Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2805
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 308 times
Been thanked: 525 times

Re: Clepsydris - timer do gier planszowych

Post autor: kaszkiet »

Brazol pisze: 26 wrz 2019, 12:04
rastula pisze: 25 wrz 2019, 21:06 powinna mieć jeszcze sample, "no dalej" , "graj człowieku", "ale wiesz, że teraz twoja tura? itd ;)
Genialne! Dopisuje do listy!
Jak byś potrzebował, mogę Ci takie nagrać :)
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

W sklepie jest nowa wersja że sporymi zmianami. Między innymi:
- przerobiony ekran punktacji na koniec gry z różnymi trybami punktowania
- integracja z BGG (po zalogowaniu gry loguja się do BGG + można zaimportować istniejące)
- ekran statystyk gracza
- poprawiony performance apki + dużo małych usprawnien
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Nowa wersja w sklepach dodaje możliwość ustawienia lokacji i opisu do rozgrywki (obie rzeczy synchronizują się z BGG). Jest też możliwe ustawienie sortowania w listach.

Będę wdzięczny za ocenę apki w sklepach (Google Play lub AppStore). Może podbije ja to trochę przy wyszukiwaniu :)
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Nowa wersja dodaje możliwość ustawienia zespołów podczas punktowania oraz udostępnienia gry innym graczom korzystającym z apki.

Zaczynam pracę nad możliwością wybrania z jakimi dodatkami się gra. Będą one widoczne na ekranie rozgrywki i w jakiś sposób uwzględnione w ekranie statystyk danej gry. Jak ktoś ma jakieś propozycje z tym związane to dobry moment żeby dać znać ;)
Awatar użytkownika
Nidav
Posty: 704
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 91 times
Been thanked: 338 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Nidav »

Świetny pomysł względem dodatków ;) Względem statystyk i high/low score'ów bardzo bym widział możliwość zobaczenia jakie wyniki były przy rozgrywce w podstawkę, z dodatkiem takim, a dodatkiem takim. Zbiorcze zestawienie najwyższych i najniższych wyników względem gry w podstawkę, dodatek (czy też dodatki) też byłyby super. Warto byłoby - chociaż to mogłoby być lekko trudne - uwzględnić w tym kontekście moduły. Przykładowo dodatki do Tzolkina czy Teotihuacana są modułowe i w zależności co się do gry weźmie, punkty też są inne (nie wspominając o tym, że są też gry pokoju Karczmy Pod Pękatym Kuflem, które już w samej grze podstawowej są modułowe, ale to się rzadko zdarza). Nie wiem jednak czy to nie byłoby zbyt ciężkie do wprowadzenia w jednej aplikacji bez użycia jakiejś bazy danych, a niestety BGG dodatków (czy też gier) modułowych nie bierze pod uwagę - czy też może raczej nie ma jakiegoś rozróżnienia na moduły. Może jakieś wsparcie społeczności, która mogłoby zgłaszać dane moduły i byłyby one brane pod uwagę po jakiejś konkretnej liczbie zgłoszeń?

Przy czym to tylko gdybanie. Niemniej sam pomysł szanuję i doceniam bardzo ;)
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Nowa wersja z opcją ustawienia dodatków z którymi się grało jest w sklepie.
Nidav pisze: 13 lut 2020, 22:08 Warto byłoby - chociaż to mogłoby być lekko trudne - uwzględnić w tym kontekście moduły.
Zgadzam się. To trochę więcej roboty więc zostawiam to jako zadanie na później ;) Ale myślę że mógłbym dodać jakaś opcje na ręczne wpisanie czegoś po czym chce się potem porównywać staty. Może to być moduł w grze. Nazwa decku w karciane czy cokolwiek innego. Dzięki za uwagi.
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1888
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 145 times
Been thanked: 170 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: tomuch »

