Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Relo
Posty: 222
Rejestracja: 09 gru 2014, 09:32
Has thanked: 15 times
Been thanked: 33 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Relo »

Czy, ktoś z Was miał brak w grach z wydawnictwa Fox Games?
Jeśli, tak to jak długo czekał na informację zwrotną?
W ubiegły wtorek wysłałem za pośrednictwem kontaktu na stronie, informację o braku w grze. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Maila tej samej treści wysłałem również w piątek i dalej nic.

p.s.
Nie mam konta na twarzoksiążce, więc ten sposób odpada (na ten moment).
Ziomalek78
Posty: 31
Rejestracja: 01 lut 2016, 08:53

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Ziomalek78 »

Podziękowanie dla Lucrum Games!

W przypadku Lucrum Games wszystko idzie gładko, i to nie w przypadku braku elementu - w Pędzących wielbłądach został złamany podczas gry w ferworze walki kluczowy element piramidy służący losowaniu kostek. Kontakt mailowy z wydawnictwem bezproblemowy i nowy element został mi wysłany bez zbędnych dyskusji pocztą - poniosłem tylko koszt znaczka (zawrotne 1,60 zł).

Powyżej widziałem opis problemu z brakującym wielbłądem w tej samej grze - najwyraźniej od tego czasu zmienili zasady ;)
vigdis
Posty: 98
Rejestracja: 15 sty 2016, 20:21

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: vigdis »

Przerzucili się z kuriera na polecone ekonomiczne? ;) Ale okay, może coś im dało do myślenia...
Awatar użytkownika
romeck
Posty: 2875
Rejestracja: 20 sie 2009, 22:22
Lokalizacja: Warszawa / Łódź
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: romeck »

1,60 zł to na pewno nie jest polecony. ;)
Właśnie czytasz kompletnie bezużyteczne zdanie.
vigdis
Posty: 98
Rejestracja: 15 sty 2016, 20:21

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: vigdis »

Faktycznie, nie docenilam poczty :mrgreen:
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1137
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: ariser »

Tylko informacyjnie powiem, może komuś się przyda. Reklamowałem zniszczone w transporcie figurki u FFG (Asmodee). Reklamacja zgłoszona 24.02, 1szy email od nich (poza potwierdzeniem rejestracji reklamacji) w momencie wysyłki do mnie - 21.03. Figurki u mnie jakoś 01.04, w międzyczasie bez jakiegokolwiek maila dopisali info na stronie reklamacji, że figurki jak najbardziej wyślą i są w trakcie kompletowania. :) A no i oczywiście bezpłatnie cała operacja.
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zakwas »

ariser pisze:Tylko informacyjnie powiem, może komuś się przyda. Reklamowałem zniszczone w transporcie figurki u FFG (Asmodee). Reklamacja zgłoszona 24.02, 1szy email od nich (poza potwierdzeniem rejestracji reklamacji) w momencie wysyłki do mnie - 21.03. Figurki u mnie jakoś 01.04, w międzyczasie bez jakiegokolwiek maila dopisali info na stronie reklamacji, że figurki jak najbardziej wyślą i są w trakcie kompletowania. :) A no i oczywiście bezpłatnie cała operacja.
Ja czekam od podobnego terminu, po interwencji Rebela dopiero wysłali... ;)
Jeszcze nie doszło... ;/
EdekDemolka
Posty: 86
Rejestracja: 21 wrz 2015, 19:56

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: EdekDemolka »

Chwalę firmę G3 - miałem problem z grą (uszkodzenie), który bardzo szybko rozwiązali. Polecam !
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zakwas »

A ja wczoraj pomarudziłem na FFG i dzisiaj doszło! :mrgreen:
htomek
Posty: 131
Rejestracja: 09 sty 2015, 11:20

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: htomek »

Musze tu pochwalic wydawnicto BARD, nie mialme w Carcassonne meepli w zoltym kolorze. Jeden mail i po 2 dniach mialem juz przyslane caly komplet. Wszystko za darmo :)
vigdis
Posty: 98
Rejestracja: 15 sty 2016, 20:21

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: vigdis »

A ma ktoś doświadczenie z przesyłkami USPS od Asmodee (USA)? Nie mój problem co prawda, ale koleżanki. Wysłali jej (z tym miesięcznym opóźnieniem, o którym była mowa) nowe dworce do pociągów w miejsce uszkodzonych (błąd odlewu). Paczka doszła do Paryża, ma status "departed" od 10 dni i dalej ani widu ani słychu, ani na trackingu usps, ani na polskim. Zdarzyło Wam się coś takiego?
Relo
Posty: 222
Rejestracja: 09 gru 2014, 09:32
Has thanked: 15 times
Been thanked: 33 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Relo »

Relo pisze:Czy, ktoś z Was miał brak w grach z wydawnictwa Fox Games?
Jeśli, tak to jak długo czekał na informację zwrotną?
W ubiegły wtorek wysłałem za pośrednictwem kontaktu na stronie, informację o braku w grze. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Maila tej samej treści wysłałem również w piątek i dalej nic.

p.s.
Nie mam konta na twarzoksiążce, więc ten sposób odpada (na ten moment).
No cóż, po kilku mailach wysłanych w różnych okresach czasu, w końcu udało mi się uzyskać kontakt z przedstawicielem Foxgames.
Dziś odebrałem brakujący element do gry.

p.s. Cierpliwość jednak popłaca
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: schizofretka »

Czy komuś udało się dostać coś od Red Impa? Trzy razy wysyłałem maila o brakach i zero reakcji. Czuję się trochę jak frajer, bo raz, że nauczony praktyką nie zawracałem głowy sklepowi (a teraz już dawno za późno), dwa, to była druga edycją PLO, kupiona celem upgrade'u pierwszej z wspieram.to, gdzie byłem od pierwszego lub drugiego dnia zbiórki.



Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
krisow
Posty: 378
Rejestracja: 01 maja 2006, 23:37
Has thanked: 17 times
Been thanked: 64 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: krisow »

Plus dla sklepu: aleplanszówki.pl i wydawcy: portal games. Zakupiona gra Wesoła Farma, brak jednej karty, czat z przedstawicielem sklepu, reklamacja załatwiona pozytywnie, informacja od sklepu na bieżąco o stanie reklamacji, po tygodniu karta bezproblemowo dotarła pocztą bez żadnych kosztów. Szczególnie postawa sklepu mnie ujęła. Dostałem kilka maili o stanie reklamacji i czasie wysyłki, naprawdę w pełni profesjonalne podejście.
Żubr
Posty: 172
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:52
Has thanked: 48 times
Been thanked: 4 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Żubr »

Nówka sztuka, dzisiaj przyszła. Nadaje się do reklamacji/wymiany? Czy może jestem wybredny? :)
Spoiler:
grybezpradu.eu 5% - Wspólne zakupy z odbiorem w Białymstoku.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Bary »

Nadaje się, pudełko jest wyraźnie uszkodzone.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4026
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: AkitaInu »

Nadaje się i to bardzo, ja bym zwrócił. Takie pudełko po kilku wyciągnięciach i włożeniach na półkę, jeżeli nie zabezpieczone, podklejone tekturą, i sklejone, rozwali się jeszcze bardziej.

Zamawiałem już chyba ponad setkę gier - ani razu aż tak rozwalonego pudła nie dostałem. Troche Masakra ;)
Żubr
Posty: 172
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:52
Has thanked: 48 times
Been thanked: 4 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Żubr »

Dla jasności - to jest jeden i ten sam róg. Najpierw w folii, później 2 fotki po jej zdjęciu i ostatnie foto to wewnętrzne pudełko.
Już napisałem do sklepu, zobaczymy co odpiszą.

Rzadko mi sę zdarza, aby zamówiony towar wymagał wymiany. Najlepiej sprawę załatwiła pewna polska firma produkująca odzież. Pomylili jeden z modeli koszulek. Następnego dnia rano kurier dostarczył właściwą, a tamtą zabrał. To było profesjonalne załatwienie sprawy, ale na podobne pewnie nie ma co liczyć zbyt często ;)

Update: mam gry nie rozfoliowywać i odesłać z paragonem.
grybezpradu.eu 5% - Wspólne zakupy z odbiorem w Białymstoku.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Bary »

Ja bym na Twoim miejscu spróbował jeszcze inaczej. Wyślij do sklepu fotki i zaproponuj zwrot części kosztów gry. Pudełko spokojnie podkleisz tekturką, a nie będziesz musiał latać na pocztę i wysyłać gry.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Yavi »

Żubr pisze:Dla jasności - to jest jeden i ten sam róg. Najpierw w folii, później 2 fotki po jej zdjęciu i ostatnie foto to wewnętrzne pudełko.
Już napisałem do sklepu, zobaczymy co odpiszą.

Rzadko mi sę zdarza, aby zamówiony towar wymagał wymiany. Najlepiej sprawę załatwiła pewna polska firma produkująca odzież. Pomylili jeden z modeli koszulek. Następnego dnia rano kurier dostarczył właściwą, a tamtą zabrał. To było profesjonalne załatwienie sprawy, ale na podobne pewnie nie ma co liczyć zbyt często ;)

Update: mam gry nie rozfoliowywać i odesłać z paragonem.
W jakim sklepie zamawiałeś?
Awatar użytkownika
romeck
Posty: 2875
Rejestracja: 20 sie 2009, 22:22
Lokalizacja: Warszawa / Łódź
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: romeck »

Też się chętnie dowiem który to sklep wysyła tak uszkodzone pudełka.
Właśnie czytasz kompletnie bezużyteczne zdanie.
Żubr
Posty: 172
Rejestracja: 14 sty 2016, 19:52
Has thanked: 48 times
Been thanked: 4 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Żubr »

Wolałbym nie wskazywać, bo uszkodzenia wewnętrzne nie powstały z winy sklepu i nie były widoczne przez rozpakowaniem, ale wystarczy się przyjrzeć mojemu wpisowi i można dojść do nazwy.
Grę odsyłam.
grybezpradu.eu 5% - Wspólne zakupy z odbiorem w Białymstoku.
sasquacz
Posty: 4
Rejestracja: 31 sty 2014, 19:25

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: sasquacz »

:shock:

gorąca prośba, o podzielenie się informacją jak sklep podszedł do tematu reklamacji.

Wysłanie gry w takim stanie nie mieści mi się w głowie, więc ciekaw jestem jak zareaguje... z góry dziękuję za wpis w tym temacie
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: rastula »

cool mini or not bez pytań i uwag wysłali brakujący ring do oznaczania dużych potworów w blood rage. dodam że wyslali z usa...
ceville
Posty: 187
Rejestracja: 22 sty 2013, 19:00
Lokalizacja: Zielona Góra
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: ceville »

Ja natomiast chciałbym pochwalić wydawnictwo Galakta. Bez żadnych problemów dosłali mi zagubiona kartę do Descenta nawet pomimo tego, że nie jestem pierwszym właścicielem gry i nie miałem żadnego dowodu zakupu. Świetna sprawa, nic tylko brać przykład.
ODPOWIEDZ