SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Tomasz Solga
Posty: 47
Rejestracja: 20 gru 2016, 09:40

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Tomasz Solga » 16 sty 2017, 12:48

Obrazek

Hejka hej forumowicze :)
Udało się już zebrać ponad 21 tysięcy za co bardzo dziękujemy! :)
Chcę się z Wami podzielić paroma ważnymi informacjami:
1. Wydłużyliśmy czas trwania Early Bird'ów do 17.01 do 23:59, tak aby wszystkie kończyły się w tym samym momencie;
2. Wszystkim tym, którzy dotychczas nas wsparli, wręczymy kod rabatowy 5% do wykorzystania w powstającym sklepie Mr. Meeple;
3. Jutro, to jest we wtorek 17.01, pojawią się nowe wzory koszulek wraz z dostępnymi rozmiarami :)!
Zapraszam na naszą stronę www.sharpgames.pl :)

Awatar użytkownika
Marx
Użytkownik wspierający
Posty: 2401
Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 16 times
Been thanked: 6 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Marx » 27 sty 2017, 12:02

Dzień dobry,

Czy jest szansa na orientacyjną cenę gry Ulm w trakcie kampanii na wspieram.to?
Waiting is the hardest part.

Z nimi przychodzi mi się pożegnać

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 01:07

SHARP GAMES? Może jakieś oznaki życia? Halo! Budzimy się! Proszę zachwalać wszędzie Trajana i Ulm. A tutaj cisza. Miesiąc temu wielkie zapowiedzi, sklep z koszulkami i.... i zamarło. Coś więcej na temat Ulm lub Topoum? Jak sytuacja z Trajanem? Pojawią się jeszcze inni mecenasi?

Awatar użytkownika
Yavi
Użytkownik wspierający
Posty: 3122
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Yavi » 02 lut 2017, 01:42

Skoro o Ulm mowa, to zostawię recenzję gry :P
Jesteśmy też w trakcie ogrywania i pisania Trajana (codziennie idzie na to spora butelka wody ;) ), powinien być na dniach.
Ale faktycznie, coś ostatnio temat przycichł, chociaż zbiórka powoli dąży ku 100%.

Awatar użytkownika
zakwas
Użytkownik wspierający
Posty: 1763
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: zakwas » 02 lut 2017, 10:55

HALO! Drogie Sharp Games! Obudźcie się! W dziale o finansowaniu społecznościowym brak informacji o Ulm, kampania Trajana leży i kwiczy - zero szumu w okół gry, tak to się nie uda! :(

Już nie wspomnę ile się naszukałem przed chwilą kiedy w ogóle startuje Ulm, bo pamiętałem tylko, że z początkiem lutego...

Ciuś-ciuś!

TTR_1983
Użytkownik wspierający
Posty: 3773
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: TTR_1983 » 02 lut 2017, 10:59

zakwas pisze:HALO! Drogie Sharp Games! Obudźcie się! W dziale o finansowaniu społecznościowym brak informacji o Ulm, kampania Trajana leży i kwiczy - zero szumu w okół gry, tak to się nie uda! :(

Już nie wspomnę ile się naszukałem przed chwilą kiedy w ogóle startuje Ulm, bo pamiętałem tylko, że z początkiem lutego...

Ciuś-ciuś!
Nie wystartuje na początku lutego. Być może gra będzie wydana normalnie.
Sharp ? Jakieś info? Jak widać dużo osób o to pyta.

Awatar użytkownika
zakwas
Użytkownik wspierający
Posty: 1763
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: zakwas » 02 lut 2017, 11:12

TTR_1983 pisze:
zakwas pisze:HALO! Drogie Sharp Games! Obudźcie się! W dziale o finansowaniu społecznościowym brak informacji o Ulm, kampania Trajana leży i kwiczy - zero szumu w okół gry, tak to się nie uda! :(

Już nie wspomnę ile się naszukałem przed chwilą kiedy w ogóle startuje Ulm, bo pamiętałem tylko, że z początkiem lutego...

Ciuś-ciuś!
Nie wystartuje na początku lutego. Być może gra będzie wydana normalnie.
Sharp ? Jakieś info? Jak widać dużo osób o to pyta.
To jeszcze lepiej. ;D Czeski film... ;)

Awatar użytkownika
mauserem
Użytkownik wspierający
Posty: 1576
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 77 times
Been thanked: 37 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: mauserem » 02 lut 2017, 11:22

zakwas pisze:HALO! Drogie Sharp Games! Obudźcie się! W dziale o finansowaniu społecznościowym brak informacji o Ulm, kampania Trajana leży i kwiczy - zero szumu w okół gry, tak to się nie uda! :(

Już nie wspomnę ile się naszukałem przed chwilą kiedy w ogóle startuje Ulm, bo pamiętałem tylko, że z początkiem lutego...