Ja tylko małą sprawę dorzucę: wydaje mi się, że przy grze solo lepiej by było, gdyby gracz był od razu aktywny po przerzuceniu do następnej rundy. Teraz najpierw trzeba przełączyć rundy, później poczekać jakąś sekundę, a dopiero później można włączyć jedynego aktywnego gracza. Taka mała rzecz, a jakoś mnie denerwuje - ale może to tylko moja przypadłość ;)
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

tomuch pisze: 27 lut 2020, 00:13 Ja tylko małą sprawę dorzucę: wydaje mi się, że przy grze solo lepiej by było, gdyby gracz był od razu aktywny po przerzuceniu do następnej rundy. Teraz najpierw trzeba przełączyć rundy, później poczekać jakąś sekundę, a dopiero później można włączyć jedynego aktywnego gracza. Taka mała rzecz, a jakoś mnie denerwuje - ale może to tylko moja przypadłość ;)
Ok to ma sens. Mała poprawka więc dorzucę przy okazji następnej wersji. Dzieki
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1888
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 145 times
Been thanked: 170 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: tomuch »

Przemyślenia po paru kolejnych rozgrywkach:
1. Import z BGG działa bardzo fajnie, tylko:
- jeśli wprowadzę jakiekolwiek zmiany na BGG, to nie są zauważane przez aplikację przy ponownym imporcie (za to synchronizacja jest szybka) -> dla mnie te zmiany są ważne, gdyż w ostatnim czasie aktualizuję powoli listę rozgrywek (kiedyś notowałem wyniki jedynie w komentarzu; od jakiegoś czasu uzupełniam w normalny sposób, wpisując graczy i ich wyniki)
- nie ma opcji usunięcia zaimportowanych rozgrywek (co mogłoby być remedium na powyższy problem)
- nie ma możliwości kompleksowej edycji zaimportowanych rozgrywek, np. dodania graczy i ich wyników (właśnie w przypadku partii, gdzie wynik był wpisany w komentarzu)
- nie ma możliwości zmiany koloru gracza po imporcie lub po zatwierdzeniu końca rozgrywki w aplikacji (nie wiem, czy to by nie zaburzało obrazu późniejszych statystyk, ale jest opcja, żeby zmienić "kolor gracza na tę rozgrywkę" przed jej rozpoczęciem w aplikacji
2. W związku z tą możliwością zmiany koloru i wprowadzeniem dodatków, zacząłem się zastanawiać, czy można by było wprowadzić w statystykach jakiś moduł, który zliczałby wygraną poszczególnych kolorów. W grach z frakcjami (np. w Osadnikach:NI) oznaczałem na BGG odpowiednim kolorem przy graczu, którą frakcją grał - np. fioletowy dla Japończyków, a zielony dla Barbarzyńców (kolory są jednoznaczne, znajdują się na rewersie kart). Mogłoby to jednak kolidować z ogólnymi statystykami. Ale może jakieś dodatkowe pole w szczegółach dot. danego gracza pod koniec rozgrywki lub jako suwak w ustawieniach przed jej rozpoczęciem?
3. Nie znalazłem w żadnym miejscu ogólnych statystyk dotyczących liczby wygranych (ew. drugich/trzecich miejsc) w poszczególne tytuły. Oczywiście można sobie zsumować, ale mogłoby być podane na tacy (chyba tylko w odznakach z pojedynczej rozgrywki jest możliwość sprawdzenia, po raz który otrzymało się daną odznakę - w tym przypadku "pierwsze miejsce"; edit: znalazłem też listę w statystykach gracza, ile razy zajął pierwsze miejsce w poszczególnych tytułach).
