Strona 17 z 19

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 09:18
autor: Deem
mikeyoski pisze:
Deem pisze:
mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.

Tapnięte z mojego T800
Ostatnio zapanowała jakaś moda na takie teksty :-/ Bo oczywiście wydawcy robią wszytsko, żeby wrzucić kilka błędów do swoich gier. Od tak, aby dowalić graczom.
To co mam robić? Cieszyć się z błędów w instrukcji, kiepskich tłumaczeń? Cieszyć się błędów w kartach? Cieszyć się, że z tego, że kolejne wydawnictwo dało ciała na wspieraczce? Pytam się serio. Powoli zaczynam mieć trochę dość tej bylejakości. Co gorsza dotyczy to wielu wydawców

Tapnięte z espiątki
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 10:11
autor: mikeyoski
Wydawcy powinni mieć pewność, że wszystko będzie ok. A nie nadzieję :-) Ja kupując grę oczekuję, że wszystko będzie w porządku. I mam nadzieję, że WWD nie spowoduje mojej irytacji z powodu jakiś fuckupów. I tego życzę wydawnictwu :-)

Tapnięte z espiątki

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 10:21
autor: sztefyn
A propos przenoszenia sklepu internetowego.
Działa to już? Bo nie mogę się zalogować na stare dane (rejestracja w maju 2016).
Mam utworzyć nowe konto na http://www.factorycube.pl?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 10:29
autor: Krwawisz
hej
sklep działa ale niestety będziesz musiał stworzyć nowe konto :-(

a co do powyzszych to jestem pewien że ostatecznie będziecie z WWD zadowoleni!

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 12:48
autor: rafaelus
Opis seafall pisze:Podczas kampani gra będzie się zmieniać i rozwijać. Będziesz odkrywać moża, handlować z wyspiarzami, czy też atakować kogo zechcesz
Poprawcie sobie to na stronie, trochę "kłuje w oczy" ;)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 19 paź 2016, 12:51
autor: Krwawisz
uups. racja - dzięki za wytknięcie :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 20 paź 2016, 21:44
autor: karawanken
Czy wydawnictwo będzie obecne na targach Hobby a jeśli tak to czy będziecie prezentować Seefall? Jest to chyba jedyna gara typu Legendary, której zakup rozważam ale jestem pełen obaw czy spodoba się współgraczom a jednak dużo kosztuje.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 20 paź 2016, 22:20
autor: Krwawisz
będziemy pokazywać na hobby :-) chyba nawet ja osobiście choć to jeszcze nie jest do końca ustalone :-) ja pierwsze rozgrywki w finalna wersje mam za sobą i jest moc :twisted:

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 20 paź 2016, 22:53
autor: Sekator
Masz na mysli Seafall, czyli gre legacy?

Czy Cube wydaje jakiegos kooperacyjnego deckbuildera i ja nic o tym nie wiem? :D

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 20 paź 2016, 22:55
autor: Krwawisz
aa nawet nie zauwazylem ze Kolega pomylil Legendary z Legacy :)
Legendary nie mamy w planach, bo z tego co wiem, kto inny ma - ale jak tylko wyjdzie, to kupuje, bo gra zacna :D

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 21 paź 2016, 00:01
autor: karawanken
Oczywiscie że chodziło o Legacy :)

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 23 paź 2016, 17:11
autor: karawanken
Dzisiaj na targach Hobby w Poznaniu miałem przyjemność oglądać (niestety z dwójką dzieci dało się tylko oglądać) najnowsze gry wydawnictwa Cube: Seafall i Chromsome. Seafall niestety muszę skreślić z listy zakupowej z powodu bardzo poważnej wady - nie podoba się żonie :( a jej mogą nie podobać się tylko gry w które nie będzie grać. Seafall chciałem kupić właśnie po to aby grać z żoną i trójką znajomych. Żona kręciła nosem przede wszystkim na oprawę graficzna (jej zdaniem zbyt szaro-bura), nie spodobała się jej ogólna koncepcja gry Legacy i mówiąc szczerze ja sam nie jestem do tej koncepcji przekonany (ale gotowy byłem zaryzykować). Chromosome za to wypadł pozytywnie, gra wygląda ciekawe i chętnie oczekuję recenzji, które potwierdza (albo zaprzecza), że za ciekawym wyglądem idzie ciekawa gra.