Ciuś-ciuś!
Oj mam złe przeczucia co do Trajana - osiągnął swój peak już dawno temu. Zakładana kwota mooocno przeszacowana. Jak się nie pojawi jakiś "dobry wujek" to blado to widzę... :?
A tu tylko chodziło o druk trzech kartek i proste zszycie (90-100g kreda) (wiem, wiem - jest jeszcze tył pudełka, ale poważnie - kiedy czytaliście ostatnio tył pudełka? :mrgreen: )
Wygląda na to, że HUCH ustawił spory nakład minimalny :) więc chyba nadal będziemy kupować wydanie international (w podobnej cenie) i używać ogólnodostępnych tłumaczeń :D mimo wszystko chciałbym się mylić

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 12:40

Chyba niestety trzeba dać sobie spokój ze wspieraniem crowdfundingu w Polsce bo niewiele wydawnictw do takiej formy dorosło...

Awatar użytkownika
Trolliszcze
Użytkownik wspierający
Posty: 4005
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 7 times
Been thanked: 99 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Trolliszcze » 02 lut 2017, 12:47

Tyle stękania, tyle marudzenia, panie, promocja za mała, nie ufunduje się, panie, amatorszczyzna, terminu nie dotrzymali, panie, no żenada, nie dorośli do takiej formy wydawania...

W kółko to czytam i słyszę, przy okazji niemal każdej kampanii. Nieudane mógłbym policzyć na palcach jednej ręki; na udane zabrakłoby mi palców rąk i nóg, a dzięki nim mnóstwo świetnych gier ukazało się po polsku i cieszą polskich graczy. Owszem, są zgrzyty, są poślizgi i błędy, które trzeba naprawiać, ale koniec końców wszystko da się zrobić. Żaden jeszcze wydawca nie wypiął się na klientów ani nie uciekł z ich kasą (co zdarzało się wielokrotnie na Kickstarterze).

Powiem krótko, dla tych, którzy się jeszcze nie zdecydowali: chrzańcie malkontentów i wspierajcie.

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 12:57

Trolliszcze pisze:Tyle stękania, tyle marudzenia, panie, promocja za mała, nie ufunduje się, panie, amatorszczyzna, terminu nie dotrzymali, panie, no żenada, nie dorośli do takiej formy wydawania...

W kółko to czytam i słyszę, przy okazji niemal każdej kampanii. Nieudane mógłbym policzyć na palcach jednej ręki; na udane zabrakłoby mi palców rąk i nóg, a dzięki nim mnóstwo świetnych gier ukazało się po polsku i cieszą polskich graczy. Owszem, są zgrzyty, są poślizgi i błędy, które trzeba naprawiać, ale koniec końców wszystko da się zrobić. Żaden jeszcze wydawca nie wypiął się na klientów ani nie uciekł z ich kasą (co zdarzało się wielokrotnie na Kickstarterze).

Powiem krótko, dla tych, którzy się jeszcze nie zdecydowali: chrzańcie malkontentów i wspierajcie.
O jak dobrze... pojawiło się Trolliszcze to i dyskusja będzie ciekawsza.
Czy tego chcesz czy nie i na forum i od graczy co raz częściej da się słyszeć negatywne komentarze o takim sposobie wydawania gier. Rzuć okiem na wątek z podsumowaniem roku 2016. Oczywiście, że zdecydowana większość się funduje. Skoro według Ciebie ich jakość jest na odpowiednim poziomie to ok. Twoja sprawa. Dobrze, że GFP stara się wydawać gry już tradycyjną drogą.
Dobrze, że jak wyrażam swoje zdanie to jestem malkontentem. Zresztą współpracujesz/współpracowałeś z jednym z wydawnictw aktywnym na wspieram.to więc trudno abyś krytykował taki sposób "sprzedaży" gier.

Awatar użytkownika
Trolliszcze
Użytkownik wspierający
Posty: 4005
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 7 times
Been thanked: 99 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Trolliszcze » 02 lut 2017, 13:00

Nie będzie dyskusja ciekawsza, bo nie przyszedłem tu dyskutować. Przyszedłem z prostym przekazem: chrzańcie malkontentów i wspierajcie.
Nikogo tu z imienia malkontentem nie nazywam, a jeśli Ty się nim czujesz, to już Twoja sprawa ;)

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 13:02

Szach mat. Zagiąłeś mnie. Od razu dzień będzie przyjemniejszy.

Awatar użytkownika
Yavi
Użytkownik wspierający
Posty: 3122
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Yavi » 02 lut 2017, 13:29

Że też planszówki budzą takie emocje :D Ja tam za Sharp Games trzymam kciuki - to ich pierwszy projekt. Podejrzewam, że jak będą mieli tyle gier na koncie co GFP, to też zaczną wydawać część własnym kosztem ;)

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 13:55

Yavi masz 100% racji! Do Sharp Games pisałem i priw i na wspieraczce pokrzepiające wiadomości i mam wileką nadzieje, że zapowiedziane tytułu pojawią się na polskim rynku. Obojętnie czy przy naszym wsparciu czy poprzez środki Sharp Games. Tylko dobrze jakby trochę ożywili trwającą kampanię i zaczęli promować Ulm. Nie wspomnę już o Topoum , na które bardzo liczę.