4. Można by się też kiedyś było pokusić o statystyki ogólne dot. wyników w zależności od liczby graczy.
5. Kilka razy zdarzyło mi się, że widać wewnętrzne labelki , np. "20common.ordinal-number-abbreviated-ending.ordinal-raz w Imperial Settlers". Wydaje mi się, że to właśnie w momentach, kiedy dłużej siedzę w aplikacji i przeklikuję różne użyteczności. Natomiast w statystykach gracza jest pole "ilość partii" i tam chyba zawsze (albo mi się wydaje) pojawia się "w {game_count} grach".
6. Czas trwania poszczególnych rund:
- Rozumiem ogólny zamysł, żeby pokazać, ile każdy gracz namarnował ;) czasu, ale brakuje mi dodatkowo pokazania, ile czasu nie było oznaczonego aktywnego gracza w poszczególnych rundach. Np. w Agricoli: przesuwam pole na następną rundę, dodaję nową kartę, uzupełniam surowce, ew. zbieram coś z planszy i dopiero klikam aktywnego gracza, więc cała runda trwa trochę dłużej niż suma gry poszczególnych graczy.
- Dodatkowo, co jest dla mnie większym problemem, jeżeli nie chce mi/nam się odklikiwać przy zakończeniu/początku ruchu, a jedynie zmieniam/y kolejne rundy, to po grze w statystykach nie ma żadnej informacji, jak długo te rundy trwały, bo nie ma czasów aktywnych graczy.
7. Jeżeli nie ma zapisanych czasów poszczególnych graczy, to można wyłączyć opcję sprawdzenia ppm w statystykach partii (teraz wyniki spadają do 0 dla wszystkich graczy, a w pozostałych polach jest "brak danych").
8. W ogólnych statystykach dot. poszczególnych tytułów jest wykres czasu do zdobytych punktów. Może warto stworzyć podobny, ale przedstawiający punkty w odniesieniu do numeru partii (lub do daty rozgrywki), w szczególności dla rozgrywek zaimportowanych, w których nie mierzony był czas - mogłoby to ładnie pokazywać rozwój graczy i ich umiejętności (lub wręcz przeciwnie).
9. Z marzeń na przyszłość:
- opcja dodania jakichś planszówkowych wyzwań/postanowień, typu 10x10 lub inne dowolnie ustawione i ustawieniem czasu na jego wykonanie,
- opcja propozycji ze strony aplikacji: "Dziś powinieneś zagrać w ..." (mogłoby się łączyć z wyzwaniami/postanowieniami) lub "Dawno nie grałeś w ...",
- opcja losowania pierwszego gracza,
- opcja losowania gry do zagrania (np. z zaimportowanej listy gier z BGG - to kolejne marzenie), ew. losowanie dodatku/ów, które można dołączyć,
- opcja włączenia czasu na setup gry (taki przed grą właściwą) - ale to już dla totalnych freaków statystycznych. Chociaż w sumie takie dane byłyby mega użyteczne, gdyby znalazły się na BGG - gracze bardzo często zastanawiają się, jak długo trwa setup danego tytułu.
10. Jest możliwość pokazania, ile razy graliśmy w poszczególnych miejscach. Może warto to rozwinąć i pokazać, w które tytuły się tam grało i jak to się ma procentowo do ogólnej liczby partii w dany tytuł.

Tyle w tym momencie. Mam nadzieję, że wszystko ładnie wyłuszczyłem. Może jeszcze mnie coś najdzie, o ile w tych punktach znajdziesz jakikolwiek sens :)
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