Edycja: Właśnie mi się przypomniało, że miałem się zapytać co z kostkami do Ashes? Bo jak tu grać postaciami z dodatków, które wykorzystują 10 kości jednego rodzaju przeciwko postacią, które domyślnie też wykorzystują te kości :(

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 24 paź 2016, 12:05
autor: uyco
ja miałem okazję zagrać w Chromosome, z prawie w 100% poprawnymi zasadami :wink: . Wrażenia jak najbardziej pozytywne, mnóstwo kombinowania, fajny system rozwoju frakcji, asymetria zdolności, bardzo duża dynamika i krótki czas rozgrywki. niestety przyprawiona losowością, którą można jednak mitygować wydając "zielone" punkty na przerzut kością - trzeba jednak dobrze się zastanowić, bo każdy taki punkt na koniec gry daje 2 PZ, przy czym jednostki na planszy i pokonani wrogowie dają po 1 PZ. Reasumując, bardzo ciekawy tytuł - w tej cenie wart zarekomendowania.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 24 paź 2016, 22:27
autor: Rigidigi
A jak się podobał Chromosome na Essen?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 25 paź 2016, 11:20
autor: Krwawisz
Czołem :)

dzięki za miłe słowa na temat Chromosme'a . To zdecydownie jak dotąd nasza najlepsza premiera Essenowa i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie zarówno graczy, jak i potencjalnych partnerów wydawniczych. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, ale jak na razie wszystko wygląda bardzo pozytywnie :)

Co do kości Ashesowych, to wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. PHG ma na stanie kości tylko do swojej własnej sprzedaży detalicznej, a żeby wyciągnąć je od Chińczyków, trzeba czekać na kolejne dodruki. Staramy się jednak coś wykombinować (bo temat jest nam znany - tym bardziej, że sami mocno gramy turniejowo) i jak tylko się uda - dam znać!

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 25 paź 2016, 11:31
autor: Banan2
Dopiszcie wersję PL Seafalla do listy gier na BGG.
Pozdrawiam

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 25 paź 2016, 23:03
autor: Karit
Deem pisze:
mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.

Tapnięte z mojego T800
Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.
Zwalili mega termin dostawy, były błędy w kartach ich poprzednich gier. Mamy prawo oczekiwać w końcu dobrego produktu. Zwłaszcza jesli ma tyle opóźnienia...
Ja też mam nadzieje iż mimo tego czasu oczekiwania nie będą musieli nic poprawiać.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 10:03
autor: Krwawisz
Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 10:41
autor: karawanken
Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek
A może coś więcej?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 10:42
autor: AkitaInu
Krwawisz pisze:Szykuje się jak na razie najcięższa gatunkowo z naszych autorskich gier :)

Obrazek
Grafika ciekawa, cała gra jest w takiej stylistyce?

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 10:50
autor: Krwawisz
Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku ;-) Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.

Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych :-) 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 11:16
autor: AkitaInu
Krwawisz pisze:Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku ;-) Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.

Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych :-) 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
A jaka jest licytacja na 2 osoby ?:) Bo ten element jednak zawsze kuleje.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 07 lis 2016, 11:18
autor: Krwawisz
daje rade :-) choc licytacja to raczej tutaj element bardzo poboczny

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 08 lis 2016, 03:44
autor: Lichu
A ja mam do wydawnictwa zgoła inne pytanie, bo mam wrażenie, że już wszyscy zdołali o tej grze zapomnieć: jak się ma druk dodatkowych kart do Strife?
W styczniu tego roku Was o to pytałem i w odpowiedzi otrzymałem następujące info: "Obecnie traktujemy ją jako jeden z priorytetów tego roku". Rozumiem, że albo szykujecie niespodziankę na święta albo jakoś tak... nie wyszło? Jeżeli to drugie to chociaż dajcie znać dlaczego i czy w ogóle można będzie kiedykolwiek liczyć na wspomniane karty.

Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016

: 22 lis 2016, 20:38
autor: Pan B
Czy na Blueprints będzie można liczyć przed 6 grudnia czy raczej przed 24 grudnia ?