Awatar użytkownika
zakwas
Użytkownik wspierający
Posty: 1763
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: zakwas » 02 lut 2017, 14:45

Ja tam wszedłem tu głównie po to by uzyskać informacje, których mało gdziekolwiek ze strony wydawcy. Dowiedziałem się od osoby postronnej, że Ulm jednak nie będzie na wspieram.to, ale samej informacji od wydawcy nie znalazłem.

A kiedy będzie? Też nie wiem nadal.... ;)

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 14:48

zakwas pisze:Ja tam wszedłem tu głównie po to by uzyskać informacje, których mało gdziekolwiek ze strony wydawcy. Dowiedziałem się od osoby postronnej, że Ulm jednak nie będzie na wspieram.to, ale samej informacji od wydawcy nie znalazłem.

A kiedy będzie? Też nie wiem nadal.... ;)
Uważaj bo zostaniesz uznany za malkontenta. :) Kolega wyżej Ci napisał. Chrzań wszystko i wspieraj.

Awatar użytkownika
mauserem
Użytkownik wspierający
Posty: 1576
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 77 times
Been thanked: 37 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: mauserem » 02 lut 2017, 14:52

Coś mi się wydaje, że chłopaki właśnie jedzą wurst w Norymberdze na Spielwarenmesse i próbują wam załatwić więcej tematów do dyskusji :mrgreen: a tu taki "kryzys informacyjno-PRowy" przechodzi im koło nosa ;)

Awatar użytkownika
warlock
Użytkownik wspierający
Posty: 3228
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 18 times
Been thanked: 15 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: warlock » 02 lut 2017, 14:54

Wincenty Jan pisze:Chrzań wszystko i wspieraj.
To powinno być hasło reklamowe wspieram.to :mrgreen:
Gry w kolekcji
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje recenzje gier. Najnowsze wpisy: Brass: Birmingham, Targi, Brass, Wojna o Pierścień

Awatar użytkownika
zakwas
Użytkownik wspierający
Posty: 1763
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: zakwas » 02 lut 2017, 15:04

Obrazek

Wincenty Jan
Użytkownik wspierający
Posty: 1928
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Wincenty Jan » 02 lut 2017, 15:29

mauserem pisze:Coś mi się wydaje, że chłopaki właśnie jedzą wurst w Norymberdze na Spielwarenmesse i próbują wam załatwić więcej tematów do dyskusji :mrgreen: a tu taki "kryzys informacyjno-PRowy" przechodzi im koło nosa ;)

Ooooo tak też może być :D

Awatar użytkownika
Tomzaq
Użytkownik wspierający
Posty: 1534
Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
Lokalizacja: Silesia Superior
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Tomzaq » 02 lut 2017, 16:00

Wincenty Jan pisze:
mauserem pisze:Coś mi się wydaje, że chłopaki właśnie jedzą wurst w Norymberdze na Spielwarenmesse i próbują wam załatwić więcej tematów do dyskusji :mrgreen: a tu taki "kryzys informacyjno-PRowy" przechodzi im koło nosa ;)

Ooooo tak też może być :D
Na 100%
Who is John Galt?
Posiadam

Awatar użytkownika
Marx
Użytkownik wspierający
Posty: 2401
Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 16 times
Been thanked: 6 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Marx » 02 lut 2017, 16:19

Wincenty, Ty chcesz zniszczyć młode, polskie, pełne ambicji wydawnictwo.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2017, 19:01 przez Marx, łącznie zmieniany 1 raz.
Waiting is the hardest part.

Z nimi przychodzi mi się pożegnać

Awatar użytkownika
Pan_K
Użytkownik wspierający
Posty: 2175
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 22 times
Been thanked: 17 times

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Pan_K » 02 lut 2017, 18:35

Marx pisze:Wincenty, Ty chcesz zniszczyć młode wydawnictwo.
Powinieneś napisać: "młode polskie wydawnictwo" dla większej grozy i dramaturgii ;)
To morale, tego morale, o tym morale, te morale, tych morale, o tych morale itd.
"Morale" ma gramatycznie tylko liczbę pojedynczą (singulare tantum) i nie odmienia się w języku polskim.

Awatar użytkownika
Atopos
Posty: 90
Rejestracja: 20 mar 2016, 15:18

Re: SHARP GAMES - Plan Wydawniczy 2017

Post autor: Atopos » 02 lut 2017, 20:07

Hej Sharp Games, ma dla Was propozycję dotyczącą kampanii Ulm :P
Posiadam kopię gry kupioną już jakiś czas temu. Angielski mi nie straszny, ale trafił mi się dzisiaj gracz który kręcił nosem, że karty po angielsku(pomimo że na nich tekstu tyle co kot napłakał). I wtedy pojawił się pomysł! Fajnie by było gdybyście stworzyli pledge z tzw. convertion kit:
33 karty po polsku + instrukcja(lub nawet same karty).
Myślę, że posiadacze oryginału wtedy również by Was wsparli, ja na pewno.

Pozdrawiam :D

ODPOWIEDZ