tomuch pisze: 04 mar 2020, 22:54 Przemyślenia po paru kolejnych rozgrywkach:
Wow dzięki za super szczegółowy feedback - zawsze bardzo wartościowy!
tomuch pisze: 1. Import z BGG działa bardzo fajnie, tylko:
- jeśli wprowadzę jakiekolwiek zmiany na BGG, to nie są zauważane przez aplikację przy ponownym imporcie (za to synchronizacja jest szybka) -> dla mnie te zmiany są ważne, gdyż w ostatnim czasie aktualizuję powoli listę rozgrywek (kiedyś notowałem wyniki jedynie w komentarzu; od jakiegoś czasu uzupełniam w normalny sposób, wpisując graczy i ich wyniki)
Tak, po pierwszym imporcie już się rozgrywki nie aktualizują z BGG. Nie chciałem żeby nadpisały jakieś niezsynchronizowane zmiany z aplikacji. Mogę w sumie dodać jakiś przełącznik w opcjach importu czy aktualizować już zaimportowane gry.
tomuch pisze: - nie ma opcji usunięcia zaimportowanych rozgrywek (co mogłoby być remedium na powyższy problem)
- nie ma możliwości kompleksowej edycji zaimportowanych rozgrywek, np. dodania graczy i ich wyników (właśnie w przypadku partii, gdzie wynik był wpisany w komentarzu)
- nie ma możliwości zmiany koloru gracza po imporcie lub po zatwierdzeniu końca rozgrywki w aplikacji (nie wiem, czy to by nie zaburzało obrazu późniejszych statystyk, ale jest opcja, żeby zmienić "kolor gracza na tę rozgrywkę" przed jej rozpoczęciem w aplikacji
Usuwanie pojedynczej rozgrywki jest. Swipe w lewo na wierszu i pojawi się opcja. Chyba że chodzi o usunięcie wszystkich - to rzeczywiście nie ma. Dodanie graczy i zmiana kolorów w isniejącej rozgrywce dodam do listy rzeczy do zrobienia!
tomuch pisze: 3. Nie znalazłem w żadnym miejscu ogólnych statystyk dotyczących liczby wygranych (ew. drugich/trzecich miejsc) w poszczególne tytuły. Oczywiście można sobie zsumować, ale mogłoby być podane na tacy (chyba tylko w odznakach z pojedynczej rozgrywki jest możliwość sprawdzenia, po raz który otrzymało się daną odznakę - w tym przypadku "pierwsze miejsce"; edit: znalazłem też listę w statystykach gracza, ile razy zajął pierwsze miejsce w poszczególnych tytułach).
Hmm to prawda rzeczywiście w prost tego nie ma nigdzie. Dodam.
tomuch pisze: 4. Można by się też kiedyś było pokusić o statystyki ogólne dot. wyników w zależności od liczby graczy.
Dodam do listy do zrobienia. Fajnie by było to mieć ale to trochę roboty więc zadanie na przyszłość ;)
tomuch pisze: 5. Kilka razy zdarzyło mi się, że widać wewnętrzne labelki , np. "20common.ordinal-number-abbreviated-ending.ordinal-raz w Imperial Settlers". Wydaje mi się, że to właśnie w momentach, kiedy dłużej siedzę w aplikacji i przeklikuję różne użyteczności. Natomiast w statystykach gracza jest pole "ilość partii" i tam chyba zawsze (albo mi się wydaje) pojawia się "w {game_count} grach".
To brakujące translacje. Poprawię.
tomuch pisze: 6. Czas trwania poszczególnych rund:
- Rozumiem ogólny zamysł, żeby pokazać, ile każdy gracz namarnował ;) czasu, ale brakuje mi dodatkowo pokazania, ile czasu nie było oznaczonego aktywnego gracza w poszczególnych rundach. Np. w Agricoli: przesuwam pole na następną rundę, dodaję nową kartę, uzupełniam surowce, ew. zbieram coś z planszy i dopiero klikam aktywnego gracza, więc cała runda trwa trochę dłużej niż suma gry poszczególnych graczy.
- Dodatkowo, co jest dla mnie większym problemem, jeżeli nie chce mi/nam się odklikiwać przy zakończeniu/początku ruchu, a jedynie zmieniam/y kolejne rundy, to po grze w statystykach nie ma żadnej informacji, jak długo te rundy trwały, bo nie ma czasów aktywnych graczy.
Słuszna uwaga. Dodam info o "nie aktywnym" czasie.
tomuch pisze: 7. Jeżeli nie ma zapisanych czasów poszczególnych graczy, to można wyłączyć opcję sprawdzenia ppm w statystykach partii (teraz wyniki spadają do 0 dla wszystkich graczy, a w pozostałych polach jest "brak danych").
8. W ogólnych statystykach dot. poszczególnych tytułów jest wykres czasu do zdobytych punktów. Może warto stworzyć podobny, ale przedstawiający punkty w odniesieniu do numeru partii (lub do daty rozgrywki), w szczególności dla rozgrywek zaimportowanych, w których nie mierzony był czas - mogłoby to ładnie pokazywać rozwój graczy i ich umiejętności (lub wręcz przeciwnie).
9. Z marzeń na przyszłość:
- opcja dodania jakichś planszówkowych wyzwań/postanowień, typu 10x10 lub inne dowolnie ustawione i ustawieniem czasu na jego wykonanie,
- opcja propozycji ze strony aplikacji: "Dziś powinieneś zagrać w ..." (mogłoby się łączyć z wyzwaniami/postanowieniami) lub "Dawno nie grałeś w ...",
- opcja losowania pierwszego gracza,
- opcja losowania gry do zagrania (np. z zaimportowanej listy gier z BGG - to kolejne marzenie), ew. losowanie dodatku/ów, które można dołączyć,
- opcja włączenia czasu na setup gry (taki przed grą właściwą) - ale to już dla totalnych freaków statystycznych. Chociaż w sumie takie dane byłyby mega użyteczne, gdyby znalazły się na BGG - gracze bardzo często zastanawiają się, jak długo trwa setup danego tytułu.
10. Jest możliwość pokazania, ile razy graliśmy w poszczególnych miejscach. Może warto to rozwinąć i pokazać, w które tytuły się tam grało i jak to się ma procentowo do ogólnej liczby partii w dany tytuł.
Część z tych rzeczy mam już w planach, resztę dodam do listy. Same fajne pomysły. :)
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

