Co nie jest wytłumaczeniem. Porządny sklep mógłby o tym klienta poinformować.WRS pisze:Bo akurat to załatwia od ręki wydawca. Kilka osób wcześniej o tem pisało.
VVV: Cytowałeś wypowiedź o sklepie i do tego nawiązałeś
Co nie jest wytłumaczeniem. Porządny sklep mógłby o tym klienta poinformować.WRS pisze:Bo akurat to załatwia od ręki wydawca. Kilka osób wcześniej o tem pisało.
Właściwie to nie im na złość.MisterC pisze:Oczywiście można też im zrobić na złość i grać wytartymi kośćmi.
sabinosa pisze:A ja pochwalę sklep REBEL. Kupiłam Cywilizację: poprzez wieki i nie miałam polskiego dodatku. Mimo, że nie kupiłam gry u nich bez problemu przysłali mi karty
W tej chwili FFG ma jakieś problemy z customer service. Ja na początku grudnia wysłałem maila do nich w sprawie brakującego elementu i odpisali mi dopiero po świętach. A tydzień temu napisali, że cały czas mają przeprowadzkę, więc mam się uzbroić w cierpliwość bo robią co mogąatom pisze:Właściwie to nie im na złość.MisterC pisze:Oczywiście można też im zrobić na złość i grać wytartymi kośćmi.
Problem w tym, że to nie był mój pierwszy mail do nich.
Pozostaje opcja, że kości już nie posiadają...
Pisałeś do wydawnictwa, czy do sklepu? W takich sprawach powinno się pisać do sklepu. Rebel raczej takie rzeczy załatwi bez problemuparatech23 pisze:sabinosa pisze:A ja pochwalę sklep REBEL. Kupiłam Cywilizację: poprzez wieki i nie miałam polskiego dodatku. Mimo, że nie kupiłam gry u nich bez problemu przysłali mi karty
Ja również kupiłem "Cywilizację" i brakowało polskich kart. Po zgłoszeniu problemu do wydawnictwa Rebel i napisaniu że produkt został zakupiony w innym sklepie nawet nie raczyli odpisać.
ScripterYoda pisze:Pisałeś do wydawnictwa, czy do sklepu? W takich sprawach powinno się pisać do sklepu. Rebel raczej takie rzeczy załatwi bez problemuparatech23 pisze:sabinosa pisze:A ja pochwalę sklep REBEL. Kupiłam Cywilizację: poprzez wieki i nie miałam polskiego dodatku. Mimo, że nie kupiłam gry u nich bez problemu przysłali mi karty
Ja również kupiłem "Cywilizację" i brakowało polskich kart. Po zgłoszeniu problemu do wydawnictwa Rebel i napisaniu że produkt został zakupiony w innym sklepie nawet nie raczyli odpisać.