskich tłumaczeń? Cieszyć się błędów w kartach? Cieszyć się, że z tego, że kolejne wydawnictwo dało ciała na wspieraczce? Pytam się serio. Powoli zaczynam mieć trochę dość tej bylejakości. Co gorsza dotyczy to wielu wydawców
Tapnięte z espiątki
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 10:11
autor: mikeyoski
Wydawcy powinni mieć pewność, że wszystko będzie ok. A nie nadzieję
Ja kupując grę oczekuję, że wszystko będzie w porządku. I mam nadzieję, że WWD nie spowoduje mojej irytacji z powodu jakiś fuckupów. I tego życzę wydawnictwu
Tapnięte z espiątki
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 10:21
autor: sztefyn
A propos przenoszenia sklepu internetowego.
Działa to już? Bo nie mogę się zalogować na stare dane (rejestracja w maju 2016).
Mam utworzyć nowe konto na
http://www.factorycube.pl?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 10:29
autor: Krwawisz
hej
sklep działa ale niestety będziesz musiał stworzyć nowe konto
a co do powyzszych to jestem pewien że ostatecznie będziecie z WWD zadowoleni!
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 12:48
autor: rafaelus
Opis seafall pisze:Podczas kampani gra będzie się zmieniać i rozwijać. Będziesz odkrywać moża, handlować z wyspiarzami, czy też atakować kogo zechcesz
Poprawcie sobie to na stronie, trochę "kłuje w oczy"
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 19 paź 2016, 12:51
autor: Krwawisz
uups. racja - dzięki za wytknięcie
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 20 paź 2016, 21:44
autor: karawanken
Czy wydawnictwo będzie obecne na targach Hobby a jeśli tak to czy będziecie prezentować Seefall? Jest to chyba jedyna gara typu Legendary, której zakup rozważam ale jestem pełen obaw czy spodoba się współgraczom a jednak dużo kosztuje.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 20 paź 2016, 22:20
autor: Krwawisz
będziemy pokazywać na hobby
chyba nawet ja osobiście choć to jeszcze nie jest do końca ustalone
ja pierwsze rozgrywki w finalna wersje mam za sobą i jest moc
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 20 paź 2016, 22:53
autor: Sekator
Masz na mysli Seafall, czyli gre legacy?
Czy Cube wydaje jakiegos kooperacyjnego deckbuildera i ja nic o tym nie wiem?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 20 paź 2016, 22:55
autor: Krwawisz
aa nawet nie zauwazylem ze Kolega pomylil Legendary z Legacy
Legendary nie mamy w planach, bo z tego co wiem, kto inny ma - ale jak tylko wyjdzie, to kupuje, bo gra zacna
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 21 paź 2016, 00:01
autor: karawanken
Oczywiscie że chodziło o Legacy
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 23 paź 2016, 17:11
autor: karawanken
Dzisiaj na targach Hobby w Poznaniu miałem przyjemność oglądać (niestety z dwójką dzieci dało się tylko oglądać) najnowsze gry wydawnictwa Cube: Seafall i Chromsome. Seafall niestety muszę skreślić z listy zakupowej z powodu bardzo poważnej wady - nie podoba się żonie
a jej mogą nie podobać się tylko gry w które nie będzie grać. Seafall chciałem kupić właśnie po to aby grać z żoną i trójką znajomych. Żona kręciła nosem przede wszystkim na oprawę graficzna (jej zdaniem zbyt szaro-bura), nie spodobała się jej ogólna koncepcja gry Legacy i mówiąc szczerze ja sam nie jestem do tej koncepcji przekonany (ale gotowy byłem zaryzykować). Chromosome za to wypadł pozytywnie, gra wygląda ciekawe i chętnie oczekuję recenzji, które potwierdza (albo zaprzecza), że za ciekawym wyglądem idzie ciekawa gra.
Edycja: Właśnie mi się przypomniało, że miałem się zapytać co z kostkami do Ashes? Bo jak tu grać postaciami z dodatków, które wykorzystują 10 kości jednego rodzaju przeciwko postacią, które domyślnie też wykorzystują te kości
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 24 paź 2016, 12:05
autor: uyco
ja miałem okazję zagrać w Chromosome, z prawie w 100% poprawnymi zasadami
. Wrażenia jak najbardziej pozytywne, mnóstwo kombinowania, fajny system rozwoju frakcji, asymetria zdolności, bardzo duża dynamika i krótki czas rozgrywki. niestety przyprawiona losowością, którą można jednak mitygować wydając "zielone" punkty na przerzut kością - trzeba jednak dobrze się zastanowić, bo każdy taki punkt na koniec gry daje 2 PZ, przy czym jednostki na planszy i pokonani wrogowie dają po 1 PZ. Reasumując, bardzo ciekawy tytuł - w tej cenie wart zarekomendowania.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 24 paź 2016, 22:27
autor: Rigidigi
A jak się podobał Chromosome na Essen?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 25 paź 2016, 11:20
autor: Krwawisz
Czołem
dzięki za miłe słowa na temat Chromosme'a . To zdecydownie jak dotąd nasza najlepsza premiera Essenowa i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie zarówno graczy, jak i potencjalnych partnerów wydawniczych. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, ale jak na razie wszystko wygląda bardzo pozytywnie
Co do kości Ashesowych, to wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. PHG ma na stanie kości tylko do swojej własnej sprzedaży detalicznej, a żeby wyciągnąć je od Chińczyków, trzeba czekać na kolejne dodruki. Staramy się jednak coś wykombinować (bo temat jest nam znany - tym bardziej, że sami mocno gramy turniejowo) i jak tylko się uda - dam znać!
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 25 paź 2016, 11:31
autor: Banan2
Dopiszcie wersję PL Seafalla do listy gier na BGG.
Pozdrawiam
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 25 paź 2016, 23:03
autor: Karit
Deem pisze:mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.
Tapnięte z mojego T800
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.
Zwalili mega termin dostawy, były błędy w kartach ich poprzednich gier. Mamy prawo oczekiwać w końcu dobrego produktu. Zwłaszcza jesli ma tyle opóźnienia...
Ja też mam nadzieje iż mimo tego czasu oczekiwania nie będą musieli nic poprawiać.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 10:03
autor: Krwawisz
Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 10:41
autor: karawanken
Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier
A może coś więcej?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 10:42
autor: AkitaInu
Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier
Grafika ciekawa, cała gra jest w takiej stylistyce?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 10:50
autor: Krwawisz
Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku
Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.
Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych
2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 11:16
autor: AkitaInu
Krwawisz pisze:Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku
Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.
Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych
2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
A jaka jest licytacja na 2 osoby ?:) Bo ten element jednak zawsze kuleje.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 07 lis 2016, 11:18
autor: Krwawisz
daje rade
choc licytacja to raczej tutaj element bardzo poboczny
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 08 lis 2016, 03:44
autor: Lichu
A ja mam do wydawnictwa zgoła inne pytanie, bo mam wrażenie, że już wszyscy zdołali o tej grze zapomnieć: jak się ma druk dodatkowych kart do Strife?
W styczniu tego roku Was o to pytałem i w odpowiedzi otrzymałem następujące info: "Obecnie traktujemy ją jako jeden z priorytetów tego roku". Rozumiem, że albo szykujecie niespodziankę na święta albo jakoś tak... nie wyszło? Jeżeli to drugie to chociaż dajcie znać dlaczego i czy w ogóle można będzie kiedykolwiek liczyć na wspomniane karty.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
: 22 lis 2016, 20:38
autor: Pan B
Czy na Blueprints będzie można liczyć przed 6 grudnia czy raczej przed 24 grudnia ?