W sklepach nowa wersja. Zmianiłem ikonk żeby lepiej odzwierciedlała funkcjonalnośc apki (to już nie tylko timer). Dodałem jasny motyw. I sporo innych zmian.

tomuch z Twojej listy 5,6,7 i 8 jest rozwiązane a aktualnie pracuję nad 4 ;)
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

W sklepach nowa wersja z największą do tej pory aktualizacją.

- Filtrowanie statystyk po grach, graczach, ilości graczy, czasie gry i dacie
- Nowe statystyki graczy i gry
- Statystyki dla lokacji
- Zakładka z ogólnymi statystykami
- Opcja scalenia graczy
- Opcja scalenia lokacji
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Dla tych co nie widzieli polecam zerknąć na stronkę: https://www.clepsydris.app/ żeby zapoznać się z tym jak apka wygląda i co umie :)
Awatar użytkownika
bogas
Posty: 2786
Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 348 times
Been thanked: 623 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: bogas »

O qrczaki. Znalazłem przez przypadek na appstore, zainstalowalem wersję free i się spodobało, więc potem wersję Pro, a dzisiaj wchodzę na forum i znalazłem ten wątek! Super sprawa i do tego tak bliska ;)
tomuch pisze:9. Z marzeń na przyszłość:
- opcja losowania pierwszego gracza (...)
O tej opcji losowania pierwszego gracza też pomyślałem żeby się przydała, tak więc +1.
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

bogas pisze: 06 maja 2020, 10:16 O qrczaki. Znalazłem przez przypadek na appstore, zainstalowalem wersję free i się spodobało, więc potem wersję Pro, a dzisiaj wchodzę na forum i znalazłem ten wątek! Super sprawa i do tego tak bliska ;)
tomuch pisze:9. Z marzeń na przyszłość:
- opcja losowania pierwszego gracza (...)
O tej opcji losowania pierwszego gracza też pomyślałem żeby się przydała, tak więc +1.
O dzięki, że piszesz - miło wiedzieć że apka jest znajdowalna w sklepie a nie tylko przez "polecenie". No i fajnie, że się spodobała :). Losowanie pierwszego gracza mam na liście i myślę, że niedługo się za to zabiorę.
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2015
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1488 times
Been thanked: 1141 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Bruno »

Dodanie "zakończonej gry" Alchemicy z dodatkiem Królewski Golem powoduje wywalenie (po wciśnięciu przycisku Zapisz) do początkowego pytania: rozpocznij nową grę / dodaj zakończoną grę. Bez dodatku jest ok. Błąd generuje zaznaczenie tego dodatku.
Problem obszedłem wybierając na początku nie "zapisz zakończoną grę", tylko "zacznij nową grę".
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
bogas
Posty: 2786
Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 348 times
Been thanked: 623 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: bogas »

Ostatnie aktualizacje super. Dodanie kolekcji gier, która ciągnie się z BGG - rewelacja! Chciałbym jeszcze zobaczyć analizę (a przynajmniej czasy) rozgrywania poszczególnych rund (tam gdzie oczywiście mierzymy czas i odmierzany rundy).
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Bruno pisze: 09 sie 2020, 03:26 Dodanie "zakończonej gry" Alchemicy z dodatkiem Królewski Golem powoduje wywalenie...
Dawno tu nie zaglądałem więc dopiero odpisuję ale ten błąd już od jakiegoś czasu jest poprawiony więc powinno działać ;)
bogas pisze: 09 sie 2020, 20:53 Ostatnie aktualizacje super. Dodanie kolekcji gier, która ciągnie się z BGG - rewelacja! Chciałbym jeszcze zobaczyć analizę (a przynajmniej czasy) rozgrywania poszczególnych rund (tam gdzie oczywiście mierzymy czas i odmierzany rundy).
Chodzi Ci o analizę w konkretnej rozgrywce czy zagregowane dane ze wszystkich rozgrywek w danej grze? Pierwsza opcja jest, drugiej nie ma musialbym pomyśleć jak to fajnie przedstawić - jakieś pomysły?

A w między czasie w sklepie kolejne wersje się pojawiły. Można sharowac wynik gry w mediach społecznościowych. Można dodawać zdjęcia do gier i robić w trakcie. I dużo różnych innych małych usprawnień.
Awatar użytkownika
bogas
Posty: 2786
Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 348 times
Been thanked: 623 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: bogas »

Brazol pisze:
Chodzi Ci o analizę w konkretnej rozgrywce czy zagregowane dane ze wszystkich rozgrywek w danej grze? Pierwsza opcja jest, drugiej nie ma musialbym pomyśleć jak to fajnie przedstawić - jakieś pomysły?
Chodziło mi o pierwsza opcję, której muszę poszukać skoro jest,bo widocznie gdzieś mi umknęła.
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

bogas pisze: 31 sie 2020, 11:30 Chodziło mi o pierwsza opcję, której muszę poszukać skoro jest,bo widocznie gdzieś mi umknęła.
Na ekranie statystyk rozgrywki jeśli grałeś z rundami jest na dole wykres czasu per runda per gracz. Na samym dole pod cała sekcja jest switch jeśli chcesz zobaczyć czasy bo domyślnie wyświetlają się tylko słupki bez tekstu.
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1888
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 145 times
Been thanked: 170 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: tomuch »

Aktualizowałem sobie ostatnio rozgrywki w Jaipura i zauważyłem, że parę spraw jest kiepsko rozwiązanych.
W Jaipura gra się partie do dwóch zwycięstw, no ale jak to wpisać w aplikacji: tylko jako 2:1 lub 2:0. A tak naprawdę wyniki są o wiele ciekawsze, np.: 75:53 / 56:78 / 74:70 (2:1).
Szkoda, że nie ma jeszcze jednego trybu rozgrywki (np. obok co-op/najwyższy/najniższy/solo etc.) - partie cząstkowe lub coś w tym stylu. Bo jeśli dajemy ogólny wynik, to później w statystykach sporo rzeczy się kruszy: średnie wyniki, najlepszy/najgorszy wynik wygrywający/przegrywający, wyniki powyżej/poniżej średniej itd.
Druga sprawa (niezależnie od gry w Jaipura): średnio wygląda w statystykach ogólnych danej gry wykres kołowy zatytułowany "rozgrywki per gracz". Wróćmy do Jaipura: na 25 rozgrywek pokazuje na tymże wykresie, że ja (bo to w końcu moje statusy, c'nie) mam 25 rozgrywek, moja żona - 21, mój kumpel - 3 i koleżanka - 1. Łącznie na wykresie jest 50 rozgrywek, zamiast 25. Może warto to zmienić, żeby pokazywało (np.) liczbę rozgrywek z perspektywy gracza, który ma ich najwięcej. Albo żeby dało się kliknąć na perspektywę konkretnego gracza.
A na koniec chciałbym powiedzieć, że apka jest super :D
Edit: no i jeszcze raz się przypomnę z tym pierwszym graczem. Losowanie byłoby fajne, ale póki co przydałoby się, żeby można było oznaczyć, kto zaczynał daną partię. W statystykach też wtedy można by było ująć, jak często kto zaczyna i powiązać to z liczbą wygranych.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2015
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1488 times
Been thanked: 1141 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Bruno »

Aplikacja jest generalnie bardzo fajna!

Dwa dostrzeżone przeze mnie błędy:

- "przeglądaj" => "gry": jeśli liczba w kółku obok nazwy gry oznacza liczbę rozgrywek w dany tytuł, to w kilku przypadkach apka zlicza je nieprawidłowo, tzn. wyświetla 1 zamiast 2, a nawet 1 zamiast kilkudziesięciu.

- "przeglądaj" => "gry": w menu rozwijanym spod 'trzech kropek' wyświetla się komenda: pokaRZ/ukryj dodatki :cry:
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Brazol
Posty: 296
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:37
Has thanked: 3 times
Been thanked: 21 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Brazol »

Bruno pisze: 02 maja 2021, 03:56 Aplikacja jest generalnie bardzo fajna!

Dwa dostrzeżone przeze mnie błędy:

- "przeglądaj" => "gry": jeśli liczba w kółku obok nazwy gry oznacza liczbę rozgrywek w dany tytuł, to w kilku przypadkach apka zlicza je nieprawidłowo, tzn. wyświetla 1 zamiast 2, a nawet 1 zamiast kilkudziesięciu.

- "przeglądaj" => "gry": w menu rozwijanym spod 'trzech kropek' wyświetla się komenda: pokaRZ/ukryj dodatki :cry:
Dzieki za uwagi :) „pokarz” boli, poprawie przy okazji. Błąd z liczeniem rozgrywek juz mi zgłaszało kika osób. To będzie pierwsza rzecz jaka naprawie w kolejnej wersji.
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2015
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1488 times
Been thanked: 1141 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Bruno »

To jeszcze zgłoszę coś takiego:
- gdy appka wyświetla podsumowanie na Osi czasu, to liczba wszystkich rozgrywek pojawia się tylko dla jednego roku (2021):
Spoiler:
Dlaczego?
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2015
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1488 times
Been thanked: 1141 times

Re: Clepsydris - tracker i timer do gier planszowych

Post autor: Bruno »

Wakacje w zasadzie minęły, autor aplikacji na forum się logował, to pozwolę sobie ponowić pytanie :wink: :
Bruno pisze: 01 lip 2022, 14:01 To jeszcze zgłoszę coś takiego:
- gdy appka wyświetla podsumowanie na Osi czasu, to liczba wszystkich rozgrywek pojawia się tylko dla jednego roku (2021):
Spoiler:
Dlaczego?
Brazol pisze: 24 gru 2019, 11:31 Nowa wersja...
... no właśnie, ostatnia aktualizacja była ponad rok temu... Czy jest szansa na rozwój appki?
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
ODPOWIEDZ